Jij bent helaas geen Moderator maar ik vraag om de topictitel aan te passen, aangezien het refereert naar iets zieks. Verdere uitleg nodig?quote:Op donderdag 24 november 2016 14:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik heb wat uitleg nodig over wat je bedoelt.
Het is een quote uit de VS.quote:Op donderdag 24 november 2016 14:20 schreef MangoTree het volgende:
Belachelijke topictitel eigenlijk, maar dat zal wel onder geaccepteerde verruwing van de maatschappij vallen.
.
http://fivethirtyeight.co(...)he-election-results/quote:Op donderdag 24 november 2016 19:11 schreef Parafernalia het volgende:
Wat zegt Van Nieuwkerk nou? Mogelijke fraude? Waarom lees ik er niks over?
Ik geloof niet dat de republikeinen erachter zitten.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://fivethirtyeight.co(...)he-election-results/
quote:Op donderdag 24 november 2016 19:40 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de republikeinen erachter zitten.
Wow.quote:Donald Trump campaigned as a champion of the “forgotten man” and won the White House on the strength of his support among the white working class.
So far, he’s stacking his administration with masters of the universe.
Beyond Trump himself, who claims a net worth of more than $10 billion, the president-elect has tapped businesswoman Betsy DeVos, whose family is worth $5.1 billion, and is said to be considering oil mogul Harold Hamm ($15.3 billion), investor Wilbur Ross ($2.9 billion), private equity investor Mitt Romney ($250 million at last count), hedge fund magnate Steve Mnuchin (at least $46 million), and super-lawyer Rudy Giuliani (estimated to be worth tens of millions of dollars) to round out his administration. And Trump’s likely choice for deputy commerce secretary, Todd Ricketts, comes from the billionaire family that owns the Chicago Cubs.
Even retired neurosurgeon Ben Carson, who’s up for the job of secretary of housing and urban development, has an estimated fortune of $26 million, while White House adviser Steve Bannon has likely earned millions off his stake in the show “Seinfeld” alone. Andrew Puzder, a possible labor secretary, is no slouch, either — he made more than $4.4 million in 2012 as CEO of the holding company that owns restaurant chains Hardee’s and Carl’s Jr.
Put together, Trump’s Cabinet and administration could be worth as much as $35 billion, a staggering agglomeration of wealth unprecedented in American history.
The median household income in the U.S.? About $55,000.
Echte gewone mensen van het volk, dat zie je zo.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:12 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)-millionaires-231831
[..]
Wow.
Mensen diskwalificeren op basis van succes. Wat een wereld waarin links leeft.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:12 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)-millionaires-231831
[..]
Wow.
Inderdaad, je wilt juist succesvolle mensen hebben die de boel draaien in plaats van een complete loser, armoedzaaier of beroeps lobbyisten. Daarnaast liet Obama zjn kabinet uitkiezen door Ciitgroup Executives, maar dat is voor links kennelijk geen probleem.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:40 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Mensen diskwalificeren op basis van succes. Wat een wereld waarin links leeft.
quote:Barack –
Following up on your conversations with John over the weekend, attached are two documents: —
A list of African American, Latino and Asian American candidates, divided between Cabinet/Deputy and Under/Assistant/Deputy Assistant Sectetary levels, as well as lists of senior Native Americans, Arab/Muslim Americans and Disabled Americans.
We have longer lists, but these are candidates whose names have been recommended by a number of sources for senior level jobs in a potential Administration. — A list of women, similarly divided between candidates for Cabinet/Deputy and other senior level positions.
Please let us know if you have any questions.
Mike Froman
Wel makkelijk, je kabinet laten kiezen door een bankquote:Op donderdag 24 november 2016 21:08 schreef Nintex het volgende:
[..]
Inderdaad, je wilt juist succesvolle mensen hebben die de boel draaien in plaats van een complete loser, armoedzaaier of beroeps lobbyisten. Daarnaast liet Obama zjn kabinet uitkiezen door Ciitgroup Executives, maar dat is voor links kennelijk geen probleem.
http://observer.com/2016/10/obama-makes-first-appearance-in-wikileaks-receives-admin-list-from-big-banker/
[..]
Zwets niet zo dom. Trump zegt op te komen voor de gewone man. Dat doet hij door miljardairs in zijn team op te nemen en de belasting voor de superrijken flink te verlagen.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:40 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Mensen diskwalificeren op basis van succes. Wat een wereld waarin links leeft.
Met andere woorden: Je wilt niet dat je kabinet een basket of deplorables is.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:08 schreef Nintex het volgende:
[..]
Inderdaad, je wilt juist succesvolle mensen hebben die de boel draaien in plaats van een complete loser, armoedzaaier
Als blijkt dat ze meer stemmen heeft gekregen zou je zeggen van wel.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Ik begrijp dat de stemmen in Michigan, Pennsylvania en Wisconsin misschien worden herteld. Bestaat er nou echt een kans dat Trump daardoor geen president wordt en dat Hillary het alsnog wordt?
Ja, precies. Alleen het lijkt me zo bizar, omdat alles al in gang is gezet. Bij Bush en Gore was het snel beslecht, maar er zijn al gesprekken geweest, Hillary heeft haar nederlaag erkend, Trumps kabinet is al bijna compleet...quote:Op donderdag 24 november 2016 21:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als blijkt dat ze meer stemmen heeft gekregen zou je zeggen van wel.
Nagenoeg nihil. De deadline voor Wisconsin is morgen, dus dan moeten ze wel erg rap zijn.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Ik begrijp dat de stemmen in Michigan, Pennsylvania en Wisconsin misschien worden herteld. Bestaat er nou echt een kans dat Trump daardoor geen president wordt en dat Hillary het alsnog wordt?
Dat wordt ook als reden genoemd waarom Clinton zelf niet aandringt op een hertelling, voor Stein lijkt het echter om een principekwestie te gaan.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies. Alleen het lijkt me zo bizar, omdat alles al in gang is gezet. Bij Bush en Gore was het snel beslecht, maar er zijn al gesprekken geweest, Hillary heeft haar nederlaag erkend, Trumps kabinet is al bijna compleet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |