abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 dinsdag 22 november 2016 @ 01:36:51 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166817882
Om (de schijn van) belangenverstrengeling te voorkomen moet Trump afstand scheppen tussen hem en het bedrijf en merk Trump. Een blind trust werd geopperd, maar dat mag niet door de familie worden gerund. Daarbij is het nog maar de vraag hoeveel nut een Blind Trust heeft voor vastgoed. Daarbij houdt Trump zijn familie in het Witte Huis...Het zou dan ook beter zijn om alle banden tussen het merk en bedrijf en de nieuwe POTUS door te snijden. Daarvoor moet je het belang van de familie Trump in het merk Trump dus liquideren. Het kan met een beursgang, maar dat duurt te lang.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_166817887
Dat POTUS heb ik onlangs pas bedacht wat dat in godsnaam was. Ineens zag ik het overal, maar nergens zeiden ze erbij waar die afkorting voor stond. Toevallig dat het me laatst te binnen schoot.

Dat was wel een "ow ja :@ momentje"
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_166817892
Eigenlijk ook best logisch waar het voor staat. Zeker gezien de context waarin het altijd gebruikt wordt.

PS: ik tik dit jaar nog de 40 aan. Ik wist dit niet. En ik voel me nogal dom nu. :@ :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 22 november 2016 @ 02:05:49 #4
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_166818030
Volgens mij gaat de First Lady voorlopig in ieder geval niet in het Witte Huis wonen...

http://edition.cnn.com/20(...)p-barron-white-house
pi_166818068
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2016 01:39 schreef Geralt het volgende:
Dat POTUS heb ik onlangs pas bedacht wat dat in godsnaam was. Ineens zag ik het overal, maar nergens zeiden ze erbij waar die afkorting voor stond. Toevallig dat het me laatst te binnen schoot.

Dat was wel een "ow ja :@ momentje"
:D Ik lees pas sinds 1993 boeken van de, helaas, overleden Tom Clancy (en schrijvers in zijn genre). En weet het dus ook pas zo lang.

Maar ik sta er oprecht versteld van dat zoveel mensen de term POTUS niet kennen. Serieus? Onder welke steen moet je geleefd hebben al die tijd?
pi_166818073
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 01:36 schreef Ulx het volgende:
Om (de schijn van) belangenverstrengeling te voorkomen moet Trump afstand scheppen tussen hem en het bedrijf en merk Trump.
pi_166818109
Nouja, je kan ook gewoon zeggen dat president van de VS worden de marketingstunt van de eeuw is.
pi_166818120
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2016 02:13 schreef TheThirdMark het volgende:

Maar ik sta er oprecht versteld van dat zoveel mensen de term POTUS niet kennen. Serieus? Onder welke steen moet je geleefd hebben al die tijd?
Ik kom nog uit de tijd dat mensen gewoon in volledige zinnen spraken ipv YOLO, POTUS, etc.
En ook werden die zinnen volledig met de pen opgeschreven. Nu worden millenials en andere snowflakes al moe bij het typen van 1 toetsenbordtoets per 10 seconde na 20 seconden.

Maar ik zal eens onder mijn rollende steen vandaan komen en de taal van de hippe luiheid leren
AFAIK AMA ASL b/c B4 BAE bc BFF BRB BTAIM BTW CC DAE DFTBA DGAF ELI5 EM EML F2F FaTH FBF FBO FFS FOMO FTFY FUTAB FYI G2G GG Gr8 GTG GTR HBD HMB HMU HTH IANAD IANAL ICYMI IDC IDK IKR ILY IMHO IMO IRL JK L8 LMAO LMK LMS LOL LOLz MCM MM MT MTFBWY NM NSFL NSFW NVM OAN OH OMG OMW OOTD OP ORLY OTP POTD PPL QOTD ROFL ROFLMAO SFW SMH TBH TBT TGIF Thx TIL TL;DR TLDR TMI TTYL TTYN TTYS Tx Txt w/ WBU WCW WDYMBT WOTD YMMV YOLO YSK YT

(ga ik nog meer meme's snappen :P )
pi_166818131
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 november 2016 02:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Nouja, je kan ook gewoon zeggen dat president van de VS worden de marketingstunt van de eeuw is.
Dat deed Obama inderdaad goed in 2008
pi_166818154
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2016 02:13 schreef TheThirdMark het volgende:
Dat maakt dit nog leuker
Donald Trump's Twitter Dilemma: Will He Go for 'POTUS' or Keep It 'Real'?
pi_166818157
quote:
Dus die chocoladeboer in Oekraïne moet van jou ook maar lekker chocoladeboer blijven? :D
  dinsdag 22 november 2016 @ 02:51:37 #12
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_166818188
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 02:25 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ik kom nog uit de tijd dat mensen gewoon in volledige zinnen spraken ipv YOLO, POTUS, etc.
En ook werden die zinnen volledig met de pen opgeschreven. Nu worden millenials en andere snowflakes al moe bij het typen van 1 toetsenbordtoets per 10 seconde na 20 seconden.

Maar ik zal eens onder mijn rollende steen vandaan komen en de taal van de hippe luiheid leren
AFAIK AMA ASL b/c B4 BAE bc BFF BRB BTAIM BTW CC DAE DFTBA DGAF ELI5 EM EML F2F FaTH FBF FBO FFS FOMO FTFY FUTAB FYI G2G GG Gr8 GTG GTR HBD HMB HMU HTH IANAD IANAL ICYMI IDC IDK IKR ILY IMHO IMO IRL JK L8 LMAO LMK LMS LOL LOLz MCM MM MT MTFBWY NM NSFL NSFW NVM OAN OH OMG OMW OOTD OP ORLY OTP POTD PPL QOTD ROFL ROFLMAO SFW SMH TBH TBT TGIF Thx TIL TL;DR TLDR TMI TTYL TTYN TTYS Tx Txt w/ WBU WCW WDYMBT WOTD YMMV YOLO YSK YT

Dan moet jij echt verdomd oud zijn aangezien de term POTUS al in 1880 gebruikt werd, en zelfs wereldwijd gebruikt werd. Dat is hetzelfde als met jouw leeftijd niet weten waar fl in combinatie met gulden vandaan komt.
  dinsdag 22 november 2016 @ 03:24:40 #13
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_166818288
Z'n SS naam is Mogul, vonnik ook wel stoer.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Overall beste user 2022 dinsdag 22 november 2016 @ 06:04:23 #14
3928 Ulx
pi_166818414
Kan een mod dit topic even opschonen? Het gaat al vanaf de eerste reactie hardcore offtopic.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 22 november 2016 @ 06:43:24 #15
3928 Ulx
pi_166818467
Wel goed leesvoer, met links naar artikelen die ook oproepen tot de liquidatie van Trump.

http://www.politico.com/s(...)ict-questions-231719
  Overall beste user 2022 dinsdag 22 november 2016 @ 06:45:52 #16
3928 Ulx
pi_166818473
pi_166819543
Wtf is potus
pi_166819911
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 09:16 schreef jatochneetoch het volgende:
Wtf is potus
De man van flotus.
pi_166820008
Dit is weer typisch zo'n verhaaltje om de aandacht af te leiden. Als Clinton had gewonnen hoorde je niemand meer over die idiote Clinton-foundation. En wat denk je van Soros met zijn enge praktijken?

Eerst Amerika maar eens opschonen van politieke correctheid, gender-geneuzel, klimaat waanzin en illegalen. Daar heeft Trump het de komende 4 jaar druk genoeg mee.
  Overall beste user 2022 dinsdag 22 november 2016 @ 09:53:51 #20
3928 Ulx
pi_166820018
President Of The United States.
  Overall beste user 2022 dinsdag 22 november 2016 @ 09:55:20 #21
3928 Ulx
pi_166820032
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 09:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dit is weer typisch zo'n verhaaltje om de aandacht af te leiden. Als Clinton had gewonnen hoorde je niemand meer over die idiote Clinton-foundation. En wat denk je van Soros met zijn enge praktijken?

Eerst Amerika maar eens opschonen van politieke correctheid, gender-geneuzel, klimaat waanzin en illegalen. Daar heeft Trump het de komende 4 jaar druk genoeg mee.
Nee, die swamp moet hij drainen. En dat kan alleen als hij het goede voorbeeld geeft.
pi_166820034
quote:
Wtf is potus
president of the united states
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 22 november 2016 @ 09:55:42 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166820040
Mooie TT _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 november 2016 @ 13:41:39 #24
165633 eriksd
The grand facade...
pi_166823756
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2016 01:40 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk ook best logisch waar het voor staat. Zeker gezien de context waarin het altijd gebruikt wordt.

PS: ik tik dit jaar nog de 40 aan. Ik wist dit niet. En ik voel me nogal dom nu. :@ :')
Achja, ik weet pas sinds een jaartje of 3 waar horeca voor staat. Idem voor Benelux.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 22 november 2016 @ 19:44:29 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166831353
Kan Trump het niet verkopen aan een of andere Russische oligarch?
pi_166831917
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 02:25 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dat moet dan wel een hele lange tijd geleden zijn.
Nog voor 1999. ;)
  Overall beste user 2022 dinsdag 22 november 2016 @ 20:11:33 #27
3928 Ulx
pi_166832027
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 19:44 schreef Hexagon het volgende:
Vast wel. Hij kan de hotline gebruiken.
pi_166924541
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 02:40 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Dus die chocoladeboer in Oekraïne moet van jou ook maar lekker chocoladeboer blijven? :D
Heb je het over Ulx? :D
pi_166924574
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2016 02:51 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dan moet jij echt verdomd oud zijn aangezien de term POTUS al in 1880 gebruikt werd, en zelfs wereldwijd gebruikt werd. Dat is hetzelfde als met jouw leeftijd niet weten waar fl in combinatie met gulden vandaan komt.
Respect my authoritywisdom :D
pi_166924654
quote:
Wtf is potus
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 09:53 schreef Ulx het volgende:
President Of The United States.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 09:55 schreef probeer het volgende:

[..]

president of the united states
Waarom geven jullie het antwoord op deze manier. Leer de user met de domme vraag aub hoe hij/zij zelf mbv google had kunnen ontdekken.
pi_166928396
Het merk Trump is toch ook niet in handen van de nieuwe president? Toen ie failliet ging hebben de banken alles overgenomen en hij mocht het uithangbord spelen omdat de mensen zo gek op 'm waren. Wat die clown van McDonalds is voor het restaurant is die oranje clown voor het merk Trump.
Dit, dus.
  Overall beste user 2022 zondag 27 november 2016 @ 12:37:32 #32
3928 Ulx
pi_166928606
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2016 12:26 schreef Buitendam het volgende:
Het merk Trump is toch ook niet in handen van de nieuwe president? Toen ie failliet ging hebben de banken alles overgenomen en hij mocht het uithangbord spelen omdat de mensen zo gek op 'm waren. Wat die clown van McDonalds is voor het restaurant is die oranje clown voor het merk Trump.
Hij licenseert het zoals ik het begrijp. Maar het feit blijft natuurlijk wel dat hij allerlei belangen heeft die regelmatig haaks zullen staan op de belangen van de VS en haar inwoners. Je krijgt nu al dat buitenlandse diplomaten zijn hotels gaan gebruiken om een wit voetje te halen. Dat lijkt me niet de bedoeling. Hij lijkt ook niet van plan er echt iets aan te gaan doen. Integendeel, Trump lijkt zijn aanstaande presidentschap te willen gebruiken voor zijn persoonlijke der, glorie en bankrekening. Een blind trust door zijn dochter laten beheten is natuurlijk nonsens als haar man een senior adviseur van Trump is. Bovendien zal een blind trust niet heel goed werken voor vastgoed. De effecten van je beleid op de waarde daarvan is redelijk goed voorspelbaar. Vandaar dat liquidatie het beste antwoord is op dit Trumpvraagstuk.
pi_166928835
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 12:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij licenseert het zoals ik het begrijp. Maar het feit blijft natuurlijk wel dat hij allerlei belangen heeft die regelmatig haaks zullen staan op de belangen van de VS en haar inwoners. Je krijgt nu al dat buitenlandse diplomaten zijn hotels gaan gebruiken om een wit voetje te halen. Dat lijkt me niet de bedoeling. Hij lijkt ook niet van plan er echt iets aan te gaan doen. Integendeel, Trump lijkt zijn aanstaande presidentschap te willen gebruiken voor zijn persoonlijke der, glorie en bankrekening. Een blind trust door zijn dochter laten beheten is natuurlijk nonsens als haar man een senior adviseur van Trump is. Bovendien zal een blind trust niet heel goed werken voor vastgoed. De effecten van je beleid op de waarde daarvan is redelijk goed voorspelbaar. Vandaar dat liquidatie het beste antwoord is op dit Trumpvraagstuk.
Mwoah, dit is wel heel kort door de bocht. Ik zie juist dat hij heel erg zijn best doet om tegen corruptie en zelfverrijking strijdt. Ban op lobbyisten na een baan binnen een administratie, voor elke wet, 2 er weer af.
Ik denk dat hij juist werk maakt van dat soort zaken. Het zal hem volgens mij aan z'n reet roesten of ze in zijn hotel slapen of niet, hij heeft toch al geld zat, en die zullen de komende jaren toch wel vol zitten met toeristen.
  Overall beste user 2022 zondag 27 november 2016 @ 13:13:16 #34
3928 Ulx
pi_166929155
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2016 12:52 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Mwoah, dit is wel heel kort door de bocht. Ik zie juist dat hij heel erg zijn best doet om tegen corruptie en zelfverrijking strijdt. Ban op lobbyisten na een baan binnen een administratie, voor elke wet, 2 er weer af.
Ik denk dat hij juist werk maakt van dat soort zaken. Het zal hem volgens mij aan z'n reet roesten of ze in zijn hotel slapen of niet, hij heeft toch al geld zat, en die zullen de komende jaren toch wel vol zitten met toeristen.
Het maakt niet uit. Het kan lijken op pay to play. En de schijn van belangenverstrengeling is al een probleem. Hij moet ervoor zorgen dat hem niets te verwijten valt. En dat gaat hem nooit lukken op deze manier, zelfs al heeft hij de rechtse lawaaimachine een plek gegeven in het Witte Huis. Zelfs al offert hij lobbyisten op en doet hij nog wat cosmetische ingrepen.

Het zal zal dan een enorm probleem worden voor hem. De man in de straat verwacht direkt resultaten en uitvoering van zijn beloftes wat betreft de economie en dat gaat hem niet lukken. De afgevaardigden zitten er namelijk niet voor hem, maar voor hun kiezers. En als die kiezers last krijgen van Trump in plaats van profijt gaat het Huis alles doen om Trump te grazen te nemen.

En dan zijn berichten over vermeende belangenverstrengeling dodelijk.
pi_166929975
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 13:13 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het maakt niet uit. Het kan lijken op pay to play. En de schijn van belangenverstrengeling is al een probleem. Hij moet ervoor zorgen dat hem niets te verwijten valt. En dat gaat hem nooit lukken op deze manier, zelfs al heeft hij de rechtse lawaaimachine een plek gegeven in het Witte Huis. Zelfs al offert hij lobbyisten op en doet hij nog wat cosmetische ingrepen.

Het zal zal dan een enorm probleem worden voor hem. De man in de straat verwacht direkt resultaten en uitvoering van zijn beloftes wat betreft de economie en dat gaat hem niet lukken. De afgevaardigden zitten er namelijk niet voor hem, maar voor hun kiezers. En als die kiezers last krijgen van Trump in plaats van profijt gaat het Huis alles doen om Trump te grazen te nemen.

En dan zijn berichten over vermeende belangenverstrengeling dodelijk.
Het huis loopt de komende 2 jaar gewoon achter hem aan. Het zijn allemaal Republikeinen. Over 2 jaar zijn er verkiezingen voor het Huis, en tot die tijd zullen ze er alles aan doen om hun agenda er door heen te drukken. Als POTUS heb je wel politieke macht, maar hij zal zich vooral bezig houden met de day-to-day zaken in het Witte Huis.
  Overall beste user 2022 zondag 27 november 2016 @ 14:56:40 #36
3928 Ulx
pi_166931679
Ik denk dat een aantal rrpublikeinen het Huis nog wel eens tegen Trump kan draaien zodra hij het te bont maakt. De strategie van de Democraten zal zijn om Trump de verantwoordelijkheid voor alles te geven, dus ook voor alles dat misgaat. Krijg je dan berichten over belangenverstrengeling in de media gaan er zeker ook de republikeinen die geen Trumpfan zijn muiten. All politics is local.
pi_166932119
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 14:56 schreef Ulx het volgende:
Ik denk dat een aantal rrpublikeinen het Huis nog wel eens tegen Trump kan draaien zodra hij het te bont maakt. De strategie van de Democraten zal zijn om Trump de verantwoordelijkheid voor alles te geven, dus ook voor alles dat misgaat. Krijg je dan berichten over belangenverstrengeling in de media gaan er zeker ook de republikeinen die geen Trumpfan zijn muiten. All politics is local.
En daarom zal hij het ook niet te bont maken. Hij gaat niet zomaar zijn Oval Office opgeven voor een simpele 'belangenverstrengeling'. Dude heeft knaken als water. Zal hem allemaal aan zijn reet roesten.
  Overall beste user 2022 zondag 27 november 2016 @ 15:43:16 #38
3928 Ulx
pi_166933212
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2016 15:09 schreef Monopoly het volgende:

[..]

En daarom zal hij het ook niet te bont maken. Hij gaat niet zomaar zijn Oval Office opgeven voor een simpele 'belangenverstrengeling'. Dude heeft knaken als water. Zal hem allemaal aan zijn reet roesten.
Dan is het vreemd dat hij zijn belangen niet opgeeft. Hij lijkt er namelijk geen enkele haast mee te hebben.

En believe me roepen werkt binnenkort niet meer.
pi_166934299
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 15:43 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan is het vreemd dat hij zijn belangen niet opgeeft. Hij lijkt er namelijk geen enkele haast mee te hebben.

En believe me roepen werkt binnenkort niet meer.
We gaan het wel zien de komende tijd. Reken er inderdaad maar op dat hij onder een vergrootglas ligt.
Maar geef hem wel een kans. Hij was zeker niet mijn favoriete kandidaat, maar nu hij gekozen is hoop ik dat hij zijn best gaat doen. En eerlijkheid gebied, tot op heden is hij mij niet tegen gevallen.
  Overall beste user 2022 zondag 27 november 2016 @ 16:44:44 #40
3928 Ulx
pi_166934862
Ik zie weinig reden hem een kans te geven. Als hij dat zou willen had hij zich normaler moeten opstellen tijdens de campagne. Nu ineens krampachtig de staatsman gaan spelen is gewoon onoprecht gelul van die kerel. Tot nu toe lijkt hij een corrupte bende ja-knikkers om zich te verzamelen en zijn zijn plannen niet veel meer dan belastingverlaging voor zichzelf en zijn vriendjes.
Maar goed, daar gaat het in dit topic niet over.
pi_166935373
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 16:44 schreef Ulx het volgende:
Ik zie weinig reden hem een kans te geven. Als hij dat zou willen had hij zich normaler moeten opstellen tijdens de campagne. Nu ineens krampachtig de staatsman gaan spelen is gewoon onoprecht gelul van die kerel. Tot nu toe lijkt hij een corrupte bende ja-knikkers om zich te verzamelen en zijn zijn plannen niet veel meer dan belastingverlaging voor zichzelf en zijn vriendjes.
Maar goed, daar gaat het in dit topic niet over.
Dan heb je oprecht nooit verkiezingen gekeken, dat doen ze allemaal _O- Dat heeft niets met Trump alleen te maken :')
  Overall beste user 2022 zondag 27 november 2016 @ 17:30:04 #42
3928 Ulx
pi_166936118
In de twee weken na de verkiezingen flipflopte Trump al vijftien keer. Zo'n blatante schoffering van kiezers is wèl nieuw. In tegenstelling wiat hij namelijk beweerde proberen beroepspolitici namelijk meestal hun beloftes na te komen. De enige die gewoon schijt aan zijn kiezers lijkt te hebben is Trump zelf.

http://www.politico.com/m(...)esident-elect-214478

http://fivethirtyeight.co(...)t-of-their-promises/

Dus het spijt me voor je, maar volgens mij trappen jij en veel mensen in zijn verkooppraatje. Helaas is dat praatje van het niveau "van een oud vrouwtje geweest en altijd in binnen gestaan."

De man is een oplichter en zou er beter aan doen eerst zijn eigen zwijnenstal goed op te ruimen.
pi_166936537
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 17:30 schreef Ulx het volgende:
In de twee weken na de verkiezingen flipflopte Trump al vijftien keer. Zo'n blatante schoffering van kiezers is wèl nieuw. In tegenstelling wiat hij namelijk beweerde proberen beroepspolitici namelijk meestal hun beloftes na te komen. De enige die gewoon schijt aan zijn kiezers lijkt te hebben is Trump zelf.

http://www.politico.com/m(...)esident-elect-214478

http://fivethirtyeight.co(...)t-of-their-promises/

Dus het spijt me voor je, maar volgens mij trappen jij en veel mensen in zijn verkooppraatje. Helaas is dat praatje van het niveau "van een oud vrouwtje geweest en altijd in binnen gestaan."

De man is een oplichter en zou er beter aan doen eerst zijn eigen zwijnenstal goed op te ruimen.
Ik trap helemaal nergens in. Het volk heeft hem gekozen. Ik zie wel hoe hij het doet. Je komt over als een verzuurde Clinton aanhanger. Of het zo is weet ik niet, maar zo kom je over.
Hij is nog geen POTUS, we gaan het tegen die tijd wel zien, zoals ik al zei.
  Overall beste user 2022 zondag 27 november 2016 @ 18:35:53 #44
3928 Ulx
pi_166937806
Als ik een verzuurde Clinton aanhanger zou zijn zou ik wel om hertellingen gaan janken. Maar je hebt een punt, we zullen moeten afwachten of hij zijn familie en vriendjes belangrijker gaat vinden dan de gewone man.

De tekenen zijn wel ongunstig voor de kiezer die hoop op hem vestigde.
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:25:54 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_167156652
Even een hoop gescheld weggehaald
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:30:08 #46
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_167156854
Ik snap niet waarom Trump zijn tegenstanders vinden dat hij dit zou moeten doen, als hij zijn belangen zou verstrengelen komt dat uit en zal hij moeten aftreden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_167157864
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 19:44 schreef Hexagon het volgende:
Aan wie? En gaat dat door de mededingingsautoritheiten goedgekeurd worden?
  Overall beste user 2022 woensdag 7 december 2016 @ 16:49:31 #48
3928 Ulx
pi_167169499
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snap niet waarom Trump zijn tegenstanders vinden dat hij dit zou moeten doen, als hij zijn belangen zou verstrengelen komt dat uit en zal hij moeten aftreden.
Waarschijnlijk omdat de schade dan voor de USA is en het voordeel voor Trump. Het is ook voor de USA als geheel niet erg prettig als er een impeachment komt.
Het is lullig voor Trump dat hij een belastingaanslag van een miljard kan krijgen bij verkoop, maar dat is wel prettig voor de schatkist.
pi_167178614
quote:
Wtf is potus
POTUS betekent: President of the United States.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_167182389
Ik heb een paar mooie Trump shirts gevonden.

baasss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')