SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Volgens mij is het traditie om de mensen die op je aan het wachten zijn (duizenden in die zaal met glas in Manhattan) toe te spreken op de avond van de verkiezingen. In plaats daarvan liet ze John Podesta opdraven om te vertellen dat iedereen maar naar huis moest. Zeer laffe actie.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoezo, ze heeft Trump diezelfde avond nog gebeld om haar nederlaag toe te geven.
Dat klopt, maar dat doet niks af aan het feit dat ze wel haar nederlaag heeft toegegeven.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:59 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Volgens mij is het traditie om de mensen die op je aan het wachten zijn (duizenden in die zaal met glas in Manhattan) toe te spreken op de avond van de verkiezingen. In plaats daarvan liet ze John Podesta opdraven om te vertellen dat iedereen maar naar huis moest. Zeer laffe actie.
Later pas, ja. In een privé-gesprek met Trump.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat doet niks af aan het feit dat ze wel haar nederlaag heeft toegegeven.
Nee, nog voordat Trump zijn speech hield voor zijn supporters. In die speech refereerde hij namelijk aan dat gesprek.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:00 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Later pas, ja. In een privé-gesprek met Trump.
Pas nadat John Podesta iedereen naar huis had gestuurd gaf ze in een privé-gesprek met Trump toe dat ze had verloren. Haar supporters moesten nog een halve dag wachten voordat ze de moed bijeen had geraapt haar concession speech te houden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, nog voordat Trump zijn speech hield voor zijn supporters. In die speech refereerde hij namelijk aan dat gesprek.
Ik denk inderdaad dat er bij deze "crowd"funding opportunisten zijn betrokken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat daar veel opportunisten bij zitten die geloven/hopen dat ze de uitslag nog kunnen veranderen.
Ik denk niet dat er gefraudeerd is. Met deze kleine verschillen kan een recount in een staat misschien een andere winnaar opleveren, maar je gaat er geen andere president mee krijgen.
Ja, en dat was niet netjes, ze had die speech uiteraard direct moeten houden. Wederom, dat doet niks af aan het feit dat ze gewoon haar nederlaag geaccepteerd heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:01 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Pas nadat John Podesta iedereen naar huis had gestuurd gaf ze in een privé-gesprek met Trump toe dat ze had verloren. Haar supporters moesten nog een halve dag wachten voordat ze de moed bijeen had geraapt haar concession speech te houden.
Is er inmiddels al wat meer bekend over de FBI die alle mensen terugriep naar het kantoor voor een grote golf arrestaties, waar jij het eerst over had?quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:02 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat er bij deze "crowd"funding opportunisten zijn betrokken.
Het is overigens ook bijna zeker dat het hier geen "crowd" betreft, maar een groep of persoon die verantwoordelijke is voor bijna alle donaties.
Iemand had de donaties in de gaten gehouden en zag dat dit een tempo had van $160.000 per uur, onafgebroken, zelfs in de nachtelijke uurtjes. Vreemd en zeer onnatuurlijk gedrag. Waarschijnlijk een bot.
Lees het zelf:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:52 schreef Ulx het volgende:
Natuurlijk kun je iemand die weigert openheid over zijn zakelijke belangen te geven, zichzelf met betalende ja-knikkers omringt en zijn beloftes en toezeggingen direct breekt direct diskwalificeren.
Is het misschien mogelijk dat jullie de wereld, specifiek mensen, minder goed begrijpen dan jullie denken? Ik snap dat het ''Trump heeft zijn aanhangers voorgelogen en bedrogen en daarom gewonnen''-riedeltje goed is voor jullie overtuiging dat jullie slim en goed geïnformeerd zijn en dus de wereld goed begrijpen, maar ik zal jullie moeten teleurstellen: de meeste mensen, inclusief Trump-aanhangers, snappen dat je altijd leden van het establishment nodig hebt als president. Het idee dat hij een kabinet zou samenstellen dat exclusief bestaat uit leden die door een technocratisch proces zijn gekozen is cognitieve dissonantie.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Overigens sluit ik me hier wel bij aan. Natuurlijk moet de man nog beginnen, maar een president die zijn zakelijke belangen niet opzij wil zetten, zijn familie als adviseur benoemt, mensen aanstelt die geld hebben betaald aan zijn campagne (pay to play was bij Hillary immers ook volkomen terechte kritiek) en terug komt op zijn verkiezingsbeloftes kun je niet anders dan bekritiseren.
De afrekening volgt na vier jaar wel, dan kun je pas echt een oordeel vellen. Maar je moet iemand ook gewoon op zijn plannen kunnen beoordelen, dat is immers ook waarom hij in het Witte Huis is gestemd en dat ziet er gewoon niet zo netjes uit, en vertoont bovendien veel tekenen van het establishment waar hij zo op tegen zegt te zijn.
Ja, er was een groot pedonetwerk opgerold.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is er inmiddels al wat meer bekend over de FBI die alle mensen terugriep naar het kantoor voor een grote golf arrestaties, waar jij het eerst over had?
Sure, dat heb ik dan ook nergens geclaimd, beste vriend.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, en dat was niet netjes, ze had die speech uiteraard direct moeten houden. Wederom, dat doet niks af aan het feit dat ze gewoon haar nederlaag geaccepteerd heeft.
Overigens, wat vreemd en onverwacht dat je niet inhoudelijk reageert.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is er inmiddels al wat meer bekend over de FBI die alle mensen terugriep naar het kantoor voor een grote golf arrestaties, waar jij het eerst over had?
hierquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja, er was een groot pedonetwerk opgerold.
Kan alleen het officiele FBI bericht niet vinden.
Nou, dat zal je toch je zinnen eens duidelijker moeten formuleren.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:10 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Sure, dat heb ik dan ook nergens geclaimd, beste vriend.
Je zegt hier namelijk dat Clinton op de verkiezingsuitslag twee dingen deed: weigeren haar supporters toe te spreken en weigeren zich bij haar nederlaag neer te leggen. Dat tweede heeft ze wel gedaan, het eerste niet.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:49 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Heel vreemd inderdaad. Ook dat ze wilden dat Trump bij voorbaat de uitslag zou accepteren en vervolgens weigert Clinton op de avond van de verkiezingen haar toeschouwers toe te spreken en zich bij haar nederlaag neer te leggen.
Wat valt er inhoudelijk te reageren op een claim dat alles rigged is zonder onderbouwing of bewijs buiten iemand op een internetpagina die roept dat dit heus wel echt gebeurd is?quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Overigens, wat vreemd en onverwacht dat je niet inhoudelijk reageert.
Oh, je reactie was dus puur bedoeld om mij voor het blok te zetten?quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat valt er inhoudelijk te reageren op een claim dat alles rigged is zonder onderbouwing of bewijs buiten iemand op een internetpagina die roept dat dit heus wel echt gebeurd is?
Dit valt niet te ontkrachten, want je kan niet terugkijken wanneer de bedragen binnenkwamen. Hij heeft ook geen screenshots. We zullen het dus wel zien volgende week. Tot die tijd is het de moeite van de discussie niet waard.
Ik wil wel ingaan op je pedonetwerkclaim, want dat was in Noorwegen, maar ik gun je het idee dat dit een uitstekend antwoord was.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh, je reactie was dus puur bedoeld om mij voor het blok te zetten?
Beetje trollen enzo.
Jammer dan voor je dat ik antwoord heb kunnen geven.
Ah wat heerlijk voorspelbaar, pavloviaans, en onwetend.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik wil wel ingaan op je pedonetwerkclaim, want dat was in Noorwegen, maar ik gun je het idee dat dit een uitstekend antwoord was.
Mijn post was voornamelijk bedoeld om duidelijk te maken dat jij wel vaker dit soort zaken hebt gepost, waarvan het overgrote deel onzin was (zoals dat FBI-verhaal).
Kijk eens naar de data:quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:30 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ah wat heerlijk voorspelbaar, pavloviaans, en onwetend.
De boodschapper aanvallen, maar niks inhoudelijk weten van de boodschap.
Hier.
https://www.fbi.gov/news/(...)tion-cross-country-x
"The Federal Bureau of Investigation, along with representatives from the National Center for Missing and Exploited Children (NCMEC) and several international law enforcement partners, today announced that, domestically, 82 minors were rescued and 239 traffickers and their associates were arrested as part of Operation Cross Country X, an international effort focusing on underage human trafficking that ran from October 13 to 16, 2016."
Ik verwacht echter geen excuses, want dat heeft jouw soort hier nog nooit gedaan, excuses aangeboden wanneer ze er maar weer eens naast zaten en eigenlijk vooral bezig waren met karaktermoord.
Ik ontken juist niet dat je establishment nodig hebt om een regering neer te zetten. Dat heb ik vanaf het begin al geroepen, je kunt the swamp wel willen drainen, je hebt toch ook zo'n swamp nodig.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:07 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
[..]
Is het misschien mogelijk dat jullie de wereld, specifiek mensen, minder goed begrijpen dan jullie denken? Ik snap dat het ''Trump heeft zijn aanhangers voorgelogen en bedrogen en daarom gewonnen''-riedeltje goed is voor jullie overtuiging dat jullie slim en goed geïnformeerd zijn en dus de wereld goed begrijpen, maar ik zal jullie moeten teleurstellen: de meeste mensen, inclusief Trump-aanhangers, snappen dat je altijd leden van het establishment nodig hebt als president. Het idee dat hij een kabinet zou samenstellen dat exclusief bestaat uit leden die door een technocratisch proces zijn gekozen is cognitieve dissonantie.
die inkomsten gaan dan toch rechtstreeks naar de kerk mag ik hopen?quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:17 schreef Ulx het volgende:
Maar ik moet toegeven dat als DeVos kinderarbeid weer gaat legaliseren, de bluecollar families wat extra inkomen kunnen hebben.
Zeker, net als al het geld dat Carson gaat besparen op HUD.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
die inkomsten gaan dan toch rechtstreeks naar de kerk mag ik hopen?
Wat voor anti-Trump speculatie bedoel je precies? Dat hij met de aanstelling van DeVos niet echt bezig is met het drainen van het swamp lijkt mij geen speculatie.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laten we ons inderdaad beperken tot feiten, en geen speculatie meer.
Dus ook geen antui-trump speculatie. Das wel zo eerlijk
Dat weet ik niet. Als men werknemers verplicht om betaald te worden in jenever en inkopen te doen in winkels van de fabrieken zal er weinig over zijn om aan de kerk te geven.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
die inkomsten gaan dan toch rechtstreeks naar de kerk mag ik hopen?
Ik denk dat niemand er wat op tegen heeft als Trump-aanhangers heel boos ook geld gaan inzamelen vor een recount/Audit in Florida, als ze denken Clnton daarmee te grazen te nemen isquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:05 schreef Refragmental het volgende:
Wat ook maar een beetje vreemd is, is dat ze niet hameren op een recount van een grotere staat zoals Florida, waar er tig meldingen van fraude zijn binnengekomen.
Deze meldingen waren echter bijna allemaal fraude in het voordeel van Clinton, zoals bij bijna alle gevallen het geval was.
Uiteraard. Maar die fielt, die bandiet, dat liegende stuk vreten dat deze verkiezingen won.. Die mag wel gewoon worden aamgepakt? Met zijn corrupte roversbende erbij?quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:58 schreef Euribob het volgende:
Even wat persoonlijk geneuzel verwijderd, hou het wel op de inhoud mensen.
Ik wil je niet teleurstellen, maar Clinton heeft verloren, niet gewonnen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar die fielt, die bandiet, dat liegende stuk vreten dat deze verkiezingen won.. Die mag wel gewoon worden aamgepakt? Met zijn corrupte roversbende erbij?
Nu mag je met dezelfde kritische blik naar Trump gaat kijken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen, maar Clinton heeft verloren, niet gewonnen.
Dat hoeft niet want drain the swamp en muur.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nu mag je met dezelfde kritische blik naar Trump gaat kijken.
Ik heb mijn mening over Trump hier vaak genoeg verkondigd. Verder heb ik geen zin om mee te doen met de circlejerk echochamber die hier is ontstaan.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nu mag je met dezelfde kritische blik naar Trump gaat kijken.
Daar had je tot twee weken geleden anders geen enkele moeite mee.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening over Trump hier vaak genoeg verkondigd. Verder heb ik geen zin om mee te doen met de circlejerk echochamber die hier is ontstaan.
Ja, heerlijke periode was dat.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar had je tot twee weken geleden anders geen enkele moeite mee.
Zolang bepaalde users wegblijven en Refragmental niet in een echte discussie terecht kan komen durft hij het wel aan.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar had je tot twee weken geleden anders geen enkele moeite mee.
Ik vind alt-reality een bijzonder treffende term, eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:50 schreef Ulx het volgende:
Interessant stuk van een conservatieve radioman over media in het Trumptijdperk.
http://www.politico.com/m(...)charlie-sykes-214483
Er is niemand voorgelogen. De meeste onderzoeken wezen Clinton aan als winnaar. Het liep alleen anders.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:49 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja, heerlijke periode was dat.
99.999, Ulx, en alle anderen waren toen in geen velden of wegen te zien.
Heerlijk om te zien dat hun elitair geblaat en gezwaai met polls en "bronnen" op niks is uitgekomen en dat de MSM ze eigenlijk een jaar lang heeft voorgelogen.
Is nog steeds een fijne periode overigens, want ze zaten er nog steeds naast, en zullen er nog steeds naast blijven zitten.
Dan kun je lang wachten.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:53 schreef Refragmental het volgende:
Ik kan in ieder geval niet wachten op de dag dat Clinton geboeid wordt afgevoerd en die hele beerput aan corruptie open gaat.
Misschien moet je dat eens laten varen en kijken waar Trump nu mee bezig is.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:53 schreef Refragmental het volgende:
Ik kan in ieder geval niet wachten op de dag dat Clinton geboeid wordt afgevoerd en die hele beerput aan corruptie open gaat.
Omdat die onderzoeken allemaal onzin waren en meer bedoeld ter beïnvloeding van het volk.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is niemand voorgelogen. De meeste onderzoeken wezen Clinton aan als winnaar. Het liep alleen anders.
Wat vind je er van dat Trump iemand die honderden miljoenen in privé-scholen geïnvesteerd heeft aanstelt als chef van het onderwijs?quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:53 schreef Refragmental het volgende:
De Bubble. Het is ook inderdaad zorgwekkend dat Trump naar zo'n Alex "de regering promoot homoseksualiteit zodat er minder kinderen geboren worden" Jones lijkt te luisteren.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind alt-reality een bijzonder treffende term, eigenlijk.
'Beïnvloeding van het volk'.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:57 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Omdat die onderzoeken allemaal onzin waren en meer bedoeld ter beïnvloeding van het volk.
En dit is ook tig maal verteld, maar steeds weggelachen.
Zo werd het ook weggelachen toen is zei dat Clinton het eigenlijk wel erg slecht deed in de polls, ook al stond ze voor. Ze deed het erg slecht voor iemand met 30 jaar ervaring in de politieke wereld, met zowat alle media op haar hand, tegenover een dwaas zo'n politieke ervaring die praktisch meedeed voor de grap. Clinton deed het bizar slecht. En zie hier het resultaat, ze verliest!!! Ondanks dat ze zowat alles mee had![]()
Dat lijkt me logisch, ze zal het niet over vier jaar nog eens proberen. Wellicht Chelsea nog eens over 16 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:09 schreef PippenScottie het volgende:
De Clintons zijn nu ook gewoon klaar. Te oud, politek uitgespeeld. Prima, tijd voor verjonging in de Democratische partij.
wat heeft die nu gedaan dan?quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:06 schreef Ulx het volgende:
Ach, terugkijken naar vorige maand om maar niet te hoeven zien wat Trump NU aan het doen is. Hoe makkelijk en geruststellend.
Een team samenstellen van louter multimiljonairs die functies krijgen naar gelang hun steun en betaling aan zijn campagne. Bijvoorbeeld.quote:
Die zaten er niet helemaal naast inderdaad, hoewel ze wel een iets groter voorsprong voor Clinton gaven. Maar de state polls zaten wel compleet naastquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:03 schreef PippenScottie het volgende:
Nog maar weer zeggen.. alle polls die Clinton een overwinning in de popular vote gaven hadden gelijk.
De marge is ondertussen 2.103.959 stemmen.
https://docs.google.com/s(...)view?sle=true#gid=19
Ik zie daar in grote letters 'steal' staan. Dat is toch raar? Als na hertelling blijkt dat Hillary meer stemmen heeft dan is het niet gestolen maar gerechtigheid. Anders had Trump het echt gestolen immers. Los van dubieuze gronden of niet.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:02 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat er bij deze "crowd"funding opportunisten zijn betrokken.
Het is overigens ook bijna zeker dat het hier geen "crowd" betreft, maar een groep of persoon die verantwoordelijke is voor bijna alle donaties.
Iemand had de donaties in de gaten gehouden en zag dat dit een tempo had van $160.000 per uur, onafgebroken, zelfs in de nachtelijke uurtjes. Vreemd en zeer onnatuurlijk gedrag. Waarschijnlijk een bot.
Lees het zelf:
[ afbeelding ]
raspberry piquote:Op vrijdag 25 november 2016 16:57 schreef KNAK het volgende:
Naast CNN wil ik ook graag FOX News Channel USA erbij hebben.
Ziggo biedt het niet aan, online streams of zeer slechte kwaliteit of nagenoeg nergens te vinden. Op welke andere wijze kan ik die zender naar me toe halen, gratis of betaald, in goede kwaliteit?
The Lion strikes down the elephanttwitter:thehill twitterde op vrijdag 25-11-2016 om 17:31:05Report: Trump team wants Romney to publicly apologize to be considered for Secretary of State… https://t.co/b9P0VstJlb reageer retweet
Das toch niets anders dan een stuk hardware? Heb een laptop die aangesloten is op de tv.quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
raspberry pi
Kost maar 30 tot 50 euro.
TRUMP PRESIDENT NAHHW!!quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:03 schreef PippenScottie het volgende:
Nog maar weer zeggen.. alle polls die Clinton een overwinning in de popular vote gaven hadden gelijk.
De marge is ondertussen 2.103.959 stemmen.
https://docs.google.com/s(...)view?sle=true#gid=19
Zal wel, maar Hillary moet nog wel even gepakt worden op haar verliesquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:09 schreef PippenScottie het volgende:
De Clintons zijn nu ook gewoon klaar. Te oud, politek uitgespeeld. Prima, tijd voor verjonging in de Democratische partij.
http://www.nakedcapitalism.com/2016/11/links-112516.htmlquote:In the second presidential debate, Clinton effectively accused him of working for a hostile foreign power, of being a stooge of the Russian regime. Had that been true, then the national security state ought by now to be swinging into action in order to protect the republic. Generals appearing on television to take charge would be an appropriate response to the risk of the nuclear codes falling into enemy hands. Instead, the American state has pivoted as rapidly as it normally does to accommodate its new master and to offer its services to his cause, in the hope of making that cause reasonably effective. Obama came on television to insist that he wishes Trump well, because if Trump succeeds then America succeeds. This suggests that the people who voted for him were right to suspect that the system would do everything in its power to soften the blow of their choice. It also means that if Trump poses a serious threat to American democracy, we lack the language to express it.
Zou toch wel ironisch zijnquote:Op donderdag 24 november 2016 19:40 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de republikeinen erachter zitten.
twitter:mitchellvii twitterde op vrijdag 25-11-2016 om 20:53:45RECOUNT IS FUNDRAISER SCAM - Jill Stein Now Says Money She Raised for "Recount" May Go Elsewhere https://t.co/vOKL4DjsE6 reageer retweet
Can't Strump the Trumpquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:03 schreef hunter2011 het volgende:
WTF![]()
Zelfs Stein is een rat...twitter:mitchellvii twitterde op vrijdag 25-11-2016 om 20:53:45RECOUNT IS FUNDRAISER SCAM - Jill Stein Now Says Money She Raised for "Recount" May Go Elsewhere https://t.co/vOKL4DjsE6 reageer retweet
Het is gewoon een mix van Dynastie, Dallas en House of Cards.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:19 schreef Nintex het volgende:
[..]
Can't Strump the Trump![]()
Dit vervreemd links nog verder van het politieke proces. Eerst geld in dat zwarte gat van de Bernie campagne gooien. Dan geld spenderen aan Crooked Hillary en dan nu de recount van Jill.
De lui die allemaal genaaid worden zijn straks de grootste supporters van The Donald.![]()
Je vergeet Game of Thrones. Romney must bend the knee.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:22 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het is gewoon een mix van Dynastie, Dallas en House of Cards.
SOAP!!!
De Hillary supporters worden nu helemaal suicidal.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:30 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je vergeet Game of Thrones. Romney must bend the knee.
Volgens mij gaan ze dat gebruiken om eerlijke verkiezingen te promoten o.i.d. . Met andere woorden ze hebben de campagne voor Jill Stein 2020 alvast vooruit betaald.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:36 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
De Hillary supporters worden nu helemaal suicidal.
Wat gaat ze in hemelsnaam met dat geld doen?
Als ze een statement wil maken geeft ze dat geld aan de Indianen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:40 schreef Nintex het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze dat gebruiken om eerlijke verkiezingen te promoten o.i.d. . Met andere woorden ze hebben de campagne voor Jill Stein 2020 alvast vooruit betaald.
Ughquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:03 schreef hunter2011 het volgende:
WTF![]()
Zelfs Stein is een rat...twitter:mitchellvii twitterde op vrijdag 25-11-2016 om 20:53:45RECOUNT IS FUNDRAISER SCAM - Jill Stein Now Says Money She Raised for "Recount" May Go Elsewhere https://t.co/vOKL4DjsE6 reageer retweet
Wat is de aanleiding van deze cartoon?quote:
Maar je ziet hier precies in actie waarom de fake newssites alleen aanslaan bij rechts. De bekende Fokposters krijgen een stijfje van het subtiel geframede tweetje en linken het direct door. De eerste de beste liberaal leest het artikel en schiet er meteen de nodige gaten in. 😂quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ugh.
Er staat op haar website dat ze niet kunnen garanderen dat het geld naar een recount gaat. Dat is logisch, want als ze bijvoorbeeld 1,9 miljoen binnenkrijgen kunnen ze geen recount aanvragen. Dan gaat het geld naar een goed doel zoals 'election integrity efforts', staat op dezelfde website.
Is het zoveel gevraagd om zelf eens iets na te kijken voordat je het post? Oh wacht, hunter2011. Retorische vraag.
quote:Donald Trump schlepped across town on Tuesday to meet with the publisher of The New York Times and some editors, columnists and reporters at the paper.
As The Times reported, Trump actually seemed to soften some of his positions:
He seemed to indicate that he wouldn’t seek to prosecute Hillary Clinton. But he should never have said that he was going to do that in the first place.
He seemed to indicate that he wouldn’t encourage the military to use torture. But he should never have said that he would do that in the first place.
He said that he would have an “open mind” on climate change. But that should always have been his position.
You don’t get a pat on the back for ratcheting down from rabid after exploiting that very radicalism to your advantage. Unrepentant opportunism belies a staggering lack of character and caring that can’t simply be vanquished from memory. You did real harm to this country and many of its citizens, and I will never — never — forget that.
As I read the transcript and then listened to the audio, the slime factor was overwhelming.
After a campaign of bashing The Times relentlessly, in the face of the actual journalists, he tempered his whining with flattery.
At one point he said:
“I just appreciate the meeting and I have great respect for The New York Times. Tremendous respect. It’s very special. Always has been very special.”
He ended the meeting by saying:
“I will say, The Times is, it’s a great, great American jewel. A world jewel. And I hope we can all get along well.”
I will say proudly and happily that I was not present at this meeting. The very idea of sitting across the table from a demagogue who preyed on racial, ethnic and religious hostilities and treating him with decorum and social grace fills me with disgust, to the point of overflowing. Let me tell you here where I stand on your “I hope we can all get along” plea: Never.
You are an aberration and abomination who is willing to do and say anything — no matter whom it aligns you with and whom it hurts — to satisfy your ambitions.
Hoe denk je dat Trump eigenlijk had gereageerd als hij had verloren, ik denk niet dat hij het veel sportiever had opgelost. Deze campagne was een slagveld waarbij veel is doodgegaan en de ellende op Trump nu pas echt zal beginnen. Ik wil niet graag in zijn schoenen staan.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:59 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Volgens mij is het traditie om de mensen die op je aan het wachten zijn (duizenden in die zaal met glas in Manhattan) toe te spreken op de avond van de verkiezingen. In plaats daarvan liet ze John Podesta opdraven om te vertellen dat iedereen maar naar huis moest. Zeer laffe actie.
Blow vind ik zo'n affirmative action columnist. Die man heeft me nog nooit verrast met een opinie.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:01 schreef Ulx het volgende:
Deze man vat mijn mening goed samen.
http://mobile.nytimes.com(...)-just-get-along.html
[..]
Trump had een soort van constante 'told you so' media blog site gehad vanuit Trump Tower en dagelijks bij Sean Hannity in de studio gezeten om te zeuren op het beleid van het Clinton.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Trump eigenlijk had gereageerd als hij had verloren, ik denk niet dat hij het veel sportiever had opgelost. Deze campagne was een slagveld waarbij veel is doodgegaan en de ellende op Trump nu pas echt zal beginnen. Ik wil niet graag in zijn schoenen staan.
Andere records nu de telling het einde nadert:quote:1. Trump 62,310,486 votes (2016)
2. Bush 62,040,610 votes (2004)
3. Romney 60,933,504 votes (2012)
4. McCain 59,948,323 votes (2008)
Electoral Votes:quote:Democrats had been reduced to their smallest congressional minority since 1929.
Wisconsin went Republican for the first time since 1984, while Pennsylvania and Michigan went Republican for the first time since 1988. Maine split its electoral votes for the first time since 1828.
Ik vind dit gewoon straight en eerlijk. Geen geslijm. Om dat af te doen als "geen opinie" is gelul. En hij heeft gewoon gelijk. Als Trump het zou menen had hij het veel eerder moeten doen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Blow vind ik zo'n affirmative action columnist. Die man heeft me nog nooit verrast met een opinie.
Dat zijn inderdaad betere woorden van hem, maar ik wil nog wachten wat zijn daden de komende 4 jaar echt worden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:44 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat hij waarschijnlijk niet meer gaat martelen en niet meer denkt dat Global Warming een hoax uit China is.
Het zou kanslozer zijn als ze in 2020 nog een keer probeert.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:40 schreef Nintex het volgende:
Wat gaat ze in hemelsnaam met dat geld doen?
Volgens mij gaan ze dat gebruiken om eerlijke verkiezingen te promoten o.i.d. . Met andere woorden ze hebben de campagne voor Jill Stein 2020 alvast vooruit betaald.
Je vergat er nog twee: En ook nog eens een vrouw die stemt op iemand die alle vrouwen haat. En ook nog eens een Latino die stemt op iemand die een gruwelijke hekel aan Latino's heeft. Toch?quote:Op zaterdag 26 november 2016 08:26 schreef PippenScottie het volgende:
Vrouw met ziekte van Crohn is afhankelijk van Obamacare, maar stemt toch op Trump. "Ik hoop dat Obamacare met rust gelaten wordt".
Zulke mensen...
http://mobile.nytimes.com(...)ps://t.co/tDG2mC5bD2
En toch verzamelde Hillary Clinton meer stemmen dan al deze mensen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:49 schreef Nintex het volgende:
[..]
Trump had een soort van constante 'told you so' media blog site gehad vanuit Trump Tower en dagelijks bij Sean Hannity in de studio gezeten om te zeuren op het beleid van het Clinton.
Maar het liep anders...
Trump is de republican met de meeste stemmen ooit
[..]
Die zijn niet echt te vergelijken vriend.quote:Op zaterdag 26 november 2016 08:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je vergat er nog twee: En ook nog eens een vrouw die stemt op iemand die alle vrouwen haat. En ook nog eens een Latino die stemt op iemand die een gruwelijke hekel aan Latino's heeft. Toch?
Als Stein zo nodig had gewild dat er meer mensen op Clinton hadden gestemd had ze haar eigen achterban daar maar toe moeten oproepen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:39 schreef Falco het volgende:
Ik verwacht het niet dat de recount in Wisconsin iets anders gaat opleveren. Heb nog niet echt duidelijk aangetoond zien worden waarom die afwijkingen zo onlogisch zijn.
Met dat soort extra inkomsten (huur van een verdieping in de Trump Tower kost zo'n anderhalf miljoen dollar per jaar) is het natuurlijk makkelijk om met veel bombarie afstand te doen van je inkomen als president.quote:De beveiligers van Donald Trump overwegen een verdieping te huren in de wolkenkrabber waar de aankomend president zijn privé-woning heeft. Dat meldt nieuwszender CNN. De Secret Service wil de verdieping inrichten als 24-uurscommandocentrum om de Amerikaans president en zijn gezin te beschermen.
Dat lijkt me vrij simpel te interpreteren. Wat denk jij dat ze ermee bedoelde?quote:
Het internet trollen (rechterhandje omhoog) vertaald zich nog niet zo goed naar de 'echte wereld', maar net doen of de treinen weer naar het Oosten rijden als iemand dat doet is ook een beetje overdreven.quote:
Trump maakt een beginnetje met zijn nieuwszender, schijnbaar.twitter:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 15:26 schreef Ludachrist het volgende:
Trump maakt een beginnetje met zijn nieuwszender, schijnbaar.twitter:
Ik ben idd ook benieuwd hoe zijn beleid zal gaan uitpakken op het wereldniveau, alleen al te bedenken dat het straks mogelijk is dat de heren en dame Poetin, Boris Johnson, Marie Le Pen, Trump en doe eens gek Geert Wilders aan een tafel zitten. Dat wordt toch smullen geblazen "Lets get ready to rumble!!! "quote:Op zaterdag 26 november 2016 05:58 schreef L3gend het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad betere woorden van hem, maar ik wil nog wachten wat zijn daden de komende 4 jaar echt worden.
Ze bedoelde daarmee te zeggen dat Trump de uitslag niet zal accepteren mocht hij verliezen, wat zij als een directe bedreiging ziet van de Amerikaanse Democratie. Dit was een dingetje tijdens de derde en laatste debat tussen Trump en Clinton waar heel het land zogenaamd in rep en roer stond. Maar we weten nu wel beter, de campagnes zijn voorbij en ze zijn weer vrienden voor het leven. "South Park's Oceans 11 style" lolquote:
Vrienden voor het leven klinkt wel erg euforisch in dezequote:Op zaterdag 26 november 2016 16:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ze bedoelde daarmee te zeggen dat Trump de uitslag niet zal accepteren mocht hij verliezen, wat zij als een directe bedreiging ziet van de Amerikaanse Democratie. Dit was een dingetje tijdens de derde en laatste debat tussen Trump en Clinton waar heel het land zogenaamd in rep en roer stond. Maar we weten nu wel beter, de campagnes zijn voorbij en ze zijn weer vrienden voor het leven. "South Park's Oceans 11 style" lol
Er zit kwijl op je lip.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:28 schreef Nintex het volgende:
Trump is de enige die niet veren in de reet steekt van een masamoordenaar een communistische dictator.
Tegenover de: "Ow wat een erg verlies we leven allemaal heel erg mee" onzin die nu door zijn collega's in het buitenland de wereld in geslingerd is.
De democraten walgen van Trump omdat hij een homohater en racist is...quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:43 schreef MangoTree het volgende:
Trump says Castro was 'brutal dictator' who oppressed his people
https://www.yahoo.com/new(...)eople-161542015.html
Nou nou nou, dat is wel weer het andere uiterste.
twitter:washingtonpost twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 18:30:52Hillary Clinton’s campaign will participate in Wisconsin recount https://t.co/ocS3h7SYPb reageer retweet
Slecht geslapen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:51 schreef Dagonet het volgende:
Flikker toch op met je verzonnen nieuws.
Zonder oogkleppen ziet het er anders uit ja.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:56 schreef Dagonet het volgende:
Nee, ik ben alleen die aluhoedjesgeneuzel behoorlijk beu.
Dat zou niet slim zijn van Trump.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:42 schreef hunter2011 het volgende:
Soros geniet maar zou niet verbaasd zijn als Trump los gaat met zijn "Pizza-Gate" munitie.twitter:washingtonpost twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 18:30:52Hillary Clinton’s campaign will participate in Wisconsin recount https://t.co/ocS3h7SYPb reageer retweet
Wat is er dan grappig aan, dat vraagteken? Verder is het een vrij feitelijke post.quote:
Ja, goeie zaak inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:28 schreef Nintex het volgende:
Trump is de enige die niet veren in de reet steekt van een masamoordenaar een communistische dictator.
Tegenover de: "Ow wat een erg verlies we leven allemaal heel erg mee" onzin die nu door zijn collega's in het buitenland de wereld in geslingerd is.
Wat is Pizza-Gate?quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:42 schreef hunter2011 het volgende:
Soros geniet maar zou niet verbaasd zijn als Trump los gaat met zijn "Pizza-Gate" munitie.twitter:washingtonpost twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 18:30:52Hillary Clinton’s campaign will participate in Wisconsin recount https://t.co/ocS3h7SYPb reageer retweet
quote:twitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 19:05:56Wow. Trump's blistering statement re Castro. https://t.co/ayUEE87RQg reageer retweet
In 8 jaar obama is ie ook verdubbeldquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:32 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik ben idd ook benieuwd hoe zijn beleid zal gaan uitpakken op het wereldniveau, alleen al te bedenken dat het straks mogelijk is dat de heren en dame Poetin, Boris Johnson, Marie Le Pen, Trump en doe eens gek Geert Wilders aan een tafel zitten. Dat wordt toch smullen geblazen "Lets get ready to rumble!!! "
Oh en kan iemand alvast even de Amerikaanse staatsschuld noteren, dat moeten we natuurlijk gaan vergelijken in 2020 lol
Gaan we het hier niet over hebben. Stel je vraag in BNW.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gaan we het hier niet over hebben. Stel je vraag in BNW.
Team Trump heeft de WMD ingezetquote:Op zaterdag 26 november 2016 18:42 schreef hunter2011 het volgende:
Ze is een gevaar voor de democratie.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:53 schreef Arcee het volgende:
Wat voegt het toe dat Clinton óók nog om een recount in Wisconsin vraagt? Aangezien die nu toch al gedaan wordt, lijkt me, en ze ondergraaft nu de erkenning van haar nederlaag.
Hoe is vragen om een hertelling gevaarlijk voor de democratie?quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:11 schreef Zith het volgende:
[..]
Ze is een gevaar voor de democratie.
Geen idee, maar dat zegt ze zelf:quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:16 schreef Dagonet het volgende:
Ze is een gevaar voor de democratie.
Begrijp je het echt niet of doe je maar alsof?quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zegt ze zelf:
[ afbeelding ]
twitter:DrJillStein twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 23:07:44Why would Hillary Clinton—who holds "public" and "private" positions—want to engage in something as transparent as #Recount2016? reageer retweet
twitter:DrJillStein twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 22:41:18Why would Hillary Clinton—who conceded the election to Donald Trump—want #Recount2016? You cannot be on-again, off-again about democracy. reageer retweet
Ik begrijp het heel goed. Ze ondergraaft nu de erkenning van haar nederlaag, en ze vindt dat als je een nederlaag niet erkent dat je dan een gevaar bent voor de democratie.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:59 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Begrijp je het echt niet of doe je maar alsof?
Je bent dus gewoon aan het trollen. Ook goed, dan weet ik dat een inhoudelijke reactie niet op prijs wordt gesteld.quote:Op zondag 27 november 2016 00:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik begrijp het heel goed. Ze ondergraaft nu de erkenning van haar nederlaag, en ze vindt dat als je een nederlaag niet erkent dat je dan een gevaar bent voor de democratie.
Ah, Alex "Obama put chemicals in the water that made the freaking frogs gay" Jones.quote:
Je begrijpt het echt niet he of doe je maar alsof?quote:Op zondag 27 november 2016 00:08 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon aan het trollen. Ook goed, dan weet ik dat een inhoudelijke reactie niet op prijs wordt gesteld.
Dat is inderdaad precies wat ik van jou denk als jij het verschil niet ziet tussen "Als ik niet win, dan weet ik niet of ik de uitslag erken" en "Er zijn mogelijk merkwaardigheden geconstateerd in de uitslag, daarom lijkt een hertelling me op zijn plaats."quote:Op zondag 27 november 2016 00:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Je begrijpt het echt niet he of doe je maar alsof?
Ze willen weten hoeveel ze nou werkelijk gefraudeerd hadden, zodat ze weten hoeveel miljoen dollar per gefraudeerde stem het gekost heeft. Gewoon even de excelletjes even aanvullen met data.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Jill Stein,Soros en HDRC willen hertellingen.![]()
Daarom "the years of the comedy coming soon"quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trump mag uiteraard over Castro zeggen wat hij wil, maar wel tekenend voor zijn fragiele ego'tje dat hij geen 2 zinnen doorkomt zonder over zichzelf te beginnen.
Vanaf 0:18 kan je het haar zelf horen zeggen, maar dan mooi gemonteerd.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:39 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BAM!twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 27-11-2016 om 01:31:32The Green Party scam to fill up their coffers by asking for impossible recounts is now being joined by the badly defeated & demoralized Dems reageer retweet
quote:Op zondag 27 november 2016 02:18 schreef Nintex het volgende:
BAM!twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 27-11-2016 om 01:31:32The Green Party scam to fill up their coffers by asking for impossible recounts is now being joined by the badly defeated & demoralized Dems reageer retweet
Overigens, waarom zou Putin moeite doen met Russia Today, Sputnik, Wikileaks en een leger aan Twitter trolls als hij gewoon de stem machines kan hacken die niet op het internet zijn aangesloten.
Het betekend dat de bedrijven die de machines leveren allemaal onder controle zijn van het Kremlin. Dat zijn veelal de Soros organisaties en Microsoft. Met andere woorden, dan zou de hele VS al onder controle zijn van Putin.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:39 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of Jill baalt zo dat ze heeft verloren dat geld probeert te verzamelen waarmee ze naar de Bahama's kan vluchten.quote:Op zondag 27 november 2016 02:24 schreef Peace99 het volgende:
Of .. Jill is er achter gekomen dat zij niet aan dat (DNC) geld kan komen of ze denkt S0ros zijn geld te besteden om te bewijzen dat Clin0n oprecht verloren heeft.
Zal S0ros niet ok vindenquote:Op zondag 27 november 2016 02:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Of Jill baalt zo dat ze heeft verloren dat geld probeert te verzamelen waarmee ze naar de Bahama's kan vluchten.
Ja alle 'rechtse' conspiracies zijn slecht en belachelijk, want "Putin did it".quote:Op zondag 27 november 2016 02:18 schreef Nintex het volgende:
Overigens, waarom zou Putin moeite doen met Russia Today, Sputnik, Wikileaks en een leger aan Twitter trolls als hij gewoon de stem machines kan hacken die niet op het internet zijn aangesloten.
Het betekend dat de bedrijven die de machines leveren allemaal onder controle zijn van het Kremlin. Dat zijn veelal de Soros organisaties en Microsoft. Met andere woorden, dan zou de hele VS al onder controle zijn van Putin.
Via wikileaks ...quote:Op zondag 27 november 2016 02:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja alle 'rechtse' conspiracies zijn slecht en belachelijk, want "Putin did it".
Hoop dat Stein en Sanders een midden (evt. midden-linksquote:Op zondag 27 november 2016 03:05 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Des te vervelender Stein (met in het kielzog Clinton) wordt, des te groter de kans is dat Trump het zat is en alle troep die hij heeft gevonden over Clinton op tafel gooit.
Hij heeft zeker nog niet alle troeven gebruikt, en dit gaat Obama zeker niet prettig vinden....
Ja, vind ik ook.quote:Op zondag 27 november 2016 00:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik begrijp het heel goed. Ze ondergraaft nu de erkenning van haar nederlaag, en ze vindt dat als je een nederlaag niet erkent dat je dan een gevaar bent voor de democratie.
Wat ik mij afvraag : kunnen de stemmen die 'hertelt' worden niet beïnvloed zijn tussen de verkiezing en nu? Iedereen lijkt er vanuit te gaan dat een hack enkel tijdens de verkiezing kon plaatsvinden, maar waarom zou dat niet achteraf kunnen gebeuren ?quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:59 schreef Falco het volgende:
Waarom zo afkeurend doen over die hertelling. Als het goed is, dan is er toch niets aan de hand en zal Trump gewoon president worden?
twitter:ThomasWictor twitterde op zondag 27-11-2016 om 06:44:52You're letting them distract you. IT ISN'T THE VOTES. The goal is to the nullify the electoral votes by making the… https://t.co/lz23ZdsvZM reageer retweet
Hele goeie vraag. Het lijkt me dat dat zeker kan. Want waar slaan ze bijvoorbeeld al die paper ballots op? Er kan ook iemand besluiten om wat Republikeinse stemmen te laten verdwijnen.quote:Op zondag 27 november 2016 11:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag : kunnen de stemmen die 'hertelt' worden niet beïnvloed zijn tussen de verkiezing en nu? Iedereen lijkt er vanuit te gaan dat een hack enkel tijdens de verkiezing kon plaatsvinden, maar waarom zou dat niet achteraf kunnen gebeuren ?
Kuyn je die tweet uitleggen? Als ik het goed begrijp, kunnen de electoral votes ongeldig worden als een bepaalde deadline verstrijkt, maar hoe dan?quote:Op zondag 27 november 2016 11:37 schreef hunter2011 het volgende:
Dit is een seizoen van dirty hardcore House of Cards.twitter:ThomasWictor twitterde op zondag 27-11-2016 om 06:44:52You're letting them distract you. IT ISN'T THE VOTES. The goal is to the nullify the electoral votes by making the… https://t.co/lz23ZdsvZM reageer retweet
Ik vond deze:quote:Op zondag 27 november 2016 12:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hele goeie vraag. Het lijkt me dat dat zeker kan. Want waar slaan ze bijvoorbeeld al die paper ballots op? Er kan ook iemand besluiten om wat Republikeinse stemmen te laten verdwijnen.
[..]
Kuyn je die tweet uitleggen? Als ik het goed begrijp, kunnen de electoral votes ongeldig worden als een bepaalde deadline verstrijkt, maar hoe dan?
Duidelijk, had hem ook willen posten.quote:
Die riots in stand willen houden noemen ze inderdaad eerder in deze video. En dat is ook niet echt tegen te spreken, volgens mij.quote:Op zondag 27 november 2016 13:06 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Duidelijk, had hem ook willen posten.
Is het ook duidelijk dat het doel hiervan is om zoveel mogelijk onrust en tweedeling in Amerika te bewerkstelligen.
Dit is gewoon een doodordinaire Soros-actie.
De wereld is echt beter af wanneer die man uiteindelijk overlijdt, maar ja dan heb je zijn zoon nog.
Interessant. Ik ben heel benieuwd naar alle verschillende scenario's, bijvoorbeeld:quote:
4 jaar Trump en de staatsschuld is tienvoudig verdubbeldquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
In 8 jaar obama is ie ook verdubbeld
bron svpquote:Op zondag 27 november 2016 13:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
4 jaar Trump en de staatsschuld is tienvoudig verdubbeldEn Trump is tien keer zo rijk geworden.
Ik weet het niet, juridisch zit het volgens mij zeer ingewikkeld in elkaar. Misschien kunnen andere posters betere antwoorden gevenquote:Op zondag 27 november 2016 13:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Interessant. Ik ben heel benieuwd naar alle verschillende scenario's, bijvoorbeeld:
1) Stel dat Wisonsin op 13 december alle stemmen heeft herteld en Michigan en Pennsylvania niet, kan het electoral college dan stemmen? Ik bedoel, zonder Michigan en Pnnsylviania heeft Trump nog steeds (meer dan) 270 electoral votes.
2) Stel dat geen van de drie staten op 13 december klaar is met de hertelling, vervallen dan alle stemmen van de drie staten of vervallen uberhaupt alle electoral votes en moeten ze nieuwe verkiezingen houden?
3) Stel dat Hillary alle drie de staten wint, wordt ze dan alsnog president? Het lijkt me echt te bizar, nu Clinton haar Nederlaag had erkend (deed Gore in 2004 ook maar toen trok hij zijn concession geloof ik aleen paar uur later in) en alles al in gang is gezet voor een Trumppresidentschap.
4) Wat zou er in Amerika gebeuren als Hillary alsnog president wordt? Het lijkt mij niet ondenkbaar dat er een soort burgeroorlog komt.
Democraten krijgen voor geweld dan veel steun van radicale groepen als o.a.Muslim Brotherhood, Black Lives Matter (Soros) en de Black Panter Movement.quote:Op zondag 27 november 2016 13:34 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik weet het niet, juridisch zit het volgens mij zeer ingewikkeld in elkaar. Misschien kunnen andere posters betere antwoorden geven
Edit:
Punt 4: Ja ik denk wel dat er dan weer riots komen als zij alsnog wint. Met het enige verschil dat ze sneller de kop ingedrukt zouden worden dan nu het geval was/is.
Plus de steun van het apparaat.quote:Op zondag 27 november 2016 13:47 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Democraten krijgen voor geweld dan veel steun van radicale groepen als o.a.Muslim Brotherhood, Black Lives Matter (Soros) en de Black Panter Movement.
En ik denk dat bij de republikeinen gewoon de Rednecks flink gaan uitpakken.
Als dit gebeurt laten Obama en de Clintons een "fantastische" legacy na, een land verscheurd.
Gaat mij niet om de waarheid wat er gebeurd, ik ben niet blind hoor. Het gaat er mij om dat het hier gebruikt wordt om de scheuring groter te doen maken. En ja, dat vind ik wel pijnlijk.quote:Op zondag 27 november 2016 13:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Pijnlijn hè, die waarheid:
[ afbeelding ]
Waarom zou zo'n TT de scheuring groter maken? Het is een weergave van de actualiteit. Dat deze actualiteit jou onwelgevallig is, is vervelend, maar zeker geen aanleiding om de TT aan te passen.quote:Op zondag 27 november 2016 14:00 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Gaat mij niet om de waarheid wat er gebeurd, ik ben niet blind hoor. Het gaat er mij om dat het hier gebruikt wordt om de scheuring groter te doen maken. En ja, dat vind ik wel pijnlijk.
Leuk geprobeerd!
Ik zou het liever omdraaien. Waarom wordt er door een bepaalde vogels hier zo graag aan de TT vastgehouden? Die hypocrisie benoem ik gewoon. Ik vind de TT erg kinderachtig en niet bevordelijk voor een normale discussie. Ik heb me er allang bij neergelegd verder hoor, en het doet dus geen pijn. Dom vind ik het wel.quote:Op zondag 27 november 2016 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou zo'n TT de scheuring groter maken? Het is een weergave van de actualiteit. Dat deze actualiteit jou onwelgevallig is, is vervelend, maar zeker geen aanleiding om de TT aan te passen.
Welke normen en waarden worden precies te grabbel gegooid?quote:Op zondag 27 november 2016 14:19 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik zou het liever omdraaien. Waarom wordt er door een bepaalde vogels hier zo graag aan de TT vastgehouden? Die hypocrisie benoem ik gewoon. Ik vind de TT erg kinderachtig en niet bevordelijk voor een normale discussie. Ik heb me er allang bij neergelegd verder hoor, en het doet dus geen pijn. Dom vind ik het wel.
Edit: zie hier de overeenkomsten met de Democraten. Zogenaamd de normen en waarden hoog in het vaandel, totdat het ze niet meer uitkomt.![]()
Ik ben het topic nog eens even doorgelopen en het gaat amper tot niet over de TT over de TT totdat er in post #173 iemand over begon te zeuren. De reden waaron de TT hetzelfde is in het vorige topic is omdat TS kennelijk niet de moeite heeft gedaan iets anders te verzinnen.quote:Op zondag 27 november 2016 14:19 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik zou het liever omdraaien. Waarom wordt er door een bepaalde vogels hier zo graag aan de TT vastgehouden? Die hypocrisie benoem ik gewoon. Ik vind de TT erg kinderachtig en niet bevordelijk voor een normale discussie. Ik heb me er allang bij neergelegd verder hoor, en het doet dus geen pijn. Dom vind ik het wel.
Edit: zie hier de overeenkomsten met de Democraten. Zogenaamd de normen en waarden hoog in het vaandel, totdat het ze niet meer uitkomt.![]()
quote:Het gaat er mij om dat het hier gebruikt wordt om de scheuring groter te doen maken.
Je hebt her en der gemist, merk ik; Ik heb al eerder op meerdere plekken hierover gevraagd (en antwoord gehad). Gister werd er in NWS ook een TT-wijziging aangevraagd, vanwege het woord Homo. Dat werd toen ook uitgevoerd, netjes opgelost. Hier kan het schijnbaar niet... Ik vraag alleen een neutrale titel.quote:Op zondag 27 november 2016 14:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben het topic nog eens even doorgelopen en het gaat amper tot niet over de TT over de TT totdat er in post #173 iemand over begon te zeuren. De reden waaron de TT hetzelfde is in het vorige topic is omdat TS kennelijk niet de moeite heeft gedaan iets anders te verzinnen.
Als je de TT zo erg vind kun je je tot de mods wenden en misschien doen zij er wel wat aan.
En anders kun je je altijd nog druk gaan maken over pedofiele pizzabezorgers. Met je H
[..]
Bangmakerij..?quote:Protecting President-elect Donald Trump and his family is costing New York City more than $1 million a day, according to three city officials.
And those costs won't necessarily drop significantly once he moves to the White House.
Mja het is redelijk normaal, die kosten. Kan Trumpie ook niet veel aan doen.quote:Op zondag 27 november 2016 14:47 schreef MangoTree het volgende:
CNN![]()
Protecting Donald Trump costs New York City more than $1 million a day
[..]
Bangmakerij..?
Ze zijn allebei hypocriet. Wat een verrassing.quote:Op zondag 27 november 2016 15:03 schreef Nintex het volgende:
het posten van Tweets werkt niet meer op een of andere reden, maar The Donald is volledig los gegaan op Twitter op dit recount verhaal.
[ afbeelding ]
Jij bent toch Jill Stein fan? Hoe kijk jij hier nu tegenaan?quote:Op zondag 27 november 2016 15:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Sneu, die titel, van wie die ook komt.
Mijn voorkeurskandidaat was Sanders, of Lessig vanwege zijn ene standpunt om het geld uit de politiek te halen. In vergelijking met de drie brekebeentjes die kandidaat waren voor het presidentschap stak Stein er duidelijk boven uit. Perfect is ze natuurlijk niet. Zij en haar man hebben hun ruime pensioenfondsbijdragen (miljoenen) geïnvesteerd in fondsen die ook aan niet-duurzame beleggingen doen. Anderzijds heeft zij wel haar werk opgegeven voor positief activisme. Zo heeft Sanders ook wel eens fouten gemaakt: hij had niet moeten bezwijken voor de druk van het establishment (met het dreigement hem geen leuke functie te geven waarvoor hij aan de beurt was) en wel campagne moeten voeren voor progressieve down the ballot kandidaten en hij had niet voor die walgelijke Shumer moeten stemmen wat hij ook alleen maar deed om later weer wat gedaan te krijgen van hem (wellicht in ruil voor zijn steun voor een progressieve kandidaat als hoofd vna de DNC).quote:Op zondag 27 november 2016 15:38 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Jij bent toch Jill Stein fan? Hoe kijk jij hier nu tegenaan?
Trump maakt vooral dezelfde denkfout die ik in dit topic al vaker ben tegengekomen. Toezien op de correctheid van een uitslag is iets compleet anders dan hem vooraf al in twijfel te sprekken.quote:Op zondag 27 november 2016 15:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze zijn allebei hypocriet. Wat een verrassing.
Dat zit er wel dik in.quote:Op zondag 27 november 2016 13:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
4 jaar Trump en de staatsschuld is tienvoudig verdubbeldEn Trump is tien keer zo rijk geworden.
Wat voor tips moet Clinton dan geven aan een jongere Sander?quote:Op zondag 27 november 2016 16:03 schreef Knipoogje het volgende:
Mooiste zou zijn als Hillary bij alle hertellingen wint en zowel de popular als electoral vote pakt, tegen Trump zegt "you lost!", haar eerdere nederlaag blijft erkennen en Trump lekker president laat zijn. Dat zou een ultieme troll-actie zijn waar Donald absoluut niet mee om zou kunnen gaan en nog vier jaar over door zou blijven zeuren. En Hillary moet dan gewoon lekker ergens gaan pensioneren en tips geven aan een jongere Sander.
quote:Op zondag 27 november 2016 15:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Mijn voorkeurskandidaat was Sanders, of Lessig vanwege zijn ene standpunt om het geld uit de politiek te halen. In vergelijking met de drie brekebeentjes die kandidaat waren voor het presidentschap stak Stein er duidelijk boven uit. Perfect is ze natuurlijk niet. Zij en haar man hebben hun ruime pensioenfondsbijdragen (miljoenen) geïnvesteerd in fondsen die ook aan niet-duurzame beleggingen doen. Anderzijds heeft zij wel haar werk opgegeven voor positief activisme. Zo heeft Sanders ook wel eens fouten gemaakt: hij had niet moeten bezwijken voor de druk van het establishment (met het dreigement hem geen leuke functie te geven waarvoor hij aan de beurt was) en wel campagne moeten voeren voor progressieve down the ballot kandidaten en hij had niet voor die walgelijke Shumer moeten stemmen wat hij ook alleen maar deed om later weer wat gedaan te krijgen van hem (wellicht in ruil voor zijn steun voor een progressieve kandidaat als hoofd vna de DNC).
We vergelijken echter twee kandidaten die kleine gebrekjes hebben maar overwegend integer zijn met drie kandidaten waarvan twee door en door corrupt zijn en de corporate masters zullen dienen in plaats van het volk. Johnson laat ik om evidente redenen (libertarische fantasietjes) buiten beschouwing.
Maar goed, het is een storm in een glas water. Obama heeft veel gebreken en over zijn duistere kanten (DAPL, Flint, Indiana, afschaffen habeas corpus, permanent maken van tax cut voor de 1%, drone strikes, 6 keer de espionage act misbruikt tegen journalisten...) valt eveneens een heel boek te schrijven, de media doet wat dat betreft aan erg ongebalanceerde berichtgeving over hem. Het is leuk dat hij charisma heeft en relatief 'cool' is voor een president maar dat is niet relevant voor zijn politieke daden. In dit had hij in ieder geval wel gelijk de afgelopen weken: landen zoals de USA hebben een deep government. Het is niet zo dat heel het land stuurloos wordt als de president incompetent is, dan gaan ze gewoon verder met het bestaande beleid uit te voeren. De president heeft een beperkte macht, Trump kan alleen maar datgene doen wat de kopstukken van de RP goed vinden. Of dat Trump de president wordt of Cruz/koorknaapje Rubio/Kasich... , het maakt weinig uit. Het verschil tussen Trump en HRC zou ook niet heel erg groot zijn geweest. Uiteindelijk had HRC niets 'progressiefs' voor elkaar gekregen met een meerderheid van R in de beide huizen terwijl ze bijvoorbeeld TPP zou hebben doorgedrukt en internatinoaal de situaties meer explosief zou hebben gemaakt.
Het is te hopen dat de ietwat meer progressieve mensen binnen de DP hun mondje open durven te doen nu in ieder geval HRC, Podesta etc. van hun voetstuk zijn gevallen. Tot nu toe is het duidelijk geworden dat het establishment van die partij nog helemaal niets heeft geleerd van de beschamende Nederlaag tegen een idiote clown maar dat werd van tevoren verwacht. De hoop is gevestigd op vele boze progressieve mensen binnen en buiten die partij die er alles aan doen om de macht over te nemen of een derde grote partij op te richten, in het geval ze voor het eerste kiezen dan hebben ze nu flink wat munitie: "Houden jullie maar je mond, jullie zijn verantwoordelijk voor de huidige ellende". Vooralsnog lijkt het erop dat ze proberen om beetje bij beetje de macht binnen de partij over te nemen, zelf zou ik graag zien dat dit met wat meer agressief gedaan zou worden, ze zijn nog veel te lief voor die establishmentfiguren die er verantwoordelijk voor zijn dat de Republikeinen de komende jaren complete macht hebben. Ik geloof dat dit zo'n situatie is waarin het eerst veel erger moet worden voordat het beter kan worden, ik hoop dat de huidige situatie erg genoeg is dat er weer ruimte komt voor een linkse partij, want de DP was dat de afgelopen decennia natuurlijk niet en is dat nu ook niet. Of dat je links of rechts bent, je moet er een voorstander van zijn dat er wat te kiezen is. Een DP establishmentfiguur en een RP establishmentfiguur lijken nogal veel op elkaar, dat is een keuze tussen twee verschillende tinten grijs.
Dertig jaar politieke ervaring en alle ins en outs van het politieke spel 😘quote:Op zondag 27 november 2016 16:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wat voor tips moet Clinton dan geven aan een jongere Sander?
Hij was kansloos geweest.quote:Here are a few tastes of what was in store for Sanders, straight out of the Republican playbook: He thinks rape is A-OK. In 1972, when he was 31, Sanders wrote a fictitious essay in which he described a woman enjoying being raped by three men. Yes, there is an explanation for it – a long, complicated one, just like the one that would make clear why the Clinton emails story was nonsense. And we all know how well that worked out.
Then there’s the fact that Sanders was on unemployment until his mid-30s, and that he stole electricity from a neighbor after failing to pay his bills, and that he co-sponsored a bill to ship Vermont’s nuclear waste to a poor Hispanic community in Texas, where it could be dumped. You can just see the words “environmental racist” on Republican billboards. And if you can’t, I already did. They were in the Republican opposition research book as a proposal on how to frame the nuclear waste issue.
Also on the list: Sanders violated campaign finance laws, criticized Clinton for supporting the 1994 crime bill that he voted for, and he voted against the Amber Alert system. His pitch for universal health care would have been used against him too, since it was tried in his home state of Vermont and collapsed due to excessive costs. Worst of all, the Republicans also had video of Sanders at a 1985 rally thrown by the leftist Sandinista government in Nicaragua where half a million people chanted, “Here, there, everywhere/the Yankee will die,’’ while President Daniel Ortega condemned “state terrorism” by America. Sanders said, on camera, supporting the Sandinistas was “patriotic.”
The Republicans had at least four other damning Sanders videos (I don’t know what they showed), and the opposition research folder was almost 2-feet thick. (The section calling him a communist with connections to Castro alone would have cost him Florida.) In other words, the belief that Sanders would have walked into the White House based on polls taken before anyone really attacked him is a delusion built on a scaffolding of political ignorance.
Welke bron is dat? (linkje?)quote:Op zondag 27 november 2016 17:57 schreef Dagonet het volgende:
Sanders had gigantisch verloren.
Stukje uit Newsweek:
[..]
Hij was kansloos geweest.
Dat zeiden we allemaal ook van Trump toen we ons gingen verdiepen in alle blunders en misstappen die hij begaan heeft, but look what happened.quote:Op zondag 27 november 2016 17:57 schreef Dagonet het volgende:
Dat zullen we nooit weten. Mensen vergeten dat als Sanders had gewonnen, Bloomberg ook in de race was ingestapt en dat we dan een compleet andere campagne zouden hebbenquote:Op zondag 27 november 2016 17:57 schreef Dagonet het volgende:
Stukje uit Newsweek:
[..]
"Have your parents told you what happens kids? What happens when a communist comes to power?"quote:Op zondag 27 november 2016 18:05 schreef Belabor het volgende:
[..]
Het is een blijft speculatie wat er gebeurd zou zijn als Sanders tegenover Trump was komen te staan.
quote:TRUMP TO PRESSURE FOREIGN LEADERS TO PROBE CLINTON FOUNDATION
Clinton Foundation much larger scandal than Emailgate
The Trump administration will encourage foreign governments to investigate the Clinton Foundation as world leaders begin cutting off money flowing into the Clintons’ coffers in exchange for political favors.
This is a power move by Donald Trump; it’s almost certain the Clinton Foundation is a much bigger scandal than Hillary Clinton’s private e-mail server – in fact, Clinton was likely deleting e-mails showing evidence of wrongdoing tied to her foundation.
The Trump administration will task new US ambassadors with insisting foreign governments start probing the financial dealings of the Clinton Foundation, particularly how the Clintons may have taken advantage of their countries’ national resources and foreign aid.
“Haiti and Colombia will be key diplomatic posts for this because of all the money involved,” an insider told the New York Post.
In 2010, the Clintons pocketed millions of dollars of earthquake relief fund money meant for Haiti, according to the Haitian victims themselves.
“The Clintons don’t like black people,” said Haitian-American Joseph Mathieu, who protested Hillary during the Democratic National Convention in Philadelphia. “All they do is more welfare, more jails, more food stamps–-we don’t need that, we need more opportunity, more education!”
And the former president of the Haitian Senate, Bernard Sansaricq, said then-President Bill Clinton tried to bribe him in 1994 and revoked his visa when he refused.
“Sadly, when an earthquake rocked the nation of Haiti in 2010, corruption moved in faster than the help so desperately needed,” he said. “Today, the people of Haiti are still suffering despite the billions of dollars that have flowed into the Clinton Foundation.”
“The Clintons exploited this terrible disaster to steal billions of dollars from the sick and starving people of Haiti. The world trusted the Clintons to help the Haitian people during their most desperate time of need and they were deceived.”
In Colombia, Canadian mining mogul Frank Giustra benefited from the Clinton Foundation’s “philanthropic work” in the country after donating $100 million, which allowed him to acquire Colombia’s natural resources for an oil business.
The Clinton Foundation is a “massive spider web of connections and money laundering implicating hundreds of high-level people,” according to a FBI insider who explained why FBI Director James Comey refused to indict Hillary Clinton over her private e-mail server.
“The real point of interest is the Clinton Foundation, not the email server,” he said. “We received the server from Benghazi, then from the server we found data on the Clinton Foundation.”
“Then we realized the situation is much worse than previously thought.”
Comey in particular wasn’t confident the FBI could face the “Clinton Machine” and the “rest of Washington D.C.” by itself.
“…This case would explode into a million other cases if fully brought to light, and then we would be one agency competing against the entire government and a hoard of other interests,” the insider continued. “It is a very tense and uncomfortable position.”
Trump was ook kansloos tegen Hillary.quote:Op zondag 27 november 2016 17:57 schreef Dagonet het volgende:
Stukje uit Newsweek:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 27 november 2016 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Trump was ook kansloos tegen Hillary.
Kan wel kloppen!!quote:Op zondag 27 november 2016 00:46 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ze willen weten hoeveel ze nou werkelijk gefraudeerd hadden, zodat ze weten hoeveel miljoen dollar per gefraudeerde stem het gekost heeft. Gewoon even de excelletjes even aanvullen met data.
Dat is waar. Maar is het echt uit te sluiten dat de weerzin tegen het establishment zo sterk is dat ze Sanders desondanks hadden gekozen?quote:Op zondag 27 november 2016 19:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Klopt.
Maar wat er daar al lag is wel erg moeilijk om overheen te komen. Death to Americans is niet iets waar je mee geassocieerd moet worden als kandidaat natuurlijk.
Trump zei al tijd dat we het zouden zien op de dag zelf. Hij deed daar geen uitspraken over totdat de stemming daadwerkelijk geweest was.quote:Op zondag 27 november 2016 18:54 schreef OMG het volgende:
Hey, Nintex, waarom heeft je grote idool eigenlijk niet een paar miljoen gedoneerd voor die recounts? Meneer was er heilig van overtuigd dat de hele handel "rigged" was, dus waarom loopt hij nu opeens te janken over hertellingen?
quote:To date, we have heard nothing. Therefore, either the Intelligence Community has no evidence of Russian hacking of our election, or the president has decided to sit on that explosive information. Which would make Obama part of this Vast Right Wing Plus Kremlin Conspiracy. It's binary, there is no third option here. Liberals need to make up their minds.
Mede uit weerzin is nu Trump verkozen, dus als je dan een egomaniakale, excentrieke rijkaard hebt of een oude semi-communist die hele foute regimes heeft gesteund op film, dan is de keuze niet zo moeilijk als dat het lijkt hoor.quote:Op zondag 27 november 2016 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar is het echt uit te sluiten dat de weerzin tegen het establishment zo sterk is dat ze Sanders desondanks hadden gekozen?
Nee. Maar hij is wel een voorstander van grootscheepse inkomensherverdeling en er zijn altijd wel heel veel mensen die daar interesse in hebben.quote:Op zondag 27 november 2016 19:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mede uit weerzin is nu Trump verkozen, dus als je dan een egomaniakale, excentrieke rijkaard hebt of een oude semi-communist die hele foute regimes heeft gesteund op film, dan is de keuze niet zo moeilijk als dat het lijkt hoor.
En wie weet wat ze nog meer over hem hadden.
Trump ligt niet tegen dezelfde meetlat als waar andere politici tegen liggen. Waar Clinton en Romney dankzij vrijwel één uitspraak kansloos werden (deplorables, 47%) kan Trump roepen en zeggen wat hij wil. Sanders is ook gewoon een lifelong politicus wat dat betreft. En zal tegen dezelfde meetlat als Clinton e.d. gelegd worden.quote:Op zondag 27 november 2016 18:05 schreef Belabor het volgende:
[..]
Dat zeiden we allemaal ook van Trump toen we ons gingen verdiepen in alle blunders en misstappen die hij begaan heeft, but look what happened.
Mja, in de VS ook zo erg?quote:Op zondag 27 november 2016 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee. Maar hij is wel een voorstander van grootscheepse inkomensherverdeling en er zijn altijd wel heel veel mensen die daar interesse in hebben.
Zijn niet alle linkse mensen daarvoor? Van het verdelen van geld van de rijken naar 'slachtoffers' in alle hoedanigheden?quote:
Dat zou wel goed kunnen ja. Ze zijn daar wel wat optimistischer dan hier.quote:Is men daar bijvoorbeeld niet mede voorstander voor belastingvoordeel voor de rijken "voor wanneer zij het zelf straks ook zijn"?
De deplorables niet. Die stemmen hun hele leven al tegen inkomens herverdeling. Alle rode Staten stemmen voor denivellering, wat nu eenmaal het gevolg is van gop ideologiequote:Op zondag 27 november 2016 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee. Maar hij is wel een voorstander van grootscheepse inkomensherverdeling en er zijn altijd wel heel veel mensen die daar interesse in hebben.
Niet in de US hoor, want dan ben je een socialist en da's daar een heel vies woord.quote:Op zondag 27 november 2016 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, oké, maar de verdeling Democraten-Republikeinen is toch best beetje fiftyfifty?quote:Op zondag 27 november 2016 20:05 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De deplorables niet. Die stemmen hun hele leven al tegen inkomens herverdeling. Alle rode Staten stemmen voor denivellering, wat nu eenmaal het gevolg is van gop ideologie
Nja, ze noemen zich liberals, maar dat komt toch op hetzelfde neer, of zie ik het gewoon verkeerd?quote:Op zondag 27 november 2016 20:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet in de US hoor, want dan ben je een socialist en da's daar een heel vies woord.
Vooral blinder, met alle cijfers tegen zich mbt upward mobility en geen enkele aanleiding blijven ze erin geloven dat ze later ook miljonair worden en stemmen ze daarom steeds tegen de zaken die hen nú zouden helpen een beter leven te hebben.quote:Op zondag 27 november 2016 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
Dat zou wel goed kunnen ja. Ze zijn daar wel wat optimistischer dan hier.
Interessant artikel.quote:The dark rigidity of fundamentalist rural America: a view from the inside
The aftermath of the election of Donald Trump is being sorted out, a common theme keeps cropping up from all sides: “Democrats failed to understand white, working-class, fly-over America.”
Trump supporters are saying this. Progressive pundits are saying this. Talking heads across all forms of the media are saying this. Even some Democratic leaders are saying this. It doesn’t matter how many people say it, it is complete bullshit. It is an intellectual/linguistic sleight of hand meant to throw attention away from the real problem. The real problem isn’t east coast elites who don’t understand or care about rural America. The real problem is rural America doesn’t understand the causes of their own situations and fears and they have shown no interest in finding out. They don’t want to know why they feel the way they do or why they are struggling because they don’t want to admit it is in large part because of choices they’ve made and horrible things they’ve allowed themselves to believe.
Long read
Wat een onzinnig antwoord weer. Lekker de hele tijd lopen mekkeren dat alles rigged is, je er niet neer bij zou leggen als je zou verliezen, vervolgens wint, en alles is geen probleem. Wel schattig dat het zo door de Trumpies weer recht wordt geluld.quote:Op zondag 27 november 2016 19:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Trump zei al tijd dat we het zouden zien op de dag zelf. Hij deed daar geen uitspraken over totdat de stemming daadwerkelijk geweest was.
Er is geen bewijs dat er grootschalige fraude is gepleegd. Er is wel bewijs van Voter Supression in bepaalde gebieden. De Democrats kunnen zich beter daar op richten (lees: feiten) i.p.v. een zinloze hertelling te organiseren.
Als de boel inderdaad rigged is door de Russians, zoals de SJW's ons willen laten geloven dan zou dat betekenen dat Putin zowel de producenten van de machines, als de mensen die de tellingen uitvoerde en vervolgens controleerde in zijn zak heeft. En als dat al zo was, waarom heeft hij dan zoveel moeite gedaan met zaken als Wikileaks en Russia Today?
Of zoals Schindler schreef:
[..]
Trump zei toch:quote:Op zondag 27 november 2016 20:46 schreef OMG het volgende:
[..]
Wat een onzinnig antwoord weer. Lekker de hele tijd lopen mekkeren dat alles rigged is, je er niet neer bij zou leggen als je zou verliezen, vervolgens wint, en alles is geen probleem. Wel schattig dat het zo door de Trumpies weer recht wordt geluld.
Waarom krijg jij een stijfje van politici? Denk je nou werkelijk dat je een minder grote loser bent als je favoriete partijen winnen?quote:Op zondag 27 november 2016 20:50 schreef Nintex het volgende:
[..]
Trump zei toch:
"I will accept the result of the election, if I win"
Hij heeft zich aan zijn woord gehouden.
Lijkt me niet gek als de legitimiteit van je overwinning in twijfel wordt getrokken.quote:Op zondag 27 november 2016 21:42 schreef Dagonet het volgende:
Hij is ook zooo makkelijk uit de tent te lokken..
Hij heeft zo'n dun huidje dat het heel makkelijk is om hem irrationele beslissingen te laten maken. Met als effect dat de diplomatieke wereld er niet heel gerust op is.quote:Op zondag 27 november 2016 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lijkt me niet gek als de legitimiteit van je overwinning in twijfel wordt getrokken.
We gaan het zien.quote:Op zondag 27 november 2016 21:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n dun huidje dat het heel makkelijk is om hem irrationele beslissingen te laten maken. Met als effect dat de diplomatieke wereld er niet heel gerust op is.
Grappig hoe dat kan verschilen. Op mij komt het niet over als frustratie. Hij reageert op iets wat hij onjuist vindt.quote:Als president hoor je beter met dit soort dingen om te kunnen gaan en niet bij elke vermeende provocatie je frustraties de wereld in te gooien.
Volgens mij geven presidenten altijd een overwinningsspeech als ze de 270 electoral votes hebben. Ik heb er nog nooit een zien winnen die zei: "Even wachten hoe het Electoral College erover denkt."quote:En hij heeft nog niet gewonnen, dat heeft hij pas nadat het college gestemd heeft, wat ook een reden is dat voorgaande presidenten zich onthouden van commentaar bij dit soort dingen.
Lijkt mij wel gek als je president wil spelen. Dan zul je wel vaker te maken krijgen met opmerkingen die je misschien minder leuk vindt om te horen, maar word je toch echt geacht om niet als een stampvoetende kleuter te gaan reageren.quote:Op zondag 27 november 2016 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lijkt me niet gek als de legitimiteit van je overwinning in twijfel wordt getrokken.
En dat is de komende jaren dus president.quote:Op zondag 27 november 2016 21:42 schreef Dagonet het volgende:
Hij is ook zooo makkelijk uit de tent te lokken..
Vreemde typering. Zo veel geks staat er niet in die tweet. Ik denk dat hij best weleens gelijk kan hebben.quote:Op zondag 27 november 2016 22:06 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Lijkt mij wel gek als je president wil spelen. Dan zul je wel vaker te maken krijgen met opmerkingen die je misschien minder leuk vindt om te horen, maar word je toch echt geacht om niet als een stampvoetende kleuter te gaan reageren.
We zien het al. We zien het al tijden. Hij kan er niet tegen als mensen tegen hem ingaan. Je zag het met de Kahns, je ziet het hier. Eerst verongelijkt doen en dan keihard roepen hoe goed hij wel niet is.quote:
Er is alleen niets onjuists aan het vragen om een hertelling, zeker wanneer de marges zo klein zijn. Wat zou er onjuist aan zijn?quote:Grappig hoe dat kan verschilen. Op mij komt het niet over als frustratie. Hij reageert op iets wat hij onjuist vindt.
En toch zijn ze altijd terughoudend.quote:Volgens mij geven presidenten altijd een overwinningsspeech als ze de 270 electoral votes hebben. Ik heb er nog nooit een zien winnen die zei: "Even wachten hoe het Electoral College erover denkt."
Ik vind het nogal een vergaande bewering, zonder enige onderbouwing en dat van iemand die straks president dreigt te worden.quote:Op zondag 27 november 2016 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vreemde typering. Zo veel geks staat er niet in die tweet. Ik denk dat hij best weleens gelijk kan hebben.
WOW! WAT GEBEURT HIER!quote:
Je benadert het heel eenzijdig vind ik. Vind echt niet alles goed wat hij doet, maar ik denk dat hij goede dingen voor elkaar kan krijgen.quote:Op zondag 27 november 2016 22:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We zien het al. We zien het al tijden. Hij kan er niet tegen als mensen tegen hem ingaan. Je zag het met de Kahns, je ziet het hier. Eerst verongelijkt doen en dan keihard roepen hoe goed hij wel niet is.
[..]
Bijvoorbeeld dat het zorg voor nog meer spanningen en nog meer verdeeldheid. Van mij mogen ze hoor. Denk alleen dat de wereld te klein zou zijn als de situatie omgekeerd was en Trump een hertelling zou aanvragen.quote:Er is alleen niets onjuists aan het vragen om een hertelling, zeker wanneer de marges zo klein zijn. Wat zou er onjuist aan zijn?
Oké, verfrissend toch, dat iemand het eens wat anders aanpakt?quote:[..]
En toch zijn ze altijd terughoudend.
Klagen dat er een paar hertellingen komen. En dan klagen dat je de popular vote ook zou hebben gewonnen als er niet zoveel stemfraude was.quote:Op zondag 27 november 2016 22:16 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een vergaande bewering, zonder enige onderbouwing en dat van iemand die straks president dreigt te worden.
Als hij daadwerkelijk denkt dat er zo veel illegaal gestemd is, dan lijkt het eisen van een onderzoek me effectiever dan trollen op twitter.
Nee ultiem dom. En met zo'n tirade wek je juist argwaan. Als je zo zeker bent dat je legaal hebt gewonnen, reageer je toch met '#care' oid? Is nog veel effectiever en venijniger richting de verliezer ook.quote:Op zondag 27 november 2016 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je benadert het heel eenzijdig vind ik. Vind echt niet alles goed wat hij doet, maar ik denk dat hij goede dingen voor elkaar kan krijgen.
[..]
Bijvoorbeeld dat het zorg voor nog meer spanningen en nog meer verdeeldheid. Van mij mogen ze hoor. Denk alleen dat de wereld te klein zou zijn als de situatie omgekeerd was en Trump een hertelling zou aanvragen.
[..]
Oké, verfrissend toch, dat iemand het eens wat anders aanpakt?
Hij heeft gewonnen, dus dan zie ik niet waarom je het zou laten onderzoeken. Hij is er dan niet door benadeeld.quote:Op zondag 27 november 2016 22:16 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een vergaande bewering, zonder enige onderbouwing en dat van iemand die straks president dreigt te worden.
Als hij daadwerkelijk denkt dat er zo veel illegaal gestemd is, dan lijkt het eisen van een onderzoek me effectiever dan trollen op twitter.
Misschien verliest hij wel.quote:Op zondag 27 november 2016 22:19 schreef vigen98 het volgende:
Die Trump irriteert me nu al mateloos. Misschien wat Clinton toch wel een betere keuze geweest. Wat is dit voor idioot die president wordt?Hij heeft gewonnen maar blijft zeuren als een 5 jarig kind.
Alex Jonesquote:
Jill Stein wil er zeker van zijn dat Wisconsin daadwerkelijk naar Trump is gegaan. Wat is daar erg aan? Kans is toch supergroot dat die staat nog steeds naar hem gaat. Is toch gewoon volgens de spelregels of niet dan? Of zijn de verkiezingen soms toch riggedquote:Op zondag 27 november 2016 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij heeft gewonnen, dus dan zie ik niet waarom je het zou laten onderzoeken. Hij is er dan niet door benadeeld.
Vooralsnog is de stemming internationaal gezien terughoudend tot negatief.quote:Op zondag 27 november 2016 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
Je benadert het heel eenzijdig vind ik. Vind echt niet alles goed wat hij doet, maar ik denk dat hij goede dingen voor elkaar kan krijgen.
Welnee, het hoort erbij.quote:Bijvoorbeeld dat het zorg voor nog meer spanningen en nog meer verdeeldheid. Van mij mogen ze hoor. Denk alleen dat de wereld te klein zou zijn als de situatie omgekeerd was en Trump een hertelling zou aanvragen.
Het laatste wat je wil in de wereldpolitiek is een losse stier die maar wat doet en dat verfrissend noemt.quote:Oké, verfrissend toch, dat iemand het eens wat anders aanpakt?
Dat zou de giller van de eeuw zijn.quote:
Bijvoorbeeld dat het zou kunnen dat ze het zo ver willen vertragen dat de deadline van 13 december in gevaar komt. Jij denkt dat er nobele bedoelingen achter zitten?quote:Op zondag 27 november 2016 22:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Jill Stein wil er zeker van zijn dat Wisconsin daadwerkelijk naar Trump is gegaan. Wat is daar erg aan? Kans is toch supergroot dat die staat nog steeds naar hem gaat. Is toch gewoon volgens de spelregels of niet dan? Of zijn der verkiezingen soms toch rigged
Dan stellen ze die stemming toch gewoon uit. Waarom word je opeens zo bangquote:Op zondag 27 november 2016 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat het zou kunnen dat ze het zo ver willen vertragen dat de deadline van 13 december in gevaar komt. Jij denkt dat er nobele bedoelingen achter zitten?
Dat verwacht ik ook.quote:Op zondag 27 november 2016 22:32 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens hij zal wel hard ingemaakt worden in 2020, als hij überhaupt mee gaat doen.
Hier op fok! lijkt de meerheid voor voortgang van de huidige corruptie te gaan.quote:Op zondag 27 november 2016 22:37 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook.
Maar misschien zorgen de democraten alweer voor een corrupte kandidaat.
Ik keek dat toen live, echt genieten.quote:Op zondag 27 november 2016 23:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Pas voor het eerst bekeken.
Salty tears!!!
Wat bedoel je?quote:Op zondag 27 november 2016 23:45 schreef MangoTree het volgende:
Thanks, na een paar minuten krijg ik al bevestiging over de verschuiving van normen en waarden. Ik vind het bijzonder dat het zo 1 op 1 overeenkomt met de stemming in dit topic. En nog ontkennen ze het.![]()
Nu verder kijken
Al vaker hier gezegd maar Schindler loopt nogal achter op cyber gebied. En hacks van oa het hacking team en cyber command nsa bevestigen dat.quote:Op zondag 27 november 2016 19:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Trump zei al tijd dat we het zouden zien op de dag zelf. Hij deed daar geen uitspraken over totdat de stemming daadwerkelijk geweest was.
Er is geen bewijs dat er grootschalige fraude is gepleegd. Er is wel bewijs van Voter Supression in bepaalde gebieden. De Democrats kunnen zich beter daar op richten (lees: feiten) i.p.v. een zinloze hertelling te organiseren.
Als de boel inderdaad rigged is door de Russians, zoals de SJW's ons willen laten geloven dan zou dat betekenen dat Putin zowel de producenten van de machines, als de mensen die de tellingen uitvoerde en vervolgens controleerde in zijn zak heeft. En als dat al zo was, waarom heeft hij dan zoveel moeite gedaan met zaken als Wikileaks en Russia Today?
Of zoals Schindler schreef:
[..]
Ik zie dat je weer in de propaganda van de fake newssites trapt 😂quote:Op zondag 27 november 2016 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat het zou kunnen dat ze het zo ver willen vertragen dat de deadline van 13 december in gevaar komt. Jij denkt dat er nobele bedoelingen achter zitten?
Apart woordgebruik heb jij door je hele post!quote:Op zondag 27 november 2016 23:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik zie dat je weer in de propaganda van de fake newssites trapt 😂
En ook al geen kaas gegeten van hoe Amerikanen stemmen. Illegalen kunnen niet zomaar stemmen. Daar zitten safeguards voor in de plaats. Dat gaat niet miljoenen keren mis.
Bovendien zit Trump nu te miepen dat hij de popular vote niet heeft door fraude maar is tegen onderzoek naar diezelfde fraude. Ga dan niet miepen
Dat hoeft niet alleen maar te liggen aan Trump. Dat kan ook aan de verschuiving van machtsverhoudingen liggen. De USA zal misschien een compleet anders buitenland beleid voeren.quote:Op zondag 27 november 2016 22:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vooralsnog is de stemming internationaal gezien terughoudend tot negatief.
Iedere morgen inloggen om de nieuwe tweets te lezen.quote:Op maandag 28 november 2016 00:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Al met al, het is afwachten. Geef hem een kans. Ook al vindt je hem helemaal niets, of ronduit gevaarlijk... hij heeft the Oval office binnen bereik. Ik wil het wel zien. Ik ben wel benieuwd. Veel landen zijn bang, omdat hij het roer allicht om gaat gooien.
De tijden zijn werkelijk veranderd. 2016 was het jaar. De mogelijke achterdeur voor Clinton naar het Witte Huis zou ook weer een flinke plottwist zijn in dit hele verhaal.quote:
Trump is een 1e klas internet troll. Hij werpt dat soort dingen de ether in om de media en zijn tegenstanders op de kast te jagen en het werkt weer ontzettend goed. Hij geeft zijn tegenstanders 2 keuzes:quote:Op maandag 28 november 2016 01:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die tweet van Trump.
Wat is het toch een rotverwende, impulsieve kleuter, die het niet gewend is om tegengesproken te worden en elke keer met een driftbui komt aanzetten als hij zijn zin niet krijgt of iets hoort wat 'm niet bevalt. Echt een groot kind.
Hij stelt nooit teleur met zijn geleuter en het blijft vrij hilarisch, maar het is toch ietwat genant dat hij echt zó gemakkelijk uit zijn tent te lokken is.
Dan nog zijn er bepalingen in de wet die ervoor zorgen dat de electors later hun stem kunnen uitbrengen. Ze gaan de verkiezingen echt niet aan Clinton geven door in drie staten de boel dusdanig te vertragen dat de stemmen ongeldig zijn.quote:Op zondag 27 november 2016 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Thanks, linkje?quote:Op maandag 28 november 2016 01:31 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dan nog zijn er bepalingen in de wet die ervoor zorgen dat de electors later hun stem kunnen uitbrengen. Ze gaan de verkiezingen echt niet aan Clinton geven door in drie staten de boel dusdanig te vertragen dat de stemmen ongeldig zijn.Dat zou niemand pikken.
Er is ook fraude gepleegd maar door de Democraten.quote:Op zondag 27 november 2016 19:56 schreef Nintex het volgende:
Er is geen bewijs dat er grootschalige fraude is gepleegd.
http://www.jsonline.com/s(...)ve-quickly/94417686/quote:
quote:"That is a hard deadline and if a state were to miss that deadline, it would be technically in jeopardy of not having its electoral votes counted," he said.
If the recount isn't complete by then, electors from Wisconsin could meet anyway and try to have their results sent to Congress by the time it counts the votes on Jan. 6, Foley said. Congress has wide latitude to decide how to count the states' electoral votes.
Haha, geweldig hoe Trump de ganse dag tweets stuurt uit boosheid, en jij doet het af als "troll"-acties. Wie is hier nu de "cuck"quote:Op maandag 28 november 2016 02:04 schreef Dibble het volgende:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/803033642545115140
[ afbeelding ]
Net kwartier geleden door Trump gepost.
IET GIET OANNNN![]()
![]()
![]()
Trump zit gewoon masterlijk alle linkse cucks te trollen, en ze happen ook nog eens toe. Heerlijk om te zien hoe communisten wegsmelten.
Waarom boosheid? Voorzover liggen de cucks juist op te grond te kronkelen en te huilen als kleine kinderen.quote:Op maandag 28 november 2016 02:58 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Haha, geweldig hoe Trump de ganse dag tweets stuurt uit boosheid, en jij doet het af als "troll"-acties. Wie is hier nu de "cuck"
Hoezo? Als ik 'de media' was zou ik zeggen 'bron?' voordat ik zou zeggen dat er geen fraude was.quote:Op maandag 28 november 2016 03:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
Waarom boosheid? Voorzover liggen de cucks juist op te grond te kronkelen en te huilen als kleine kinderen.
Als je niet blind was kon je zien dat Trump nu de media dwingt tot het zeggen van dat er juist geen fraude in het spel is. Dit is gewoon een meesterzet van hem.
Ik begreep dat die electoral votes dan hun geldigheid verliezen.quote:Op zondag 27 november 2016 22:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan stellen ze die stemming toch gewoon uit. Waarom word je opeens zo bang.
Dat deed ik toen ook al. Vind het een treurige bedoening.quote:En ik denk dat er ook wel wat treiterige bedoelingen hier achter zitten, maar goed dat is geheel in stijl van de afgelopen campagne, die over en weer dieptriest was. Om je nu daarover te gaan beklagen!
Ze zeiden ook dat Trump nooit genomineerd zou worden en toen hij genomineerd zou worden dat hij nooit president zou worden. Nu wordt hij natuurlijk nooit herkozen. En hij gaat het heel slecht doen.quote:Op zondag 27 november 2016 22:32 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens hij zal wel hard ingemaakt worden in 2020, als hij überhaupt mee gaat doen.
Ik heb dit van Fox.quote:Op zondag 27 november 2016 23:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik zie dat je weer in de propaganda van de fake newssites trapt 😂
[...]
quote:Op maandag 28 november 2016 07:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat Trump nooit genomineerd zou worden en toen hij genomineerd zou worden dat hij nooit president zou worden. Nu wordt hij natuurlijk nooit herkozen. En hij gaat het heel slecht doen.
Die hebben ook gewoon een Hannity in dienst, dus dat zegt niet per sé alles.quote:
Hij trollt niet. Zo is hij serieusquote:Op maandag 28 november 2016 02:04 schreef Dibble het volgende:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/803033642545115140
[ afbeelding ]
Net kwartier geleden door Trump gepost.
IET GIET OANNNN![]()
![]()
![]()
Trump zit gewoon masterlijk alle linkse cucks te trollen, en ze happen ook nog eens toe. Heerlijk om te zien hoe communisten wegsmelten.
Iemand kan zich wel vragen stellen bij het niveau van het geheel.quote:Op maandag 28 november 2016 01:14 schreef Nintex het volgende:
[..]
Trump is een 1e klas internet troll. Hij werpt dat soort dingen de ether in om de media en zijn tegenstanders op de kast te jagen en het werkt weer ontzettend goed. Hij geeft zijn tegenstanders 2 keuzes:
1. Accepteer dat de verkiezingen eerlijk zijn gelopen
2. Accepteer dat Trump gelijk heeft, de elections 'rigged' waren
Het is nu wachten tot Dick Morris of Roger Stone onder een steen vandaan kruipt en Trump gelijk geven wat betreft illegale voters. Hij lokt ze 'fake news', 'conspiracy' land in.
Ho ho, hij had die electoral vote wel kunnen winnen hoor. Sterker nog, hij heeft hem ook gewonnen als je alle illegale stemmen weg laat. Ondanks dat er blijkbaar minimaal twee miljoen illegale stemmen zijn meegenomen is er geen sprake van fraude, dus dat natellen is nergens voor nodig en bovendien bigly sad.quote:Op maandag 28 november 2016 08:32 schreef J.B. het volgende:
Het valt die clown blijkbaar toch zwaar dat hij de electorale vote dik gaat verliezen, maar om als reactie dan maar berichten over kiesfraude de ether in te gooien lijkt me bepaald niet positief voor het vertrouwen in de democratie. Wellicht is dat echter wel precies de bedoeling, wie weet.
Veel diplomaten veranderen vaak van baan als er een nieuwe administratie komt.quote:Op maandag 28 november 2016 08:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ho ho, hij had die electoral vote wel kunnen winnen hoor. Sterker nog, hij heeft hem ook gewonnen als je alle illegale stemmen weg laat. Ondanks dat er blijkbaar minimaal twee miljoen illegale stemmen zijn meegenomen is er geen sprake van fraude, dus dat natellen is nergens voor nodig en bovendien bigly sad.
Echt, die kerel. Als serieuze diplomaat in dienst van de VS schaam je je toch helemaal rot dat die gast binnenkort je baas is?
En wat gebeurd er in het extreme geval dat alle staten met de recount hun zaken niet op orde hebben (er is een deadline voor een reden) en hun electoral votes zouden verliezen?quote:Op maandag 28 november 2016 07:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begreep dat die electoral votes dan hun geldigheid verliezen.
[..]
Dat deed ik toen ook al. Vind het een treurige bedoening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn volgens mij hoogstens de ambassadeurs, die worden ook benoemd door de president. Alle reguliere diplomaten in dienst van de FSI (ongeveer 11.000 werknemers die momenteel in het buitenland zitten) zullen dat niet zo snel doen denk ik.quote:Op maandag 28 november 2016 08:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Veel diplomaten veranderen vaak van baan als er een nieuwe administratie komt.
En wat denk je daar zelf van?quote:Op maandag 28 november 2016 09:03 schreef MangoTree het volgende:
Kreeg linkje van radio1
Trump's Victory Has Fearful Minorities Buying Up Guns
http://www.nbcnews.com/bu(...)-buying-guns-n686881
Volgens mij heb je gelijk, het lijkt inderdaad om de topdiplomaten te gaan.quote:Op maandag 28 november 2016 08:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij hoogstens de ambassadeurs, die worden ook benoemd door de president. Alle reguliere diplomaten in dienst van de FSI (ongeveer 11.000 werknemers die momenteel in het buitenland zitten) zullen dat niet zo snel doen denk ik.
Onder andere de bangmakerij die me opvalt. Als ik een nieuwsbericht zou krijgen over Nederlandse migranten die zich gaan bewapenen om uitspraken van Wilders, dan zou dat mij ook interesseren.quote:
Dit dus.quote:Op maandag 28 november 2016 02:58 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Haha, geweldig hoe Trump de ganse dag tweets stuurt uit boosheid, en jij doet het af als "troll"-acties. Wie is hier nu de "cuck"
Goed woordgebruik Koosquote:Op maandag 28 november 2016 09:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus.
Trump is geen troll. Hij heeft gewoon een extreem kort lontje en raakt gefrustreerd als hij nieuws leest dat hem niet bevalt. En dan gaat meneer tweetjes sturen. Wat een debiel.
En jij doet dat niet? En 100.000 andere Fokkers doen dat niet?quote:Op maandag 28 november 2016 09:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus.
Trump is geen troll. Hij heeft gewoon een extreem kort lontje en raakt gefrustreerd als hij nieuws leest dat hem niet bevalt. En dan gaat meneer tweetjes sturen. Wat een debiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |