Jij denkt dat er paniek in de tent van het anti-Trumpkamp zou zijn als Trump nu zou zeggen een generaal pardon voor alle illegalen en TTP te willen ondertekenen? Really?quote:Op donderdag 24 november 2016 11:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sinds Trump de verkiezingen gewonnen heeft wordt deze reeks (en de media) gedomineerd door een stelletje gillende keukenmeiden die een gevaar zien in alles wat Trump zegt of doet. Maakt niet uit wat hij zegt, alles wat hij zegt is negatief, zou hij het tegenovergestelde zeggen dan is het ook paniek. Met die wetenschap kan je niet alles meer serieus nemen wat er in het nieuws verschijnt. Dit lijkt me een nogal onwaarschijnlijk verhaal met een onwaarschijnlijke kans dat in al die staten een recount gehouden wordt met een onwaarschijnlijke kans dat Clinton alsnog meer stemmen blijkt te hebben dan Trump. Teveel als'en, teveel onwaarschijnlijkheden.
Valt wel mee.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sinds Trump de verkiezingen gewonnen heeft wordt deze reeks (en de media) gedomineerd door een stelletje gillende keukenmeiden die een gevaar zien in alles wat Trump zegt of doet. Maakt niet uit wat hij zegt,
Die celebrity endorsements werken ook helemaal niet, behalve bij een klein deel van de doelgroep van de celebrity zelf. Bij mensen buiten die doelgroep wekt het alleen maar averse reacties op.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:30 schreef antiderivative het volgende:
Wat is toch die fixatie met die hollywoodsterren? Het feit dat ze ineens toch niet verhuizen en nu redelijk in hun hemd staan lijkt me straf genoeg.
Waarom zou je ze blijven achtervolgen? Kom op hey..
Overigens heb ik nooit begrepen waarom men altijd zo moeten uitkomen op wie ze gaan stemmen. Als ik ga stemmen, sta ik in zo'n afgesloten hokje ivm privacy en omdat het niemand wat aangaat..
http://www.theatlantic.co(...)owling-green/507383/quote:David J. Jackson, a political science professor at Bowling Green State University, studies the influence of celebrities on elections. In a 2015 survey of 804 likely general-election voters in Ohio, he asked people whether particular celebrity endorsements would make people more or less likely to support a candidate. In almost all the cases, the net effect of any particular endorsement on a sample of the general electorate was negative—voters were less likely to support the endorsed candidate. But the effect often switched to positive when you just focused on demographics already favorable to any given celebrity.
quote:Op donderdag 24 november 2016 11:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sinds Trump de verkiezingen gewonnen heeft wordt deze reeks (en de media) gedomineerd door een stelletje gillende keukenmeiden die een gevaar zien in alles wat Trump zegt of doet. Maakt niet uit wat hij zegt, alles wat hij zegt is negatief, zou hij het tegenovergestelde zeggen dan is het ook paniek. Met die wetenschap kan je niet alles meer serieus nemen wat er in het nieuws verschijnt. Dit lijkt me een nogal onwaarschijnlijk verhaal met een onwaarschijnlijke kans dat in al die staten een recount gehouden wordt met een onwaarschijnlijke kans dat Clinton alsnog meer stemmen blijkt te hebben dan Trump. Teveel als'en, teveel onwaarschijnlijkheden.
Geen paniek, ten eerste woon ik niet in dat land en ten tweede zou een invoering van TTP geen trendbreuk zijn. Ik zou het wel jammer vinden.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij denkt dat er paniek in de tent van het anti-Trumpkamp zou zijn als Trump nu zou zeggen een generaal pardon voor alle illegalen en TTP te willen ondertekenen? Really?
Wat geeft het, het verdwijnt nu toch in de geschiedenisboeken als onderdeel van het toekomst canon.quote:
Dank voor de info.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die celebrity endorsements werken ook helemaal niet, behalve bij een klein deel van de doelgroep van de celebrity zelf. Bij mensen buiten die doelgroep wekt het alleen maar averse reacties op.
[..]
http://www.theatlantic.co(...)owling-green/507383/
Het is geen klacht maar ik leg je uit waarom ik dat onderwerp niet zo interessant vind. Wat betalen de bookmakers op dit moment uit als Clinton alsnog president wordt? Zodra ze minder dan 20 tegen 1 uitbetalen beloof ik je dat ik het onderwerp serieus neem.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat je je daarover heel erg opwind is verder je recht...
maar deze klacht heeft exact 0,0 te maken met mijn argumentatie dat de opvallende verschillen in specifieke districten goed onderzocht zouden moeten worden en het belangrijk is de paper trails van de stemmachines daadwerkelijk te controleren.
die klacht staat ook verder los van bepaalde 'kampen' maar is gewoon een zorg over bepaalde kwetsbaarheden van de stemgang an sich waar beide partijen zich zorgen over zouden moeten maken, los van hun ideologische kleur.
Waarom schrijf je je klacht naar mij toe?
Breaking News: Trump is niet al 4 jaar president van de VS, nog geeneens 1 dag zelfs. Zou het misschien verstandig zijn om nog even te wachten met conclusies te trekken welke beloftes hij wel en niet ingelost heeft?quote:Op donderdag 24 november 2016 11:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Men geeft voornamelijk aan dat Trump ontzettend veel beloofde maar direct na de winst op alles terugkwam. Dat mensen dat soort gedrag goedpraten komt raar over. Hij heeft tenslotte het Huis en de Senaat mee. Dus er is niets dat hem hoeft te stoppen.
Verder gaat de man president worden, en hoor je leiders niet blindelings te volgens. Niet in het Westen tenminste.
Als je deelneemt aan verkiezingen en je hebt ook maar de geringste indicatie van mogelijke onjuistheden dan is het toch je morele plicht om dat te (laten) onderzoeken?quote:Op donderdag 24 november 2016 11:47 schreef Euribob het volgende:
Is het motief van Jill Stein nu al duidelijk?
Er zijn voter violations gemeld in Arizona en Illinois, zou het niet goed zijn om daar voor een recount te vragen in plaats van de 3 swing states waar de marge klein is en onder het mom 'het kan mogelijk gehackt zijn'?quote:Op donderdag 24 november 2016 12:01 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je deelneemt aan verkiezingen en je hebt ook maar de geringste indicatie van mogelijke onjuistheden dan is het toch je morele plicht om dat te (laten) onderzoeken?
Wow, 100% mee eens! Zou te gek voor woorden zijn als zoiets niet onderzocht zou worden.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:01 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je deelneemt aan verkiezingen en je hebt ook maar de geringste indicatie van mogelijke onjuistheden dan is het toch je morele plicht om dat te (laten) onderzoeken?
Als bij die "hertelling" de "bonnetjes" van de stemcomputers niet zijn gecheckt kun je het nauwelijks een hertelling noemen. Een stemcomputer zal normaliter immers altijd dezelfde uitkomst geven als je nog een keer op de knop "geef uitslag" drukt.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:06 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Van mij mag ze, maar na een hertelling in Michigan (afgelopen woensdag zijn de resultaten opnieuw bevestigd) zie ik niet echt een goede reden.
ik vind het dan weer helemaal niet interessant wat jij vind over bookmakers en of clinton nu wel of niet president kan worden...quote:Op donderdag 24 november 2016 11:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is geen klacht maar ik leg je uit waarom ik dat onderwerp niet zo interessant vind. Wat betalen de bookmakers op dit moment uit als Clinton alsnog president wordt? Zodra ze minder dan 20 tegen 1 uitbetalen beloof ik je dat ik het onderwerp serieus neem.
Iedere stembusgang is manipuleerbaar en zeker de VS hebben een lange traditie van stemfraude...quote:Op donderdag 24 november 2016 12:32 schreef studentje7 het volgende:
Ik begrijp sowieso niet hoe men kan vertrouwen op stemcomputers.
Je weet gewoon niet of het gehackt is, 100% goed werkt enz. Men moet het lekker houden bij papieren stemmen. Veel makkelijker in de gaten te houden.
Zeker, maar dan zou ik een dergelijk iniatief ook vanuit het Clintonkamp verwachten. Of doen die ook mee?quote:Op donderdag 24 november 2016 12:01 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hoezo? Hij roept van alles tijdens de campagne en als hij daarom gekozen gaat hij doodleuk aangeven dat al zijn beloftes gewoon bullshit waren.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Breaking News: Trump is niet al 4 jaar president van de VS, nog geeneens 1 dag zelfs. Zou het misschien verstandig zijn om nog even te wachten met conclusies te trekken welke beloftes hij wel en niet ingelost heeft?
Vanuit het kamp dat het hardste riep dat verkiezingen gerigged zouden zijn had ik ook wel wat verwacht.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zeker, maar dan zou ik een dergelijk iniatief ook vanuit het Clintonkamp verwachten. Of doen die ook mee?
Je post leest erg moeilijk (no offence) maar volgens mij heb je hier wel een erg goed punt.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik vind het dan weer helemaal niet inerssant wat jij vind over bookmakers en of clinton nu wel of niet president kan worden...
Ik heb vooral zorgen over de huidige controle op de stembusgang en -telling en de zwakte van het wel gebruiken van stemmachines die een paper trail nalaten maar vervolgens weigeren dat te laten controleren op anamolien als er zeer opvalende en vreemde resultaten zijn die juist de indruk wekken dat de bestaande controlemechanismes zeker gebruikt moeten worden om zekerheid te hebben dat er geen manipulatie mogeljk geweest is.
juist mensen die ook vooraf hun zorgen geuit hebben, zouden diezelfde zorgen nu onder bewijs moeten stellen; En ook de moeite doen om goede controle uit te voeren op het verloop.
Het is nogal laf om daarop aangesproken over andere dingen te beginnen of net te doen alsof dat nu 'niet meer zo interessant is'...
Als Clinton het initiatief neemt is ze een zure verliezer, dat Stein het nu doet is daarom voor haar het ideale scenario.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zeker, maar dan zou ik een dergelijk iniatief ook vanuit het Clintonkamp verwachten. Of doen die ook mee?
Zelfde reden als dat Gore in bond, denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ze op de knop 'geef uitslag' gedrukt hebben, gegeven het feit dat ze na 15 dagen met hun statement komen. Daar zit wel wat meer werk in.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:18 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als bij die "hertelling" de "bonnetjes" van de stemcomputers niet zijn gecheckt kun je het nauwelijks een hertelling noemen. Een stemcomputer zal normaliter immers altijd dezelfde uitkomst geven als je nog een keer op de knop "geef uitslag" drukt.
Jij bent helaas geen Moderator maar ik vraag om de topictitel aan te passen, aangezien het refereert naar iets zieks. Verdere uitleg nodig?quote:Op donderdag 24 november 2016 14:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik heb wat uitleg nodig over wat je bedoelt.
Het is een quote uit de VS.quote:Op donderdag 24 november 2016 14:20 schreef MangoTree het volgende:
Belachelijke topictitel eigenlijk, maar dat zal wel onder geaccepteerde verruwing van de maatschappij vallen.
.
http://fivethirtyeight.co(...)he-election-results/quote:Op donderdag 24 november 2016 19:11 schreef Parafernalia het volgende:
Wat zegt Van Nieuwkerk nou? Mogelijke fraude? Waarom lees ik er niks over?
Ik geloof niet dat de republikeinen erachter zitten.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://fivethirtyeight.co(...)he-election-results/
quote:Op donderdag 24 november 2016 19:40 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de republikeinen erachter zitten.
Wow.quote:Donald Trump campaigned as a champion of the “forgotten man” and won the White House on the strength of his support among the white working class.
So far, he’s stacking his administration with masters of the universe.
Beyond Trump himself, who claims a net worth of more than $10 billion, the president-elect has tapped businesswoman Betsy DeVos, whose family is worth $5.1 billion, and is said to be considering oil mogul Harold Hamm ($15.3 billion), investor Wilbur Ross ($2.9 billion), private equity investor Mitt Romney ($250 million at last count), hedge fund magnate Steve Mnuchin (at least $46 million), and super-lawyer Rudy Giuliani (estimated to be worth tens of millions of dollars) to round out his administration. And Trump’s likely choice for deputy commerce secretary, Todd Ricketts, comes from the billionaire family that owns the Chicago Cubs.
Even retired neurosurgeon Ben Carson, who’s up for the job of secretary of housing and urban development, has an estimated fortune of $26 million, while White House adviser Steve Bannon has likely earned millions off his stake in the show “Seinfeld” alone. Andrew Puzder, a possible labor secretary, is no slouch, either — he made more than $4.4 million in 2012 as CEO of the holding company that owns restaurant chains Hardee’s and Carl’s Jr.
Put together, Trump’s Cabinet and administration could be worth as much as $35 billion, a staggering agglomeration of wealth unprecedented in American history.
The median household income in the U.S.? About $55,000.
Echte gewone mensen van het volk, dat zie je zo.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:12 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)-millionaires-231831
[..]
Wow.
Mensen diskwalificeren op basis van succes. Wat een wereld waarin links leeft.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:12 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)-millionaires-231831
[..]
Wow.
Inderdaad, je wilt juist succesvolle mensen hebben die de boel draaien in plaats van een complete loser, armoedzaaier of beroeps lobbyisten. Daarnaast liet Obama zjn kabinet uitkiezen door Ciitgroup Executives, maar dat is voor links kennelijk geen probleem.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:40 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Mensen diskwalificeren op basis van succes. Wat een wereld waarin links leeft.
quote:Barack –
Following up on your conversations with John over the weekend, attached are two documents: —
A list of African American, Latino and Asian American candidates, divided between Cabinet/Deputy and Under/Assistant/Deputy Assistant Sectetary levels, as well as lists of senior Native Americans, Arab/Muslim Americans and Disabled Americans.
We have longer lists, but these are candidates whose names have been recommended by a number of sources for senior level jobs in a potential Administration. — A list of women, similarly divided between candidates for Cabinet/Deputy and other senior level positions.
Please let us know if you have any questions.
Mike Froman
Wel makkelijk, je kabinet laten kiezen door een bankquote:Op donderdag 24 november 2016 21:08 schreef Nintex het volgende:
[..]
Inderdaad, je wilt juist succesvolle mensen hebben die de boel draaien in plaats van een complete loser, armoedzaaier of beroeps lobbyisten. Daarnaast liet Obama zjn kabinet uitkiezen door Ciitgroup Executives, maar dat is voor links kennelijk geen probleem.
http://observer.com/2016/10/obama-makes-first-appearance-in-wikileaks-receives-admin-list-from-big-banker/
[..]
Zwets niet zo dom. Trump zegt op te komen voor de gewone man. Dat doet hij door miljardairs in zijn team op te nemen en de belasting voor de superrijken flink te verlagen.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:40 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Mensen diskwalificeren op basis van succes. Wat een wereld waarin links leeft.
Met andere woorden: Je wilt niet dat je kabinet een basket of deplorables is.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:08 schreef Nintex het volgende:
[..]
Inderdaad, je wilt juist succesvolle mensen hebben die de boel draaien in plaats van een complete loser, armoedzaaier
Als blijkt dat ze meer stemmen heeft gekregen zou je zeggen van wel.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Ik begrijp dat de stemmen in Michigan, Pennsylvania en Wisconsin misschien worden herteld. Bestaat er nou echt een kans dat Trump daardoor geen president wordt en dat Hillary het alsnog wordt?
Ja, precies. Alleen het lijkt me zo bizar, omdat alles al in gang is gezet. Bij Bush en Gore was het snel beslecht, maar er zijn al gesprekken geweest, Hillary heeft haar nederlaag erkend, Trumps kabinet is al bijna compleet...quote:Op donderdag 24 november 2016 21:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als blijkt dat ze meer stemmen heeft gekregen zou je zeggen van wel.
Nagenoeg nihil. De deadline voor Wisconsin is morgen, dus dan moeten ze wel erg rap zijn.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Ik begrijp dat de stemmen in Michigan, Pennsylvania en Wisconsin misschien worden herteld. Bestaat er nou echt een kans dat Trump daardoor geen president wordt en dat Hillary het alsnog wordt?
Dat wordt ook als reden genoemd waarom Clinton zelf niet aandringt op een hertelling, voor Stein lijkt het echter om een principekwestie te gaan.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies. Alleen het lijkt me zo bizar, omdat alles al in gang is gezet. Bij Bush en Gore was het snel beslecht, maar er zijn al gesprekken geweest, Hillary heeft haar nederlaag erkend, Trumps kabinet is al bijna compleet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |