abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2016 @ 09:48:41 #1
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166949922

De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton
De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

https://docs.google.com/s(...)HEBdO2Xsg/edit#gid=0

https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential

Update van alle andere races en referenda

SPOILER: STREAMS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2019: The Great Awakening
  maandag 28 november 2016 @ 09:50:18 #2
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166949946
Oeps, vanwege de snelheid per ongeluk de TT verkeerd aange[past. Kan een moderator het weer netjes maken. Graag de TT neutraal verder houden?
pi_166949964
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 09:47 schreef Braindead2000 het volgende: [..]

En jij doet dat niet? En 100.000 andere Fokkers doen dat niet?
Nee, ik doe dat niet. Ik heb een Twitter-account, maar dat gebruik ik niet als uitlaatklep. Ik denk namelijk wel na als ik Twitter gebruik.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166949979
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:50 schreef MangoTree het volgende:
Oeps, vanwege de snelheid per ongeluk de TT verkeerd aange[past. Kan een moderator het weer netjes maken. Graag de TT neutraal verder houden?
De TT is niet neutraal.
pi_166950028
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik doe dat niet. Ik heb een Twitter-account, maar dat gebruik ik niet als uitlaatklep. Ik denk namelijk wel na als ik Twitter gebruik.
Omdat je misschien 5 volgers hebt. Als je een miljoen volgers had dan was je er waarschijnlijk wat actiever geweest. Trump doet gewoon hetzelfde wat veel Fokkers doen: Zeggen waar hij het niet mee eens is, Twitter/Fok gebruiken als uitlaatklep voor frustraties. Het is net een mens. Schande. :o
pi_166950041
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:56 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Omdat je misschien 5 volgers hebt. Als je een miljoen volgers had dan was je er waarschijnlijk wat actiever geweest. Trump doet gewoon hetzelfde wat veel Fokkers doen: Zeggen waar hij het niet mee eens is, Twitter/Fok gebruiken als uitlaatklep voor frustraties. Het is net een mens. Schande. :o
Ik denk dat je juist met een miljoen volgers nog wat meer moet nadenken over wat je schrijft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166950051
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:56 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik vrees dat er sprake is van een fundamenteel verschil van inzicht. Van Trump zouden we een nu een zekere presidentiële houding mogen verwachten. In plaats daarvan gedraagt hij zich als een gekrenkte FOK!-autist.

Maar jij vindt dat ongetwijfeld prachtig. Dat mag.
pi_166950168
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 09:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vrees dat er sprake is van een fundamenteel verschil van inzicht. Van Trump zouden we een nu een zekere presidentiële houding mogen verwachten. In plaats daarvan gedraagt hij zich als een gekrenkte FOK!-autist.

Maar jij vindt dat ongetwijfeld prachtig. Dat mag.
Inderdaad, prachtig. Het is een verademing om een keer een politicus te zien die menselijke trekjes heeft. We houden niet allemaal van media-getrainde beroepspolitici die na de verkiezingen niks meer van zich laten horen.
pi_166950226
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:06 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Inderdaad, prachtig. Het is een verademing om een keer een politicus te zien die menselijke trekjes heeft. We houden niet allemaal van media-getrainde beroepspolitici die na de verkiezingen niks meer van zich laten horen.
Inderdaad, verfrissend om te zien.
pi_166950236
quote:

[..]

Overal als een kleuter op reageren is niet 'menselijk', maar gewoon achterlijk.
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 10:25:40 #11
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166950466
quote:

[..]

We houden niet allemaal van media-getrainde beroepspolitici die na de verkiezingen niks meer van zich laten horen.
Maar nog minder van een amateur die doodleuk al zijn campagnebeloftes in de eerste twee weken na zijn verkiezing intrekt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 28 november 2016 @ 10:36:22 #12
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166950648
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 09:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De TT is niet neutraal.
Goeiemorgen, geen geneuzel over TT svp, kan in feedback. Thanks.
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 10:43:48 #13
3928 Ulx
pi_166950782
Trump is nu aan het beweren dat hij de popular vote heeft gewonnen? De man is echt niet goed bij zijn hoofd.

Maar als hij dat echt denkt moet hij toch ook gewoon de hertellingen steunen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_166950834
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:43 schreef Ulx het volgende:
Trump is nu aan het beweren dat hij de popular vote heeft gewonnen? De man is echt niet goed bij zijn hoofd.

Nee. Er waren dan wel miljoenen illegale stemmen en er is serieuze fraude in Californië, Virginia en New Hampshire, maar er is tevens geen fraude dus hertellen hoeft niet.
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 10:53:37 #15
3928 Ulx
pi_166950971
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 10:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee. Er waren dan wel miljoenen illegale stemmen en er is serieuze fraude in Californië, Virginia en New Hampshire, maar er is tevens geen fraude dus hertellen hoeft niet.
Helder. Inderdaad een verfrissemde blik om dat zo te zien. Whatever. Wat een dramaqueen.

Ik begin alvast nieuwsgierig te worden naar zijn tweets als hij in echt moeilijke situaties komt. Dus niet dit soort zelfverzonnen bullshitproblemen, maar bijvoorbeeld over andere staatshoofden die bij onderhandelingen dwarsliggen.
pi_166951322
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 10:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Kleine toevoeging: Dat bericht van die miljoenen illegalen die stemmen kwam van Infowars.

Overigens is er al eerder wel onderzoek gedaan naar wat de invloed is van illegale immigranten die stemmen. En die is totaal verwaarloosbaar. In eerdere onderzoeken zijn maar 56 gevallen van illegale immigranten van 2000 tot 2011 gevonden.

De kans dat een groot deel van de illegale immigranten stemt is sowieso klein, want dit is in de VS een misdaad waar je zelfs zonder rechtszaak al het land voor uit wordt gezet.
pi_166951385
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:12 schreef kipknots het volgende:

[..]

Kleine toevoeging: Dat bericht van die miljoenen illegalen die stemmen kwam van Infowars.

Overigens is er al eerder wel onderzoek gedaan naar wat de invloed is van illegale immigranten die stemmen. En die is totaal verwaarloosbaar. In eerdere onderzoeken zijn maar 56 gevallen van illegale immigranten van 2000 tot 2011 gevonden.

De kans dat een groot deel van de illegale immigranten stemt is sowieso klein, want dit is in de VS een misdaad waar je zelfs zonder rechtszaak al het land voor uit wordt gezet.
Alex Jones is dan ook een belangrijke bron van waardevolle informatie voor Trump.
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 11:17:43 #18
3928 Ulx
pi_166951405
Het maakt wel duidelijk dat Trump naar Alex Jones luistert. Dat is zorgwekkend om het even zachtjes uit te drukken.
  maandag 28 november 2016 @ 11:22:00 #19
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166951493
quote:

[..]

Vind ik ook.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_166951933
quote:

[..]

Tja, Obama vind ik dan weer meer menselijke trekjes en vooral meer empathie hebben dan Trump. Alleen is hij daarnaast ook nog een professional en begrijpt hij wanneer hij zijn mond moet houden en wanneer niet.

pi_166952397
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:43 schreef Ulx het volgende:

Ik vind deze hertelling volkomen onzinnig. Trump heeft met overtuigend verschil gewonnen. Geloof maar dat ze bij de democraten hebben gekeken of de stemmen klopte. Dit is gewoon hysterisch natrappen wat geen enkel soelaas biedt.

De republikeinen hebben gewonnen en de democraten hebben na acht jaar rampbeleid het nakijken. Er is meer voor nodig om een echte president te zijn dan charmant voor een autocue leuke klinkende speeches te kunnen voorlezen. Dat was het enige talent van Obama. Maak hem niet groter dan hij is.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 28 november 2016 @ 12:11:55 #22
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_166952466
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik vind deze hertelling volkomen onzinnig. Trump heeft met overtuigend verschil gewonnen. Geloof maar dat ze bij de democraten hebben gekeken of de stemmen klopte. Dit is gewoon hysterisch natrappen wat geen enkel soelaas biedt.

Daar gaat het helemaal niet over. Als er ook maar enige aanwijzing is dat er mogelijk (let op, "mogelijk", niet "zeker") iets niet helemaal in orde is, moet dat gewoon uitgezocht worden. Ongeacht wie er gewonnen heeft.

Het is helemaal niet zo dat die hertelling gedaan wordt met de gedachte "omg Clinton had eigenlijk gewonnen!1", maar met de gedachte "Hmm, even checken of het wel echt klopt, zekerheid voor alles".
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_166952508
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

De republikeinen hebben gewonnen en de democraten hebben na acht jaar rampbeleid het nakijken. Er is meer voor nodig om een echte president te zijn dan charmant voor een autocue leuke klinkende speeches te kunnen voorlezen. Dat was het enige talent van Obama. Maak hem niet groter dan hij is.
De democraten hebben de stemmen al gecontroleerd? Hoe dan.
pi_166952797
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 12:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De democraten hebben de stemmen al gecontroleerd? Hoe dan.
Als men hiermee doorgaat dan wordt het toch maar eens tijd de strafzaak tegen Hillary door te zetten. Tevens moet er worden meegenomen dat er miljoenen illegaal hebben gestemd. Deze hertelling is nergens op gebaseerd en is bijzonder onverstandig. De uitslag gaat niet meer veranderen, zonder burgeroorlog

Geeft overigens wel weer aan dat stemmachines onbetrouwbaar zijn ,of in ieder geval De schijnvan mogelijke manipulatie met zich meebrengen, dáarom alleen al moeten we hier in Nederland nooit meer aan dit soort experimenten beginnen.
pi_166952832
Economist Steve Moore: If Election Results Are Overturned We Will Be looking at Civil War

pi_166952842
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:24 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Als men hiermee doorgaat dan wordt het toch maar eens tijd de strafzaak tegen Hillary door te zetten. Tevens moet er worden meegenomen dat er miljoenen illegaal hebben gestemd. Deze hertelling is nergens op gebaseerd en is bijzonder onverstandig. De uitslag gaat niet meer veranderen, zonder burgeroorlog
'Als Hillary haar bek niet houdt gaan we haar vervolgen'.

Leuk, die democratie onder Trump.
pi_166952933
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 12:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

'Als Hillary haar bek niet houdt gaan we haar vervolgen'.

Leuk, die democratie onder Trump.
Zij heeft de uitslag erkend, een hertelling is niet meer relevant. Als zij hier nu op terugkomt wordt het tijd haar echt in de gevangenis te gooien. Ook al zouden alle stemmachines gemanipuleerd zijn en klopt de uitslag totaal niet. 1 feit staat vast, Trump wordt president, dat kan niet niet meer teruggedraaid worden zonder burgeroorlog.
pi_166952952
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:29 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Zij heeft de uitslag erkend, een hertelling is niet meer relevant. Als zij hier nu op terugkomt wordt het tijd haar echt in de gevangenis te gooien. Ook al zouden alle stemmachines gemanipuleerd zijn en klopt de uitslag totaal niet. 1 feit staat vast, Trump wordt president, dat kan niet niet meer teruggedraaid worden zonder burgeroorlog.
Hou toch op met je act, knul.
pi_166952956
quote:

[..]

Eh, als de uitslag totaal niet blijkt te kloppen dan wordt hij gewoon aangepast hoor. Lijkt me ook niet meer dan normaal, in een functionerende democratie.
pi_166952972
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:26 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Yep, precies daarom al zal dit proces in de kiem gesmoord moeten worden.
Enge gedachte.

Let wel: ik vind deze hertelling ook onzin, maar Stein moet wel de mogelijkheid hebben om die aan te vragen.

'In de kiem smoren' is wat men in een dictatuur doet.
pi_166953003
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Eh, als de uitslag totaal niet blijkt te kloppen dan wordt hij gewoon aangepast hoor. Lijkt me ook niet meer dan normaal, in een functionerende democratie.
Denk je nu echt dat dit haalbaar is in de VS? Lijkt me totaal onverantwoordelijk, nogmaals chaos is dan onvermijdelijk. Trump heeft gewonnen, deal with it!
pi_166953013
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:33 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat dit haalbaar is in de VS? Lijkt me totaal onverantwoordelijk, nogmaals chaos is dan onvermijdelijk. Trump heeft gewonnen, deal wirh it!
Dat lijkt me in een democratie inderdaad uitstekend haalbaar.
pi_166953022
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Enge gedachte.

Let wel: ik vind deze hertelling ook onzin, maar Stein moet wel de mogelijkheid hebben om die aan te vragen.

'In de kiem smoren' is wat men in een dictatuur doet.
Denk dat Obama druk gaat uitoefenen bij de Clinton campagne om het erbij te laten.
Zelfs hij ziet dat de gevolgen hiervan niet zijn te overzien.
pi_166953037
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:33 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat dit haalbaar is in de VS? Lijkt me totaal onverantwoordelijk, nogmaals chaos is dan onvermijdelijk. Trump heeft gewonnen, deal with it!
Als de uitslag niet klopt, dan heeft hij dus niet gewonnen.

Even los van dat die uitslag vast wel klopt en die hertelling niets op gaat leveren, in een democratie is het toch niet meer dan normaal dat je er van uit mag gaan dat de uitslag klopt?
pi_166953099
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:34 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Denk dat Obama druk gaat uitoefenen bij de Clinton campagne om het erbij te laten.
Dat kan Obama doen, maar het is Stein die het initiatief heeft genomen. Clinton heeft hier niet zo gek veel mee van doen.

En aangezien de hertelling deel uitmaakt van de democratische traditie in de VS, moeten Trump en Obama zich er niet mee bemoeien.
pi_166953180
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat kan Obama doen, maar het is Stein die het initiatief heeft genomen. Clinton heeft hier niet zo gek veel mee van doen.

En aangezien de hertelling deel uitmaakt van de democratische traditie in de VS, moeten Trump en Obama zich er niet mee bemoeien.
Ik denk dat Clinton en Stein een toneelstukje hebben uitgevoerd en al een deal hadden in ruil voor die 7 miljoen dollar.
pi_166953201
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:43 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Ik denk dat Clinton en Stein een toneelstukje hebben uitgevoerd en al een deal hadden in ruil voor die 7 miljoen dollar.
Dat jij dat denkt verbaast helemaal niemand.
pi_166953206
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:43 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Wat is nou precies het probleem? Uit die hertelling zal waarschijnlijk blijken dat Trump de terechte winnaar is. Prima toch?
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 12:44:51 #39
3928 Ulx
pi_166953212
Wat is het probleem van een complete hertelling? Ze doen nu al steekproeven. De republikeinen roepen heel hard dat er allerlei fraudd is gepleegd, maar hertellen mag niet. Ik vind dat maar raar. Alsof ze het volk willen vertellen dat democratie een farce is, zo komt het over.

Overigens zijn het niet de Democraten die de aanvraag hebben gedaan, maar de Groenen.
pi_166953227
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet over. Als er ook maar enige aanwijzing is dat er mogelijk (let op, "mogelijk", niet "zeker") iets niet helemaal in orde is, moet dat gewoon uitgezocht worden. Ongeacht wie er gewonnen heeft.

Het is helemaal niet zo dat die hertelling gedaan wordt met de gedachte "omg Clinton had eigenlijk gewonnen!1", maar met de gedachte "Hmm, even checken of het wel echt klopt, zekerheid voor alles".
Geloof ik helemaal niets van. De hertelling kost onnodig veel geld en zal tot dezelfde uitkomst leiden. Mensen moeten gewoon eens hun verlies leren accepteren en leren begrijpen waarom iemand als Trump zo overtuigend heeft gewonnen. Maar dat willen deze mensen niet.

Degene die het hardste roepen dat de ander polariseert doen feitelijk precies hetzelfde. Verdeeldheid zaaien door middel van leugen en suggestie.
pi_166953244
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is nou precies het probleem? Uit die hertelling zal waarschijnlijk blijken dat Trump de terechte winnaar is. Prima toch?
Nee, want het complot gaat verder. De hertelling is namelijk ook rigged, net als de verkiezingen (maar die waren niet rigged genoeg). De uitslag zoals hij nu is klopt dus, al had Trump eigenlijk 75% van de stemmen zonder rigging, maar Clinton gaat haar macht gebruiken om via Stein een hertelling aan te vragen alle staten aan haar toe te laten wijzen en op die manier toch te winnen.
  maandag 28 november 2016 @ 12:47:53 #42
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166953273
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Geloof ik helemaal niets van. De hertelling kost onnodig veel geld en zal tot dezelfde uitkomst leiden. Mensen moeten gewoon eens hun verlies leren accepteren en leren begrijpen waarom iemand als Trump zo overtuigend heeft gewonnen. Maar dat willen deze mensen niet.

Degene die het hardste roepen dat de ander polariseert doen feitelijk precies hetzelfde. Verdeeldheid zaaien door middel van leugen en suggestie.
Trump heeft zo overtuigend gewonnen omdat de Electoral College zo werkt. Clinton heeft echter de meerderheid van de stemmen gehaald, ik zie geen reden om daarom maar ander beleid te gaan voeren. Of aan mijn ideeën te twijfelen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_166953289
quote:

[..]

Kom op zeg, je mag gewoon om een hertelling vragen.

Mensen zouden eens moeten leren dat iedereen dezelfde rechten heeft in een democratie, en dat iedereen dus een hertelling aan mag vragen. Jouw verontwaardiging is wel heel erg selectief, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij niet dezelfde mening was toegedaan als Clinton met deze kleine marge had gewonnen en Stein dan een hertelling aan had gevraagd
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 12:48:31 #44
3928 Ulx
pi_166953295
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:34 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Dat er problemen kunnen ontstaan, lees: geweld, lijkt me vooral de fout van degenen die constant riepen dat de verkiezingen gerigged zouden zijn.
pi_166953332
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:44 schreef Ulx het volgende:
Wat is het probleem van een complete hertelling? Ze doen nu al steekproeven. De republikeinen roepen heel hard dat er allerlei fraudd is gepleegd, maar hertellen mag niet. Ik vind dat maar raar. Alsof ze het volk willen vertellen dat democratie een farce is, zo komt het over.

Overigens zijn het niet de Democraten die de aanvraag hebben gedaan, maar de Groenen.
Zouden de democraten nooit willen. Betekent dat ook staten waar Clinton heeft gewonnen onder de loep worden genomen, mogelijkerwijze rigged dus.
Als dat officieel naar buiten komt is het een totaal gezichtsverlies voor de Democraten.
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 12:53:36 #46
3928 Ulx
pi_166953397
quote:

[..]

De hertelling kost onnodig veel geld
Democratie mag wel wat centjes kosten. Er is niet echt een reden te verzinnen om daarop te bezuinigen.

Maar misschien privatiseert Trump het toezicht op de verkiezingen wel, weet jij veel.
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 12:57:34 #47
3928 Ulx
pi_166953459
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:50 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Zouden de democraten nooit willen. Betekent dat ook staten waar Clinton heeft gewonnen onder de loep worden genomen, mogelijkerwijze rigged dus.
Als dat officieel naar buiten komt is het een totaal gezichtsverlies voor de Democraten.
Tenzij de democraten het wel toestaan en Alex "Homoseksuele papegaaien worden gebruikt om onze kinderen aan de drugs te brengen" Jones en zijn volgelingen gewoon keihard voor lul staan als voor de zoveelste keer blijkt dat die gek maar wat roeptoetert.
pi_166953882
quote:

[..]

Als een hertelling plaatsvind zonder dat deze door beide partijen wordt gecontroleerd dan is het resultaat sowieso totaal ongeloofwaardig. Dus Clinton kan beter wel meedoen aan de hertelling.

Overigens heeft Clinton's campagne ook al aangegeven dat ze geen verschillend resultaat verwachten.
pi_166953918
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:50 schreef MangoTree het volgende:
:')
En dan zelf geen neutrale TT verzinnen, pannekoek :') ___________________!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_166954033
quote:

[..]

maandag 28 november 2016 @ 13:39:51 #51
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166954163
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 13:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En dan zelf geen neutrale TT verzinnen, pannekoek :') ___________________!
:? :?

Doe maar in feedback stroopwafel :*
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 14:21:33 #52
3928 Ulx
pi_166954915
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 13:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

We willen geen hertelling want dat kost geld en als die er wel komt moet Clinton de gevangenis in of anders burgeroorlog. Het is treurig hoe de Trumpfans democratie interpreteren.
pi_166954998
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 14:21 schreef Ulx het volgende:

[..]

We willen geen hertelling want dat kost geld en als die er wel komt moet Clinton de gevangenis in of anders burgeroorlog. Het is treurig hoe de Trumpfans democratie interpreteren.
En als Clinton zich dingen afvraagt betekend dat dat ze geen echte democraat is en dus het gevang in moet!!111~!
Ofzo
  maandag 28 november 2016 @ 14:34:19 #54
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166955156
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 14:21 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat vind ik ook van de rellen door de Democraten. Vind jij dat ook?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_166955625
Die hertellingen, wat een klucht :')

Sowieso wordt de deadline niet gehaald voor MI en PA want dat is eind volgende week en volgende week begint pas de recount.

Zonder MI en PA staat Trump op 270 en blijft dus alsnog president-elect.

WI heeft als deadline 13 december, wat evt wel gehaald kan worden. Als dit naar Clinton gaat is het 270 vs. 242 en blijft Trump opnieuw president-elect.

Wordt die deadline ook niet gehaald heeft Trump 260 vs. Clinton 232 en beslist het overwegend Republikeinse congres en blijft Trump opnieuw president-elect.

En dat is natuurlijk het plan van Jill, dat laatste scenario om de validiteit van Trump's presidentschap te laten wankelen en nog meer diversiteit te zaaien, want Trump wordt dan president zonder de popular vote én zonder 270 in het electoraal college, waardoor de dems, faux-libs, groenen en alle andere clowns van de daken kunnen schreeuwen dat de president is gekozen door het congres en níet door de bevolking.

Het systeem van hen werkt nu eenmaal zo, maar zaait wel lekker onrust want zie je 'het volk kiest niet, maar de politieke establishment', zodat Trump al begint met een valse start.

Achterbaks wijf die Jill, brrrr....
I feel kinda Locrian today
pi_166955628
Not done als je kinderen ook erbij betrekt.
Los van het feit of hij autistisch is of niet, tja maar dan heet je ook Rosie O'Donnell.

quote:
Rosie O'Donnell: zoon Trump is een autist

Rosie O'Donnell en Donald Trump zullen wel nooit vrienden worden. In een nieuwe rel tussen de twee lijkt de comédienne te ver te zijn gegaan. Barron Trump (10), de zoon van de nieuwe president, moet het ontgelden en Rosie probeert nu door middel van een blog haar opmerking nog enigszins goed te praten.

De actrice plaatste namelijk vorige week op Twitter een bericht over het vermeende autisme van Barron. ''Barron Trump autistisch? Zo ja, dan zou dit een geweldige gelegenheid zijn om het te hebben over de AUTISTISCHE epidemie''. Ze voegde hier ook een video aan toe, waarin het gedrag wel erg overeen zou komen met de symptomen van autisme.

Maar dit schoot half Amerika in het verkeerde keelgat. "Als ouder van een autistisch kind voel ik me enorm beledigd. Dit is geen bericht dat autistische mensen kan helpen, integendeel, dit is gewoon pure haat", zegt een ouder. "Ik kan dit niet geloven; de elite heeft de macht om een 10-jarig ventje te treiteren en te vernietigen? Hoe laag kun je vallen?", schrijft een ander.

Rosie probeert nu door middel van een zelfgeschreven blog over autisme, zichzelf te verdedigen. Ze schrijft ook dat ze 'geen ziektewens voor zijn kinderen heeft'. "Toen ik die antipesten-video zag, waar Barron in voor komt, herkende ik de symptomen van veel kinderen die het hebben. Het was educatief en informatief bedoeld. Het zijn symptomen die veel mensen niet begrijpen en toen dacht ik 'wat als het waar zou zijn?'"

De comédienne zegt in haar blog dat ze ondanks de ruzies in het verleden, niet opnieuw een confrontatie zoekt met Trump. "Maar het onderwerp autisme heeft niets met Donald te maken, al geef ik toe dat hij me wel altijd triggert op allerlei manieren."
  maandag 28 november 2016 @ 15:09:42 #57
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166955749
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:01 schreef starla het volgende:

Sowieso wordt de deadline niet gehaald voor MI en PA want dat is eind volgende week en volgende week begint pas de recount.
De deadline is er toch alleen voor dat je aangeeft dat je een hertelling wílt?
quote:
Ja, maar in Michigan is toch alles met de hand geteld? Dan zou het alleen gaan om Wisconsin (11 EV's) en Pennsylvania (20 EV's). Trump er nog 275 over als hij die verliest.
quote:
[...]

Wordt die deadline ook niet gehaald heeft Trump 260 vs. Clinton 232 en beslist het overwegend Republikeinse congres en blijft Trump opnieuw president-elect.
Is dat zo? Hoe zit het dan met de Trumpweerstand in het Republikeinse kamp?
quote:
En dat is natuurlijk het plan van Jill, dat laatste scenario om de validiteit van Trump's presidentschap te laten wankelen en nog meer diversiteit te zaaien, want Trump wordt dan president zonder de popular vote én zonder 270 in het electoraal college, waardoor de dems, faux-libs, groenen en alle andere clowns van de daken kunnen schreeuwen dat de president is gekozen door het congres en níet door de bevolking.

Het systeem van hen werkt nu eenmaal zo, maar zaait wel lekker onrust want zie je 'het volk kiest niet, maar de politieke establishment', zodat Trump al begint met een valse start.

Het is allemaal goed bedoeld hoor. o|O
pi_166955763
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:01 schreef starla het volgende:

WI heeft als deadline 13 december, wat evt wel gehaald kan worden. Als dit naar Clinton gaat is het 270 vs. 242 en blijft Trump opnieuw president-elect.

Of ze heeft gewoon gehoord dat er mogelijke discrepanties waren en wil nu door middel van een hertelling controleren of alles eerlijk is gegaan.
  maandag 28 november 2016 @ 15:12:36 #59
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166955807
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 15:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Of ze heeft gewoon gehoord dat er mogelijke discrepanties waren en wil nu door middel van een hertelling controleren of alles eerlijk is gegaan.
Zonder een voorkeur te hebben voor één van beide kandidaten? Kan ook maar het lijkt me zeldzaam dat iemand zo objectief is.
  maandag 28 november 2016 @ 15:12:48 #60
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166955812
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 15:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze heeft meermaals van Trump vernomen dat de verkiezingen "rigged" zijn. Die roept dat niet zomaar, dus ik snap wel dat ze daar achteraan gaan.
pi_166955826
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:12 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zonder een voorkeur te hebben voor één van beide kandidaten? Kan ook maar het lijkt me zeldzaam dat iemand zo objectief is.
Los van bias lijkt me dat er bij twijfel altijd even een dubbelcheck gedaan moet worden op de validiteit. Als Clinton gewonnen had met deze marges zou ik verwachten dat Trump om hertellingen vraagt als er reden is voor twijfel.
pi_166955841
quote:

[..]

Waarom? Het lijkt mij dat iedereen die aan die verkiezingen meedoet wil dat het eerlijk mogelijk verloopt.
  maandag 28 november 2016 @ 15:15:32 #63
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166955850
quote:

[..]

Mevrouw is zelf ook een kandidaat, hé. Haar motieven maakt verder ook geen klap uit, je hebt al democratisch land gewoon de plicht om dergelijke twijfels weg te nemen. Zo'n hertelling is daar onderdeel van en verschrikkelijk belangrijk voor het geloof in de werking/rechtvaardigheid van het systeem. Kans is minimaal dat het wat uitmaakt voor de uitslag, maar dat is dan ook precies het punt niet. Het punt is die twijfel weg te nemen.
pi_166955852
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Los van bias lijkt me dat er bij twijfel altijd even een dubbelcheck gedaan moet worden op de validiteit. Als Clinton gewonnen had met deze marges zou ik verwachten dat Trump om hertellingen vraagt als er reden is voor twijfel.
Ik zou eigenlijk pleiten voor een dubbelcheck per definitie, ook zonder twijfel.
  maandag 28 november 2016 @ 15:16:56 #65
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166955869
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Alleen zou iedereen over Trump heenvallen als hij dat deed.
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 15:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom? Het lijkt mij dat iedereen die aan die verkiezingen meedoet wil dat het eerlijk mogelijk verloopt.
Dat denk ik niet. Waarom zou er anders überhaupt worden gefraudeerd.
  maandag 28 november 2016 @ 15:17:01 #66
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166955870
Maar het is natuurlijk een hele knauw in Trumps ego dat zijn overwinning niet direct onomstotelijk vast staat.
pi_166955875
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:16 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

[..]

Dat denk ik niet. Waarom zou er anders überhaupt worden gefraudeerd.
Wie zegt dat er wordt gefraudeerd?
pi_166955898
quote:

[..]

Stein heeft de voorkeur voor Trump. Hoe ze dat weet te combineren met haar denkbeelden begrijp ik ook niet, maar dat is echt haar voorkeur.
pi_166955907
quote:
9s.gif Op maandag 28 november 2016 15:17 schreef Euribob het volgende:
Maar het is natuurlijk een hele knauw in Trumps ego dat zijn overwinning niet direct onomstotelijk vast staat.
Ach, hij lijkt er niet erg zwaar aan te tillen, als ik Twitter mag geloven. 'Dat is democratie', schrijft hij bijvoorbeeld. 'We hebben allemaal recht op eerlijke verkiezingen' en 'ik heb vertrouwen dat mijn winst ook na deze hertelling blijft staan'.

Oh wacht.
  maandag 28 november 2016 @ 15:19:16 #70
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166955913
quote:
5s.gif Op maandag 28 november 2016 15:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Veel mensen beweren dat. Bijvoorbeeld die computerdeskundigen die zeiden dat er sprake lijkt te zijn van mogelijke fraude. en het Trumpkamp riep het al een hele tijd.
pi_166955922
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:16 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet. Ik hoop dat iedereen die de democratie belangrijk zegt te vinden het prima vindt als iemand een hertelling aanvraagt, ongeacht uit welk kamp deze persoon komt.

ik snap niet zo goed dat alles in twee kampen ingedeeld moet worden. Hertellingen zijn altijd legitiem, maakt niet uit wie de winnaar is.
  maandag 28 november 2016 @ 15:19:53 #72
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166955928
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:19 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Veel mensen beweren dat. Bijvoorbeeld die computerdeskundigen die zeiden dat er sprake lijkt te zijn van mogelijke fraude. en het Trumpkamp riep het al een hele tijd.
En nu Trump gewonnen heeft is die fraude plotseling onzin en is het raar dat bepaalde tellingen worden onderzocht? Uhuh.
pi_166955937
quote:
5s.gif Op maandag 28 november 2016 15:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Trump. Die beweert immers dat er miljoenen illegale stemmen zijn uitgebracht.

Dat wordt nog wat met die gek aan het roer.
  maandag 28 november 2016 @ 15:21:03 #74
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166955941
quote:
15s.gif Op maandag 28 november 2016 15:19 schreef Euribob het volgende:

[..]

En nu Trump gewonnen heeft is die fraude plotseling onzin en mag het niet worden onderzocht? Uhuh.
Nou, het is meer dat de Democraten het een schande vonden als de uitslag van de verkiezingen niet werd geaccepteerd.
pi_166955946
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
Is dat zo? Hoe zit het dan met de Trumpweerstand in het Republikeinse kamp?

Ja, maar denk je echt dat de republikeinen Clinton boven Trump gaan stemmen? Of een Stein?

Hypothetisch kan het, héél hypothetisch, maar ik weet wel zeker dat de Reps geen de facto 12 jaar Obama willen.

Vandaar dat zoveel 'never Trumpers' toch achter hem staan na zijn winst. Chaffetz, een zeer gerenommeerde republikeinse representative, net als Gowdy overigens waren beiden 'never Trumpers' voor de camera's, maar stemden uiteindelijk wél achter het gordijntje vóór Trump.

De afgunst tussen dems en reps is echt heel groot, groter dan ze altijd voordoen want je moet wel professioneel blijven. Maar als je soms ziet hoe het er aan toe gaat tijdens bijvoorbeeld de Benghazi-commissie of de e-mail scandal dan kunnen ze elkaar wel opvreten.
pi_166955964
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:19 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ze zeggen niet dat er sprake is van fraude.

Ze hebben geen bewijs voor hacks of wat dan ook. Ze stellen dat er bepaalde discrepanties zijn in de counties die met papier stemmen en die met een computer stemmen en ze stellen dat dat onderzocht moet worden om te controleren of alles wel eerlijk is verlopen. Ze zeggen niet 'dit is duidelijke fraude!'.

En ja, dat Trump dit riep wist iedereen. Daarom zou hij ook eigenlijk als eerste akkoord moeten gaan met die hertelling. Dan is hij én de winnaar van de verkiezingen, én laat hij zien dat hij wel vertrouwen heeft in de democratie.
pi_166955973
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:21 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nou, het is meer dat de Democraten het een schande vonden als de uitslag van de verkiezingen niet werd geaccepteerd.
Wie accepteert de uitslag van de verkiezingen dan niet?
pi_166955979
quote:

[..]

Er zit een verschil tussen op voorhand een uitslag niet accepteren en drie weken na de verkiezing een hertelling aanvragen als uit de resultaten blijkt dat er misschien iets vreemds aan de hand is.

Deze nuance gaat echter aan veel mensen voorbij.
  maandag 28 november 2016 @ 15:24:11 #79
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166955986
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 15:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie accepteert de uitslag van de verkiezingen dan niet?
Volgens mij doet het Clintonkamp mee aan de hertelling. Ze hadden ook kunnen zeggen dat het klaar was.
  maandag 28 november 2016 @ 15:25:14 #80
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166956002
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 15:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen op voorhand een uitslag niet accepteren en drie weken na de verkiezing een hertelling aanvragen als uit de resultaten blijkt dat er misschien iets vreemds aan de hand is.
[...]
Ja, daar heb je gelijk in. Het is alleen wel zo dat Trump het toen al had over de fraude die hij vermoedde.
pi_166956011
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:24 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Volgens mij doet het Clintonkamp mee aan de hertelling. Ze hadden ook kunnen zeggen dat het klaar was.
Dat betekent niet dat ze de uitslag van de general election niet erkennen.
pi_166956021
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:25 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk in. Het is alleen wel zo dat Trump het toen al had over de fraude die hij vermoedde.
Ja, dat is het hele probleem. Schreeuwen dat er fraude is gepleegd zonder enige aanwijzing.

Nu wordt enkel na een discrepantie herteld. Gewoon een extra controle om te zien of er iets aan de hand is of niets.
pi_166956038
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:25 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Als hij echt fraude vermoedde had hij óf toen onderzoek aangevraagd, óf nu gewoon meegedaan om te laten zien dat de verkiezingen wel eerlijk zijn, in plaats van te janken op Twitter.

Dat alles 'rigged' is was gewoon verkiezingsretoriek. Net als het gros van wat die man zei.
pi_166956138
quote:
Constitutional lawyers are now warning that Trump’s presidency is in danger of going the same way as Nixon’s before it even gets started. Some say that unless Trump takes urgent steps to fully divest himself from his business interests, he might not even enter the Oval Office as president.

Bron
Interessant, maar ongetwijfeld te mooi om waar te zijn.
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 15:36:44 #85
3928 Ulx
pi_166956181
quote:

[..]

Hoezo zou je geen voorkeur mogen hebben als je een hertelling aanvraagt?
pi_166956207
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hier heeft Trump al over nagedacht, en hij is tot de volgende conclusies gekomen:

1. Dat mag gewoon laat me met rust:

quote:
“As far as the potential conflict of interests,” Trump said, “the law is totally on my side, meaning, the president can’t have a conflict of interest.”
2. De media moeten niet zo janken.

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/800885097775955974
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 15:38:05 #87
3928 Ulx
pi_166956212
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar is al een topic over.

POL / Trump liquideren is een goed idee
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 15:48:28 #88
3928 Ulx
pi_166956403
http://www.politico.com/story/2016/11/trump-putin-russia-231785

Oh, die toezeggingen over vriendjes worden met Poetin hè, weten jullie nog? Daar zitten toch ook weer wat haken en ogen aan. Dat is niet zo simpel als El Trumperino lijkt te denken....

quote:
“The military doesn't believe in that, the State Department doesn’t believe in that, the intelligence community doesn't believe in that, the Republican Party doesn't believe in that, and none of our allies believe in that,” said Ivo Daalder, a former U.S. ambassador to NATO under Obama and president of the Chicago Council on Global Affairs.

pi_166956517
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 15:48 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/story/2016/11/trump-putin-russia-231785

Oh, die toezeggingen over vriendjes worden met Poetin hè, weten jullie nog? Daar zitten toch ook weer wat haken en ogen aan. Dat is niet zo simpel als El Trumperino lijkt te denken....

[..]

Goh, je verwacht het niet natuurlijk ;)
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 16:01:04 #90
3928 Ulx
pi_166956602
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 15:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Goh, je verwacht het niet natuurlijk ;)
Inderdaad niet. Want hij had er een tweet over gestuurd en tijdens een toespraak zei hij dat hij dat wel even ging doen. Believe me, zei hij daar nog bij.
pi_166957509
De enige die de democratie ondermijnt is Trump zelf met z'n gejank over fraude in Virginia, New Hampshire en Californië en de miljoenen mensen die zogezegd illegaal gestemd zouden hebben. Waarom vraagt hij zelf geen hertelling aan als hij zo van die fraude overtuigd is? Het lijkt mij dat Clinton wat die hertelling betreft weinig verweten kan worden.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2016 16:58:19 ]
  maandag 28 november 2016 @ 17:12:27 #92
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166957802
Ik krijg echt argwaan hierdoor. Waarom gaat die Trump zo keihard janken als een kleuter? Hij heeft toch gewonnen zoals het er nu uitziet? Misschien zit er toch meer achter...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 17:25:48 #93
3928 Ulx
pi_166957998
http://www.politico.com/s(...)llege-resigns-231874

Die Texaanse kiesman die niet voor Trump wilde stemmen heeft er de brui aan gegeven. Op zich een beetje laf.
pi_166958072
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:25 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)llege-resigns-231874

Die Texaanse kiesman die niet voor Trump wilde stemmen heeft er de brui aan gegeven. Op zich een beetje laf.
Wat schrijft de wet voor? Mag hij op HRC stemmen? :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166958088
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:12 schreef Falco het volgende:
Ik krijg echt argwaan hierdoor. Waarom gaat die Trump zo keihard janken als een kleuter? Hij heeft toch gewonnen zoals het er nu uitziet? Misschien zit er toch meer achter...
Mijn vermoeden; hij dekt zich in voor het geval dat team HRC de aanval opent...
#NoDAPL
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 17:37:35 #96
3928 Ulx
pi_166958191
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat schrijft de wet voor? Mag hij op HRC stemmen? :)
Hangt van de staat af. Maar de boetes zijn laag, als die er al zijn. Voor iemand met principes zou dat niet het probleem moeten zijn. Het lijkt daarbij niet een kwestie van geld te zijn.
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 17:39:09 #97
3928 Ulx
pi_166958221
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Mijn vermoeden; hij dekt zich in voor het geval dat team HRC de aanval opent...
Proactief liegen noem je dat.
pi_166958308
Wat een saaie draadtitel deze keer. Stond er aanvankelijk iets anders?
#NoDAPL
pi_166958345
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 17:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

Proactief liegen noem je dat.
In ieder geval proactief. :)
Ik vrees dat er door beide kampen wordt gelogen en dat je bij de beide kampen wel wat fraude kan vaststellen.
#NoDAPL
pi_166958921
Nog wel een aardig stuk over de teloorgang van de persoonlijke verantwoordelijkheid in de Republikeinse partij, bij monde in ieder geval:
http://theatln.tc/2fWirSX
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 28 november 2016 @ 18:27:16 #101
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166959296
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat een saaie draadtitel deze keer. Stond er aanvankelijk iets anders?
Feedback only :7
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 18:50:11 #102
3928 Ulx
pi_166959821
Nog een aardig stuk over het chronische gelieg van Trump en hoe de media daarmee om zou moeten gaan. Gewoon het beestje bij de naam noemen als hij weer in een twitterrant allerlei bullshit de wereld injaagt. Gewoon zeggen dat hij liegt. Niet zijn geblaat normaliseren. Trump is een leugenaar, en je moet zijn leugens benoemen voor wat ze zijn: Leugens. Geen claims. Geen beweringen. Maar gewoon zeggen dat Trump liegt.

https://www.theatlantic.c(...)or-the-media/508832/
pi_166961787
Wisconsin commission rejects Stein request for recount by hand

http://www.washingtonexaminer.com/article/2608282/
pi_166963039
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/803237535178772481

Trump wil een nieuwe deal voor Cuba

Art of the deal 8-)

Kan dit topic trouwens niet beter dicht en vervangen worden met een 'President Elect Donald Trump' topic. De verkiezingen zijn namelijk allang voorbij. En dan een apart topic voor de hertelling van Stein ^O^
pi_166963437
quote:

[..]

Dit "argument" is echt de grootst mogelijk onzin en volgens mij is je dat al meerdere malen uitgelegd.
Wellicht begrijp je het beter als ik het vergelijk met onze eigen populist:
Als Wilders bij voorbaat al roept dat de Nederlandse rechtspraak niet deugt wanneer hij niet word vrijgesproken, dan spreken mensen daar terecht schande van.
Dat betekent natuurlijk niet dat die mensen hem het recht willen ontnemen om in hoger beroep te gaan wanneer hij het niet eens is met de uitspraak.
pi_166963905
pi_166964019
De Democraten moeten ook maar het Amerikaanse systeem respecteren, Amerika is een federatie en daarmee is de federale overheid een aangelegenheid tussen de verschillende staten (directe burgerparticipatie is behalve binnen het Huis van Afgevaardigden en in zekere zin de Senaat vooral op Staats- en lokaal niveau te vinden), het is volstrekt logisch dat er dus met kiesmannen wordt gewerkt. Trump benoemde het al enigszins maar welke kandidaat zou anders nog in staten als Maine of zelfs Wisconsin komen?
pi_166964120
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 18:50 schreef Ulx het volgende:
Nog een aardig stuk over het chronische gelieg van Trump en hoe de media daarmee om zou moeten gaan. Gewoon het beestje bij de naam noemen als hij weer in een twitterrant allerlei bullshit de wereld injaagt. Gewoon zeggen dat hij liegt. Niet zijn geblaat normaliseren. Trump is een leugenaar, en je moet zijn leugens benoemen voor wat ze zijn: Leugens. Geen claims. Geen beweringen. Maar gewoon zeggen dat Trump liegt.

Het blijft ironisch, de leugens of vage uitlatingen van Trump zijn een ding, maar de gevestigde kranten hebben zich door middel van een stortvloed aan opiniestukken en selectieve artikelen ook maar van een kant laten zien (in dit geval tegen de Presidentskandidaat en President-Elect Trump). Voor een Trump-supporter wordt het op die manier ook erg makkelijk gemaakt de leugens van Trump te volgen immers zal hij in de gevestigde media alleen de andere kant van de medaille vinden (en daar heeft deze stemmer nu eenmaal wat meer of minder mee naar het schijnt deze verkiezingsperiode bijvoorbeeld dus wat dat betreft).
pi_166964128
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 21:15 schreef Slaro het volgende:
De Democraten moeten ook maar het Amerikaanse systeem respecteren, Amerika is een federatie en daarmee is de federale overheid een aangelegenheid tussen de verschillende staten (directe burgerparticipatie is behalve binnen het Huis van Afgevaardigden en in zekere zin de Senaat vooral op Staats- en lokaal niveau te vinden), het is volstrekt logisch dat er dus met kiesmannen wordt gewerkt. Trump benoemde het al enigszins maar welke kandidaat zou anders nog in staten als Maine of zelfs Wisconsin komen?
Waarom zou je als kandidaat in Californië komen als de uitslag daar toch al vastligt?
Waarom is het zo belangrijk om veel meer waarde te hecten aan de nog geen miljoen stemmers in Maine dan aan de 13+ miljoen stemmers in Californië?
pi_166964168
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 21:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Waarom zou je als kandidaat in Californië komen als de uitslag daar toch al vastligt?
Waarom is het zo belangrijk om veel meer waarde te hecten aan de nog geen miljoen stemmers in Maine dan aan de 13+ miljoen stemmers in Californië?
Zoals gezegd, in een federaal systeem zoals in Amerika telt elke staat, de popular vote representeert niet de belangen van staten maar van elke individuele kiezer los van de staten. Californie is gezien het hoge aantal kiesmannen zeer belangrijk, maar wordt ook vanwege dat overwicht eerder vertegenwoordigt, juist in de verkiezingsperiode [en uiteraard met behulp van beleid] is het belangrijk ook de kleinere staten voor je te winnen.
pi_166964426
Als iemand Amerika's reputatie als democratie door het slijk haalt dan zijn het wel de mensen die koste wat kost lijken te willen voorkomen dat de uitslag wordt gecontroleerd en daarbij zelfs de persoonlijke aanval niet schuwen.
pi_166964466
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 21:32 schreef Kansenjongere het volgende:
Als iemand Amerika's reputatie als democratie door het slijk haalt dan zijn het wel de mensen die koste wat kost lijken te willen voorkomen dat de uitslag wordt gecontroleerd en daarbij zelfs de persoonlijke aanval niet schuwen.
Het moge toch vrij duidelijk zijn dat beide partijen, groepen of wie dan ook verder, de reputatie van de Amerikaanse democratie door het slijk halen.
pi_166964655
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 21:34 schreef Slaro het volgende:

[..]

Het moge toch vrij duidelijk zijn dat beide partijen, groepen of wie dan ook verder, de reputatie van de Amerikaanse democratie door het slijk halen.
Dat zie ik dan toch echt anders. Hoe haalt Jill Stein de democratie door het slijk door te vragen om een hertelling? Het is natuurlijk absurd als daar blijkbaar 7 miljoen dollar voor nodig is, maar ik betwijfel of je dat haar aan kunt rekenen.
pi_166964697
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 21:40 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat zie ik dan toch echt anders. Hoe haalt Jill Stein de democratie door het slijk door te vragen om een hertelling? Het is natuurlijk absurd als daar blijkbaar 7 miljoen dollar voor nodig is, maar ik betwijfel of je dat haar aan kunt rekenen.
De reden voor die hertelling is een aantijging die door vrijwel elke expert wordt weerlegd, maar mijn probleem is niet zo zeer de hertelling, mijn probleem is de acceptatie over het algemeen om een kandidaat als Trump, of de kiezers van Trump, serieus te nemen en de eigen problemen al dan niet belangen van Amerikaanse kiezers te onderkennen.
pi_166964950
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 21:42 schreef Slaro het volgende:

[..]

De reden voor die hertelling is een aantijging die door vrijwel elke expert wordt weerlegd, maar mijn probleem is niet zo zeer de hertelling, mijn probleem is de acceptatie over het algemeen om een kandidaat als Trump, of de kiezers van Trump, serieus te nemen en de eigen problemen al dan niet belangen van Amerikaanse kiezers te onderkennen.
De reden voor de hertelling wordt inderdaad door diverse experts betwist (ik denk niet dat ze hun vingers eraan willen branden om te spreken van weerleggen), dat maakt een hertelling echter nog niet onzinnig (en al helemaal niet schandalig zoals een andere deelnemer aan de verkiezingen heeft gedaan).
Als Trump serieus wil worden genomen, zou hij om te beginnen eens kunnen stoppen met zijn puberale gebral op twitter.
pi_166965256
Gaat het dan toch Patreus worden?

Spannende aflevering van The Apprentice vandaag

quote:
Donald J. Trump ‏@realDonaldTrump 53s53 seconds ago
Just met with General Petraeus--was very impressed!
  maandag 28 november 2016 @ 22:06:37 #118
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166965385
Who will get the rose!?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 28 november 2016 @ 22:15:43 #119
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_166965660
quote:
quote:
The Washington Post on Thursday night promoted the claims of a new, shadowy organization that smears dozens of U.S. news sites that are critical of U.S. foreign policy as being “routine peddlers of Russian propaganda.” The article by reporter Craig Timberg — headlined “Russian propaganda effort helped spread ‘fake news’ during election, experts say” — cites a report by an anonymous website calling itself PropOrNot, which claims that millions of Americans have been deceived this year in a massive Russian “misinformation campaign.”

The group’s list of Russian disinformation outlets includes WikiLeaks and the Drudge Report, as well as Clinton-critical left-wing websites such as Truthout, Black Agenda Report, Truthdig, and Naked Capitalism, as well as libertarian venues such as Antiwar.com and the Ron Paul Institute.

This Post report was one of the most widely circulated political news articles on social media over the last 48 hours, with dozens, perhaps hundreds, of U.S. journalists and pundits with large platforms hailing it as an earth-shattering exposé. It was the most-read piece on the entire Post website on Friday after it was published.

Yet the article is rife with obviously reckless and unproven allegations, and fundamentally shaped by shoddy, slothful journalistic tactics. It was not surprising to learn that, as BuzzFeed’s Sheera Frenkel noted, “a lot of reporters passed on this story.” Its huge flaws are self-evident. But the Post gleefully ran with it and then promoted it aggressively, led by its Executive Editor Marty Baron:

Russian propaganda effort helped spread fake news during election, say independent researchers https://t.co/3ETVXWw16Q

— Marty Baron (@PostBaron) November 25, 2016

In casting the group behind this website as “experts,” the Post described PropOrNot simply as “a nonpartisan collection of researchers with foreign policy, military and technology backgrounds.” Not one individual at the organization is named. The executive director is quoted, but only on the condition of anonymity, which the Post said it was providing the group “to avoid being targeted by Russia’s legions of skilled hackers.”

In other words, the individuals behind this newly created group are publicly branding journalists and news outlets as tools of Russian propaganda — even calling on the FBI to investigate them for espionage — while cowardly hiding their own identities. The group promoted by the Post thus embodies the toxic essence of Joseph McCarthy, but without the courage to attach individual names to the blacklist. Echoing the Wisconsin senator, the group refers to its lengthy collection of sites spouting Russian propaganda as “The List.”
Het artikel gaat verder.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_166965682
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 21:53 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

De reden voor de hertelling wordt inderdaad door diverse experts betwist (ik denk niet dat ze hun vingers eraan willen branden om te spreken van weerleggen), dat maakt een hertelling echter nog niet onzinnig (en al helemaal niet schandalig zoals een andere deelnemer aan de verkiezingen heeft gedaan).
Als Trump serieus wil worden genomen, zou hij om te beginnen eens kunnen stoppen met zijn puberale gebral op twitter.
Op een gegeven moment moeten zijn kiezers, zelfs al zouden er fouten zijn gemaakt, gerespecteerd moeten worden. Heeft de democratie gefaald met de keuze voor Trump of hebben de andere partijen en kandidaten gefaald? Het is maar net hoe je het probleem wilt uitleggen wat dat betreft.
  maandag 28 november 2016 @ 22:17:09 #121
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166965716
Waarom krijsen al die Trump-fanboys? Clinton heeft toch verloren zoals het er nu uit ziet? Wat maakt het dan uit om nog even een recount te doen?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_166965774
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 22:17 schreef Falco het volgende:
Waarom krijsen al die Trump-fanboys? Clinton heeft toch verloren zoals het er nu uit ziet? Wat maakt het dan uit om nog even een recount te doen?
Iedereen krijst en dat zal op korte termijn niet stoppen, nou ja, de mogelijkheid tot verandering is gekomen, of die verandering van Trump komt, dat valt nog te bezien maar interessant.
  maandag 28 november 2016 @ 22:30:24 #123
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_166966179
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 18:50 schreef Ulx het volgende:

Correspondent van Nieuwsuur zei zojuist in elk geval gewoon letterlijk dat Trump liegt met zijn claim over fraude. :)
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_166966289
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 22:16 schreef Slaro het volgende:

[..]

Op een gegeven moment moeten zijn kiezers, zelfs al zouden er fouten zijn gemaakt, gerespecteerd moeten worden.
Als dat de uitslag is, dan moet die gerespecteerd worden. Na de hertelling weten we dat met iets meer zekerheid.
Waarom zou je eventuele fouten bij voorbaat moeten accepteren als er nog tijd is om ze te herstellen?
pi_166966292
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 22:30 schreef Kaji het volgende:

[..]

Correspondent van Nieuwsuur zei zojuist in elk geval gewoon letterlijk dat Trump liegt met zijn claim over fraude. :)
Ik zou me toch niet erg snel laten overtuigen door de correspondent van Nieuwsuur, overigens gaat het mij even niet om dit standpunt want Trump zit gewoon de boel op te naaien [net als de Democraten overigens], maar de Nederlandse media bericht ook erg eenzijdig over dit onderwerp betreurenswaardig.
  maandag 28 november 2016 @ 22:37:14 #126
289141 Kaji
pi_166966430
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 22:33 schreef Slaro het volgende:

[..]

Ik zou me toch niet erg snel laten overtuigen door de correspondent van Nieuwsuur, overigens gaat het mij even niet om dit standpunt want Trump zit gewoon de boel op te naaien [net als de Democraten overigens], maar de Nederlandse media bericht ook erg eenzijdig over dit onderwerp betreurenswaardig.
Ik vind dat de NOS tamelijk goed verslag ervan doet. Ze maken ook veel reportages over de oorzaken van de populariteit van Trump. Zij kunnen er verder ook niets aan doen dat Trump een idioot is die zichzelf continu belachelijk maakt.
pi_166966634
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 22:37 schreef Kaji het volgende:

[..]

Ik vind dat de NOS tamelijk goed verslag ervan doet. Ze maken ook veel reportages over de oorzaken van de populariteit van Trump. Zij kunnen er verder ook niets aan doen dat Trump een idioot is die zichzelf continu belachelijk maakt.
De verkiezingsperiode bij de NOS was voornamelijk een collage waarom Clinton de 'normale' kandidaat is en als President gezien moet worden en Trump vooral een vreemd sujet en ging het toch erg weinig om waar hij dan die populariteit aan te danken heeft. Op dit moment gaat het bij de NOS vooral om hoe nog steeds het establishment vindt hoe Trump zich belachelijk maakt, hoe ontzettend radicaal hij dan wel niet is in zijn benoemingen en vaag in zich standpunten [iets waar een NOS zich dan ook wel voor de verkiezingen in had mogen verdiepen en wat waren de standpunten van Clinton nu eigenlijk al die tijd in de campagne bijvoorbeeld], en nog steeds niet enig serieuze benadering van de politiek, kandidaten voor benoemingen, en hoe Amerika zal veranderen of uiteraard gaat reageren.

Kortom, de NOS reageert vooral uit Democratische hoek en blijft ook informatie vergaren vanuit deze hoek, tot dusverre heb ik weinig inside information gezien uit de hoek van Trump of enige benadering.
pi_166966826
Het maakt al niet meer uit. De deadline voor de PA recount was een week geleden:

quote:
Stein missed Pennsylvania's deadline to file for a voter-initiated recount. That blown deadline is a huge blow for Democrats who have pinned their hopes on recounts in the Keystone State, Michigan and Wisconsin.

"According to Wanda Murren, spokeswoman for the Pennsylvania Department of State," the Philadelphia Inquirer reported Monday, "the deadline for a voter-initiated recount was Monday, Nov. 21."
Zelfs als Wisconsin flipt dan heeft Trump alsnog gewonnen. Ook Michigan is vandaag officieel gecalled voor Trump 8-)
  maandag 28 november 2016 @ 22:51:14 #129
289141 Kaji
pi_166966905
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 22:43 schreef Slaro het volgende:

[..]

De verkiezingsperiode bij de NOS was voornamelijk een collage waarom Clinton de 'normale' kandidaat is en als President gezien moet worden en Trump vooral een vreemd sujet en ging het toch erg weinig om waar hij dan die populariteit aan te danken heeft. Op dit moment gaat het bij de NOS vooral om hoe nog steeds het establishment vindt hoe Trump zich belachelijk maakt, hoe ontzettend radicaal hij dan wel niet is in zijn benoemingen en vaag in zich standpunten [iets waar een NOS zich dan ook wel voor de verkiezingen in had mogen verdiepen en wat waren de standpunten van Clinton nu eigenlijk al die tijd in de campagne bijvoorbeeld], en nog steeds niet enig serieuze benadering van de politiek, kandidaten voor benoemingen, en hoe Amerika zal veranderen of uiteraard gaat reageren.

Kortom, de NOS reageert vooral uit Democratische hoek en blijft ook informatie vergaren vanuit deze hoek, tot dusverre heb ik weinig inside information gezien uit de hoek van Trump of enige benadering.
Ze praten gewoon met experts en experts zijn nu eenmaal wat vaker Democratisch (of in elk geval anti-Trump). Ik zou het pas vreemd vinden als dat niet zo was. Ik heb verder ook wel wat interviews gezien met Trumpstemmers of mensen uit gebieden waar veel op Trump gestemd wordt. Ik denk dus niet dat ze per definitie Democraten als goed en Republikeinen als slecht willen afschilderen, maar het is nu eenmaal een feit dat de wat beter geïnformeerde mensen (en journalisten zelf ook) meestal Democratisch of anti-Trump zijn. Hetzelfde zie je in Nederland ook, er zijn maar weinig experts of journalisten te vinden die SP'er of PVV'er zijn, en daar is een goede reden voor.
pi_166967098
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 22:51 schreef Kaji het volgende:

[..]

Ze praten gewoon met experts en experts zijn nu eenmaal wat vaker Democratisch (of in elk geval anti-Trump). Ik zou het pas vreemd vinden als dat niet zo was. Ik heb verder ook wel wat interviews gezien met Trumpstemmers of mensen uit gebieden waar veel op Trump gestemd wordt. Ik denk dus niet dat ze per definitie Democraten als goed en Republikeinen als slecht willen afschilderen, maar het is nu eenmaal een feit dat de wat beter geïnformeerde mensen (en journalisten zelf ook) meestal Democratisch of anti-Trump zijn. Hetzelfde zie je in Nederland ook, er zijn maar weinig experts of journalisten te vinden die SP'er of PVV'er zijn, en daar is een goede reden voor.
Waarom zouden experts of beter geinformeerde [waarover uberhaupt] lezers nu eenmaal sneller anti-Trump moeten zijn? We zien net hoe Trump bijna elke 'expert' heeft verrast. Sinds wanneer moet de NOS zich binnen een andere Westerse staat zich dusdanig inlaten met een specifieke partij of kandidaat? Ik vind het maar vreemde beweringen die je doet voor een Nederlandse staatsomroep. Ik heb een tijdje bij een niet nader te noemen maar zeer gerespecteerd Nederlands weekblad gewerkt [en niet de Donald Duck ;)] en ik kan je zeggen dat een PVV-voorkeur [of misschien zelfs de SP] simpelweg niet als iets wordt beschouwd om heel open over te zijn. Dat betekent niet dat er geen voldoende experts of journalisten zijn die een van die partijen stemmen. Bovendien moet de zichzelf zo respecterende media misschien eens achter de oren krabben waarom hun zo gerespecteerde verzameling experts en journalisten zo slecht de belangen van de Nederlandse bevolking representeren.
pi_166967222
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 22:51 schreef Kaji het volgende:

[..]

Dat laatste slaat nergens op. Die mensen durven zich vooral niet uit te spreken door het taboe. Zie ook het mooie stuk van Wierd Duk daarover in het AD wat betreft PVV stemmers. Wat betreft Trump, kijk ook naar Peter Thiel (mede oprichter PayPal) en Palmer Lucky (oprichter Oculus Rift).

Het idee dat Trump dom is of idioot of wat dan ook is precies waarom hij gewonnen heeft. Ze onderschatten hem. Als je hebt bereikt wat Trump heeft bereikt dan ben je alles behalve dom. De verwachting was dat college educated massaal voor Hillary zouden gaan, maar dat verschil was niet heel groot. Van de Exit Poll (die achteraf niet helemaal accuraat bleek (lean Cllinton) maar oke.

quote:
Among college-educated whites, 45% voted for Clinton – 39% of men and 51% of women (the only white demographic represented in the poll where the former secretary of state came out on top). But 54% of male college graduates voted for Trump, as did 45% of female college graduates.

More 18- to 29-year-old whites voted for Trump (48%) than Clinton (43%).
pi_166967347
Nou, gaat lekker zo. De deadline in PA heeft Jill al gemist :')

En als toetje:

http://www.washingtonexam(...).WDymiI8g-JM.twitter

Wat een faalactie _O-

Ze moet zich nu voelen als Melos na de slag om Melos of als Agamemnon na de slag om Troje :')

[ Bericht 44% gewijzigd door starla op 28-11-2016 23:14:04 ]
  maandag 28 november 2016 @ 23:11:39 #133
289141 Kaji
pi_166967583
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 22:57 schreef Slaro het volgende:

[..]

Waarom zouden experts of beter geinformeerde [waarover uberhaupt] lezers nu eenmaal sneller anti-Trump moeten zijn? We zien net hoe Trump bijna elke 'expert' heeft verrast. Sinds wanneer moet de NOS zich binnen een andere Westerse staat zich dusdanig inlaten met een specifieke partij of kandidaat?
Zoals ik zei, ik denk niet dat ze er speciaal op uit zijn pro-Democratisch nieuws te brengen. Zoiets gaat vanzelf als je wat hoger opgeleide en verstandige mensen gaat ondervragen over deze verkiezingen.
quote:
Ik vind het maar vreemde beweringen die je doet voor een Nederlandse staatsomroep. Ik heb een tijdje bij een niet nader te noemen maar zeer gerespecteerd Nederlands weekblad gewerkt [en niet de Donald Duck ;)] en ik kan je zeggen dat een PVV-voorkeur [of misschien zelfs de SP] simpelweg niet als iets wordt beschouwd om heel open over te zijn. Dat betekent niet dat er geen voldoende experts of journalisten zijn die een van die partijen stemmen.
Ik kan me inderdaad voorstellen dat men er niet graag voor uitkomt op zo'n redactie. Maar er zijn veel peilingen geweest over de politieke voorkeur van journalisten en meestal blijkt dat er erg weinig PVV en bovengemiddeld veel PvdA en D66 gestemd wordt. Dit komt gewoon door het soort mensen dat wordt aangetrokken tot een beroep als journalist.
quote:
Bovendien moet de zichzelf zo respecterende media misschien eens achter de oren krabben waarom hun zo gerespecteerde verzameling experts en journalisten zo slecht de belangen van de Nederlandse bevolking representeren.
Ik vind helemaal niet dat ze de belangen van de Nederlandse bevolking slecht representeren. Omdat er toevallig een hoop mensen op bepaalde onfrisse partijen stemmen hoef je als nieuwsmedium nog niet op te houden met objectieve verslaggeving en gaan doen alsof die partijen volstrekt normaal zijn en evenveel voor en tegens hebben als andere partijen. Media doen hun werk goed als ze mensen juist informeren over de feiten. Maar goed ik weet dat het tegenwoordig mode is om te doen alsof alle media even (on)betrouwbaar zijn en iedereen overal even veel (of even weinig) verstand van heeft. Deze discussie is trouwens ook al zo vaak gevoerd. Ik ga slapen.
pi_166967739
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 23:05 schreef starla het volgende:
Dat lijkt een stuk genuanceerder te liggen, maar dat zal wel niet gepast hebben op twitter...
pi_166967882
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 23:15 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat lijkt een stuk genuanceerder te liggen, maar dat zal wel niet gepast hebben op twitter...
Genuanceerd of niet: de deadline is verstreken. Punt.
pi_166967898
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 23:19 schreef starla het volgende:

[..]

Genuanceerd of niet: de deadline is verstreken. Punt.
Zo simpel ligt het dus niet. Punt.
pi_166967919
quote:
http://www.foxnews.com/op(...)-jail-free-card.html

Gregg Jarrett: Did Hillary Clinton just squander her "get out of jail free" card?

Hillary Clinton has never played the board game, “Monopoly”.

How do we know? Because even novice players learn quickly that you always hang on to a “get out of jail free” card. No matter what. You never know when you’re going to need it. And you usually do.

Clinton had such a card… and has managed to recklessly squander it.

So what happens now? Will she draw that other dreaded card: “Go to jail. Go directly to jail. Do not pass Go. Do not collect $ 200” ? For Clinton, who could face serious criminal jeopardy, this is no game.

Post-Election Rapprochement

The night Clinton lost the presidency, she telephoned Donald Trump to concede. We now know that it was President Obama who persuaded Clinton to make the gracious concession.

Hillary Clinton’s decision to embrace a challenge to Trump’s election is both confounding and inexplicable. Why would she chance angering the very individual who holds her fate in his hands? It’s like an inmate taunting a jailer. You’d have to be obtuse to do it.

According to a soon-to-be published book by two Washington journalists, Obama told his former Secretary of State, “You need to concede.” At that point, it was clear the Democratic nominee was losing Wisconsin, Michigan and Pennsylvania and had no hope of winning the White House. Clinton heeded the advice and made the call. Wise move.

The president-elect was clearly moved by what he described as a “lovely” conversation with Clinton. “It was a tough call for her. She couldn’t have been nicer. She’s very strong and very smart”, Trump told CBS News' “60 Minutes”. The newly-elected president suddenly seemed reluctant to have his Department of Justice pursue Clinton for criminal wrongdoing.

After spending months promising his supporters that he would see to it that Clinton is prosecuted over her email server and, perhaps, the Clinton Foundation, Trump reversed himself.

In a meeting with the New York Times last week, he all but ruled out recommending a special prosecutor or criminal charges. “It’s just not something that I feel strongly about. I don’t want to hurt the Clintons, I really don’t. She went through a lot and suffered greatly in many different ways.”

Clinton’s election night concession seemed to have prompted Trump to hand her a “get out of jail free” card. If she was moving on, then he was moving on. And so would the nation.

But in politics, what is given… can be taken away. Especially when the recipient of a generous gift exhibits a conspicuous lack of gratitude. Which is precisely what Clinton has now done.

A Game of Chance With No Chance

Clinton’s campaign announced over the weekend that it will join efforts to push for recounts in the key states of Wisconsin, Michigan and Pennsylvania in a futile effort to deprive Trump of the needed 270 electoral votes and, thus, the presidency.

It is the definition of a fool’s errand. A game of chance with not a scintilla of chance to succeed.

Recounts almost never swing enough votes to change the outcome. Clinton would have to do it in not one, but all three states. In Pennsylvania alone, the law on a voter-initiated recount is next to impossible to meet. It demands notarized voter affidavits in each and every 9,163 election districts. The deadlines are imminent and, in some districts, have already passed. Forget the fact that Trump’s lead in the state exceeds 70,000 votes.

Clinton’s decision to embrace a challenge to Trump’s election is both confounding and inexplicable. Why would she chance angering the very individual who holds her fate in his hands? It’s like an inmate taunting a jailer. You’d have to be obtuse to do it.

Already, Trump has responded with a series of furious tweets reminding Clinton that she already conceded. One of his top advisers hinted that retaliation works both ways. Trump might easily reconsider his decision to forego a case against his former adversary.

So why would Clinton deliberately antagonize someone who is notoriously mercurial? With a wave of his hand, Trump could signal his new attorney general to reignite a Justice Department criminal investigation of Clinton or, in the alternative, appoint a Special Prosecutor to consider charges. After all, FBI Director James Comey laid out a meticulous case of how Clinton violated the Espionage Act, but then dismissed it by claiming that “no reasonable prosecutor would bring such a case”.

Sorry, Mr. Comey, but there are plenty of reasonable prosecutors who would be eager to do so.

Stupid Is… As Stupid Does

As the great American philosopher, Forrest Gump, pointed out, an intelligent person who does stupid things is still stupid. Common sense, or lack thereof, is evidenced by a person’s actions.

While Clinton may be a smart person, it makes no sense whatsoever for her to risk criminal indictment by alienating the one person who can best insulate her from the legal consequences of her own extremely careless, if not intentional, conduct. And for what? A recount that is destined to fail?

By contesting the presidential election, Clinton does damage only to herself. When, during the election, Trump suggested he might not accept the result if he lost, Clinton called it “horrifying.” Did it ever occur to her that she is now committing the same “horrifying” act she so vehemently condemned?

Donald Trump made billions of dollars accumulating properties in a way the inventors of “Monopoly” envisioned. He knows how the real game is played.

Hillary Clinton does not. She held a treasured “get out of jail free” card… but wasted it for nothing.

Gregg Jarrett is a Fox News Anchor and former defense attorney.

pi_166967936
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 23:19 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Jawel. Punt.
pi_166968044
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 23:20 schreef starla het volgende:

[..]

Jawel. Punt.
Nee, volgens de eerder aangehaalde Wanda Murren is de deadline voor "a voter-initiated recount at the county level" vorige week verstreken. Er zijn meer wegen naar Rome.
pi_166968075
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 23:11 schreef Kaji het volgende:

[..]

Zoals ik zei, ik denk niet dat ze er speciaal op uit zijn pro-Democratisch nieuws te brengen. Zoiets gaat vanzelf als je wat hoger opgeleide en verstandige mensen gaat ondervragen over deze verkiezingen.
Dat zijn allemaal zeer relatief. Wie bepaalt of iemand verstandig genoemd kan worden?

[..]

quote:
Ik kan me inderdaad voorstellen dat men er niet graag voor uitkomt op zo'n redactie. Maar er zijn veel peilingen geweest over de politieke voorkeur van journalisten en meestal blijkt dat er erg weinig PVV en bovengemiddeld veel PvdA en D66 gestemd wordt. Dit komt gewoon door het soort mensen dat wordt aangetrokken tot een beroep als journalist.
We zullen zien, de PVV heeft de laatste 10 jaar behoorlijk hoog gescoord in elke middelbare school verkiezingen, er komt dus een interessante generatie opzetten dat zal zich dan ook normaal gesproken moeten uiten in de media bijvoorbeeld.

[..]

quote:
Ik vind helemaal niet dat ze de belangen van de Nederlandse bevolking slecht representeren. Omdat er toevallig een hoop mensen op bepaalde onfrisse partijen stemmen hoef je als nieuwsmedium nog niet op te houden met objectieve verslaggeving en gaan doen alsof die partijen volstrekt normaal zijn en evenveel voor en tegens hebben als andere partijen. Media doen hun werk goed als ze mensen juist informeren over de feiten. Maar goed ik weet dat het tegenwoordig mode is om te doen alsof alle media even (on)betrouwbaar zijn en iedereen overal even veel (of even weinig) verstand van heeft. Deze discussie is trouwens ook al zo vaak gevoerd. Ik ga slapen.
Toeval bestaat niet. Want wie bepaalt nu eenmaal wat een onfris standpunt is, Pim Fortuyn bijvoorbeeld was een intellectueel maar kon omdat hij zwart werd gemaakt alleen maar idioten in zijn partij krijgen, dat verziekt natuurlijk behoorlijk de vrije en open discussie. Het probleem is niet die partijen, dat is waar je vanaf moet, het probleem is waarom die partijen dusdanig kunnen profiteren en welke oorzaken tot hun opkomst leiden. Als je geen representatieve groep in de media hebt, ongeacht hun politieke voorkeur, dan ga je die kiezer ook niet begrijpen.

De media is niet onbetrouwbaar, de NYT bijvoorbeeld blijft een kwaliteitskrant, maar alles is tegenwoordig dusdanig doordrenkt van meningen dat het geen objectieve weergaven meer zijn van feiten, alles heeft een doel, en dat is invloed uitoefenen op een specifieke manier. Een krant met een duidelijke politieke voorkeur, prima, maar een staatsomroep of media die zichzelf als onafhankelijk presenteren, dat vind ik een groot gemis, en problematisch.
pi_166968217
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 23:19 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Jawel. Punt.

Uit de PA Inquirer:

According to Wanda Murren, spokeswoman for the Pennsylvania Department of State, the deadline under the law for a voter-initiated recount at the county level had been Monday, Nov. 21. Many counties missed it but nearly half have already certified their results, precluding recounts there. That makes a lawsuit the only remaining option for initiating a statewide recount.
pi_166968279
THAT’S ALL FOLKS! Jill Stein MISSES PA Deadline For Recount! oO/

Hier al s0r0s niet blij mee zijn *O*
pi_166968293
Je zou natuurlijk eens kunnen beginnen met eerst zelf te lezen wat je hier plakt, gewoon om wat minder onnozel over te komen.
pi_166968306
:W
pi_166968377
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 23:05 schreef starla het volgende:

En als toetje:

http://www.washingtonexam(...).WDymiI8g-JM.twitter

Wat een faalactie _O-

Ze moet zich nu voelen als Melos na de slag om Melos of als Agamemnon na de slag om Troje :')
Het ging dan ook niet om de daadwerkelijke recount maar om publiciteit voor Jill en haar partij. En natuurlijk het geld voor Jill 2020.
pi_166968408
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 23:28 schreef Kansenjongere het volgende:
Je zou natuurlijk eens kunnen beginnen met eerst zelf te lezen wat je hier plakt, gewoon om wat minder onnozel over te komen.
Mss wat minder wishful thinking van jouw kant zou ook de nodige onnozelheid voorkomen.
pi_166968494
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 23:31 schreef starla het volgende:

[..]

Mss wat minder wishful thinking van jouw kant zou ook de nodige onnozelheid voorkomen.
Je geeft het nota bene zelf al aan:
1. Een door stemmers geïnitieerde hertelling kan mogelijk nog in ruim de helft van de county's omdat ze de deadline gemist hebben.
2. Een hertelling in de gehele staat kan nog via een rechtszaak worden afgedwongen.

Maar blijf vooral als een kip zonder kop beweren dat een hertelling onmogelijk is...
pi_166968657
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 23:30 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

Het ging dan ook niet om de daadwerkelijke recount maar om publiciteit voor Jill en haar partij. En natuurlijk het geld voor Jill 2020.
En natuurlijk een typische socialistische actie: mooie woorden als 'revolutie,'een échte democratie', 'power to the people' en het geld in eigen zak steken uiteindelijk.

Zie zijn allemaal ook zo gênant opzichtig :')
pi_166968726
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 23:33 schreef Kansenjongere het volgende:

Maar blijf vooral als een kip zonder kop beweren dat een hertelling onmogelijk is...
Kun je dat quoten? Dat ik heb gezegd dat het onmogelijk is. Gewoon om te kijken of je niet dingen verzint :)
pi_166968754
Most damaging thing you can do for your country:

Neglect the opposite party:

So there are .... CNN, NY-times, ABC, twitter, reddit/pizza, google, facebook etc etc.. :W
pi_166968826
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 23:33 schreef Kansenjongere het volgende:
Een door stemmers geïnitieerde hertelling
_O- Met fixed donaties van 160.000,= per uur.
Zekers, wie heeft die aantallen niet zomaar op de plank liggen :D

[ Bericht 16% gewijzigd door Peace99 op 29-11-2016 03:22:19 ]
pi_166968922
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 23:39 schreef starla het volgende:

[..]

Kun je dat quoten? Dat ik heb gezegd dat het onmogelijk is. Gewoon om te kijken of je niet dingen verzint :)
Nee, dat kan ik door je infantiele manier van reageren niet citeren ("Jawel. Punt" is zonder context immers bijna net zo onnozel als met de context erbij), maar ik vind het wel koddig hoe je nu voor het eerst in deze thread doet alsof je wel in feiten geïnteresseerd bent. Hou die gedachte vast en wellicht dat je ons ooit kunt verrassen met een zinvolle bijdrage aan dit topic.
pi_166969165
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Nee, dat kan ik door je infantiele manier van reageren niet citeren ("Jawel. Punt" is zonder context immers bijna net zo onnozel als met de context erbij), maar ik vind het wel koddig hoe je nu voor het eerst in deze thread doet alsof je wel in feiten geïnteresseerd bent. Hou die gedachte vast en wellicht dat je ons ooit kunt verrassen met een zinvolle bijdrage aan dit topic.
Dus je liegt. Ik waardeer oprecht dat je toegeeft dat ik dat nergens heb beweerd, jij woorden in mijn mond legt met een stromannetje zodat je de stroman wél kunt ontkrachten.

Alleen jammer dat je stromannen nodig hebt om een discussie te 'winnen'.
pi_166969243
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:
je infantiele manier van reageren
En dit is een volwassen manier van reageren/discussie voeren?
pi_166969266
En het verzoek voor een hertelling is vanmiddag dus reeds ingediend bij de rechter, met andere woorden Stein heeft gekozen voor een andere route dan de voter-initiated recount waarop de eerdere genoemde deadline van toepassing was.
pi_166969409
Alles is mogelijk met een idioot kind als s0r0s!

Hoop, voor ons, dat Nederland en EU dit gevaar goed volgt.
pi_166969483
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 23:53 schreef Peace99 het volgende:

[..]

En dit is een volwassen manier van reageren/discussie voeren?
Dat is het ironische altijd, ik ben onnozel genoemd, een kip zonder kop, infantiel etc.

En wie reageert hier op zonder ad hominems? Juist, de infantiele en onnozele kip zonder kop.

Dit soort hypocrisie vind ik altijd wel leuk om te lezen :)
pi_166969538
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:01 schreef starla het volgende:

[..]

Dat is het ironische altijd, ik ben onnozel genoemd, een kip zonder kop, infantiel etc.

En wie reageert hier op zonder ad hominems? Juist de infantiele en onnozele kip zonder kop.

Dit soort hypocrisie vind ik altijd wel leuk om te lezen :)
Komt helaas vaker op FOK voor. Op het moment dat het sommige niet zo uitkomt ... gaan ze denigrerende opmerkingen plaatsen. Je herkent ze direct.
pi_166969620
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:01 schreef starla het volgende:

[..]

Wat zei je net ook weer over liegen?
Ik noemde je manier van als een kip zonder kop reageren infantiel en stelde dat je minder onnozel zou overkomen als je daar verandering in zou brengen.
Ik heb echter nergens gezegd dat je onnozel, een kip zonder kop of infantiel bent.
pi_166969625
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:04 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Komt helaas vaker op FOK voor. Op het moment dat het sommige niet zo uitkomt ... gaan ze denigrerende opmerkingen plaatsen. Je herkent ze direct.
Yep, maar dat is nog niet eens het ergste, de ánder verwijten voor het gedrag dat je zelf vertoont is wel echt een blamage en hiermee verliest diegene ook direct zijn geloofwaardigheid en diskwalificeert diegene zich als discussiepartner.
pi_166969700
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:07 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat zei je net ook weer over liegen?
Ik noemde je manier van als een kip zonder kop reageren infantiel en stelde dat je minder onnozel zou overkomen als je daar verandering in zou brengen.
Ik heb echter nergens gezegd dat je onnozel, een kip zonder kop of infantiel bent.
Oh we gaan nu op de semantische toer? Je snapt toch wel dat je op dit moment alle karakteristieken vertoont van een doorgewinterde sofist?
pi_166969701
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:08 schreef starla het volgende:

[..]

Yep, maar dat is nog niet eens het ergste, de ánder verwijten voor het gedrag dat je zelf vertoont is wel echt een blamage en hiermee verliest diegene ook direct zijn geloofwaardigheid en diskwalificeert diegene zich als discussiepartner.
Je hebt toch een mooi wieltje op je muis? :D
pi_166969754
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:11 schreef starla het volgende:

[..]

Oh we gaan nu op de semantische toer?
Deed jij net wat anders, nadat je op alle mogelijke wijzen had geïmpliceerd dat er geen opties meer waren in Pennsylvania, maar desalniettemin beweerde dat ik zou liegen, omdat je het niet letterlijk zo gezegd had?
pi_166969812
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:11 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Je hebt toch een mooi wieltje op je muis? :D
Ik snap 'em niet ;(

Komt wellicht doordat ik altijd op m'n telefoon zit
en nooit een muis gebruik :D
pi_166969905
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:16 schreef starla het volgende:

[..]

Ik snap 'em niet ;(

Komt wellicht doordat ik altijd op m'n telefoon zit
en nooit een muis gebruik :D
_O- Dan .. heb je toch nog de mogelijkheid om NIET te reageren?

Voor de vrolijke noot:
http://www.dailymail.co.u(...)mud-Clinton-her.html
pi_166970040
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:21 schreef Peace99 het volgende:

[..]

_O- Dan .. heb je toch nog de mogelijkheid om NIET te reageren?

Voor de vrolijke noot:
http://www.dailymail.co.u(...)mud-Clinton-her.html
Nah goed, mensen negeren vind ik ook niet heel erg elegant. Of ze moeten compleet buiten de perken gaan en voor geen enkele reden vatbaar zijn. Zo'n lage dunk heb ik nu ook weer niet van kansenjongere.
pi_166970043
https://twitter.com/d_seaman/status/803188290287325184
Jack Dorsey :r

<script type="text/javascript" data-src="http://video.foxnews.com/v/embed.js?id=5226803377001&w=466&h=263" style="visibility:hidden;"></script><noscript>Watch the latest video at <a href="http://video.foxnews.com">video.foxnews.com</a></noscript>

Weet effe niet hoe ik dit goed in fok moet opnemen maar titel op foxnews is:
'Reddit CEO admits to editing pro-Trump users' comments'
CEO is Steve Huffman :r

Facebook chief Mark Zuckerberg initially brushed off the criticism, saying that "99 percent of what people see is authentic." He soon changed course, deciding, alongside Google, to stop some of the worst offenders :r

en ga zo maar door :|W

[ Bericht 17% gewijzigd door Peace99 op 29-11-2016 00:44:26 ]
pi_166970068
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:26 schreef starla het volgende:

[..]

Nah goed, mensen negeren vind ik ook niet heel erg elegant. Of ze moeten compleet buiten de perken gaan en voor geen enkele reden vatbaar zijn. Zo'n lage dunk heb ik nu ook weer niet van kansenjongere.
^O^
  dinsdag 29 november 2016 @ 01:25:34 #169
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166971043
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 03:08 schreef monkyyy het volgende:
Naar welk onderzoek verwijst Trump in die tweet?
Aaah, Trump zijn "bron" is waarschijnlijk dit InfoWars artikel:

REPORT: THREE MILLION VOTES IN PRESIDENTIAL ELECTION CAST BY ILLEGAL ALIENS

En de bron van InfoWars is deze random tweet van een man die weigert bewijs voor zijn "miljoenen illegalen hebben gestemd" uitspraak te leveren.

What do I know about it, all I know is what's on the internet! - Donald Trump
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166971341
[quote]0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 01:25 schreef monkyyy het volgende:

Quote jij jezelf vaker? ~O>
  dinsdag 29 november 2016 @ 02:27:32 #171
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166971586
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2016 01:52 schreef Peace99 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 29 november 2016 01:25 schreef monkyyy het volgende:

Quote jij jezelf vaker? ~O>
Hier gaat iets mis.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 29 november 2016 @ 08:29:19 #172
78918 SeLang
Black swans matter
pi_166972330
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_166972729
http://www.investors.com/(...)ly-did-vote-in-2016/

quote:
EDITORIALS

Trump Is Right — Millions Of Illegals Probably Did Vote In 2016

Did millions of illegal aliens vote in 2016, as Donald Trump alleges?

Media Bias: Not surprisingly, the media take seriously and support Jill Stein's and Hillary Clinton's excellent vote-recount adventure, despite there being no indication a recount is needed. Heck, even President Obama agrees — Donald Trump won, period. But when Trump dares to suggest in a Sunday tweet that illegal aliens voted in the election, the media respond with massive denial.

"In addition to winning the Electoral College in a landslide, I won the popular vote if you deduct the millions of people who voted illegally," Trump tweeted to the barely concealed contempt of many in the media.

Typical was the utterly dismissive headline in The Nation, the flagship publication of the progressive movement: "The President-Elect Is An Internet Troll."

The Washington Post's "The Fix" blog site did a little better: "Donald Trump's new explanation for losing the popular vote? A Twitter-born conspiracy theory."

There are many more, too many to put here. Most follow the same theme: Trump foolishly followed the faulty analysis of Gregg Phillips of True The Vote, an online anti-voter-fraud site and app. Phillips estimates that illegals cast three million votes in the 2016 election. He's wrong. Heck, even the liberal fact-checking site FactCheck.org says so.

It's almost certain that illegals did vote — and in significant numbers. Whether it was three million or not is another question.

While states control the voter registration process, some states are so notoriously slipshod in their controls (California, Virginia and New York — all of which have political movements to legalize voting by noncitizens — come to mind) that it would be shocking if many illegals didn't vote. Remember, a low-ball estimate says there are at least 11 million to 12 million illegals in the U.S., but that's based on faulty Census data. More likely estimates put the number at 20 million to 30 million.

What's disappointing is that instead of at least seriously considering Trump's charge, many media reports merely parrot leftist talking points and anti-Trump rhetoric by pushing the idea that Republicans and others not of the progressive left who seek to limit voting to citizens only are racist, xenophobic nuts.

But there is evidence to back Trump's claims. A 2014 study in the online Electoral Studies Journal shows that in the 2008 and 2010 elections, illegal immigrant votes were in fact quite high.

"We find that some noncitizens participate in U.S. elections, and that this participation has been large enough to change meaningful election outcomes including Electoral College votes, and congressional elections," wrote Jesse T. Richman, Gulshan A. Chattha, both of Old Dominion University, and David C. Earnest of George Mason University.

More specifically, they write, "Noncitizen votes likely gave Senate Democrats the pivotal 60th vote needed to overcome filibusters in order to pass health care reform and other Obama administration priorities in the 111th Congress."

Specifically, the authors say that illegals may have cast as many as 2.8 million votes in 2008 and 2010. That's a lot of votes. And when you consider the population of illegal inhabitants has only grown since then, it's not unreasonable to suppose that their vote has, too.

Critics note that a Harvard team in 2015 had responded to the study, calling it "biased." But that report included this gem: "Further, the likely percent of noncitizen voters in recent U.S. elections is 0."

Really? That's simply preposterous, frankly, as anyone who has lived in California can attest. Leftist get-out-the-vote groups openly urge noncitizens to vote during election time, and the registration process is notoriously loose. To suggest there is no illegal voting at all is absurd.

What's appalling, as we said, is not the media's skepticism, but its denial. But why? Illegal votes shouldn't be allowed to sway U.S. elections. So why tolerate them?

When the far left began insinuating that the Russians had hacked the election, the media treated the nonsupported claims with the utmost of respect. They still do. But not Trump's suggestion that illegals voted, and in large numbers, mainly for Democratic candidates, including Hillary Clinton.

And, yes, Trump is right: Illegal votes may in part explain why Hillary now has a nearly two-million-vote lead in the popular vote, even though she lost convincingly in the Electoral College. A Pew Research Poll earlier this year found that 53% of the Democratic Party supports letting illegals vote, even though it's against the law. It's pretty clear why.

Yes, there is room for skepticism of any claim that's made. But every vote cast by someone who isn't by law permitted to vote disenfranchises American citizens. The charge should at least be taken seriously.

Meanwhile, we will expect the media to continue to give its fawning attention to the spurious challenges of nonexistent vote tampering leveled by Hillary Clinton and Jill Stein, on behalf of the progressive wing of the Democratic Party.

While the media savage Trump and his motives, please recall what Hillary said in the debates: that the idea a defeated candidate wouldn't recognize the results of the election was "horrifying." And she has also agreed there is no "actionable evidence" of either hacking or outside interference, despite joining with Stein to seek recounts.

So what about Clinton's motives?

As for Stein, who barely registered a blip on the 2016 electoral screen, the $5 million or so she has raised to pay for recounts really seems more like a ploy to bail out her failed campaign than a serious attempt at a recount. But the media continue to treat her like a serious political operator — not the far-left kook she is.
pi_166972737
Trump op Twitter :') .

quote:
"@sdcritic: @HighonHillcrest @jeffzeleny @CNN There is NO QUESTION THAT #voterfraud did take place, and in favor of #CorruptHillary !"
quote:
"@FiIibuster: @jeffzeleny Pathetic - you have no sufficient evidence that Donald Trump did not suffer from voter fraud, shame! Bad reporter.
quote:
"@JoeBowman12: @jeffzeleny just another generic CNN part time wannabe journalist !" @CNN still doesn't get it. They will never learn!
quote:
"@HighonHillcrest: @jeffzeleny what PROOF do u have DonaldTrump did not suffer from millions of FRAUD votes? Journalist? Do your job! @CNN"
quote:
.@CNN is so embarrassed by their total (100%) support of Hillary Clinton, and yet her loss in a landslide, that they don't know what to do.
Hoe dúrven journalisten te insinueren dat zijn claims over voter fraud niet kloppen? Hoe dúrven ze om bronnen te vragen? Hoezo bewijzen dat het heeft plaatsgevonden, bewijs maar eens dat het niet heeft plaatsgevonden!

Leider van de vrije wereld. ;( .
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 09:16:54 #175
3928 Ulx
pi_166972783
Hij zal wel onder vuur hebben gelegen wegens wat anders. Zijn belangenverstrengeling of zo. Of een of andere mafklapper inn zijn innercircle. Elke keer als Trump het moeilijk krijgt gooit hij een rant online over iets irrelevants en de belangrijke issues worden vervolgens genegeerd door de pers en de bevolking.
pi_166972805
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Hoe dúrven journalisten te insinueren dat zijn claims over voter fraud niet kloppen? Hoe dúrven ze om bronnen te vragen? Hoezo bewijzen dat het heeft plaatsgevonden, bewijs maar eens dat het niet heeft plaatsgevonden!

Typisch hè. Stein wil daadwerkelijk mogelijke fraude aantonen en dat vindt meneer een schande en ondertussen zelf lekker vanuit de onderbuik roeptoeteren zonder enige feitelijke onderbouwing.
pi_166972835
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Lekker verfrissend en "out of the box", hij laat zich tenminste van een menselijke kant zien, in plaats van het zogenaamde en gespeelde "coolness"van Obama.
Hij durft tenminste lekker te trollen, en de MSM ergert zich dood.
Zie het nog aankomen dat hij op een gegeven moment het oppermachtige CNN toegang tot het Witte Huis weigert.
pi_166972868
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:20 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Lekker verfrissend en "out of the box", hij laat zich tenminste van een menselijke kant zien, in plaats van het zogenaamde en gespeelde "coolness"van Obama.
Zie het nog aankomen dat hij op een gegeven moment het oppermachtige CNN toegang tot het Witte Huis weigert.
Waarom zou dat in godsnaam een goed iets zijn (als je ouder dan 13 bent)? :')
pi_166972874
quote:

[..]

En het lijkt jou wel een verfrissend idee dat de President van Amerika alleen media in het Witte Huis toelaat die netjes alles opschrijven wat hij wil? Lekker out of the box.
pi_166972876
Wat vroeger treiteren werd genoemd, heet tegenwoordig blijkbaar verfrissend out of the box je menselijke kant laten zien...
pi_166972891
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Die man is gewoon echt knettergek. De media melden (terecht) dat hij gewoon bewijs levert voor zijn nogal boude claims, en meneer gaat vervolgens compleet door het lint.

Hij kan kritiek niet verdragen. Dat wordt nog wat de komende jaren.
pi_166972900
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:22 schreef Kansenjongere het volgende:
Wat vroeger treiteren werd genoemd, heet tegenwoordig blijkbaar verfrissend out of the box je menselijke kant laten zien...
Gewoon lekker trollen, toch. Pubers en fedora-dragende nekbaarden doen het ook, waarom is dat dan geen gepast gedrag voor een President?
pi_166972937
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waarom zou dat in godsnaam een goed iets zijn (als je ouder dan 13 bent)? :')
2011 slaat op de geboortedatum van dit lid.
pi_166972945
quote:

[..]

De enige die zich ergert, is Trump. De media doen wat ze horen te doen: het nieuws brengen en claims toetsen aan de waarheid.

Trump levert geen greintje bewijs voor zijn bewering dat er sprake is van grootschalige stemfraude, en dat is dus wat de nieuwsmedia melden. Vervolgens gaat de toekomstige president compleet uit z'n plaat. Dat is geen trollen, maar een teken dat de beste man labiel is.
pi_166972956
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De enige die zich ergert, is Trump. De media doen wat ze horen te doen: het nieuws brengen en claims toetsen aan de waarheid.

Trump levert geen greintje bewijs voor zijn bewering dat er sprake is van grootschalige stemfraude, en dat is dus wat de nieuwsmedia melden. Vervolgens gaat de toekomstige president compleet uit z'n plaat. Dat is geen trollen, maar een teken dat de beste man labiel is.
Ach, een labiele president is ook wel eens verfrissend. Out of the box.
pi_166972957
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gewoon lekker trollen, toch. Pubers en fedora-dragende nekbaarden doen het ook, waarom is dat dan geen gepast gedrag voor een President?
Dat is immers zo lekker menselijk.
pi_166972971
quote:

[..]

Het idee dat CNN oppermachtig is, is al een decennium achterhaald.
Maar beschaafde media weigeren omdat ze je niet zinnen. Dat is wel het gezellige Turkse of Russische model.
pi_166972981
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En het lijkt jou wel een verfrissend idee dat de President van Amerika alleen media in het Witte Huis toelaat die netjes alles opschrijven wat hij wil? Lekker out of the box.
Inderdaad. Volgens mij snapt de helft van deze trolls maar half van wat ze eigenlijk zeggen. Trollen om het trollen en er verder niet over nadenken.
pi_166973000
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

pi_166973141
quote:
'Het zit ook in zijn karakter dat hij altijd wil winnen. Hij is op geen enkel vlak in zijn leven bereid geweest zijn verlies te nemen. Toen zijn eerste vrouw Ivanka op wintersportvakantie hem voorbij skiede - zij was ski-kampioene geweest in een of ander Oost-Europees land - is hij zo woest geworden dat hij zijn ski's heeft weggesmeten en zich niet meer op de piste heeft vertoond. Dat geeft wel een beetje aan hoe de bedrading bij hem loopt.'

Bron
pi_166973171
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je bent toch niet verrast hoop ik?
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 09:49:04 #192
3928 Ulx
pi_166973242
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je bent toch niet verrast hoop ik?
Ik vind het wel verfrissend. Lekker out-of-the-box. De MSM zal het wel weer afdoen als gedrag van een verwend rijkeluiskleutertje dat geen kritiek kan hebben, maar wat weten die nou?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 november 2016 @ 10:52:22 #193
426493 crew  PippenScottie
pi_166974352
Ik benieuwd of er nog altijd mensen zijn die niet inzien dat Trump ziek is in zijn hoofd. En ik vraag me af wat er in vredesnaam moet gebeuren voor die mensen dat gaan inzien.

Ik had niet verwacht dat het maar acht jaar zou duren voor de Amerikanen een president zouden krijgen waarbij vergeleken George W Bush een genie is.
My friends all drive horses
pi_166974392
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 10:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik benieuwd of er nog altijd mensen zijn die niet inzien dat Trump ziek is in zijn hoofd. En ik vraag me af wat er in vredesnaam moet gebeuren voor die mensen dat gaan inzien.

Ik had niet verwacht dat het maar acht jaar zou duren voor de Amerikanen een president zouden krijgen waarbij vergeleken George W Bush een genie is.
Ik denk dat je jezelf een beetje gek hebt gemaakt.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 november 2016 @ 10:59:38 #195
pi_166974512
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 10:54 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik denk dat je jezelf een beetje gek hebt gemaakt.
Nee hoor, bedankt voor je bezorgdheid, maar met mij gaat het prima.
pi_166974828
pi_166975320
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 23:42 schreef Peace99 het volgende:

[..]

_O- Met fixed donaties van 160.000,= per uur.
Zekers, wie heeft die aantallen niet zomaar op de plank liggen :D
Ik ben eens op zoek gegaan naar bronnen voor die bewering, maar alle conspiracy sites praten dezelfde niet te verifieren reddit-bron na. Bij voldoende bewijs pikt MSM zoiets ook op, maar dat is er duidelijk niet. Voorlopig dus gewoon beschouwen als onzin.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 29 november 2016 @ 11:47:34 #198
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166975433
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik ben eens op zoek gegaan naar bronnen voor die bewering, maar alle conspiracy sites praten dezelfde niet te verifieren reddit-bron na. Bij voldoende bewijs pikt MSM zoiets ook op, maar dat is er duidelijk niet. Voorlopig dus gewoon beschouwen als onzin.
Je verwacht het niet.
pi_166975707
quote:

Wat versta jij onder ziek in zijn hoofd?
  dinsdag 29 november 2016 @ 12:02:37 #200
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166975780
quote:
ook wel lekker out of the box _O_
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 november 2016 @ 12:03:30 #201
pi_166975800
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:59 schreef Slaro het volgende:

[..]

Wat versta jij onder ziek in zijn hoofd?
In dit geval een schoolvoorbeeld van een narcistische persoonlijkheidsstoornis.
  dinsdag 29 november 2016 @ 12:05:09 #202
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_166975834
quote:

Dus hij is én 'ziek in zijn hoofd', én dom? Dan is het nog knapper dat hij miljardair is geworden en het presidentschap gewonnen heeft. ^O^
pi_166975840
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:03 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een voorwaarde om president te worden van de Verenigde Staten.
pi_166975870
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dus hij is én 'ziek in zijn hoofd', én dom? Dan is het nog knapper dat hij miljardair is geworden en het presidentschap gewonnen heeft. ^O^
Dat zegt vooral veel over de mensen die er op gestemd hebben.
pi_166975977
Daddy Trump gonna make the world better again. O+
pi_166976455
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ja goh :') . Alsof Peace99 of hunter2011 iets anders posten dan conspiracy-onzin.
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 13:18:05 #207
3928 Ulx
pi_166977615
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja goh :') . Alsof Peace99 of hunter2011 iets anders posten dan conspiracy-onzin.
Gewoon vaak herhalen en dan zul je zien dat het vanzelf als waarheid gezien wordt. Het is een taktiek die meestal werkt.

Alleen niet bij andere staatshoofden.
pi_166979231
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/803567993036754944

Donald J. Trump ‏@realDonaldTrump

"Nobody should be allowed to burn the American flag - if they do, there must be consequences - perhaps loss of citizenship or year in jail!"

Die gast is geniaal _O-

(Om 1 of andere reden werkt het tweetknopje hier niet meer)
pi_166979286
Ik zie eerlijk gezegd niet in hoe dergelijke debiliteit hem geniaal maakt, maar goed.

We moeten ook niet doen alsof Trump nou heel lang over dat soort Tweets nadenkt. Meneer ziet iets op het nieuws en krijgt dan de onbedwingbare neiging om een hersenscheet online te gooien. Het is alsof hij lijdt aan Tourette.
pi_166979303
Een president elect die zijn reet afveegt met de grondwet, geniaal...
pi_166979313
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd niet in hoe dergelijke debiliteit hem geniaal maakt, maar goed.

We moeten ook niet doen alsof Trump nou heel lang over dat soort Tweets nadenkt. Meneer ziet iets op het nieuws en krijgt dan de onbedwingbare neiging om een hersenscheet online te gooien. Het is alsof hij lijdt aan Tourette.
Ik vind zijn tweet echt ontzettend geniaal! :D
Ben benieuwd wat anderen zoals Ulx en Luda hiervan denken.
pi_166979341
Plus, ik denk dat Trump weldegelijk lang heeft nagedacht over deze tweet :)
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 14:34:50 #213
3928 Ulx
pi_166979355
Doet me denken aan een sceme uit Six Feet Under waarin een kunstenaar vertelde dat hij een met stront besmeurde Stars n Stripes in een galerie hing en rednecks daarom zo kwaad werden dat die dat kunstwerk in brand staken.

"I got right wing assholes to burn the flag. Yeah."
pi_166979370
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:03 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Sterker nog, hij voldoet aan alle symptomen uit het lijstje, dat is op zich ook best zeldzaam. Maar narcisten kunnen prima functioneren, zeker als ze uit een rijk nest komen. Veel leiders hebben een narcistische stoornis. Altijd maar willen winnen en een volstrekt gebrek aan inlevingsvermogen en empathie brengt je over het algemeen best ver. Denk aan Khadaffi, Saddam, Erdogan.

Hoeft niet altijd een evil persoon te zijn, zoals het lijstje hier toont:

http://thenarcissisticlife.com/famous-people-with-narcissism/

Nadeel voor Trump is dat ie volledig vastgeroest zit in zijn gebruikte instrumentatie en patronen. Omdat dit nu onder een vergrootglas ligt, wordt het des te obvious. Zoals het aanvoelen van het publiek en het zeggen wat zijn publiek mee krijgt. Dat kan vandaag X zijn, en morgen het tegenovergestelde. Dat verklaart zijn flipflops. Zoals bijv. op klimaat. Op het moment dat het publiek wil dat ie tegen global warming maatregelen is, dan is hij dat. Als hij praat met NYTimes, dan heeft hij 'een open mind' (Trump jargon voor 'ik heb er geen kennis van wacht wel met iets roepen tot de volgende keer dat het echt nodig is').

En natuurlijk het feit dat zijn stoornis hem dwingt tot altijd en overal willen winnen. Tactisch is het niet handig om over de popular vote te blijven doorzeuren, maar het is voor hem onmogelijk om het te laten liggen: hij moet perse winnen. Dus gaat hij redenen de ether inslingeren waarom hij wel gewonnen zou hebben. Eerst was dat 'als ik de popular vote had willen winnen had ik wel anders campagne gevoerd en dan had ik 'm makkelijk gewonnen'. Maar toch vond hij het doen alsof hij die ook had gewonnen uiteindelijk niet voldoende. De enige manier om het verlies te verklaren (hij kan immers niet verliezen) is dat de verkiezingen dus toch rigged waren. En gooit ie dat dus de ether in. Als het hem uiteindelijk niet lukt om de popular vote te winnen zal -denk ik- zijn volgende stap zijn om de winnaar van de popular vote (Hillary dus) alsnog proberen kapot te maken. Ik verwacht dus alsnog een rechtszaak.

De miljoenen illegale stemmen is voor hem nu ook de absolute waarheid geworden. Hij liegt immers nooit.

Belangrijk is nu om te kijken welke poppetjes hij waar zet en dat stemt tot zorgen. Tenminste, als ik middle class zou zijn. De ideologie van alle aangestelde poppetjes tot nu toe zijn voor het rijker maken van de rijken en het uithollen van educatie, middenklasse, voorzieningen voor armen.
pi_166979374
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik vind zijn tweet echt ontzettend geniaal! :D
Ben benieuwd wat anderen zoals Ulx en Luda hiervan denken.
Wat is er precies 'geniaal' aan?
pi_166979406
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:34 schreef Ulx het volgende:
Doet me denken aan een sceme uit Six Feet Under waarin een kunstenaar vertelde dat hij een met stront besmeurde Stars n Stripes in een galerie hing en rednecks daarom zo kwaad werden dat die dat kunstwerk in brand staken.

"I got right wing assholes to burn the flag. Yeah."
Maar ben je het nou met hem eens of niet dat het verbranden van de vlag bestraft dient te worden?
pi_166979418
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is er precies 'geniaal' aan?
Ik heb daar nu geen tijd voor, moet naar de bouwmarkt, maar kom er straks op terug.
Het is in ieder geval een goed doordachte tweet.
pi_166979429
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maar ben je het nou met hem eens of niet dat het verbranden van de vlag bestraft dient te worden?
Antonin Scalia heeft zich vermoedelijk in zijn graf omgedraaid bij het lezen van die tweet.
pi_166979441
Ik vind het wel aandoenlijk hoe mensen in elke ondoordachte hersenscheet één of ander geniaal uitgedacht plan zien.
pi_166979447
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:34 schreef Refragmental het volgende:
Plus, ik denk dat Trump weldegelijk lang heeft nagedacht over deze tweet :)
Ik ben reuze benieuwd waarom. Dit is iets wat al lang en breed uitgevochten is in Amerika.
pi_166979456
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik ben reuze benieuwd waarom. Dit is iets wat al lang en breed uitgevochten is in Amerika.
Wat is jouw mening dan?
Verbieden ja of nee?
pi_166979463
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:39 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat is jouw mening dan?
Verbieden ja of nee?
Nee. Waarom zou je dat verbieden?
pi_166979464
quote:

[..]

Nee natuurlijk niet. Waarom zou je dat willen bestraffen :')
pi_166979523
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:38 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het wel aandoenlijk hoe mensen in elke ondoordachte hersenscheet één of ander geniaal uitgedacht plan zien.
Ik heb dat wel eens met voetballers. Dan vind ik ze heel goed, omdat ik ze in Football Manager heb gehad ofzo, en dan verdedig ik ze altijd heel lang als ze eigenlijk niets presteren. 'Ja, ze worden verkeerd begrepen' of 'op een hoger niveau zul je zien dat het ook beter gaat'.

Misschien is Trump voor Refragmental wat Fischer voor mij is.
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 14:47:09 #225
3928 Ulx
pi_166979612
quote:

[..]

Waarom zou je het verbieden?
pi_166979654
quote:

[..]

Wat moet daar mee bereikt worden dan?
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 14:49:55 #227
3928 Ulx
pi_166979676
Het lijkt me dat Trump belangrijkere beslissingen moet nemen. De vloot terug naar stoom brengen zodat de mijnwerlers weer geld verdienen bijvoorbeeld.
pi_166979682
Waarom zou je het verbranden van de nationale vlag strafbaar willen maken?
pi_166979738
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:49 schreef Ulx het volgende:
Het lijkt me dat Trump belangrijkere beslissingen moet nemen. De vloot terug naar stoom brengen zodat de mijnwerlers weer geld verdienen bijvoorbeeld.
Trump kan die 'beslissing ook helemaal niet nemen'. De SC heeft zowel de wetten in individuele staten als op federaal niveau die het 'bezoedelen van de Amerikaanse vlag' strafbaar stelden verworpen als ongrondwettelijk. In de praktijk is er dus een grondwetsamendement nodig om daar wat aan te veranderen.
pi_166979754
Blijkbaar hebben de Trump fans het niet zo op de 1st amendment.
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 14:56:52 #231
3928 Ulx
pi_166979801
Mag je cocktailprikkers met een vlaggetje bij het vuilnis doen? Dat is ook zoiets. Die gaan ook naar de verbranding. Moeten die mensen die ze weggoien dan naar de nor of het personeel van de verbranding? Ik zie juridische problemen. Mag je een hele grote cocktailprikker met papieren vlag verbranden?
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 15:00:01 #232
3928 Ulx
pi_166979854
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Trump kan die 'beslissing ook helemaal niet nemen'. De SC heeft zowel de wetten in individuele staten als op federaal niveau die het 'bezoedelen van de Amerikaanse vlag' strafbaar stelden verworpen als ongrondwettelijk. In de praktijk is er dus een grondwetsamendement nodig om daar wat aan te veranderen.
Those are unfair judges I tell you! So unfair! Believe me I will make sure there will be a big beautiful flag. And they can't burn them. Believe me! Those judges are mexican, and we're going to bomb the shit out of them.
  dinsdag 29 november 2016 @ 15:04:43 #233
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166979933
Trololol.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166979945
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:53 schreef Chewie het volgende:
Blijkbaar hebben de Trump fans het niet zo op de 1st amendment.
Dat heeft het gros van de Amerikanen zelf ook helemaal niet en feitelijk hebben vele politici dat ook niet gezien het feit dat het in 48 staten verboden was tot Texas v. Johnson en men op federaal niveau ook een verbod heeft gehad en meermaals een grondwetsamendement heeft proberen door te voeren.
Het idee dat 'free speech' ook enkel hoort te gelden voor een specifieke groep opvattingen (die aanwezig is bij de eigen achterban) is natuurlijk ook niet exclusief iets Amerikaans. Dat zie je in Europa net zo goed terug: 'Schande dat ik niet mag zeggen wat ik wil! De Koran, verbieden dat boek!'
pi_166979977
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:04 schreef Mani89 het volgende:
Trololol.

[ afbeelding ]
:D
pi_166980065
quote:
Trololol.

[ afbeelding ]
Trump en Clinton hebben beide idioten ideeën. :o
pi_166980082
Ah, dus het plan is het volgende van Trump:

Eerst een wet opzoeken die Clinton heeft voorgesteld, dan dat zelf ook voorstellen en als de media hem dan gaat affakkelen roepen dat Clinton dat ook heeft voorgesteld en dat ze hypocriet zijn.

Jammer voor The Donald dat het voorstel van Clinton ook niet bepaald positief werd ontvangen door de media.
pi_166980095
Verwachte reactie:
quote:
Heeft Trump die Clinton cucks toch weer mooi weten te trollen met haar eigen voorstel! Geniaal!!11
pi_166980236
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:14 schreef Ludachrist het volgende:

Eerst een wet opzoeken die Clinton heeft voorgesteld, dan dat zelf ook voorstellen en als de media hem dan gaat affakkelen roepen dat Clinton dat ook heeft voorgesteld en dat ze hypocriet zijn.

Jammer voor The Donald dat het voorstel van Clinton ook niet bepaald positief werd ontvangen door de media.
Geniaal!
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 15:25:40 #240
3928 Ulx
pi_166980268
Ik begin me onderhand wel af te vragen of dat druk zijn met dat domme getroll nou echt een goed excuus is om al die national security meetings te missen. Volgens mij heeft de man wel wat beters te doen dan de paljas uit te hangen op twitter.

Maar goed.
pi_166980308
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Geniaal!
Maar, eerlijk is eerlijk, er zit van The Donald wel een idee achter, dus het is geen random hersenscheet blijkbaar. Dat zal Refragmental leuk vinden om te lezen als hij terugkomt.
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 15:29:49 #242
3928 Ulx
pi_166980351
Er zit zeker een idee achter. Niemand heeft het over Conway die Romney aanvalt en het dus niet eens is met Trump.
pi_166980364
quote:
Trololol.

[ afbeelding ]
Potverdomme!!! :D

https://www.congress.gov/(...)bill/1911/cosponsors

Het is een bill gecosponsord door Clinton.
Het geniale is, Trump tweet dit, links struikelt over elkaar heen om hem zo snel en hard mogelijk voor vanalles en nogwat uit te maken, terwijl dit eigenlijk in lijn ligt met wat hun godin ooit heeft gedaan.

En het leuke is, dit is weer een mooi voorbeeld van Trump die iets zegt en de wereld vervloekt hem, terwijl Clinton dit niet alleen heeft gezegd, maar zelfs heeft gedaan!!

Maar de vaste kliek (die verbazingwekkend genoeg hier overdag altijd aanwezig is :?) ziet dit natuurlijk anders. Ze begrijpen echter niet dat Trump eigenlijk helemaal niet achterlijk is.
Ander mooi voorbeeld is dat hij voor de verkiezingen paar keer heeft geroepen dat alles rigged is, dit wordt vervolgens door links en de media afgedaan als onzin. Na de verkiezingen die hij dan wint kan links en diezelfde media dan niet opeens gaan roepen dat het eigenlijk toch wel rigged is. Clinton kon zelf niet gaan roepen om een recount, vooral wanneer je wekenlang roept dat het helemaal niet rigged is. Dus moest Soros via proxy stein een recount gaan regelen.

Overigens is het natuurlijk onzin om het verbranden van vlaggen te verbieden. Voor mijn part worden alle vlaggen verbrand. Zolang het niet andersmans eigendom is en op je eigen grondgebied, is er niks aan de hand.
  dinsdag 29 november 2016 @ 15:30:40 #244
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_166980372
Ik ben er een paar dagen tussenuit geweest.
Heb ik nog belangrijke dingen gemist?
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_166980384
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:14 schreef Ludachrist het volgende:

Het is dan ook een belachelijk plan. Maar men leeft blijkbaar in de veronderstelling dat mensen die Trump een rare kwast vinden alles wat Clinton voor zou stellen op handen zouden dragen.

Zo werkt het niet. Een idee is goed of slecht vanwege het idee zelf, niet omwille van wie het voorstelt. Simpel. Politiek is geen voedbalwedstrijd waarin je kritiekloos loyaal bent naar jouw favoriete politicus.
pi_166980386
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maar, eerlijk is eerlijk, er zit van The Donald wel een idee achter, dus het is geen random hersenscheet blijkbaar. Dat zal Refragmental leuk vinden om te lezen als hij terugkomt.
Leuk om te lezen? Dit was me allang bekend. _O-
pi_166980411
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het geniale is, Trump tweet dit, links struikelt over elkaar heen om hem zo snel en hard mogelijk voor vanalles en nogwat uit te maken, terwijl dit eigenlijk in lijn ligt met wat hun godin ooit heeft gedaan.

Nee, jij denkt dat mensen die Trump een klaploper vinden Clinton als een onfeilbaar wezen zien. Terwijl politiek niet over poppetjes gaat, maar over ideeën. Slechte ideeën zijn slechte ideeën, wie het voorstelt maakt niet uit.

Misschien moet je eens stoppen met die zwart-witte visie op politiek. Het is geen populariteitswedstrijd en je hoeft geen posters van jouw favoriete politicus boven je bed te hangen. Kritiek hebben is gezond.
pi_166980433
Trump is dan ook niet per se dom, maar vooral gestoord. Zoals hij reageert op de media die zijn claims over stemfraude weerleggen, is verontrustend. Dat is geen getroll, maar uitingen van een doorgedraaide malloot die het slecht trekt als hij wordt tegengesproken.
pi_166980441
quote:

[..]

En het leuke is, dit is weer een mooi voorbeeld van Trump die iets zegt en de wereld vervloekt hem, terwijl Clinton dit niet alleen heeft gezegd, maar zelfs heeft gedaan!!
En hier ga je dus de mist in. Het is niet zo dat je alles wat Clinton ooit gedaan heeft geniaal vindt als je geen fan van Trump bent. Zo ook de media, die Clinton destijds aanvielen op het voorstellen van deze wet. Overigens stemde ze in 2006 tegen een amendement van de grondwet om dit strafbaar te stellen, en was ze ook voor dit wetsvoorstel tegen het strafbaar stellen hiervan, maar soit.

quote:
Maar de vaste kliek (die verbazingwekkend genoeg hier overdag altijd aanwezig is :?) ziet dit natuurlijk anders. Ze begrijpen echter niet dat Trump eigenlijk helemaal niet achterlijk is.
Ander mooi voorbeeld is dat hij voor de verkiezingen paar keer heeft geroepen dat alles rigged is, dit wordt vervolgens door links en de media afgedaan als onzin. Na de verkiezingen die hij dan wint kan links en diezelfde media dan niet opeens gaan roepen dat het eigenlijk toch wel rigged is. Clinton kon zelf niet gaan roepen om een recount, vooral wanneer je wekenlang roept dat het helemaal niet rigged is. Dus moest Soros via proxy stein een recount gaan regelen.

Overigens is het natuurlijk onzin om het verbranden van vlaggen te verbieden. Voor mijn part worden alle vlaggen verbrand. Zolang het niet andersmans eigendom is en op je eigen grondgebied, is er niks aan de hand.
En we gaan weer naar de samenzweringen. Jammer, je begon goed!
pi_166980486
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, jij denkt dat mensen die Trump een klaploper vinden Clinton als een onfeilbaar wezen zien. Terwijl politiek niet over poppetjes gaat, maar over ideeën. Slechte ideeën zijn slechte ideeën, wie het voorstelt maakt niet uit.

Misschien moet je eens stoppen met die zwart-witte visie op politiek. Het is geen populariteitswedstrijd en je hoeft geen posters van jouw favoriete politicus boven je bed te hangen. Kritiek hebben is gezond.
Oh ik realiseer mij dit maar al te goed dat het niet zwart wit is.
Daarom is dit geniaal.

Trump zet op deze manier linksen die Clinton constant op handen dragen toch weer even te kakken en aan het denken. Want als je Trump als fascist uitmaakt, geldt dat namelijk ook voor Clinton. En vooralsnog heeft Trump niet meer gedaan dan een simpele tweet de wereld in helpen, daar waar Clinton daadwerkelijk deze bill heeft gecosponsored, toch wel een graadje erger.

Dat het een slecht idee is ben ik verder met je eens.
pi_166980492
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Daarom is dit geniaal.

Trump zet op deze manier linksen die Clinton constant op handen dragen toch weer even te kakken en aan het denken. Want als je Trump als fascist uitmaakt, geldt dat namelijk ook voor Clinton. En vooralsnog heeft Trump niet meer gedaan dan een simpele tweet de wereld in helpen, daar waar Clinton daadwerkelijk deze bill heeft gecosponsored, toch wel een graadje erger.

Wat is dit? 'Ik denk niet zwart wit, want [extreem zwart wit denken]'.
pi_166980501
Wat heeft links ermee te maken? Voor Nederlandse begrippen is Clinton behoorlijk rechts.
pi_166980542
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:15 schreef xpompompomx het volgende:
Verwachte reactie:

[..]

Dat zou wel een erg infantiele manier van denken zijn.
pi_166980549
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Daarom is dit geniaal.

Ik moet er ook wel om glimlachen, maar de man is straks natuurlijk wel president. Ik houd wel van een president die af en toe even een grapje maakt, maar als je eenmaal gekozen bent zie ik niet in waarom je je tegenstanders nog een hak zou moeten zetten. Dat doet eerder vermoeden dat, ondanks dat hij gewonnen heeft, hij het niet kan verkroppen dat er mensen zijn die het niet met hem eens zijn. Terwijl dat nu eenmaal bij de rol van president hoort. Er zullen altijd mensen zijn die jouw beleid kut gaan vinden en dan hardop gaan roepen, dat moet je gewoon negeren wat mij betreft.
pi_166980554
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En hier ga je dus de mist in. Het is niet zo dat je alles wat Clinton ooit gedaan heeft geniaal vindt als je geen fan van Trump bent.
Dat is dan ook helemaal niet wat ik zeg en ook niet de insteek van Trump zijn tweet.
Trump laat hiermee de media en een hoop linksen weer helemaal los gaan, om ze vervolgens een spiegel voor te houden. Want als je hierom Trump een fascist noemt, dan is Clinton dat ook :)

quote:
Zo ook de media, die Clinton destijds aanvielen op het voorstellen van deze wet. Overigens stemde ze in 2006 tegen een amendement van de grondwet om dit strafbaar te stellen, en was ze ook voor dit wetsvoorstel tegen het strafbaar stellen hiervan, maar soit.
Feit blijft dat Trump zegt, en Clinton doet.
En mensen lijken (ook hier) harder te vallen over dingen die Trump zegt, dan over exact diezelfde dingen die Clinton DOET.

quote:
[..]

En we gaan weer naar de samenzweringen. Jammer, je begon goed!
Is geen samenzwering, ik zou zeggen, gebruik je bronzoekskills maar eens.

Ik ben er overigens ook weer klaar mee. :W
pi_166980589
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat is dan ook helemaal niet wat ik zeg en ook niet de insteek van Trump zijn tweet.
Trump laat hiermee de media en een hoop linksen weer helemaal los gaan, om ze vervolgens een spiegel voor te houden. Want als je hierom Trump een fascist noemt, dan is Clinton dat ook :)
Tot nu toe heb ik nog niemand Trump voor fascist uit zien maken omdat hij vlagverbranding strafbaar wil stellen.

quote:
Feit blijft dat Trump zegt, en Clinton doet.
En mensen lijken (ook hier) harder te vallen over dingen die Trump zegt, dan over exact diezelfde dingen die Clinton DOET.
Niet zo gek, in 2005 was ik nog geen lid. Voor de volledigheid: ook van Clinton was het een onzinnig voorstel.

quote:
Is geen samenzwering, ik zou zeggen, gebruik je bronzoekskills maar eens.

Ik ben er overigens ook weer klaar mee. :W
Als ik ga zoeken op 'Soros Jill Stein proxy recount' kan ik je nu al precies vertellen wat voor resultaten ik krijg.
pi_166980628
Betekent dit trouwens ook dat Trump-supporters die in Clinton de duivel zien nu een spiegel voorgehouden krijgen als ze wel achter dit plan van Donald staan? Of werkt deze troll maar een kant op?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 november 2016 @ 15:50:35 #258
pi_166980699
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:46 schreef Ludachrist het volgende:
Betekent dit trouwens ook dat Trump-supporters die in Clinton de duivel zien nu een spiegel voorgehouden krijgen als ze wel achter dit plan van Donald staan? Of werkt deze troll maar een kant op?
Ik heb Trump aanhangers, die een jaar lang E-MAILS hebben lopen schreeuwen nog niet gehoord over de mogelijke aanstelling van David Petraeus als secretary of state.
pi_166980767
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:50 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ik heb Trump aanhangers, die een jaar lang E-MAILS hebben lopen schreeuwen nog niet gehoord over de mogelijke aanstelling van David Petraeus als secretary of state.
Dat is ook een troll. Als mensen hem daarop aanvallen kan hij zeggen dat hun godin Clinton dit nog veel erger deed en dat ze dus niet moeten zeuren want toen zij het deed vonden ze het allemaal prachtig.
pi_166980957
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is ook een troll. Als mensen hem daarop aanvallen kan hij zeggen dat hun godin Clinton dit nog veel erger deed en dat ze dus niet moeten zeuren want toen zij het deed vonden ze het allemaal prachtig.
Geniaal!!1
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 16:38:01 #261
3928 Ulx
pi_166981659
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:50 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Omdat hij toevallig staatsgeheimen verklapte aan de journaliste met wie hij het bed deelde?
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 16:50:02 #262
3928 Ulx
pi_166981882
Overigens ketst de MSM het getroll gewoon lekker terug door Trumps mensen ermee te confronteren en uitleg te vragen. Miller zal de grote baas wel dankbaar zijn....

quote:
Jason Miller, Trump's senior communications adviser, struggled to defend the president-elect's post in an interview on CNN's "New Day" just minutes after the post appeared online. He refused to concede the established fact that flag burning is constitutionally protected speech, insisting that it should be illegal even as he tried in vain to pivot to the announcement of Rep. Tom Price (R-Ga.) as Trump's pick to be secretary of health and human services.

"Chris, flag burning is completely ridiculous. And I think you know that and I think the vast majority of Americans would agree," Miller told CNN anchor Chris Cuomo.

"But legal," Cuomo interjected.

"But Chris, it's completely ridiculous. And I don't think there's a big universe of people out there who support flag burning. It's terrible and it’s despicable," Miller replied.

The two continued in circles for several more rounds of back-and-forth as Cuomo tried to pin down Trump's spokesman on the issue of flag-burning before Miller finally succeeded in turning the interview to Price's selection to head the Department of Health and Human Services, telling his interviewer that "flag burning should be illegal. End of story. Let's get in and talk about how we're going to repeal and replace Obamacare and these fantastic picks that the president-elect announced this morning."
pi_166982325
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
Zo werkt het niet. Een idee is goed of slecht vanwege het idee zelf, niet omwille van wie het voorstelt. Simpel. Politiek is geen voedbalwedstrijd waarin je kritiekloos loyaal bent naar jouw favoriete politicus.
Zo is het maar net. Als je alle policies van Clinton op een rijtje zet tegenover de policies van Trump dan is dat bij mij 90% een win voor Clinton. Dus ben je voor Clinton, net zoals ik volgend jaar op de partij ga stemmen die het dichtst bij me staat. En ook die hebben domme ideeen waarvan ik hoop dat ze niet doorgevoerd kunnen worden.

Maar goed, dit zal wel weer te veel nuance zijn :')
  dinsdag 29 november 2016 @ 17:23:53 #264
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_166982369
dubbel

[ Bericht 49% gewijzigd door Dibble op 29-11-2016 17:30:14 ]
*Hosselcopter*
pi_166982400
quote:
Wat ben jij toch een trol :')
Snap je nu echt het principe van stropopjes niet? Heb je echt niet mee gekregen dat de media wekenlang riep dat er geen bewijs was dat de verkiezingen rigged zouden zijn en dat dit best wel een heel verschilletje is met 'dat ze niet rigged zijn'.?
  dinsdag 29 november 2016 @ 17:26:42 #266
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_166982410
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:16 schreef Ulx het volgende:
Hij zal wel onder vuur hebben gelegen wegens wat anders. Zijn belangenverstrengeling of zo. Of een of andere mafklapper inn zijn innercircle. Elke keer als Trump het moeilijk krijgt gooit hij een rant online over iets irrelevants en de belangrijke issues worden vervolgens genegeerd door de pers en de bevolking.
Hij kan nog niets aanpakken omdat ie nog geen president is....wat wil je dat hij doet in tussentijd?
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wel een labiele man die even de president gaat worden terwijl alle media tegen hem was, hij minder geld besteedde aan zijn campagne dan de tegenpartij en ook nog tegenover het establishment stond.

Wat heb jij bereikt tot nu toe met je intellectuele verlichte geest?
*Hosselcopter*
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 17:36:29 #267
3928 Ulx
pi_166982589
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:26 schreef Dibble het volgende:

[..]

Hij kan nog niets aanpakken omdat ie nog geen president is....wat wil je dat hij doet in tussentijd?

Openheid over zijn internationale belangen geven en het beheer van zijn vastgoed op zijn minst in een blind trust onderbrengen -die niet door dochter gerund wordt- of liever nog al zijn bezit liquideren zodat er geen enkele mogelijkheid is dat er een (schijn van) belangenverstrengeling ontstaat.
Hij mag het ook op de laatste dag voor de inauguratie doen, maar als hij het nu doet scheelt dat gezeik.
pi_166983061
Trump picks Elaine Chao for Sec of Transportation! Feminists must be so proud of Trump for nominating all these highly qualified WOMEN.
  dinsdag 29 november 2016 @ 18:12:08 #269
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166983199
https://en.wikipedia.org/wiki/Elaine_Chao

niet geheel onbesproken gedrag
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166983297
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2016 18:12 schreef Re het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Elaine_Chao

niet geheel onbesproken gedrag
Zat in de kabinetten van de beide Bushes. Een vrij normale Republikeinse nominatie. Zegt ook wel iets over de te verwachten infrastructurele investeringen.
pi_166983826
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:26 schreef Dibble het volgende:

[..]

[..]

Wel een labiele man die even de president gaat worden terwijl alle media tegen hem was, hij minder geld besteedde aan zijn campagne dan de tegenpartij en ook nog tegenover het establishment stond.

Wat heb jij bereikt tot nu toe met je intellectuele verlichte geest?
Goh, de man die president wordt van de Verenigde Staten heeft meer bereikt dan ik. Daar ben ik wel even stil van. Kan m'n kritiek inderdaad beter inslikken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 19:03:26 #272
3928 Ulx
pi_166983961
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 18:03 schreef hunter2011 het volgende:
Trump picks Elaine Chao for Sec of Transportation! Feminists must be so proud of Trump for nominating all these highly qualified WOMEN.
De vrouw van Mitch McConnell. Gewoon establishment dus. Waarom moet nu ineens de vlag uit?
pi_166984238
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

De vrouw van Mitch McConnell. Gewoon establishment dus. Waarom moet nu ineens de vlag uit?
Omdat het een vrouw is natuurlijk. :+
pi_166984300
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 18:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Goh, de man die president wordt van de Verenigde Staten heeft meer bereikt dan ik. Daar ben ik wel even stil van. Kan m'n kritiek inderdaad beter inslikken.
Aan de andere kant, je weet natuurlijk niet wat jij bereikt zou hebben als je was geboren in 1 van de rijkste nesten van de VS en je pa zei 'hier heb je 40 miljoen zoon, doe er wat leuks mee!'.

Eerlijk is eerlijk, waarschijnlijk geen president ;)
pi_166984338
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 18:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zat in de kabinetten van de beide Bushes. Een vrij normale Republikeinse nominatie. Zegt ook wel iets over de te verwachten infrastructurele investeringen.
Tom Price, zijn andere pick, is wat dat betreft wat enger. Voor de toekomst van zorg voor armeren en ouderen in ieder geval.
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 19:23:23 #276
3928 Ulx
pi_166984339
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Omdat het een vrouw is natuurlijk. :+
Ze heeft wel lef. Voor hetzelfde geld grabt hij haar.
pi_166984368
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:23 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ze heeft wel lef. Voor hetzelfde geld grabt hij haar.
...terwijl hij hysterisch staat te krijsen dat Mexicanen verkrachters zijn.
pi_166984378
En ze is geboren in Taiwan.
Wie riep er ook alweer dat Trump een racist was ?
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 19:25:44 #279
3928 Ulx
pi_166984384
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:23 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Tom Price, zijn andere pick, is wat dat betreft wat enger. Voor de toekomst van zorg voor armeren en ouderen in ieder geval.
Obamacare gaat eraan en Medicare/Medicaid ook. Het geeft de gewone mensen een reden om rijk te worden.
pi_166984430
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:25 schreef bluemoon23 het volgende:
Niemand.
pi_166984824
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 18:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De arrogantie en minachting druipt er van af....lekker gevoel?
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 19:59:11 #282
3928 Ulx
pi_166985219
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:25 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik.

En dat is hij ook. Daar doet de in Taiwan geboren vrouw van de Majority Leader benoemen niets aan af. Hij moet echt met wat beters komen dan dat.
pi_166985663
Trump's nieuwe presidentiele pet is gespot. 45 (want 45e president) op de zijkant en USA op de voorkant.

dinsdag 29 november 2016 @ 20:22:11 #284
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_166985743
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:44 schreef hunter2011 het volgende:
Word jij nou al net zo kleinzerig als Trump zelf? Die aandoening is besmettelijk.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_166985958
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:18 schreef Nintex het volgende:
Trump's nieuwe presidentiele pet is gespot. 45 (want 45e president) op de zijkant en USA op de voorkant.

[ afbeelding ]
Toch wel geproduceerd in de VS mag ik hopen?
pi_166986268
Dat wordt een bestseller denk ik.
Een zee van rode petjes bij de inauguratie in Januari *O*
pi_166986460
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:18 schreef Nintex het volgende:

[ afbeelding ]
Godver hoe verzint ie het
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_166991012
Wat een ongelooflijk slecht voorstel, ik zou hetzelfde hebben gezegd als Clinton dat blijkbaar ooit heeft voorgesteld. Het is een inbreuk op de first ammendment. Ik kan niet geloven dat ik een keer eens ben met de man van de nieuwe minister

quote:
Mitch McConnell on flag burning: "People like that pose little harm to our country. But tinkering with our First Amendment might.
Blijkbaar werkt pasten van twitter ff niet
pi_166991121
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:44 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Heerlijk.
pi_166991599
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 23:28 schreef L3gend het volgende:
Wat een ongelooflijk slecht voorstel, ik zou hetzelfde hebben gezegd als Clinton dat blijkbaar ooit heeft voorgesteld. Het is een inbreuk op de first ammendment. Ik kan niet geloven dat ik een keer eens ben met de man van de nieuwe minister

[..]

Blijkbaar werkt pasten van twitter ff niet
5D chess
https://en.wikipedia.org/wiki/Flag_Protection_Act_of_2005
quote:
The Flag Protection Act of 2005 was a proposed United States federal law introduced by Senator Bob Bennett (R-Utah), with Senator Hillary Clinton (D-N.Y.) as original co-sponsor. The other co-sponsors included Barbara Boxer (D-Calif.), Mark Pryor (D-Ark.) and Thomas Carper (D-Del.).[1]

The law would have prohibited burning or otherwise destroying and damaging the US flag with the primary purpose of intimidation or inciting immediate violence or for the act of terrorism. It called for a punishment of no more than one year in prison and a fine of no more than $100,000; unless that flag was property of the United States Government, in which case the penalty would be a fine of not more than $250,000, not more than two years in prison, or both.[1][2][3]
Nimble Navigator _O_
pi_166991656
quote:
Dat was ook ongelooflijk slecht voorstel van Clinton toen. Als Trump alleen de slechtere plannen van Clinton wil uitvoeren, zie ik het somber in
pi_166991704
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 23:54 schreef L3gend het volgende:

[..]

Dat was ook ongelooflijk slecht voorstel van Clinton toen. Als Trump alleen de slechtere plannen van Clinton wil uitvoeren, zie ik het somber in
Dit was gewoon weer een master troll. Media gaat inhakken op Trump, want het is een slecht idee. Dan gaan in interviews zijn hulpjes roepen dat Hillary het verzonnen heeft.

Donderdag de victory rally trouwens. :s)
pi_166991726
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 23:57 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dit was gewoon weer een master troll. Media gaat inhakken op Trump, want het is een slecht idee. Dan gaan in interviews zijn hulpjes roepen dat Hillary het verzonnen heeft.

Hillary is ook niet meer relevant nu, snap dan ook niet de obsessie van Trump op Clinton nadat hij al gewonnen heeft
pi_166991906
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 23:58 schreef L3gend het volgende:

[..]

Hillary is ook niet meer relevant nu, snap dan ook niet de obsessie van Trump op Clinton nadat hij al gewonnen heeft
Om voorbereid te zijn voor het geval het HRC-clubje gaat proberen met list en bedrog alsnog het presidentschap binnen te halen?
Hoe dan ook, we kunnen dansen op de Clintons hun politieke graf. *O*
Nu nog de rest van het netwerk. :{
#NoDAPL
pi_166992564
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 00:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Om voorbereid te zijn voor het geval het HRC-clubje gaat proberen met list en bedrog alsnog het presidentschap binnen te halen?
Theoretisch bepaalt de Electoral College de president. Maar ik verwacht niet dat 40 Republikeinse electors opeens op Clinton zouden stemmen
pi_166992706
https://twitter.com/thehill/status/803752162287349760

quote:
CNN anchor blasts "Morning Joe" hosts as Trump's "transition spokesmen" http://hill.cm/8gQKLYH
Begun the media wars have

quote:
BREAKING: Donald Trump's transition team has reached agreement with United Technologies to keep 1,000 factory jobs in an Indiana plant
^O^
  woensdag 30 november 2016 @ 01:23:15 #298
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_166992793
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 00:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De rest van het netwerk? Je bedoelt Trump, die hun uitnodigde op zijn huwelijk?
  woensdag 30 november 2016 @ 01:24:13 #299
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_166992804
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 23:57 schreef Nintex het volgende:

[..]

Clinton heeft verloren, die kan je niet meer aanhalen. Of horen we over 4 jaar nog steeds over Clinton van je?
pi_166992826
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 01:23 schreef Tweek het volgende:

[..]

De rest van het netwerk? Je bedoelt Trump, die hun uitnodigde op zijn huwelijk?
Nee. Podesta, DWS, DB en vele anderen, waaronder een hoop mensen die we niet eens kennen.
#NoDAPL
pi_166992828
slot
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')