SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2019: The Great Awakening
Nee, ik doe dat niet. Ik heb een Twitter-account, maar dat gebruik ik niet als uitlaatklep. Ik denk namelijk wel na als ik Twitter gebruik.quote:Op maandag 28 november 2016 09:47 schreef Braindead2000 het volgende: [..]
En jij doet dat niet? En 100.000 andere Fokkers doen dat niet?
De TT is niet neutraal.quote:Op maandag 28 november 2016 09:50 schreef MangoTree het volgende:
Oeps, vanwege de snelheid per ongeluk de TT verkeerd aange[past. Kan een moderator het weer netjes maken. Graag de TT neutraal verder houden?
Omdat je misschien 5 volgers hebt. Als je een miljoen volgers had dan was je er waarschijnlijk wat actiever geweest. Trump doet gewoon hetzelfde wat veel Fokkers doen: Zeggen waar hij het niet mee eens is, Twitter/Fok gebruiken als uitlaatklep voor frustraties. Het is net een mens. Schande.quote:Op maandag 28 november 2016 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat niet. Ik heb een Twitter-account, maar dat gebruik ik niet als uitlaatklep. Ik denk namelijk wel na als ik Twitter gebruik.
Ik denk dat je juist met een miljoen volgers nog wat meer moet nadenken over wat je schrijft.quote:Op maandag 28 november 2016 09:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Omdat je misschien 5 volgers hebt. Als je een miljoen volgers had dan was je er waarschijnlijk wat actiever geweest. Trump doet gewoon hetzelfde wat veel Fokkers doen: Zeggen waar hij het niet mee eens is, Twitter/Fok gebruiken als uitlaatklep voor frustraties. Het is net een mens. Schande.
Ik vrees dat er sprake is van een fundamenteel verschil van inzicht. Van Trump zouden we een nu een zekere presidentiële houding mogen verwachten. In plaats daarvan gedraagt hij zich als een gekrenkte FOK!-autist.quote:Op maandag 28 november 2016 09:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Omdat je misschien 5 volgers hebt. Als je een miljoen volgers had dan was je er waarschijnlijk wat actiever geweest. Trump doet gewoon hetzelfde wat veel Fokkers doen: Zeggen waar hij het niet mee eens is, Twitter/Fok gebruiken als uitlaatklep voor frustraties. Het is net een mens. Schande.
Inderdaad, prachtig. Het is een verademing om een keer een politicus te zien die menselijke trekjes heeft. We houden niet allemaal van media-getrainde beroepspolitici die na de verkiezingen niks meer van zich laten horen.quote:Op maandag 28 november 2016 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vrees dat er sprake is van een fundamenteel verschil van inzicht. Van Trump zouden we een nu een zekere presidentiële houding mogen verwachten. In plaats daarvan gedraagt hij zich als een gekrenkte FOK!-autist.
Maar jij vindt dat ongetwijfeld prachtig. Dat mag.
Inderdaad, verfrissend om te zien.quote:Op maandag 28 november 2016 10:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Inderdaad, prachtig. Het is een verademing om een keer een politicus te zien die menselijke trekjes heeft. We houden niet allemaal van media-getrainde beroepspolitici die na de verkiezingen niks meer van zich laten horen.
Overal als een kleuter op reageren is niet 'menselijk', maar gewoon achterlijk.quote:Op maandag 28 november 2016 10:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Inderdaad, prachtig. Het is een verademing om een keer een politicus te zien die menselijke trekjes heeft. We houden niet allemaal van media-getrainde beroepspolitici die na de verkiezingen niks meer van zich laten horen.
Maar nog minder van een amateur die doodleuk al zijn campagnebeloftes in de eerste twee weken na zijn verkiezing intrekt.quote:Op maandag 28 november 2016 10:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We houden niet allemaal van media-getrainde beroepspolitici die na de verkiezingen niks meer van zich laten horen.
Nee. Er waren dan wel miljoenen illegale stemmen en er is serieuze fraude in Californië, Virginia en New Hampshire, maar er is tevens geen fraude dus hertellen hoeft niet.quote:Op maandag 28 november 2016 10:43 schreef Ulx het volgende:
Trump is nu aan het beweren dat hij de popular vote heeft gewonnen? De man is echt niet goed bij zijn hoofd.
Maar als hij dat echt denkt moet hij toch ook gewoon de hertellingen steunen?
Helder. Inderdaad een verfrissemde blik om dat zo te zien. Whatever. Wat een dramaqueen.quote:Op maandag 28 november 2016 10:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee. Er waren dan wel miljoenen illegale stemmen en er is serieuze fraude in Californië, Virginia en New Hampshire, maar er is tevens geen fraude dus hertellen hoeft niet.
Kleine toevoeging: Dat bericht van die miljoenen illegalen die stemmen kwam van Infowars.quote:Op maandag 28 november 2016 10:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee. Er waren dan wel miljoenen illegale stemmen en er is serieuze fraude in Californië, Virginia en New Hampshire, maar er is tevens geen fraude dus hertellen hoeft niet.
Alex Jones is dan ook een belangrijke bron van waardevolle informatie voor Trump.quote:Op maandag 28 november 2016 11:12 schreef kipknots het volgende:
[..]
Kleine toevoeging: Dat bericht van die miljoenen illegalen die stemmen kwam van Infowars.
Overigens is er al eerder wel onderzoek gedaan naar wat de invloed is van illegale immigranten die stemmen. En die is totaal verwaarloosbaar. In eerdere onderzoeken zijn maar 56 gevallen van illegale immigranten van 2000 tot 2011 gevonden.
De kans dat een groot deel van de illegale immigranten stemt is sowieso klein, want dit is in de VS een misdaad waar je zelfs zonder rechtszaak al het land voor uit wordt gezet.
Vind ik ook.quote:Op maandag 28 november 2016 10:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tja, Obama vind ik dan weer meer menselijke trekjes en vooral meer empathie hebben dan Trump. Alleen is hij daarnaast ook nog een professional en begrijpt hij wanneer hij zijn mond moet houden en wanneer niet.quote:Op maandag 28 november 2016 10:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind deze hertelling volkomen onzinnig. Trump heeft met overtuigend verschil gewonnen. Geloof maar dat ze bij de democraten hebben gekeken of de stemmen klopte. Dit is gewoon hysterisch natrappen wat geen enkel soelaas biedt.quote:Op maandag 28 november 2016 10:43 schreef Ulx het volgende:
Trump is nu aan het beweren dat hij de popular vote heeft gewonnen? De man is echt niet goed bij zijn hoofd.
Maar als hij dat echt denkt moet hij toch ook gewoon de hertellingen steunen?
Daar gaat het helemaal niet over. Als er ook maar enige aanwijzing is dat er mogelijk (let op, "mogelijk", niet "zeker") iets niet helemaal in orde is, moet dat gewoon uitgezocht worden. Ongeacht wie er gewonnen heeft.quote:Op maandag 28 november 2016 12:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik vind deze hertelling volkomen onzinnig. Trump heeft met overtuigend verschil gewonnen. Geloof maar dat ze bij de democraten hebben gekeken of de stemmen klopte. Dit is gewoon hysterisch natrappen wat geen enkel soelaas biedt.
De democraten hebben de stemmen al gecontroleerd? Hoe dan.quote:Op maandag 28 november 2016 12:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik vind deze hertelling volkomen onzinnig. Trump heeft met overtuigend verschil gewonnen. Geloof maar dat ze bij de democraten hebben gekeken of de stemmen klopte. Dit is gewoon hysterisch natrappen wat geen enkel soelaas biedt.
De republikeinen hebben gewonnen en de democraten hebben na acht jaar rampbeleid het nakijken. Er is meer voor nodig om een echte president te zijn dan charmant voor een autocue leuke klinkende speeches te kunnen voorlezen. Dat was het enige talent van Obama. Maak hem niet groter dan hij is.
Als men hiermee doorgaat dan wordt het toch maar eens tijd de strafzaak tegen Hillary door te zetten. Tevens moet er worden meegenomen dat er miljoenen illegaal hebben gestemd. Deze hertelling is nergens op gebaseerd en is bijzonder onverstandig. De uitslag gaat niet meer veranderen, zonder burgeroorlogquote:Op maandag 28 november 2016 12:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De democraten hebben de stemmen al gecontroleerd? Hoe dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |