quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:39 schreef Geralt het volgende:
Dat POTUS heb ik onlangs pas bedacht wat dat in godsnaam was. Ineens zag ik het overal, maar nergens zeiden ze erbij waar die afkorting voor stond. Toevallig dat het me laatst te binnen schoot.
Dat was wel een "ow jamomentje"
quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:36 schreef Ulx het volgende:
Om (de schijn van) belangenverstrengeling te voorkomen moet Trump afstand scheppen tussen hem en het bedrijf en merk Trump.
Ik kom nog uit de tijd dat mensen gewoon in volledige zinnen spraken ipv YOLO, POTUS, etc.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:13 schreef TheThirdMark het volgende:
Maar ik sta er oprecht versteld van dat zoveel mensen de term POTUS niet kennen. Serieus? Onder welke steen moet je geleefd hebben al die tijd?
Dat deed Obama inderdaad goed in 2008quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Nouja, je kan ook gewoon zeggen dat president van de VS worden de marketingstunt van de eeuw is.
Dat maakt dit nog leukerquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:13 schreef TheThirdMark het volgende:
Maar ik sta er oprecht versteld van dat zoveel mensen de term POTUS niet kennen. Serieus? Onder welke steen moet je geleefd hebben al die tijd?
Dus die chocoladeboer in Oekraïne moet van jou ook maar lekker chocoladeboer blijven?quote:
Dan moet jij echt verdomd oud zijn aangezien de term POTUS al in 1880 gebruikt werd, en zelfs wereldwijd gebruikt werd. Dat is hetzelfde als met jouw leeftijd niet weten waar fl in combinatie met gulden vandaan komt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:25 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ik kom nog uit de tijd dat mensen gewoon in volledige zinnen spraken ipv YOLO, POTUS, etc.
En ook werden die zinnen volledig met de pen opgeschreven. Nu worden millenials en andere snowflakes al moe bij het typen van 1 toetsenbordtoets per 10 seconde na 20 seconden.
Maar ik zal eens onder mijn rollende steen vandaan komen en de taal van de hippe luiheid leren
AFAIK AMA ASL b/c B4 BAE bc BFF BRB BTAIM BTW CC DAE DFTBA DGAF ELI5 EM EML F2F FaTH FBF FBO FFS FOMO FTFY FUTAB FYI G2G GG Gr8 GTG GTR HBD HMB HMU HTH IANAD IANAL ICYMI IDC IDK IKR ILY IMHO IMO IRL JK L8 LMAO LMK LMS LOL LOLz MCM MM MT MTFBWY NM NSFL NSFW NVM OAN OH OMG OMW OOTD OP ORLY OTP POTD PPL QOTD ROFL ROFLMAO SFW SMH TBH TBT TGIF Thx TIL TL;DR TLDR TMI TTYL TTYN TTYS Tx TxtWBU WCW WDYMBT WOTD YMMV YOLO YSK YT
(ga ik nog meer meme's snappen)
Nee, die swamp moet hij drainen. En dat kan alleen als hij het goede voorbeeld geeft.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dit is weer typisch zo'n verhaaltje om de aandacht af te leiden. Als Clinton had gewonnen hoorde je niemand meer over die idiote Clinton-foundation. En wat denk je van Soros met zijn enge praktijken?
Eerst Amerika maar eens opschonen van politieke correctheid, gender-geneuzel, klimaat waanzin en illegalen. Daar heeft Trump het de komende 4 jaar druk genoeg mee.
Achja, ik weet pas sinds een jaartje of 3 waar horeca voor staat. Idem voor Benelux.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:40 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk ook best logisch waar het voor staat. Zeker gezien de context waarin het altijd gebruikt wordt.
PS: ik tik dit jaar nog de 40 aan. Ik wist dit niet. En ik voel me nogal dom nu.![]()
Dat moet dan wel een hele lange tijd geleden zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:25 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ik kom nog uit de tijd dat mensen gewoon in volledige zinnen spraken ipv YOLO, POTUS, etc.
En ook werden die zinnen volledig met de pen opgeschreven. Nu worden millenials en andere snowflakes al moe bij het typen van 1 toetsenbordtoets per 10 seconde na 20 seconden.
Maar ik zal eens onder mijn rollende steen vandaan komen en de taal van de hippe luiheid leren
AFAIK AMA ASL b/c B4 BAE bc BFF BRB BTAIM BTW CC DAE DFTBA DGAF ELI5 EM EML F2F FaTH FBF FBO FFS FOMO FTFY FUTAB FYI G2G GG Gr8 GTG GTR HBD HMB HMU HTH IANAD IANAL ICYMI IDC IDK IKR ILY IMHO IMO IRL JK L8 LMAO LMK LMS LOL LOLz MCM MM MT MTFBWY NM NSFL NSFW NVM OAN OH OMG OMW OOTD OP ORLY OTP POTD PPL QOTD ROFL ROFLMAO SFW SMH TBH TBT TGIF Thx TIL TL;DR TLDR TMI TTYL TTYN TTYS Tx TxtWBU WCW WDYMBT WOTD YMMV YOLO YSK YT
(ga ik nog meer meme's snappen)
Vast wel. Hij kan de hotline gebruiken.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:44 schreef Hexagon het volgende:
Kan Trump het niet verkopen aan een of andere Russische oligarch?
Heb je het over Ulx?quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:40 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Dus die chocoladeboer in Oekraïne moet van jou ook maar lekker chocoladeboer blijven?
Respect my authoritywisdomquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dan moet jij echt verdomd oud zijn aangezien de term POTUS al in 1880 gebruikt werd, en zelfs wereldwijd gebruikt werd. Dat is hetzelfde als met jouw leeftijd niet weten waar fl in combinatie met gulden vandaan komt.
quote:
quote:
Waarom geven jullie het antwoord op deze manier. Leer de user met de domme vraag aub hoe hij/zij zelf mbv google had kunnen ontdekken.quote:
Hij licenseert het zoals ik het begrijp. Maar het feit blijft natuurlijk wel dat hij allerlei belangen heeft die regelmatig haaks zullen staan op de belangen van de VS en haar inwoners. Je krijgt nu al dat buitenlandse diplomaten zijn hotels gaan gebruiken om een wit voetje te halen. Dat lijkt me niet de bedoeling. Hij lijkt ook niet van plan er echt iets aan te gaan doen. Integendeel, Trump lijkt zijn aanstaande presidentschap te willen gebruiken voor zijn persoonlijke der, glorie en bankrekening. Een blind trust door zijn dochter laten beheten is natuurlijk nonsens als haar man een senior adviseur van Trump is. Bovendien zal een blind trust niet heel goed werken voor vastgoed. De effecten van je beleid op de waarde daarvan is redelijk goed voorspelbaar. Vandaar dat liquidatie het beste antwoord is op dit Trumpvraagstuk.quote:Op zondag 27 november 2016 12:26 schreef Buitendam het volgende:
Het merk Trump is toch ook niet in handen van de nieuwe president? Toen ie failliet ging hebben de banken alles overgenomen en hij mocht het uithangbord spelen omdat de mensen zo gek op 'm waren. Wat die clown van McDonalds is voor het restaurant is die oranje clown voor het merk Trump.
Mwoah, dit is wel heel kort door de bocht. Ik zie juist dat hij heel erg zijn best doet om tegen corruptie en zelfverrijking strijdt. Ban op lobbyisten na een baan binnen een administratie, voor elke wet, 2 er weer af.quote:Op zondag 27 november 2016 12:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij licenseert het zoals ik het begrijp. Maar het feit blijft natuurlijk wel dat hij allerlei belangen heeft die regelmatig haaks zullen staan op de belangen van de VS en haar inwoners. Je krijgt nu al dat buitenlandse diplomaten zijn hotels gaan gebruiken om een wit voetje te halen. Dat lijkt me niet de bedoeling. Hij lijkt ook niet van plan er echt iets aan te gaan doen. Integendeel, Trump lijkt zijn aanstaande presidentschap te willen gebruiken voor zijn persoonlijke der, glorie en bankrekening. Een blind trust door zijn dochter laten beheten is natuurlijk nonsens als haar man een senior adviseur van Trump is. Bovendien zal een blind trust niet heel goed werken voor vastgoed. De effecten van je beleid op de waarde daarvan is redelijk goed voorspelbaar. Vandaar dat liquidatie het beste antwoord is op dit Trumpvraagstuk.
Het maakt niet uit. Het kan lijken op pay to play. En de schijn van belangenverstrengeling is al een probleem. Hij moet ervoor zorgen dat hem niets te verwijten valt. En dat gaat hem nooit lukken op deze manier, zelfs al heeft hij de rechtse lawaaimachine een plek gegeven in het Witte Huis. Zelfs al offert hij lobbyisten op en doet hij nog wat cosmetische ingrepen.quote:Op zondag 27 november 2016 12:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, dit is wel heel kort door de bocht. Ik zie juist dat hij heel erg zijn best doet om tegen corruptie en zelfverrijking strijdt. Ban op lobbyisten na een baan binnen een administratie, voor elke wet, 2 er weer af.
Ik denk dat hij juist werk maakt van dat soort zaken. Het zal hem volgens mij aan z'n reet roesten of ze in zijn hotel slapen of niet, hij heeft toch al geld zat, en die zullen de komende jaren toch wel vol zitten met toeristen.
Het huis loopt de komende 2 jaar gewoon achter hem aan. Het zijn allemaal Republikeinen. Over 2 jaar zijn er verkiezingen voor het Huis, en tot die tijd zullen ze er alles aan doen om hun agenda er door heen te drukken. Als POTUS heb je wel politieke macht, maar hij zal zich vooral bezig houden met de day-to-day zaken in het Witte Huis.quote:Op zondag 27 november 2016 13:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het maakt niet uit. Het kan lijken op pay to play. En de schijn van belangenverstrengeling is al een probleem. Hij moet ervoor zorgen dat hem niets te verwijten valt. En dat gaat hem nooit lukken op deze manier, zelfs al heeft hij de rechtse lawaaimachine een plek gegeven in het Witte Huis. Zelfs al offert hij lobbyisten op en doet hij nog wat cosmetische ingrepen.
Het zal zal dan een enorm probleem worden voor hem. De man in de straat verwacht direkt resultaten en uitvoering van zijn beloftes wat betreft de economie en dat gaat hem niet lukken. De afgevaardigden zitten er namelijk niet voor hem, maar voor hun kiezers. En als die kiezers last krijgen van Trump in plaats van profijt gaat het Huis alles doen om Trump te grazen te nemen.
En dan zijn berichten over vermeende belangenverstrengeling dodelijk.
En daarom zal hij het ook niet te bont maken. Hij gaat niet zomaar zijn Oval Office opgeven voor een simpele 'belangenverstrengeling'. Dude heeft knaken als water. Zal hem allemaal aan zijn reet roesten.quote:Op zondag 27 november 2016 14:56 schreef Ulx het volgende:
Ik denk dat een aantal rrpublikeinen het Huis nog wel eens tegen Trump kan draaien zodra hij het te bont maakt. De strategie van de Democraten zal zijn om Trump de verantwoordelijkheid voor alles te geven, dus ook voor alles dat misgaat. Krijg je dan berichten over belangenverstrengeling in de media gaan er zeker ook de republikeinen die geen Trumpfan zijn muiten. All politics is local.
Dan is het vreemd dat hij zijn belangen niet opgeeft. Hij lijkt er namelijk geen enkele haast mee te hebben.quote:Op zondag 27 november 2016 15:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En daarom zal hij het ook niet te bont maken. Hij gaat niet zomaar zijn Oval Office opgeven voor een simpele 'belangenverstrengeling'. Dude heeft knaken als water. Zal hem allemaal aan zijn reet roesten.
We gaan het wel zien de komende tijd. Reken er inderdaad maar op dat hij onder een vergrootglas ligt.quote:Op zondag 27 november 2016 15:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan is het vreemd dat hij zijn belangen niet opgeeft. Hij lijkt er namelijk geen enkele haast mee te hebben.
En believe me roepen werkt binnenkort niet meer.
Dan heb je oprecht nooit verkiezingen gekeken, dat doen ze allemaalquote:Op zondag 27 november 2016 16:44 schreef Ulx het volgende:
Ik zie weinig reden hem een kans te geven. Als hij dat zou willen had hij zich normaler moeten opstellen tijdens de campagne. Nu ineens krampachtig de staatsman gaan spelen is gewoon onoprecht gelul van die kerel. Tot nu toe lijkt hij een corrupte bende ja-knikkers om zich te verzamelen en zijn zijn plannen niet veel meer dan belastingverlaging voor zichzelf en zijn vriendjes.
Maar goed, daar gaat het in dit topic niet over.
Ik trap helemaal nergens in. Het volk heeft hem gekozen. Ik zie wel hoe hij het doet. Je komt over als een verzuurde Clinton aanhanger. Of het zo is weet ik niet, maar zo kom je over.quote:Op zondag 27 november 2016 17:30 schreef Ulx het volgende:
In de twee weken na de verkiezingen flipflopte Trump al vijftien keer. Zo'n blatante schoffering van kiezers is wèl nieuw. In tegenstelling wiat hij namelijk beweerde proberen beroepspolitici namelijk meestal hun beloftes na te komen. De enige die gewoon schijt aan zijn kiezers lijkt te hebben is Trump zelf.
http://www.politico.com/m(...)esident-elect-214478
http://fivethirtyeight.co(...)t-of-their-promises/
Dus het spijt me voor je, maar volgens mij trappen jij en veel mensen in zijn verkooppraatje. Helaas is dat praatje van het niveau "van een oud vrouwtje geweest en altijd in binnen gestaan."
De man is een oplichter en zou er beter aan doen eerst zijn eigen zwijnenstal goed op te ruimen.
Aan wie? En gaat dat door de mededingingsautoritheiten goedgekeurd worden?quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:44 schreef Hexagon het volgende:
Kan Trump het niet verkopen aan een of andere Russische oligarch?
Waarschijnlijk omdat de schade dan voor de USA is en het voordeel voor Trump. Het is ook voor de USA als geheel niet erg prettig als er een impeachment komt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snap niet waarom Trump zijn tegenstanders vinden dat hij dit zou moeten doen, als hij zijn belangen zou verstrengelen komt dat uit en zal hij moeten aftreden.
POTUS betekent: President of the United States.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |