abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2016 @ 09:48:41 #1
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166949922

De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton
De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

https://docs.google.com/s(...)HEBdO2Xsg/edit#gid=0

https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential

Update van alle andere races en referenda

SPOILER: STREAMS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2019: The Great Awakening
  maandag 28 november 2016 @ 09:50:18 #2
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166949946
Oeps, vanwege de snelheid per ongeluk de TT verkeerd aange[past. Kan een moderator het weer netjes maken. Graag de TT neutraal verder houden?
pi_166949964
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 09:47 schreef Braindead2000 het volgende: [..]

En jij doet dat niet? En 100.000 andere Fokkers doen dat niet?
Nee, ik doe dat niet. Ik heb een Twitter-account, maar dat gebruik ik niet als uitlaatklep. Ik denk namelijk wel na als ik Twitter gebruik.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166949979
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:50 schreef MangoTree het volgende:
Oeps, vanwege de snelheid per ongeluk de TT verkeerd aange[past. Kan een moderator het weer netjes maken. Graag de TT neutraal verder houden?
De TT is niet neutraal.
pi_166950028
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik doe dat niet. Ik heb een Twitter-account, maar dat gebruik ik niet als uitlaatklep. Ik denk namelijk wel na als ik Twitter gebruik.
Omdat je misschien 5 volgers hebt. Als je een miljoen volgers had dan was je er waarschijnlijk wat actiever geweest. Trump doet gewoon hetzelfde wat veel Fokkers doen: Zeggen waar hij het niet mee eens is, Twitter/Fok gebruiken als uitlaatklep voor frustraties. Het is net een mens. Schande. :o
pi_166950041
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:56 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Omdat je misschien 5 volgers hebt. Als je een miljoen volgers had dan was je er waarschijnlijk wat actiever geweest. Trump doet gewoon hetzelfde wat veel Fokkers doen: Zeggen waar hij het niet mee eens is, Twitter/Fok gebruiken als uitlaatklep voor frustraties. Het is net een mens. Schande. :o
Ik denk dat je juist met een miljoen volgers nog wat meer moet nadenken over wat je schrijft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166950051
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:56 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik vrees dat er sprake is van een fundamenteel verschil van inzicht. Van Trump zouden we een nu een zekere presidentiële houding mogen verwachten. In plaats daarvan gedraagt hij zich als een gekrenkte FOK!-autist.

Maar jij vindt dat ongetwijfeld prachtig. Dat mag.
pi_166950168
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 09:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vrees dat er sprake is van een fundamenteel verschil van inzicht. Van Trump zouden we een nu een zekere presidentiële houding mogen verwachten. In plaats daarvan gedraagt hij zich als een gekrenkte FOK!-autist.

Maar jij vindt dat ongetwijfeld prachtig. Dat mag.
Inderdaad, prachtig. Het is een verademing om een keer een politicus te zien die menselijke trekjes heeft. We houden niet allemaal van media-getrainde beroepspolitici die na de verkiezingen niks meer van zich laten horen.
pi_166950226
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:06 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Inderdaad, prachtig. Het is een verademing om een keer een politicus te zien die menselijke trekjes heeft. We houden niet allemaal van media-getrainde beroepspolitici die na de verkiezingen niks meer van zich laten horen.
Inderdaad, verfrissend om te zien.
pi_166950236
quote:

[..]

Overal als een kleuter op reageren is niet 'menselijk', maar gewoon achterlijk.
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 10:25:40 #11
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166950466
quote:

[..]

We houden niet allemaal van media-getrainde beroepspolitici die na de verkiezingen niks meer van zich laten horen.
Maar nog minder van een amateur die doodleuk al zijn campagnebeloftes in de eerste twee weken na zijn verkiezing intrekt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 28 november 2016 @ 10:36:22 #12
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166950648
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 09:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De TT is niet neutraal.
Goeiemorgen, geen geneuzel over TT svp, kan in feedback. Thanks.
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 10:43:48 #13
3928 Ulx
pi_166950782
Trump is nu aan het beweren dat hij de popular vote heeft gewonnen? De man is echt niet goed bij zijn hoofd.

Maar als hij dat echt denkt moet hij toch ook gewoon de hertellingen steunen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_166950834
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:43 schreef Ulx het volgende:
Trump is nu aan het beweren dat hij de popular vote heeft gewonnen? De man is echt niet goed bij zijn hoofd.

Nee. Er waren dan wel miljoenen illegale stemmen en er is serieuze fraude in Californië, Virginia en New Hampshire, maar er is tevens geen fraude dus hertellen hoeft niet.
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 10:53:37 #15
3928 Ulx
pi_166950971
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 10:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee. Er waren dan wel miljoenen illegale stemmen en er is serieuze fraude in Californië, Virginia en New Hampshire, maar er is tevens geen fraude dus hertellen hoeft niet.
Helder. Inderdaad een verfrissemde blik om dat zo te zien. Whatever. Wat een dramaqueen.

Ik begin alvast nieuwsgierig te worden naar zijn tweets als hij in echt moeilijke situaties komt. Dus niet dit soort zelfverzonnen bullshitproblemen, maar bijvoorbeeld over andere staatshoofden die bij onderhandelingen dwarsliggen.
pi_166951322
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 10:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Kleine toevoeging: Dat bericht van die miljoenen illegalen die stemmen kwam van Infowars.

Overigens is er al eerder wel onderzoek gedaan naar wat de invloed is van illegale immigranten die stemmen. En die is totaal verwaarloosbaar. In eerdere onderzoeken zijn maar 56 gevallen van illegale immigranten van 2000 tot 2011 gevonden.

De kans dat een groot deel van de illegale immigranten stemt is sowieso klein, want dit is in de VS een misdaad waar je zelfs zonder rechtszaak al het land voor uit wordt gezet.
pi_166951385
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:12 schreef kipknots het volgende:

[..]

Kleine toevoeging: Dat bericht van die miljoenen illegalen die stemmen kwam van Infowars.

Overigens is er al eerder wel onderzoek gedaan naar wat de invloed is van illegale immigranten die stemmen. En die is totaal verwaarloosbaar. In eerdere onderzoeken zijn maar 56 gevallen van illegale immigranten van 2000 tot 2011 gevonden.

De kans dat een groot deel van de illegale immigranten stemt is sowieso klein, want dit is in de VS een misdaad waar je zelfs zonder rechtszaak al het land voor uit wordt gezet.
Alex Jones is dan ook een belangrijke bron van waardevolle informatie voor Trump.
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2016 @ 11:17:43 #18
3928 Ulx
pi_166951405
Het maakt wel duidelijk dat Trump naar Alex Jones luistert. Dat is zorgwekkend om het even zachtjes uit te drukken.
  maandag 28 november 2016 @ 11:22:00 #19
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166951493
quote:

[..]

Vind ik ook.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_166951933
quote:

[..]

Tja, Obama vind ik dan weer meer menselijke trekjes en vooral meer empathie hebben dan Trump. Alleen is hij daarnaast ook nog een professional en begrijpt hij wanneer hij zijn mond moet houden en wanneer niet.

pi_166952397
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:43 schreef Ulx het volgende:

Ik vind deze hertelling volkomen onzinnig. Trump heeft met overtuigend verschil gewonnen. Geloof maar dat ze bij de democraten hebben gekeken of de stemmen klopte. Dit is gewoon hysterisch natrappen wat geen enkel soelaas biedt.

De republikeinen hebben gewonnen en de democraten hebben na acht jaar rampbeleid het nakijken. Er is meer voor nodig om een echte president te zijn dan charmant voor een autocue leuke klinkende speeches te kunnen voorlezen. Dat was het enige talent van Obama. Maak hem niet groter dan hij is.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 28 november 2016 @ 12:11:55 #22
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_166952466
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik vind deze hertelling volkomen onzinnig. Trump heeft met overtuigend verschil gewonnen. Geloof maar dat ze bij de democraten hebben gekeken of de stemmen klopte. Dit is gewoon hysterisch natrappen wat geen enkel soelaas biedt.

Daar gaat het helemaal niet over. Als er ook maar enige aanwijzing is dat er mogelijk (let op, "mogelijk", niet "zeker") iets niet helemaal in orde is, moet dat gewoon uitgezocht worden. Ongeacht wie er gewonnen heeft.

Het is helemaal niet zo dat die hertelling gedaan wordt met de gedachte "omg Clinton had eigenlijk gewonnen!1", maar met de gedachte "Hmm, even checken of het wel echt klopt, zekerheid voor alles".
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_166952508
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

De republikeinen hebben gewonnen en de democraten hebben na acht jaar rampbeleid het nakijken. Er is meer voor nodig om een echte president te zijn dan charmant voor een autocue leuke klinkende speeches te kunnen voorlezen. Dat was het enige talent van Obama. Maak hem niet groter dan hij is.
De democraten hebben de stemmen al gecontroleerd? Hoe dan.
pi_166952797
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 12:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De democraten hebben de stemmen al gecontroleerd? Hoe dan.
Als men hiermee doorgaat dan wordt het toch maar eens tijd de strafzaak tegen Hillary door te zetten. Tevens moet er worden meegenomen dat er miljoenen illegaal hebben gestemd. Deze hertelling is nergens op gebaseerd en is bijzonder onverstandig. De uitslag gaat niet meer veranderen, zonder burgeroorlog

Geeft overigens wel weer aan dat stemmachines onbetrouwbaar zijn ,of in ieder geval De schijnvan mogelijke manipulatie met zich meebrengen, dáarom alleen al moeten we hier in Nederland nooit meer aan dit soort experimenten beginnen.
pi_166952832
Economist Steve Moore: If Election Results Are Overturned We Will Be looking at Civil War

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')