Niks nieuws.quote:
hmm hopelijk wast hij zijn hol goed danquote:Op maandag 5 december 2016 13:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ja en ik ben nu de nieuwe holmaat van Hoink
quote:Op maandag 5 december 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks warme chocomel met slagroom maken voor mij en Ama
wow heftig.quote:Op maandag 5 december 2016 13:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent sws maar een zweverig persoon
huhquote:Op maandag 5 december 2016 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja Hans en Haags hadden fittie en toen ging Bradley zit ermee bemoeien en toen werd Ama verdrietig en ging TARDIS. haar troosten maar toen werd supersof jaloers en toen ging NutZ allerlei onzin vertellen. Ik snap er ook niks meer van.
wow lekkerquote:Op maandag 5 december 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uh wat?quote:Op maandag 5 december 2016 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja Hans en Haags hadden fittie en toen ging Bradley zit ermee bemoeien en toen werd Ama verdrietig en ging TARDIS. haar troosten maar toen werd supersof jaloers en toen ging NutZ allerlei onzin vertellen. Ik snap er ook niks meer van.
en ik?quote:Op maandag 5 december 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
2NutZ is baasquote:Op maandag 5 december 2016 13:32 schreef Oberkullie het volgende:
Al mijn favoriete users in de SC![]()
En 2nutz
surequote:
wanneer was ditquote:Op maandag 5 december 2016 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leuk verhaal.quote:Op maandag 5 december 2016 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |