SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2019: The Great Awakening
Nee, ik doe dat niet. Ik heb een Twitter-account, maar dat gebruik ik niet als uitlaatklep. Ik denk namelijk wel na als ik Twitter gebruik.quote:Op maandag 28 november 2016 09:47 schreef Braindead2000 het volgende: [..]
En jij doet dat niet? En 100.000 andere Fokkers doen dat niet?
De TT is niet neutraal.quote:Op maandag 28 november 2016 09:50 schreef MangoTree het volgende:
Oeps, vanwege de snelheid per ongeluk de TT verkeerd aange[past. Kan een moderator het weer netjes maken. Graag de TT neutraal verder houden?
Omdat je misschien 5 volgers hebt. Als je een miljoen volgers had dan was je er waarschijnlijk wat actiever geweest. Trump doet gewoon hetzelfde wat veel Fokkers doen: Zeggen waar hij het niet mee eens is, Twitter/Fok gebruiken als uitlaatklep voor frustraties. Het is net een mens. Schande.quote:Op maandag 28 november 2016 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat niet. Ik heb een Twitter-account, maar dat gebruik ik niet als uitlaatklep. Ik denk namelijk wel na als ik Twitter gebruik.
Ik denk dat je juist met een miljoen volgers nog wat meer moet nadenken over wat je schrijft.quote:Op maandag 28 november 2016 09:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Omdat je misschien 5 volgers hebt. Als je een miljoen volgers had dan was je er waarschijnlijk wat actiever geweest. Trump doet gewoon hetzelfde wat veel Fokkers doen: Zeggen waar hij het niet mee eens is, Twitter/Fok gebruiken als uitlaatklep voor frustraties. Het is net een mens. Schande.
Ik vrees dat er sprake is van een fundamenteel verschil van inzicht. Van Trump zouden we een nu een zekere presidentiële houding mogen verwachten. In plaats daarvan gedraagt hij zich als een gekrenkte FOK!-autist.quote:Op maandag 28 november 2016 09:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Omdat je misschien 5 volgers hebt. Als je een miljoen volgers had dan was je er waarschijnlijk wat actiever geweest. Trump doet gewoon hetzelfde wat veel Fokkers doen: Zeggen waar hij het niet mee eens is, Twitter/Fok gebruiken als uitlaatklep voor frustraties. Het is net een mens. Schande.
Inderdaad, prachtig. Het is een verademing om een keer een politicus te zien die menselijke trekjes heeft. We houden niet allemaal van media-getrainde beroepspolitici die na de verkiezingen niks meer van zich laten horen.quote:Op maandag 28 november 2016 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vrees dat er sprake is van een fundamenteel verschil van inzicht. Van Trump zouden we een nu een zekere presidentiële houding mogen verwachten. In plaats daarvan gedraagt hij zich als een gekrenkte FOK!-autist.
Maar jij vindt dat ongetwijfeld prachtig. Dat mag.
Inderdaad, verfrissend om te zien.quote:Op maandag 28 november 2016 10:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Inderdaad, prachtig. Het is een verademing om een keer een politicus te zien die menselijke trekjes heeft. We houden niet allemaal van media-getrainde beroepspolitici die na de verkiezingen niks meer van zich laten horen.
Overal als een kleuter op reageren is niet 'menselijk', maar gewoon achterlijk.quote:Op maandag 28 november 2016 10:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Inderdaad, prachtig. Het is een verademing om een keer een politicus te zien die menselijke trekjes heeft. We houden niet allemaal van media-getrainde beroepspolitici die na de verkiezingen niks meer van zich laten horen.
Maar nog minder van een amateur die doodleuk al zijn campagnebeloftes in de eerste twee weken na zijn verkiezing intrekt.quote:Op maandag 28 november 2016 10:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We houden niet allemaal van media-getrainde beroepspolitici die na de verkiezingen niks meer van zich laten horen.
Nee. Er waren dan wel miljoenen illegale stemmen en er is serieuze fraude in Californië, Virginia en New Hampshire, maar er is tevens geen fraude dus hertellen hoeft niet.quote:Op maandag 28 november 2016 10:43 schreef Ulx het volgende:
Trump is nu aan het beweren dat hij de popular vote heeft gewonnen? De man is echt niet goed bij zijn hoofd.
Maar als hij dat echt denkt moet hij toch ook gewoon de hertellingen steunen?
Helder. Inderdaad een verfrissemde blik om dat zo te zien. Whatever. Wat een dramaqueen.quote:Op maandag 28 november 2016 10:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee. Er waren dan wel miljoenen illegale stemmen en er is serieuze fraude in Californië, Virginia en New Hampshire, maar er is tevens geen fraude dus hertellen hoeft niet.
Kleine toevoeging: Dat bericht van die miljoenen illegalen die stemmen kwam van Infowars.quote:Op maandag 28 november 2016 10:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee. Er waren dan wel miljoenen illegale stemmen en er is serieuze fraude in Californië, Virginia en New Hampshire, maar er is tevens geen fraude dus hertellen hoeft niet.
Alex Jones is dan ook een belangrijke bron van waardevolle informatie voor Trump.quote:Op maandag 28 november 2016 11:12 schreef kipknots het volgende:
[..]
Kleine toevoeging: Dat bericht van die miljoenen illegalen die stemmen kwam van Infowars.
Overigens is er al eerder wel onderzoek gedaan naar wat de invloed is van illegale immigranten die stemmen. En die is totaal verwaarloosbaar. In eerdere onderzoeken zijn maar 56 gevallen van illegale immigranten van 2000 tot 2011 gevonden.
De kans dat een groot deel van de illegale immigranten stemt is sowieso klein, want dit is in de VS een misdaad waar je zelfs zonder rechtszaak al het land voor uit wordt gezet.
Vind ik ook.quote:Op maandag 28 november 2016 10:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tja, Obama vind ik dan weer meer menselijke trekjes en vooral meer empathie hebben dan Trump. Alleen is hij daarnaast ook nog een professional en begrijpt hij wanneer hij zijn mond moet houden en wanneer niet.quote:Op maandag 28 november 2016 10:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind deze hertelling volkomen onzinnig. Trump heeft met overtuigend verschil gewonnen. Geloof maar dat ze bij de democraten hebben gekeken of de stemmen klopte. Dit is gewoon hysterisch natrappen wat geen enkel soelaas biedt.quote:Op maandag 28 november 2016 10:43 schreef Ulx het volgende:
Trump is nu aan het beweren dat hij de popular vote heeft gewonnen? De man is echt niet goed bij zijn hoofd.
Maar als hij dat echt denkt moet hij toch ook gewoon de hertellingen steunen?
Daar gaat het helemaal niet over. Als er ook maar enige aanwijzing is dat er mogelijk (let op, "mogelijk", niet "zeker") iets niet helemaal in orde is, moet dat gewoon uitgezocht worden. Ongeacht wie er gewonnen heeft.quote:Op maandag 28 november 2016 12:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik vind deze hertelling volkomen onzinnig. Trump heeft met overtuigend verschil gewonnen. Geloof maar dat ze bij de democraten hebben gekeken of de stemmen klopte. Dit is gewoon hysterisch natrappen wat geen enkel soelaas biedt.
De democraten hebben de stemmen al gecontroleerd? Hoe dan.quote:Op maandag 28 november 2016 12:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik vind deze hertelling volkomen onzinnig. Trump heeft met overtuigend verschil gewonnen. Geloof maar dat ze bij de democraten hebben gekeken of de stemmen klopte. Dit is gewoon hysterisch natrappen wat geen enkel soelaas biedt.
De republikeinen hebben gewonnen en de democraten hebben na acht jaar rampbeleid het nakijken. Er is meer voor nodig om een echte president te zijn dan charmant voor een autocue leuke klinkende speeches te kunnen voorlezen. Dat was het enige talent van Obama. Maak hem niet groter dan hij is.
Als men hiermee doorgaat dan wordt het toch maar eens tijd de strafzaak tegen Hillary door te zetten. Tevens moet er worden meegenomen dat er miljoenen illegaal hebben gestemd. Deze hertelling is nergens op gebaseerd en is bijzonder onverstandig. De uitslag gaat niet meer veranderen, zonder burgeroorlogquote:Op maandag 28 november 2016 12:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De democraten hebben de stemmen al gecontroleerd? Hoe dan.
'Als Hillary haar bek niet houdt gaan we haar vervolgen'.quote:Op maandag 28 november 2016 12:24 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Als men hiermee doorgaat dan wordt het toch maar eens tijd de strafzaak tegen Hillary door te zetten. Tevens moet er worden meegenomen dat er miljoenen illegaal hebben gestemd. Deze hertelling is nergens op gebaseerd en is bijzonder onverstandig. De uitslag gaat niet meer veranderen, zonder burgeroorlog
Zij heeft de uitslag erkend, een hertelling is niet meer relevant. Als zij hier nu op terugkomt wordt het tijd haar echt in de gevangenis te gooien. Ook al zouden alle stemmachines gemanipuleerd zijn en klopt de uitslag totaal niet. 1 feit staat vast, Trump wordt president, dat kan niet niet meer teruggedraaid worden zonder burgeroorlog.quote:Op maandag 28 november 2016 12:25 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
'Als Hillary haar bek niet houdt gaan we haar vervolgen'.
Leuk, die democratie onder Trump.
Hou toch op met je act, knul.quote:Op maandag 28 november 2016 12:29 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Zij heeft de uitslag erkend, een hertelling is niet meer relevant. Als zij hier nu op terugkomt wordt het tijd haar echt in de gevangenis te gooien. Ook al zouden alle stemmachines gemanipuleerd zijn en klopt de uitslag totaal niet. 1 feit staat vast, Trump wordt president, dat kan niet niet meer teruggedraaid worden zonder burgeroorlog.
Eh, als de uitslag totaal niet blijkt te kloppen dan wordt hij gewoon aangepast hoor. Lijkt me ook niet meer dan normaal, in een functionerende democratie.quote:Op maandag 28 november 2016 12:29 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Zij heeft de uitslag erkend, een hertelling is niet meer relevant. Als zij hier nu op terugkomt wordt het tijd haar echt in de gevangenis te gooien. Ook al zouden alle stemmachines gemanipuleerd zijn en klopt de uitslag totaal niet. 1 feit staat vast, Trump wordt president, dat kan niet niet meer teruggedraaid worden zonder burgeroorlog.
Enge gedachte.quote:Op maandag 28 november 2016 12:26 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Yep, precies daarom al zal dit proces in de kiem gesmoord moeten worden.
Denk je nu echt dat dit haalbaar is in de VS? Lijkt me totaal onverantwoordelijk, nogmaals chaos is dan onvermijdelijk. Trump heeft gewonnen, deal with it!quote:Op maandag 28 november 2016 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eh, als de uitslag totaal niet blijkt te kloppen dan wordt hij gewoon aangepast hoor. Lijkt me ook niet meer dan normaal, in een functionerende democratie.
Dat lijkt me in een democratie inderdaad uitstekend haalbaar.quote:Op maandag 28 november 2016 12:33 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat dit haalbaar is in de VS? Lijkt me totaal onverantwoordelijk, nogmaals chaos is dan onvermijdelijk. Trump heeft gewonnen, deal wirh it!
Denk dat Obama druk gaat uitoefenen bij de Clinton campagne om het erbij te laten.quote:Op maandag 28 november 2016 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enge gedachte.
Let wel: ik vind deze hertelling ook onzin, maar Stein moet wel de mogelijkheid hebben om die aan te vragen.
'In de kiem smoren' is wat men in een dictatuur doet.
Als de uitslag niet klopt, dan heeft hij dus niet gewonnen.quote:Op maandag 28 november 2016 12:33 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat dit haalbaar is in de VS? Lijkt me totaal onverantwoordelijk, nogmaals chaos is dan onvermijdelijk. Trump heeft gewonnen, deal with it!
Dat kan Obama doen, maar het is Stein die het initiatief heeft genomen. Clinton heeft hier niet zo gek veel mee van doen.quote:Op maandag 28 november 2016 12:34 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Denk dat Obama druk gaat uitoefenen bij de Clinton campagne om het erbij te laten.
Zelfs hij ziet dat de gevolgen hiervan niet zijn te overzien.
Ik denk dat Clinton en Stein een toneelstukje hebben uitgevoerd en al een deal hadden in ruil voor die 7 miljoen dollar.quote:Op maandag 28 november 2016 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan Obama doen, maar het is Stein die het initiatief heeft genomen. Clinton heeft hier niet zo gek veel mee van doen.
En aangezien de hertelling deel uitmaakt van de democratische traditie in de VS, moeten Trump en Obama zich er niet mee bemoeien.
Dat jij dat denkt verbaast helemaal niemand.quote:Op maandag 28 november 2016 12:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat Clinton en Stein een toneelstukje hebben uitgevoerd en al een deal hadden in ruil voor die 7 miljoen dollar.
Wat is nou precies het probleem? Uit die hertelling zal waarschijnlijk blijken dat Trump de terechte winnaar is. Prima toch?quote:Op maandag 28 november 2016 12:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat Clinton en Stein een toneelstukje hebben uitgevoerd en al een deal hadden in ruil voor die 7 miljoen dollar.
Geloof ik helemaal niets van. De hertelling kost onnodig veel geld en zal tot dezelfde uitkomst leiden. Mensen moeten gewoon eens hun verlies leren accepteren en leren begrijpen waarom iemand als Trump zo overtuigend heeft gewonnen. Maar dat willen deze mensen niet.quote:Op maandag 28 november 2016 12:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet over. Als er ook maar enige aanwijzing is dat er mogelijk (let op, "mogelijk", niet "zeker") iets niet helemaal in orde is, moet dat gewoon uitgezocht worden. Ongeacht wie er gewonnen heeft.
Het is helemaal niet zo dat die hertelling gedaan wordt met de gedachte "omg Clinton had eigenlijk gewonnen!1", maar met de gedachte "Hmm, even checken of het wel echt klopt, zekerheid voor alles".
Nee, want het complot gaat verder. De hertelling is namelijk ook rigged, net als de verkiezingen (maar die waren niet rigged genoeg). De uitslag zoals hij nu is klopt dus, al had Trump eigenlijk 75% van de stemmen zonder rigging, maar Clinton gaat haar macht gebruiken om via Stein een hertelling aan te vragen alle staten aan haar toe te laten wijzen en op die manier toch te winnen.quote:Op maandag 28 november 2016 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is nou precies het probleem? Uit die hertelling zal waarschijnlijk blijken dat Trump de terechte winnaar is. Prima toch?
Trump heeft zo overtuigend gewonnen omdat de Electoral College zo werkt. Clinton heeft echter de meerderheid van de stemmen gehaald, ik zie geen reden om daarom maar ander beleid te gaan voeren. Of aan mijn ideeën te twijfelen.quote:Op maandag 28 november 2016 12:46 schreef Elzies het volgende:
[..]
Geloof ik helemaal niets van. De hertelling kost onnodig veel geld en zal tot dezelfde uitkomst leiden. Mensen moeten gewoon eens hun verlies leren accepteren en leren begrijpen waarom iemand als Trump zo overtuigend heeft gewonnen. Maar dat willen deze mensen niet.
Degene die het hardste roepen dat de ander polariseert doen feitelijk precies hetzelfde. Verdeeldheid zaaien door middel van leugen en suggestie.
Kom op zeg, je mag gewoon om een hertelling vragen.quote:Op maandag 28 november 2016 12:46 schreef Elzies het volgende:
[..]
Geloof ik helemaal niets van. De hertelling kost onnodig veel geld en zal tot dezelfde uitkomst leiden. Mensen moeten gewoon eens hun verlies leren accepteren en leren begrijpen waarom iemand als Trump zo overtuigend heeft gewonnen. Maar dat willen deze mensen niet.
Dat er problemen kunnen ontstaan, lees: geweld, lijkt me vooral de fout van degenen die constant riepen dat de verkiezingen gerigged zouden zijn.quote:Op maandag 28 november 2016 12:34 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Denk dat Obama druk gaat uitoefenen bij de Clinton campagne om het erbij te laten.
Zelfs hij ziet dat de gevolgen hiervan niet zijn te overzien.
Zouden de democraten nooit willen. Betekent dat ook staten waar Clinton heeft gewonnen onder de loep worden genomen, mogelijkerwijze rigged dus.quote:Op maandag 28 november 2016 12:44 schreef Ulx het volgende:
Wat is het probleem van een complete hertelling? Ze doen nu al steekproeven. De republikeinen roepen heel hard dat er allerlei fraudd is gepleegd, maar hertellen mag niet. Ik vind dat maar raar. Alsof ze het volk willen vertellen dat democratie een farce is, zo komt het over.
Overigens zijn het niet de Democraten die de aanvraag hebben gedaan, maar de Groenen.
Democratie mag wel wat centjes kosten. Er is niet echt een reden te verzinnen om daarop te bezuinigen.quote:Op maandag 28 november 2016 12:46 schreef Elzies het volgende:
[..]
De hertelling kost onnodig veel geld
Tenzij de democraten het wel toestaan en Alex "Homoseksuele papegaaien worden gebruikt om onze kinderen aan de drugs te brengen" Jones en zijn volgelingen gewoon keihard voor lul staan als voor de zoveelste keer blijkt dat die gek maar wat roeptoetert.quote:Op maandag 28 november 2016 12:50 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zouden de democraten nooit willen. Betekent dat ook staten waar Clinton heeft gewonnen onder de loep worden genomen, mogelijkerwijze rigged dus.
Als dat officieel naar buiten komt is het een totaal gezichtsverlies voor de Democraten.
Als een hertelling plaatsvind zonder dat deze door beide partijen wordt gecontroleerd dan is het resultaat sowieso totaal ongeloofwaardig. Dus Clinton kan beter wel meedoen aan de hertelling.quote:Op maandag 28 november 2016 12:29 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2016 09:50 schreef MangoTree het volgende:
Oeps, vanwege de snelheid per ongeluk de TT verkeerd aange[past. Kan een moderator het weer netjes maken. Graag de TT neutraal verder houden?
quote:Op maandag 28 november 2016 12:29 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2016 13:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
En dan zelf geen neutrale TT verzinnen, pannekoek___________________!
We willen geen hertelling want dat kost geld en als die er wel komt moet Clinton de gevangenis in of anders burgeroorlog. Het is treurig hoe de Trumpfans democratie interpreteren.quote:
En als Clinton zich dingen afvraagt betekend dat dat ze geen echte democraat is en dus het gevang in moet!!111~!quote:Op maandag 28 november 2016 14:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
We willen geen hertelling want dat kost geld en als die er wel komt moet Clinton de gevangenis in of anders burgeroorlog. Het is treurig hoe de Trumpfans democratie interpreteren.
Dat vind ik ook van de rellen door de Democraten. Vind jij dat ook?quote:Op maandag 28 november 2016 14:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
We willen geen hertelling want dat kost geld en als die er wel komt moet Clinton de gevangenis in of anders burgeroorlog. Het is treurig hoe de Trumpfans democratie interpreteren.
quote:Rosie O'Donnell: zoon Trump is een autist
Rosie O'Donnell en Donald Trump zullen wel nooit vrienden worden. In een nieuwe rel tussen de twee lijkt de comédienne te ver te zijn gegaan. Barron Trump (10), de zoon van de nieuwe president, moet het ontgelden en Rosie probeert nu door middel van een blog haar opmerking nog enigszins goed te praten.
De actrice plaatste namelijk vorige week op Twitter een bericht over het vermeende autisme van Barron. ''Barron Trump autistisch? Zo ja, dan zou dit een geweldige gelegenheid zijn om het te hebben over de AUTISTISCHE epidemie''. Ze voegde hier ook een video aan toe, waarin het gedrag wel erg overeen zou komen met de symptomen van autisme.
Maar dit schoot half Amerika in het verkeerde keelgat. "Als ouder van een autistisch kind voel ik me enorm beledigd. Dit is geen bericht dat autistische mensen kan helpen, integendeel, dit is gewoon pure haat", zegt een ouder. "Ik kan dit niet geloven; de elite heeft de macht om een 10-jarig ventje te treiteren en te vernietigen? Hoe laag kun je vallen?", schrijft een ander.
Rosie probeert nu door middel van een zelfgeschreven blog over autisme, zichzelf te verdedigen. Ze schrijft ook dat ze 'geen ziektewens voor zijn kinderen heeft'. "Toen ik die antipesten-video zag, waar Barron in voor komt, herkende ik de symptomen van veel kinderen die het hebben. Het was educatief en informatief bedoeld. Het zijn symptomen die veel mensen niet begrijpen en toen dacht ik 'wat als het waar zou zijn?'"
De comédienne zegt in haar blog dat ze ondanks de ruzies in het verleden, niet opnieuw een confrontatie zoekt met Trump. "Maar het onderwerp autisme heeft niets met Donald te maken, al geef ik toe dat hij me wel altijd triggert op allerlei manieren."
De deadline is er toch alleen voor dat je aangeeft dat je een hertelling wílt?quote:Op maandag 28 november 2016 15:01 schreef starla het volgende:
Die hertellingen, wat een klucht
Sowieso wordt de deadline niet gehaald voor MI en PA want dat is eind volgende week en volgende week begint pas de recount.
Ja, maar in Michigan is toch alles met de hand geteld? Dan zou het alleen gaan om Wisconsin (11 EV's) en Pennsylvania (20 EV's). Trump er nog 275 over als hij die verliest.quote:Zonder MI en PA staat Trump op 270 en blijft dus alsnog president-elect.
Is dat zo? Hoe zit het dan met de Trumpweerstand in het Republikeinse kamp?quote:[...]
Wordt die deadline ook niet gehaald heeft Trump 260 vs. Clinton 232 en beslist het overwegend Republikeinse congres en blijft Trump opnieuw president-elect.
Het is allemaal goed bedoeld hoor.quote:En dat is natuurlijk het plan van Jill, dat laatste scenario om de validiteit van Trump's presidentschap te laten wankelen en nog meer diversiteit te zaaien, want Trump wordt dan president zonder de popular vote én zonder 270 in het electoraal college, waardoor de dems, faux-libs, groenen en alle andere clowns van de daken kunnen schreeuwen dat de president is gekozen door het congres en níet door de bevolking.
Het systeem van hen werkt nu eenmaal zo, maar zaait wel lekker onrust want zie je 'het volk kiest niet, maar de politieke establishment', zodat Trump al begint met een valse start.
Achterbaks wijf die Jill, brrrr....
Of ze heeft gewoon gehoord dat er mogelijke discrepanties waren en wil nu door middel van een hertelling controleren of alles eerlijk is gegaan.quote:Op maandag 28 november 2016 15:01 schreef starla het volgende:
Die hertellingen, wat een klucht
Sowieso wordt de deadline niet gehaald voor MI en PA want dat is eind volgende week en volgende week begint pas de recount.
Zonder MI en PA staat Trump op 270 en blijft dus alsnog president-elect.
WI heeft als deadline 13 december, wat evt wel gehaald kan worden. Als dit naar Clinton gaat is het 270 vs. 242 en blijft Trump opnieuw president-elect.
Wordt die deadline ook niet gehaald heeft Trump 260 vs. Clinton 232 en beslist het overwegend Republikeinse congres en blijft Trump opnieuw president-elect.
En dat is natuurlijk het plan van Jill, dat laatste scenario om de validiteit van Trump's presidentschap te laten wankelen en nog meer diversiteit te zaaien, want Trump wordt dan president zonder de popular vote én zonder 270 in het electoraal college, waardoor de dems, faux-libs, groenen en alle andere clowns van de daken kunnen schreeuwen dat de president is gekozen door het congres en níet door de bevolking.
Het systeem van hen werkt nu eenmaal zo, maar zaait wel lekker onrust want zie je 'het volk kiest niet, maar de politieke establishment', zodat Trump al begint met een valse start.
Achterbaks wijf die Jill, brrrr....
Zonder een voorkeur te hebben voor één van beide kandidaten? Kan ook maar het lijkt me zeldzaam dat iemand zo objectief is.quote:Op maandag 28 november 2016 15:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of ze heeft gewoon gehoord dat er mogelijke discrepanties waren en wil nu door middel van een hertelling controleren of alles eerlijk is gegaan.
Ze heeft meermaals van Trump vernomen dat de verkiezingen "rigged" zijn. Die roept dat niet zomaar, dus ik snap wel dat ze daar achteraan gaan.quote:Op maandag 28 november 2016 15:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of ze heeft gewoon gehoord dat er mogelijke discrepanties waren en wil nu door middel van een hertelling controleren of alles eerlijk is gegaan.
Los van bias lijkt me dat er bij twijfel altijd even een dubbelcheck gedaan moet worden op de validiteit. Als Clinton gewonnen had met deze marges zou ik verwachten dat Trump om hertellingen vraagt als er reden is voor twijfel.quote:Op maandag 28 november 2016 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zonder een voorkeur te hebben voor één van beide kandidaten? Kan ook maar het lijkt me zeldzaam dat iemand zo objectief is.
Waarom? Het lijkt mij dat iedereen die aan die verkiezingen meedoet wil dat het eerlijk mogelijk verloopt.quote:Op maandag 28 november 2016 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zonder een voorkeur te hebben voor één van beide kandidaten? Kan ook maar het lijkt me zeldzaam dat iemand zo objectief is.
Mevrouw is zelf ook een kandidaat, hé. Haar motieven maakt verder ook geen klap uit, je hebt al democratisch land gewoon de plicht om dergelijke twijfels weg te nemen. Zo'n hertelling is daar onderdeel van en verschrikkelijk belangrijk voor het geloof in de werking/rechtvaardigheid van het systeem. Kans is minimaal dat het wat uitmaakt voor de uitslag, maar dat is dan ook precies het punt niet. Het punt is die twijfel weg te nemen.quote:Op maandag 28 november 2016 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk pleiten voor een dubbelcheck per definitie, ook zonder twijfel.quote:Op maandag 28 november 2016 15:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Los van bias lijkt me dat er bij twijfel altijd even een dubbelcheck gedaan moet worden op de validiteit. Als Clinton gewonnen had met deze marges zou ik verwachten dat Trump om hertellingen vraagt als er reden is voor twijfel.
Alleen zou iedereen over Trump heenvallen als hij dat deed.quote:Op maandag 28 november 2016 15:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Los van bias lijkt me dat er bij twijfel altijd even een dubbelcheck gedaan moet worden op de validiteit. Als Clinton gewonnen had met deze marges zou ik verwachten dat Trump om hertellingen vraagt als er reden is voor twijfel.
Dat denk ik niet. Waarom zou er anders überhaupt worden gefraudeerd.quote:Op maandag 28 november 2016 15:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom? Het lijkt mij dat iedereen die aan die verkiezingen meedoet wil dat het eerlijk mogelijk verloopt.
Wie zegt dat er wordt gefraudeerd?quote:Op maandag 28 november 2016 15:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Alleen zou iedereen over Trump heenvallen als hij dat deed.
[..]
Dat denk ik niet. Waarom zou er anders überhaupt worden gefraudeerd.
Stein heeft de voorkeur voor Trump. Hoe ze dat weet te combineren met haar denkbeelden begrijp ik ook niet, maar dat is echt haar voorkeur.quote:Op maandag 28 november 2016 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ach, hij lijkt er niet erg zwaar aan te tillen, als ik Twitter mag geloven. 'Dat is democratie', schrijft hij bijvoorbeeld. 'We hebben allemaal recht op eerlijke verkiezingen' en 'ik heb vertrouwen dat mijn winst ook na deze hertelling blijft staan'.quote:Op maandag 28 november 2016 15:17 schreef Euribob het volgende:
Maar het is natuurlijk een hele knauw in Trumps ego dat zijn overwinning niet direct onomstotelijk vast staat.
Veel mensen beweren dat. Bijvoorbeeld die computerdeskundigen die zeiden dat er sprake lijkt te zijn van mogelijke fraude. en het Trumpkamp riep het al een hele tijd.quote:Op maandag 28 november 2016 15:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie zegt dat er wordt gefraudeerd?
Dat hoop ik niet. Ik hoop dat iedereen die de democratie belangrijk zegt te vinden het prima vindt als iemand een hertelling aanvraagt, ongeacht uit welk kamp deze persoon komt.quote:Op maandag 28 november 2016 15:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Alleen zou iedereen over Trump heenvallen als hij dat deed.
En nu Trump gewonnen heeft is die fraude plotseling onzin en is het raar dat bepaalde tellingen worden onderzocht? Uhuh.quote:Op maandag 28 november 2016 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Veel mensen beweren dat. Bijvoorbeeld die computerdeskundigen die zeiden dat er sprake lijkt te zijn van mogelijke fraude. en het Trumpkamp riep het al een hele tijd.
Trump. Die beweert immers dat er miljoenen illegale stemmen zijn uitgebracht.quote:Op maandag 28 november 2016 15:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie zegt dat er wordt gefraudeerd?
Nou, het is meer dat de Democraten het een schande vonden als de uitslag van de verkiezingen niet werd geaccepteerd.quote:Op maandag 28 november 2016 15:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
En nu Trump gewonnen heeft is die fraude plotseling onzin en mag het niet worden onderzocht? Uhuh.
Ja, maar denk je echt dat de republikeinen Clinton boven Trump gaan stemmen? Of een Stein?quote:Op maandag 28 november 2016 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
Is dat zo? Hoe zit het dan met de Trumpweerstand in het Republikeinse kamp?
Ze zeggen niet dat er sprake is van fraude.quote:Op maandag 28 november 2016 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Veel mensen beweren dat. Bijvoorbeeld die computerdeskundigen die zeiden dat er sprake lijkt te zijn van mogelijke fraude. en het Trumpkamp riep het al een hele tijd.
Wie accepteert de uitslag van de verkiezingen dan niet?quote:Op maandag 28 november 2016 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat de Democraten het een schande vonden als de uitslag van de verkiezingen niet werd geaccepteerd.
Er zit een verschil tussen op voorhand een uitslag niet accepteren en drie weken na de verkiezing een hertelling aanvragen als uit de resultaten blijkt dat er misschien iets vreemds aan de hand is.quote:Op maandag 28 november 2016 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat de Democraten het een schande vonden als de uitslag van de verkiezingen niet werd geaccepteerd.
Volgens mij doet het Clintonkamp mee aan de hertelling. Ze hadden ook kunnen zeggen dat het klaar was.quote:Op maandag 28 november 2016 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie accepteert de uitslag van de verkiezingen dan niet?
Ja, daar heb je gelijk in. Het is alleen wel zo dat Trump het toen al had over de fraude die hij vermoedde.quote:Op maandag 28 november 2016 15:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen op voorhand een uitslag niet accepteren en drie weken na de verkiezing een hertelling aanvragen als uit de resultaten blijkt dat er misschien iets vreemds aan de hand is.
[...]
Dat betekent niet dat ze de uitslag van de general election niet erkennen.quote:Op maandag 28 november 2016 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij doet het Clintonkamp mee aan de hertelling. Ze hadden ook kunnen zeggen dat het klaar was.
Ja, dat is het hele probleem. Schreeuwen dat er fraude is gepleegd zonder enige aanwijzing.quote:Op maandag 28 november 2016 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Het is alleen wel zo dat Trump het toen al had over de fraude die hij vermoedde.
Als hij echt fraude vermoedde had hij óf toen onderzoek aangevraagd, óf nu gewoon meegedaan om te laten zien dat de verkiezingen wel eerlijk zijn, in plaats van te janken op Twitter.quote:Op maandag 28 november 2016 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Het is alleen wel zo dat Trump het toen al had over de fraude die hij vermoedde.
Interessant, maar ongetwijfeld te mooi om waar te zijn.quote:Constitutional lawyers are now warning that Trump’s presidency is in danger of going the same way as Nixon’s before it even gets started. Some say that unless Trump takes urgent steps to fully divest himself from his business interests, he might not even enter the Oval Office as president.
Bron
Hoezo zou je geen voorkeur mogen hebben als je een hertelling aanvraagt?quote:Op maandag 28 november 2016 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier heeft Trump al over nagedacht, en hij is tot de volgende conclusies gekomen:quote:Op maandag 28 november 2016 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Interessant, maar ongetwijfeld te mooi om waar te zijn.
2. De media moeten niet zo janken.quote:“As far as the potential conflict of interests,” Trump said, “the law is totally on my side, meaning, the president can’t have a conflict of interest.”
Daar is al een topic over.quote:Op maandag 28 november 2016 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Interessant, maar ongetwijfeld te mooi om waar te zijn.
quote:“The military doesn't believe in that, the State Department doesn’t believe in that, the intelligence community doesn't believe in that, the Republican Party doesn't believe in that, and none of our allies believe in that,” said Ivo Daalder, a former U.S. ambassador to NATO under Obama and president of the Chicago Council on Global Affairs.
Goh, je verwacht het niet natuurlijkquote:Op maandag 28 november 2016 15:48 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/story/2016/11/trump-putin-russia-231785
Oh, die toezeggingen over vriendjes worden met Poetin hè, weten jullie nog? Daar zitten toch ook weer wat haken en ogen aan. Dat is niet zo simpel als El Trumperino lijkt te denken....
[..]
Inderdaad niet. Want hij had er een tweet over gestuurd en tijdens een toespraak zei hij dat hij dat wel even ging doen. Believe me, zei hij daar nog bij.quote:Op maandag 28 november 2016 15:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goh, je verwacht het niet natuurlijk
Wat schrijft de wet voor? Mag hij op HRC stemmen?quote:Op maandag 28 november 2016 17:25 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)llege-resigns-231874
Die Texaanse kiesman die niet voor Trump wilde stemmen heeft er de brui aan gegeven. Op zich een beetje laf.
Mijn vermoeden; hij dekt zich in voor het geval dat team HRC de aanval opent...quote:Op maandag 28 november 2016 17:12 schreef Falco het volgende:
Ik krijg echt argwaan hierdoor. Waarom gaat die Trump zo keihard janken als een kleuter? Hij heeft toch gewonnen zoals het er nu uitziet? Misschien zit er toch meer achter...
Hangt van de staat af. Maar de boetes zijn laag, als die er al zijn. Voor iemand met principes zou dat niet het probleem moeten zijn. Het lijkt daarbij niet een kwestie van geld te zijn.quote:Op maandag 28 november 2016 17:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat schrijft de wet voor? Mag hij op HRC stemmen?
Proactief liegen noem je dat.quote:Op maandag 28 november 2016 17:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Mijn vermoeden; hij dekt zich in voor het geval dat team HRC de aanval opent...
In ieder geval proactief.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |