quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:39 schreef Geralt het volgende:
Dat POTUS heb ik onlangs pas bedacht wat dat in godsnaam was. Ineens zag ik het overal, maar nergens zeiden ze erbij waar die afkorting voor stond. Toevallig dat het me laatst te binnen schoot.
Dat was wel een "ow jamomentje"
quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:36 schreef Ulx het volgende:
Om (de schijn van) belangenverstrengeling te voorkomen moet Trump afstand scheppen tussen hem en het bedrijf en merk Trump.
Ik kom nog uit de tijd dat mensen gewoon in volledige zinnen spraken ipv YOLO, POTUS, etc.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:13 schreef TheThirdMark het volgende:
Maar ik sta er oprecht versteld van dat zoveel mensen de term POTUS niet kennen. Serieus? Onder welke steen moet je geleefd hebben al die tijd?
Dat deed Obama inderdaad goed in 2008quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Nouja, je kan ook gewoon zeggen dat president van de VS worden de marketingstunt van de eeuw is.
Dat maakt dit nog leukerquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:13 schreef TheThirdMark het volgende:
Maar ik sta er oprecht versteld van dat zoveel mensen de term POTUS niet kennen. Serieus? Onder welke steen moet je geleefd hebben al die tijd?
Dus die chocoladeboer in Oekraïne moet van jou ook maar lekker chocoladeboer blijven?quote:
Dan moet jij echt verdomd oud zijn aangezien de term POTUS al in 1880 gebruikt werd, en zelfs wereldwijd gebruikt werd. Dat is hetzelfde als met jouw leeftijd niet weten waar fl in combinatie met gulden vandaan komt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:25 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ik kom nog uit de tijd dat mensen gewoon in volledige zinnen spraken ipv YOLO, POTUS, etc.
En ook werden die zinnen volledig met de pen opgeschreven. Nu worden millenials en andere snowflakes al moe bij het typen van 1 toetsenbordtoets per 10 seconde na 20 seconden.
Maar ik zal eens onder mijn rollende steen vandaan komen en de taal van de hippe luiheid leren
AFAIK AMA ASL b/c B4 BAE bc BFF BRB BTAIM BTW CC DAE DFTBA DGAF ELI5 EM EML F2F FaTH FBF FBO FFS FOMO FTFY FUTAB FYI G2G GG Gr8 GTG GTR HBD HMB HMU HTH IANAD IANAL ICYMI IDC IDK IKR ILY IMHO IMO IRL JK L8 LMAO LMK LMS LOL LOLz MCM MM MT MTFBWY NM NSFL NSFW NVM OAN OH OMG OMW OOTD OP ORLY OTP POTD PPL QOTD ROFL ROFLMAO SFW SMH TBH TBT TGIF Thx TIL TL;DR TLDR TMI TTYL TTYN TTYS Tx TxtWBU WCW WDYMBT WOTD YMMV YOLO YSK YT
(ga ik nog meer meme's snappen)
Nee, die swamp moet hij drainen. En dat kan alleen als hij het goede voorbeeld geeft.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dit is weer typisch zo'n verhaaltje om de aandacht af te leiden. Als Clinton had gewonnen hoorde je niemand meer over die idiote Clinton-foundation. En wat denk je van Soros met zijn enge praktijken?
Eerst Amerika maar eens opschonen van politieke correctheid, gender-geneuzel, klimaat waanzin en illegalen. Daar heeft Trump het de komende 4 jaar druk genoeg mee.
Achja, ik weet pas sinds een jaartje of 3 waar horeca voor staat. Idem voor Benelux.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:40 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk ook best logisch waar het voor staat. Zeker gezien de context waarin het altijd gebruikt wordt.
PS: ik tik dit jaar nog de 40 aan. Ik wist dit niet. En ik voel me nogal dom nu.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |