abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 november 2016 @ 23:11:13 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_166882882
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator donderdag 24 november 2016 @ 23:16:11 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166883091
Goede ham, lucht gedroogd, niet gerookt
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 24 november 2016 @ 23:16:28 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_166883159
Fabrieksbrood. :o

Het ging me niet zozeer om de politiek als wel om de goede illustratie van hoe onderdrukte bevolkingsgroepen nogal eens tegen hun eigen belang in gaan doordat ze allerlei maatschappelijke opvattingen over hun groep hebben geïnternaliseerd.

Zie je ook in het dagelijks leven natuurlijk. Net zoveel vrouwen als mannen doen aan dingen als slut shaming.

Tijd voor een dutje nu. :Z
pi_166883173
Even aan Lonaa. Jurkje uitkiezen op wat het mooiste zit rond het 'grootste', in dit geval je toffe boobs, en dan even laten innemen bij je taille. Alleen al in mijn kleine dorpje zit een handvol (veelal Turkse) naaiateliers, dus vast ook bij jou, die voor tien tot vijftien euro zo'n aanpassing voor je doen. Presto: perfect zittend jurkje. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_166883239
Iets met wat stretch kan ook handig zijn. :)
  donderdag 24 november 2016 @ 23:20:14 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_166883242
Mini, klein grollebolleke van mij... wil je even kijken naar FB?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_166883333
Ik voel mij als vrouw zelf gelukkig persoonlijk nooit (écht nooit) onderdrukt en..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..maar het op grote schaal legitimeren van wanstaltig gedrag ten opzichte van vrouwen door het stemmen op Trump is natuurlijk ijzingwekkend naar. Brr.

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 25-11-2016 07:16:03 ]
pi_166883374
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini, klein grollebolleke van mij... wil je even kijken naar FB?
Ik heb geen Facebook, lief ander grollebolleke! :*
Waar gaat het over? Heb nog niet alles van vandaag terug kunnen lezen, ik kom net pas terug uit Rotterdam en ben al onderweg naar bed
  donderdag 24 november 2016 @ 23:25:53 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_166883407
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 23:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb geen Facebook, lief ander grollebolleke! :*
Waar gaat het over? Heb nog niet alles van vandaag terug kunnen lezen, ik kom net pas terug uit Rotterdam en ben al onderweg naar bed
CUL / [FB] Voor alle opmerkingen, tips en klachten!

Trusten harde werkster... X
pi_166883581
quote:
Ooo, die FB! :D Done :*

Trrrusten!
pi_166884876
:O nu al moe en ik moet nog de hele nacht. Nog iemand wakker?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 00:45:38 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166884888
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Met de nadruk op nog... Ben tanden aan het poetsen
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 00:55:00 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166884983
Mijn Kitchenaid kookboek was gisteren overigens gearriveerd. Ben benieuwd wat er allemaal in staat :D
pi_166885023
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoor.
Was de uitvaart vandaag van je collega?
Ging het een beetje?
pi_166885074
Oh ja...hebben jullie nog bedden vrij :{

Eerder dit jaar kreeg de zwaar delierende comateuze sch.va het aller-allerlaatste bed ( na lang zoeken?) ook omdat vervoer niét verantwoord was.
Op de dagafdeling, dan zouden ze de volgende ochtend wel verder kijken.

Heb je nog aanspraak?
Anders succes met wakker blijven. 😜
pi_166885377
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 00:59 schreef AnneX het volgende:

Ja hoor.
Was de uitvaart vandaag van je collega?
Ging het een beetje?
Bijzonder druk. Wel een mooie uitvaart. Al is het nu nog steeds niet werkelijk dat ik haar nooit meer ga zien. Het is nog net zo gek, onvoorstelbaar en onzinnig als een week geleden.

En ja we hebben bedden over en ik heb al de hele nacht aanspraak :Y Verder erg rustig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166885447
pi_166885490
Goedemorgen! Mag je al naar huis, Isa?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_166885500
:O

Geen zin in kantoor. }:|
pi_166885509
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 06:32 schreef mjan het volgende:
Goedemorgen! Mag je al naar huis, Isa?
7 uur *O*

Kom op, Ise! Bijna 15/16/17 uur (doorhalen wat niet van toepassing is).
pi_166885528
Zeg maar gerust 19:00. Na kantoor moet er gebakkerd worden!
  vrijdag 25 november 2016 @ 06:57:02 #23
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_166885539
Had ik al gezegd dat ik aan het Griekse strand zit? })
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 25 november 2016 @ 06:58:24 #24
3878 Vork
Manisch creatief
pi_166885541
7 uur! *O*
Nog 7 te gaan...
pi_166885547
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 06:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

7 uur *O*

Kom op, Ise! Bijna 15/16/17 uur (doorhalen wat niet van toepassing is).
*O* Lekker naar huis nu!
  vrijdag 25 november 2016 @ 07:04:06 #26
3878 Vork
Manisch creatief
pi_166885552
O en kaas natuurlijk! Nooit ham. :+
pi_166885560
Kaas! :Y
pi_166885562
Nu bed uit, fudge maken voor de bakkerij.

Kus voor Isabeau :*
pi_166885579
Ise, ik was even naar dat rapport aan het kijken en wat me opviel was dat de antwoordcategorie not clearly saying no or physically fighting back (in de vraag mbt 'when sexual intercourse without consent may be justified') double-barreled is (je vraagt twee dingen, met maar één mogelijk antwoord). Ik vind dat zeker in deze vraag best kwalijk, omdat het - in mijn ogen - echt van een verschillende orde is.

Verder vond ik het opvallend dat dit onderwerp met face to face interviews is onderzocht. Vraag me af hoeveel sociaal wenselijke antwoorden er daardoor zijn gegeven.
pi_166885582
Kaas! :9
pi_166885588
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 07:12 schreef mjan het volgende:
Ise, ik was even naar dat rapport aan het kijken en wat me opviel was dat de antwoordcategorie not clearly saying no or physically fighting back (in de vraag mbt 'when sexual intercourse without consent may be justified') double-barreled is (je vraagt twee dingen, met maar één mogelijk antwoord). Ik vind dat zeker in deze vraag best kwalijk, omdat het - in mijn ogen - echt van een verschillende orde is.
Goed punt!
  vrijdag 25 november 2016 @ 07:20:32 #32
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_166885610
quote:

Verder vond ik het opvallend dat dit onderwerp met face to face interviews is onderzocht. Vraag me af hoeveel sociaal wenselijke antwoorden er daardoor zijn gegeven.
Ik vond dat sowieso nogal een vage vraag, want het impliceert dat de verkrachter niet kan weten dat hij tegen de wil van de andere persoon bezig is.
Siesta & Fiesta!
pi_166885612
quote:
Als de vraag daadwerkelijk op die manier gesteld is dan is dat niet handig, maar in de tekst staat alleen een parafrase toch? Zou ook nog kunnen dat het percentage bij beide vragen gelijk was.

quote:
Dat zou het beeld nog minder rooskleurig maken. Ik weet niet hoe het onderzoek zich verhoudt tot soortgelijke anonieme onderzoeken, maar ik vond sommige percentages eerder laag dan hoog t.o.v. wat ik zou verwachten (al weet ik dat dat niets zegt).
  vrijdag 25 november 2016 @ 07:21:25 #34
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_166885613
Vandaag weer half 7 op voor de klusjesman. Tegels zouden vandaag klaar zijn en maandag beginnen ze met ophangen van de spullen :D Bijna klaar en dit weekend uitslapen O+
pi_166885618
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 07:20 schreef Bramito het volgende:

[..]

Ik vond dat sowieso nogal een vage vraag, want het impliceert dat de verkrachter niet kan weten dat hij tegen de wil van de andere persoon bezig is.
Maar dan denk je misschien vooral aan het klassieke, geweldadige beeld van verkrachting?
pi_166885628
Deze pagina uit het rapport suggereert wel dat het binnen één vraag viel:
http://i.imgur.com/4hnOfiy.png

..en ik kan me werkelijk niet voorstellen dat het er geen verschil is in hoe mensen denken over seks met iemand die niet duidelijk 'nee' zegt en met iemand die niet fysiek terugvecht.

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 25-11-2016 08:04:11 ]
pi_166885633
Maar goed, fudge dus. :W
pi_166885643
Wat kunnen mensen goed bedoeld toch de meest stompzinnige dingen zeggen. Arghhhhhhhhhhhh
pi_166885645
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 07:29 schreef minilot het volgende:
Maar goed, fudge dus. :W
ow fudge
zwijmel
  vrijdag 25 november 2016 @ 07:34:42 #40
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_166885649
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 07:23 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Maar dan denk je misschien vooral aan het klassieke, geweldadige beeld van verkrachting?
Ik probeer een voorbeeld te verzinnen waar je in een verkrachtingssituatie zit waar het slachtoffer niet duidelijk nee heeft gezegd of heeft terug gevochten. Ik kom dan op enge scenarios van gepland machtsmisbruik en zo. Brrrrrrrr, maar de vraag impliceert geen schuld bij de dader. Ik vind het gewoon een kut vraag.
Siesta & Fiesta!
pi_166885653
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 07:31 schreef Isabeau het volgende:
Wat kunnen mensen goed bedoeld toch de meest stompzinnige dingen zeggen. Arghhhhhhhhhhhh
Details graag! *)
pi_166885654
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 07:21 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Als de vraag daadwerkelijk op die manier gesteld is dan is dat niet handig, maar in de tekst staat alleen een parafrase toch? Zou ook nog kunnen dat het percentage bij beide vragen gelijk was.
Nee, ik baseer me op de interviewguide, die als bijlage aan het rapport is toegevoegd. Het is daadwerkelijk zo gesteld.

quote:
Dat zou het beeld nog minder rooskleurig maken. Ik weet niet hoe het onderzoek zich verhoudt tot soortgelijke anonieme onderzoeken, maar ik vond sommige percentages eerder laag dan hoog t.o.v. wat ik zou verwachten (al weet ik dat dat niets zegt).
Inderdaad. Het was ook geen pleidooi tegen het onderzoek, gewoon wat kanttekeningen. Ik heb verder inhoudelijk gezien geen verstand van de materie.
pi_166885673
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 07:35 schreef minilot het volgende:

Details graag! *)
Op mobiel. Typt kut. Met name spiritueel uitgedaagden denken wijs over te komen met nonsens gekletst.
pi_166885708
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 07:36 schreef mjan het volgende:

[..]

Nee, ik baseer me op de interviewguide, die als bijlage aan het rapport is toegevoegd. Het is daadwerkelijk zo gesteld.
Dan is het inderdaad een ondoordachte vraagstelling. Het is ook maar net wat voor situatie mensen zich daarbij voorstellen. Veel mensen denken bij verkrachting toch vooral aan mannen die uit de bosjes springen enzo (maar dan zou je juist hele andere cijfers verwachten...?).

Het lijkt me het beste om gewoon alleen seks te hebben met mensen die dat overduidelijk heel graag willen.
pi_166885722
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 07:34 schreef Bramito het volgende:

[..]

Ik probeer een voorbeeld te verzinnen waar je in een verkrachtingssituatie zit waar het slachtoffer niet duidelijk nee heeft gezegd of heeft terug gevochten. Ik kom dan op enge scenarios van gepland machtsmisbruik en zo. Brrrrrrrr, maar de vraag impliceert geen schuld bij de dader. Ik vind het gewoon een kut vraag.
Ik weet niet of je de zaak van Brock Turner hebt gevolgd? Victim blaming is nog steeds vrij gebruikelijk (in de VS wel duidelijk meer dan hier). De eerste vraag is vaak of het slachtoffer dronken was, of schaars gekleed...
pi_166885747
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 07:27 schreef minilot het volgende:
Deze pagina uit het rapport suggereert wel dat het binnen één vraag viel:
http://i.imgur.com/4hnOfiy.png

..en ik kan me werkelijk niet voorstellen dat het er geen verschil is in hoe mensen denken over seks met iemand die niet duidelijk 'nee' zegt en met iemand die fysiek terugvecht.
Nee, ho. Het gaat om iemand die niet duidelijk 'nee' zegt en/of iemand die NIET terugvecht. Niet om iemand die wel terugvecht!

M.a.w. het gaat over seks zonder toestemming met iemand die niet het woord 'nee' gebruikt en die ook niet terugvecht.
pi_166885752
Is dit de leeftijd dat mensen die je lief hebt gewoon doodgaan?
Vader van mijn eerste vriendje is overleden. Zelfde leeftijd als mijn moeder 😢
Vol in het leven en hoppakeeeee, gewoon dood.
pi_166885780
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 07:56 schreef mascara-klodder het volgende:
voor nabestaanden heel lastig, maar op zich zou ik graag zo sterven. Alleen hopelijk niet op de wc of zo
pi_166885786
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 07:56 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nee, ho. Het gaat om iemand die niet duidelijk 'nee' zegt en/of iemand die NIET terugvecht. Niet om iemand die wel terugvecht!

M.a.w. het gaat over seks zonder toestemming met iemand die niet het woord 'nee' gebruikt en die ook niet terugvecht.
Ja hooo, dat bedoelde ik ook! Even editen zo. Woordje gemist :)
Als dáár geen verschil tussen zou zitten was het wel heel bar en boos!
pi_166885797
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 07:56 schreef mascara-klodder het volgende:
yup, dat schijnt ook steeds erger te worden naarmate je ouder wordt. Zet je schrap :*

Zo, thuis. Achter een pc. Waar je normaal kan typen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166885807
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:03 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja hooo, dat bedoelde ik ook! Even editen zo. Woordje gemist :)
Als dáár geen verschil tussen zou zitten was het wel heel bar en boos!
In het Engels gaat de vraag over één persoon die én niet duidelijk nee zegt én niet terugvecht. De vraag klopt dus wel gewoon als je het mij vraagt. Elke vraag omschrijft een mogelijke situatie.
pi_166885808
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:01 schreef computergirl het volgende:

[..]

voor nabestaanden heel lastig, maar op zich zou ik graag zo sterven. Alleen hopelijk niet op de wc of zo
:D

Ik merk gewoon dat ik het er moeilijk mee heb. Met mijn opa's en oma had ik het ook moeilijk maar die waren al in de 80.

Ahwell, ik maak het maar een dagje shoppen in Ansterdam van volgende week na of voor de uitvaart :7
pi_166885819
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

yup, dat schijnt ook steeds erger te worden naarmate je ouder wordt. Zet je schrap :*

SPOILER
Wat een absurde reacties. :{
pi_166885827
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:09 schreef Isegrim het volgende:

Wat een absurde reacties. :{
Dat was tussen de 30+ zeer lieve en oprechte reacties hoor ;)
pi_166885838
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen ja. :D Maar dan nog, zulke mensen wil je toch een stoeptegel naar hun hoofd gooien? :X Sorry mini! :D Ik zou het nooit doen, jeweets. :*
pi_166885847
Oh en de halve dag verdrietig zijn en traantjes wegdrukken omdat blijkbaar iedereen dat deed (kut westerse maatschappij, kan je beter Syrisch jammeren imho) is heel erg vermoeiend en dan moet je eigenlijk niet aansluitend een hele nacht werken. Weer wat geleerd 8-) Zie, ik groei nog steeds in mijn werk :')
pi_166885864
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 07:21 schreef gcjoel het volgende:
Vandaag weer half 7 op voor de klusjesman. Tegels zouden vandaag klaar zijn en maandag beginnen ze met ophangen van de spullen :D Bijna klaar en dit weekend uitslapen O+
:o Het lijkt gewoon allemaal goed te gaan!
Spoilers!
pi_166885870
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

😘😘😘

Soms kun je gewoon beter ja en amen zeggen. Zeker in het geval van die laatste reactie :P
Maar van die laatste reactie weet je iig dat het zeer oprecht bedoeld is.
pi_166885881
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Oh en de halve dag verdrietig zijn en traantjes wegdrukken omdat blijkbaar iedereen dat deed (kut westerse maatschappij, kan je beter Syrisch jammeren imho) is heel erg vermoeiend en dan moet je eigenlijk niet aansluitend een hele nacht werken. Weer wat geleerd 8-) Zie, ik groei nog steeds in mijn werk :')
Doet me denken aan een erg interessante podcast die ik gisteren luisterde:

http://guiltyfeminist.libsyn.com/24-crying-with-dr-emily-grossman
pi_166885886
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:11 schreef Isegrim het volgende:

Dat mag ik hopen ja. :D Maar dan nog, zulke mensen wil je toch een stoeptegel naar hun hoofd gooien? :X Sorry mini! :D Ik zou het nooit doen, jeweets. :*
SPOILER
pi_166885888
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:14 schreef mascara-klodder het volgende:

😘😘😘

Soms kun je gewoon beter ja en amen zeggen. Zeker in het geval van die laatste reactie :P
Maar van die laatste reactie weet je iig dat het zeer oprecht bedoeld is.
Weet je, MK, ik vrees dat ze allemaal op hun eigen manier goed bedoeld waren 8)7
pi_166885898
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:12 schreef Isabeau het volgende:

You go girl :7

Zelf heb ik best wat moeite om mijn verdriet te tonen. Sta op standje overleven. Maar gisteren toen ik hoorde van mijn eerste schoonvader barste ik ineens los met de tranen :')
Heb ook zoveel lol met die man gehad O+
En wat was ik toen nog jong ook. Ik geloof een jaar of 17 tot mijn 20ste.
pi_166885902
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:15 schreef Isegrim het volgende:

Doet me denken aan een erg interessant podcast die ik gisteren luisterde:

http://guiltyfeminist.libsyn.com/24-crying-with-dr-emily-grossman
Ik zie héél veel linkjes en geen flauw idee waar het over gaat of welk linkje ik zou moeten hebben voor de podcast. Digibeet blijkbaar :+
  vrijdag 25 november 2016 @ 08:20:17 #64
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_166885909
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:o Het lijkt gewoon allemaal goed te gaan!
Ja dat gaat het ook. Bijna eng!
misschien volgende week de kerstboom alsnog opzetten :D
pi_166885922
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:18 schreef mascara-klodder het volgende:

You go girl :7

Zelf heb ik best wat moeite om mijn verdriet te tonen. Sta op standje overleven. Maar gisteren toen ik hoorde van mijn eerste schoonvader barste ik ineens los met de tranen :')
Heb ook zoveel lol met die man gehad O+
En wat was ik toen nog jong ook. Ik geloof een jaar of 17 tot mijn 20ste.
Nou, MK, het overlijden van deze man (van je moeders leeftijd) komt ook wel verdomde snel na het overlijden van je moeder en dat hakt er wel in. En ik kan wel roepen dat je gerust je verdriet mag tonen, maar hahaha dat doe ik zelf niet eens echt, alles wordt zsm onderdrukt en met een glimlach verdoezeld :D Herkenbaar zeker? :')
pi_166885937
Ik ben wel weer even uitgeraasd :7 Adem in, adem uit. Thee! Uit Rotterdam. Van de toko.
pi_166885947
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie héél veel linkjes en geen flauw idee waar het over gaat of welk linkje ik zou moeten hebben voor de podcast. Digibeet blijkbaar :+
Nee, ligt aan die site, je kunt niet goed naar één specifieke aflevering linken. Het gaat om Crying with Dr Emily Grossman.
pi_166885948
Dit is inderdaad de leeftijd waarop ouders overlijden en ernstig ziek worden MK. Als ik om me heen kijk, zijn er nog maar bar weinig vrienden en bekenden die twee gezonde ouders hebben die beide nog geen kanker of andere levensbedreigende ziekte hebben gehad...

Ja, mijn ouders zijn allebei nog alive and kicking. Vraag me af hoe lang dat nog duurt.
Spoilers!
pi_166885955
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wel weer even uitgeraasd :7 Adem in, adem uit. Thee! Uit Rotterdam. Van de toko.
:*
Spoilers!
pi_166885983
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 07:48 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dan is het inderdaad een ondoordachte vraagstelling. Het is ook maar net wat voor situatie mensen zich daarbij voorstellen. Veel mensen denken bij verkrachting toch vooral aan mannen die uit de bosjes springen enzo (maar dan zou je juist hele andere cijfers verwachten...?).

Het lijkt me het beste om gewoon alleen seks te hebben met mensen die dat overduidelijk heel graag willen.
Volgens mij gaat dit ook over vrouwen die zonder echt nee te zeggen hun man hun gang laten gaan. En eigenlijk niet willen.

Volgens mij zijn er best een paar gradaties in ongewilde sex.
Whatever...
pi_166886009
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:25 schreef Isegrim het volgende:

Nee, ligt aan die site, je kunt niet goed naar één specifieke aflevering linken. Het gaat om Crying with Dr Emily Grossman.
Gevonden en luister nu even. Duurt wat te lang om wakker voor te blijven, maar lijkt me wel de moeite waard.
pi_166886014
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:30 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Volgens mij gaat dit ook over vrouwen die zonder echt nee te zeggen hun man hun gang laten gaan. En eigenlijk niet willen.

Dat denk ik ook.

Anderzijds kan ik me ergens ook nog wel voorstellen dat je een geil meisje oppikt in een bar, mee naar huis neemt en dat ze daar eenmaal iets te dronken is om nog enthousiast mee te doen.

Niet perse allemaal netjes maar ook niet altijd heel fout. Maar soms wel en daar ligt het probleem. Wanneer wel en wanneer niet.
Spoilers!
pi_166886018
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:30 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat is ook de situatie waaraan ik dacht. En dat komt heel erg veel voor...

quote:
Uiteraard. Maar de vraag is vooral: waarom zou je seks willen hebben met iemand die daar duidelijk geen trek in heeft?

Ik heb in mijn leven ook mannen 'hun gang laten gaan'. Ik zou daar zelf niet het woord 'verkrachting' voor gebruiken, maar kut is het wel.
pi_166886023
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gevonden en luister nu even. Duurt wat te lang om wakker voor te blijven, maar lijkt me wel de moeite waard.
:Y Het is sowieso een onwijs leuke podcast. Ik moet heel vaak hardop lachen. De 'emergency episodes' over Trump zijn ook zeer de moeite. Wel traantjesrisico. :Y
pi_166886033
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

Anderzijds kan ik me ergens ook nog wel voorstellen dat je een geil meisje oppikt in een bar, mee naar huis neemt en dat ze daar eenmaal iets te dronken is om nog enthousiast mee te doen.

Niet perse allemaal netjes maar ook niet altijd heel fout. Maar soms wel en daar ligt het probleem. Wanneer wel en wanneer niet.
In die situatie gewoon niet doen. Die vrouw is wilsonbekwaam. Bij twijfel niet doen, punt.
pi_166886045
Waarom blijf ik maar horen dat mensen nog noooit gehoord hebben van een vrouwelijke mass shooter (het zijn altijd mannen, heus! eh - niet) terwijl er verdorie nog een band een nummer over heeft geschreven ook!! (voor wie denkt dat dit een losse opmerkin gis: dat kwam grappend op die podcast naar voren)

https://en.wikipedia.org/(...)shooting_(San_Diego)

I don't like Monday's.
Ring a bell?!

quote:
The Cleveland Elementary School shooting took place on January 29, 1979, in San Diego, California. Shots were fired at a public elementary school. The principal and a custodian were killed. Eight children and a police officer were injured. A 16-year-old girl, Brenda Spencer, who lived in a house across the street from the school, was convicted of the shootings. Tried as an adult, Spencer pleaded guilty to two counts of murder and assault with a deadly weapon, and was given an indefinite sentence. As of December 2015 she is still in prison.

A reporter reached Spencer by phone while she was still in the house but had stopped shooting. The reporter asked Spencer why she carried out the shooting. She answered: "I don't like Mondays",which inspired Bob Geldof to write the Boomtown Rats' song by that name.
pi_166886048
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:35 schreef Isegrim het volgende:

:Y Het is sowieso een onwijs leuke podcast. Ik moet heel vaak hardop lachen. De 'emergency episodes' over Trump zijn ook zeer de moeite. Wel traantjesrisico. :Y
Ze klinken de moeite waard voor tijdens het wandelen *O*
pi_166886057
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Waarom blijf ik maar horen dat mensen nog noooit gehoord hebben van een vrouwelijke mass shooter (het zijn altijd mannen, heus! eh - niet) terwijl er verdorie nog een band een nummer over heeft geschreven ook!! (voor wie denkt dat dit een losse opmerkin gis: dat kwam grappend op die podcast naar voren)

https://en.wikipedia.org/(...)shooting_(San_Diego)

I don't like Monday's.
Ring a bell?!

[..]

Het zijn vrijwel altijd mannen. Dat zeggen ze ook. :P
pi_166886064
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:34 schreef Isegrim het volgende:

Uiteraard. Maar de vraag is vooral: waarom zou je seks willen hebben met iemand die daar duidelijk geen trek in heeft?
Omdat dat is zoals seks voor veel mensen is. Mijn oma heeft wel eens verteld dat ze, als opa zin had, haar ogen dicht deed en rustig ging liggen. Dan viel het best mee.

Dit onderzoek is onder mensen van alle leeftijden uit veel landen gehouden. Niet iedereen is even vrij als wij en niet iedereen werd even goed voorgelicht als wij.
Spoilers!
pi_166886074
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:36 schreef Isegrim het volgende:

In die situatie gewoon niet doen. Die vrouw is wilsonbekwaam. Bij twijfel niet doen, punt.
Een nette man doet niets. Een geile opportunist wel. En volgens mij zijn de meeste mannen al vrij snel opgewonden door een leuke/mooie vrouw. Dronken of niet. Ik vind je ook niet volledig wilsonbekwaam hoor, als je drank op hebt. Dat duurt wel ff voor je echt niet meer kan weet wat je doet. Misschien moet je ook niet zo dronken worden in het openbaar dat je niet meer weet wat je doet.
pi_166886082
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:39 schreef Isegrim het volgende:

Ja! Maar ze zeggen ook lachend dat ze nog nooit van een vrouwelijke schutter hebben gehoord (en laat ik dat nou net ook eerder deze maand hebben gehoord) terwijl er verdorie een bekend popnummer over is!
pi_166886106
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:36 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Mee eens. Maar ik snap wel dat het gebeurt. Ze had al aangegeven wel te willen, er was toestemming. Man is dronken. Man is geil.

Al vraag ik me nog steeds af hoe memsen in vredesnaam zo laveloos kunnen worden maar dat is weer een ander punt ;)
Spoilers!
pi_166886108
Die Emily Grossman klinkt overigens exact als mijn schoonzus 8-) Taalgebruik, inhoud en accent had ze dat best kunnen zijn.
pi_166886129
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Omdat dat is zoals seks voor veel mensen is. Mijn oma heeft wel eens verteld dat ze, als opa zin had, haar ogen dicht deed en rustig ging liggen. Dan viel het best mee.

Dit onderzoek is onder mensen van alle leeftijden uit veel landen gehouden. Niet iedereen is even vrij als wij en niet iedereen werd even goed voorgelicht als wij.
Ik vraag waarom je dat als man zou willen. Trek je dan verdomme gewoon af.
pi_166886137
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:40 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moet je ook niet zo dronken worden in het openbaar dat je niet meer weet wat je doet.
Sorry, maar nee, nee, nee. :( Al loop je straalbezopen in je blote reet over straat.
pi_166886175
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:48 schreef Isegrim het volgende:

Sorry, maar nee, nee, nee. :( Al loop je straalbezopen in je blote reet over straat.
Er is ook nog eigen verantwoordelijkheid en als jij gewoon stomdronken om een kerel gaat hangen en hem gaat zoenen en je lijf tegen hem aandrukt en nergens laat zien dat je niet wilt, dan vind ik die man niet per se fout. Absoluut niet netjes, absoluut een zak en niet iemand waar ik mee om zou gaan, maar niet per se een verkrachter. Niet zo slachtofferig doen voor vrouwen die blijkbaar zo stupide zijn.
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 08:54:10 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166886179
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:39 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Schandalig, hierin schiet feminisme te kort. Meer vrouwen zouden met een machinegeweer ter hand moeten nemen om deze cijfers in evenwicht te brengen.
pi_166886211
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:47 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vraag waarom je dat als man zou willen. Trek je dan verdomme gewoon af.
Omdat zo'n man ook niet beter weet?
Spoilers!
pi_166886216
Hell, ik heb ook wel dronken seks gehad (met partner). Is dat dan verkrachting in een relatie omdat ik eventueel niet zou hebben gewild als ik niet dronken was?

Onlangs nog een verhaal op FOK gelezen van een man die dronken was (en zij dus niet) en die seks had gehad met een meisje waar hij anders geen seks mee zou hebben gehad als hij niet dronken was geweest en nu was hij bang dat zij meer uit de situatie zou halen dan er was. Hij voelde zich schuldig. Zijn vrienden lieten merken dat hij een klootzak was etc.

Maar HIJ was dronken en ZIJ niet. Als dat omgekeerd was geweest was hij ook de klootzak en zij niet 8)7 Waarom was zij niet de verkrachter door gebruik te maken van een dronken man?
pi_166886217
Om kwart voor 9 wakker worden en dan vinden dat je uitgeslapen hebt. Wat is er met me gebeurd?!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_166886218
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:53 schreef Isabeau het volgende:
Er is ook nog eigen verantwoordelijkheid en als jij gewoon stomdronken om een kerel gaat hangen en hem gaat zoenen en je lijf tegen hem aandrukt en nergens laat zien dat je niet wilt, dan vind ik die man niet per se fout. Absoluut niet netjes, absoluut een zak en niet iemand waar ik mee om zou gaan, maar niet per se een verkrachter. Niet zo slachtofferig doen voor vrouwen die blijkbaar zo stupide zijn.
Is seks voor die man een noodzaak? :? Wat is er op tegen om gewoon je lul in je broek te houden als je geen enkele manier hebt om te weten dat die vrouw in niet-dronken toestand ook seks met je zou willen?

Sorry, maar ik denk hier echt heel erg anders over.
pi_166886239
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Hell, ik heb ook wel dronken seks gehad (met partner). Is dat dan verkrachting in een relatie omdat ik eventueel niet zou hebben gewild als ik niet dronken was?
Binnen een relatie vind ik een heel ander verhaal.

quote:
Onlangs nog een verhaal op FOK gelezen van een man die dronken was (en zij dus niet) en die seks had gehad met een meisje waar hij anders geen seks mee zou hebben gehad als hij niet dronken was geweest en nu was hij bang dat zij meer uit de situatie zou halen dan er was. Hij voelde zich schuldig. Zijn vrienden lieten merken dat hij een klootzak was etc.

Maar HIJ was dronken en ZIJ niet. Als dat omgekeerd was geweest was hij ook de klootzak en zij niet 8)7 Waarom was zij niet de verkrachter door gebruik te maken van een dronken man?
Ook zij zit fout wmb. En don't get me wrong, ik heb zoiets ook wel eens gedaan. En dat was fout.
pi_166886245
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:58 schreef Isegrim het volgende:

Is seks voor die man een noodzaak? :? Wat is er op tegen om gewoon je lul in je broek te houden als je geen enkele manier hebt om te weten dat die vrouw in niet-dronken toestand ook seks met je zou willen?

Ja, dat is prima hoor :Y

Is de uitslag van dat onderzoek nog steeds schokkend hoor, ook al verschillen we op dit puntje van mening :7
pi_166886247
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Schandalig, hierin schiet feminisme te kort. Meer vrouwen zouden met een machinegeweer ter hand moeten nemen om deze cijfers in evenwicht te brengen.
Dat is ook een mogelijke oplossing.
pi_166886314
Was even boodschappen doen maar alles wat Ise zegt!

In een relatie is het wel wat anders. Heb de vader van M in die7 jaar samenwonen zo vaak zijn gang laten gaan. Gewoon omdat ik niet beter wist :@ En dan was ik weer even er vanaf :')
pi_166886340
Nog even een nuance. Ik vind het niet gek als een man van de gelegenheid gebruik maakt als een vrouw zich aan zijn voeten werpt en duidelijk op dat moment wel seks wil (ook al is ze stomdronken en zou ze anders nooit seks willen met betreffend heerschap).

Een man die gebruik maakt van een half comateuze vrouw die laveloos stil op een bed ligt mag wat mij betreft direct de gevangenis in. Ga niet door start. U ontvangt geen $20.000.
pi_166886372
Ik zit klaar voor een hele dag Gilmore Girls. Ik heb allemaal ranzig junkfood in huis gehaald :9
Spoilers!
pi_166886396
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit klaar voor een heledag Gilmore Girls. Ik heb allemaal ranzig junkfood in huis gehaald :9
Ik wil je trouwen O+
pi_166886404
quote:
Ik zit klaar voor een heledag Gilmore Girls. Ik heb allemaal ranzig junkfood in huis gehaald :9
Black Friday bij Blizzard kost wow maar 5 euro, speelbaar tot level 100 en eerste maand gratis O-)
Dat heeft mij verdorie zeker 270 euro gekost.

Maar Gilmore Girls is ook leuk *)
pi_166886424
quote:
Ik zit klaar voor een hele dag Gilmore Girls. Ik heb allemaal ranzig junkfood in huis gehaald :9
*O* *O* vanavond *O* *O* Goed dat je het zegt, ff wat lekkers te snaaien halen :Y
pi_166886451
Ik wilde ook Gilmore Girls gaan kijken (heb alleen pilot gezien en dat leek me tof), maar ik kom er steeds maar niet aan toe. Misschien moet ik meer nachtdiensten doen :+
pi_166886453
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Was even boodschappen doen maar alles wat Ise zegt!

In een relatie is het wel wat anders. Heb de vader van M in die7 jaar samenwonen zo vaak zijn gang laten gaan. Gewoon omdat ik niet beter wist :@ En dan was ik weer even er vanaf :')
Dat is het punt dus "in een relatie is het anders". Er staat niet bij die vraag voor welke situatie die vraag geldt. De meeste volwassenen zitten in een relatie, wellicht denken mensen binnen dat kader wanneer ze zo'n vraag beantwoorden.

Ik vind trouwens dat seks binnen een relatie voor alle partijen prettig moet zijn maar dat lijkt me logisch.
Spoilers!
pi_166886465
Seks zou per definitie leuk en fijn moeten zijn. Is het dat niet en voelt het als een plicht, wil je er liever onderuit, dan moet je daarover praten. En dat is voor heel veel mensen heel erg lastig - des te meer reden om meer publieke discours over het onderwerp te hebben (maar dan echt en geen SBS6-onzin). En eindelijk eens te zorgen voor góede seksuele voorlichting op scholen waarbij vooral ook aandacht wordt besteed aan het genot dat je aan seks kunt beleven. En aan mogen vragen wat je wilt, mogen instrueren wat jij precies nodig hebt (en wat je niet wilt). Kostte mij meer dan 30 jaar voordat ik zo ver was, had ik toch wel eerder gewild. :')
pi_166886485
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dat is het punt dus "in een relatie is het anders". Er staat niet bij die vraag voor welke situatie die vraag geldt. De meeste volwassenen zitten in een relatie, wellicht denken mensen binnen dat kader wanneer ze zo'n vraag beantwoorden.

Ik vind trouwens dat seks binnen een relatie voor alle partijen prettig moet zijn maar dat lijkt me logisch.
Ik vind 'in een relatie is het anders' eerlijk gezegd ook enorme bullshit, maar goed. Eeuwen lang was je vrouw verkrachten in een relatie (en in veel landen nog steeds) dood normaal en niet strafbaar. Dus waarom is het in een relatie eigenlijk anders? Fel tegen bepaalde vormen van opgedrongen seks buiten een relatie en in een relatie is het plots heel anders. Dat zie ik dan weer anders.
pi_166886487
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Black Friday bij Blizzard kost wow maar 5 euro, speelbaar tot level 100 en eerste maand gratis O-)
Dat heeft mij verdorie zeker 270 euro gekost.

Maar Gilmore Girls is ook leuk *)
Oeh, verleidelijk.

Kan het best nu kopen en over een tijdje pas spelen toch?
Spoilers!
pi_166886502
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

Oeh, verleidelijk.

Kan het best nu kopen en over een tijdje pas spelen toch?
Die maand gratis gaat geloof ik wel direct in! En kan volgens mij tot eind november, dus je hebt een week voor Gilmore Girls O-)
pi_166886503
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:07 schreef Isabeau het volgende:
Nog even een nuance. Ik vind het niet gek als een man van de gelegenheid gebruik maakt als een vrouw zich aan zijn voeten werpt en duidelijk op dat moment wel seks wil (ook al is ze stomdronken en zou ze anders nooit seks willen met betreffend heerschap).

Een man die gebruik maakt van een half comateuze vrouw die laveloos stil op een bed ligt mag wat mij betreft direct de gevangenis in. Ga niet door start. U ontvangt geen $20.000.
Daar zie ik uiteraard ook wel een verschil. Maar dan nog vind ik in de bovenste situatie dat je gewoon wijzer moet zijn. Is kwakje kwijt nou zo belangrijk? :?

Het hele uitgangspunt dat mannen zich maar moeilijk kunnen beheersen is gewoon zo vreselijk fout. Dat doet ook mannen tekort.
pi_166886522
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:17 schreef Isegrim het volgende:

Daar zie ik uiteraard ook wel een verschil. Maar dan nog vind ik in de bovenste situatie dat je gewoon wijzer moet zijn. Is kwakje kwijt nou zo belangrijk? :?

Het hele uitgangspunt dat mannen zich maar moeilijk kunnen beheersen is gewoon zo vreselijk fout. Dat doet ook mannen tekort.
Ik denk dat de meeste mannen niet eens weten/door hebben dat ze fout zitten door seks te hebben met een gewillige dronken vrouw. Voorlichting kan geen kwaad.
pi_166886532
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind 'in een relatie is het anders' eerlijk gezegd ook enorme bullshit, maar goed. Eeuwen lang was je vrouw verkrachten in een relatie (en in veel landen nog steeds) dood normaal en niet strafbaar. Dus waarom is het in een relatie eigenlijk anders? Fel tegen bepaalde vormen van opgedrongen seks buiten een relatie en in een relatie is het plots heel anders. Dat zie ik dan weer anders.
Die opmerking heeft wel alleen betrekking op seks in bedwelmde toestand.

Overigens vallen wij meestal gewoon in slaap dan. :')
pi_166886560
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:19 schreef Isegrim het volgende:

Die opmerking heeft wel alleen betrekking op seks in bedwelmde toestand.

Overigens vallen wij meestal gewoon in slaap dan. :')

Op mijn werk viel ik bijna in slaap en nu zit ik hier echt klaarwakker te internetten -O-
pi_166886562
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:07 schreef Isabeau het volgende:

Ik ben 1x in de situatie gekomen dat een man zo erg misbruik van me had kunnen maken.

Maar toen ik 's ochtends wakker werd en hij weg was lag er in de keuken een lief briefje en mijn ontbijt stond klaar.
Met de 2 rottweilers opgesloten in de huiskamer :')

Daarna ben ik zijn post gaan zoeken om te weten waar ik in vredesnaam was :') Vervolgens een berichtje op Hyves of iemand wist waar de dichtstbijzijnde bushalte was :')
pi_166886595
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Soms tijdens. :7

quote:
Op mijn werk viel ik bijna in slaap en nu zit ik hier echt klaarwakker te internetten -O-
Sjips.
pi_166886607
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:21 schreef mascara-klodder het volgende:

Ik ben 1x in de situatie gekomen dat een man zo erg misbruik van me had kunnen maken.

Maar toen ik 's ochtends wakker werd en hij weg was lag er in de keuken een lief briefje en mijn ontbijt stond klaar.
Met de 2 rottweilers opgesloten in de huiskamer :')

Daarna ben ik zijn post gaan zoeken om te weten waar ik in vredesnaam was :') Vervolgens een berichtje op Hyves of iemand wist waar de dichtstbijzijnde bushalte was :')
Had je wel enig idee wie die man dan was en heb je hem later nog gesproken? :D

Ik denk ook wel dat de meeste mannen geen seks willen met een duidelijk stomdronken vrouw!
pi_166886643
En seks met een stomdronken man is ook niet echt een succes meestal. :+
pi_166886648
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is voor mij nu ook logisch. Maar toen vond seks gewoonweg geen drol aan. Ik was ook nog wel jong destijds hoor. Nu weet ik wel beter en doen we het meestal 3x per dag :7
pi_166886676
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Had je wel enig idee wie die man dan was en heb je hem later nog gesproken? :D

Ik denk ook wel dat de meeste mannen geen seks willen met een duidelijk stomdronken vrouw!
Ik heb zelfs nog jarenlang contact met hem gehad ;)
pi_166886698
rekeningen :{
pi_166886700
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:27 schreef Isegrim het volgende:
Ja dat wilde ik ook nog zeggen :+
pi_166886703
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:27 schreef Isegrim het volgende:
Nou, ik ben wel eens oprecht verbaasd geweest hoe hard zo'n dronken man nog kan worden O-)
pi_166886711
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Ja, daar zouden ze ook iets aan moeten doen. Maakt veel mensen ongelukkig! Weg met de rekeningen!
pi_166886738
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, daar zouden ze ook iets aan moeten doen. Maakt veel mensen ongelukkig! Weg met de rekeningen!
Ik ging net even 2 jurkjes bestellen, vooraf betalen, maar eens kijken hoe het met de bankrekening gesteld is.

Dat wordt wel spannend deze maand. :')
Daar zie ik ook nog niet snel verbetering in komen, trouwens. Studie is echt heel duur, volgende maand moet de auto voor de APK, dan komen in het nieuwe jaar de gemeentelijke belastingen erbij. Matig.

Ik kijk alweer uit naar het vakantiegeld. Het is bijna mei toch?
pi_166886767
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik ging net even 2 jurkjes bestellen, vooraf betalen, maar eens kijken hoe het met de bankrekening gesteld is.

Dat wordt wel spannend deze maand. :')
Daar zie ik ook nog niet snel verbetering in komen, trouwens. Studie is echt heel duur, volgende maand moet de auto voor de APK, dan komen in het nieuwe jaar de gemeentelijke belastingen erbij. Matig.

Ik kijk alweer uit naar het vakantiegeld. Het is bijna mei toch?
Geen 13e maand? Ik ben altijd zo blij met de 13e maand :@
pi_166886769
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen 13e maand? Ik ben altijd zo blij met de 13e maand :@
Nope ;(
pi_166886782
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:35 schreef Lonaa het volgende:

Nope ;(
Kut.

En ja, studeren is duur -O-
pi_166886786
De ALL-THE-MONEY-periode is in de zomer. Vakantiegeld, belastingteruggave, teveel betaalde energie, AWBZ-vergoeding.

:')
pi_166886794
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Je mag die van mij erbij :7

Zo even Rotterdam bellen. Ze hebben mijn uitkering gestopt met allemaal dreigementen.
Ik heb zoiets van: jonguhhh dan stop je die uitkering toch per 1 november.

Ik moet nu 3 dagen terugbetalen. Op de hoop bij Lonaa dan maar :7

Gotta luvvv bureaucratie :7
pi_166886826
Ohja ik kreeg de brief ergens begin november. Nu pas hebben ze door dat ik met de GBA sinds 28 oktober gewoon weer thuis woon

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2016 09:39:19 ]
pi_166886830
Ik ga denk ik toch maar gebruikte slipjes verkopen. :')
pi_166886847
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohja ik kreeg de brief ergens begin november. Nu pas hebben ze door dat ik GBA sinds 28 oktober gewoon weer thuis woon
Had je dat niet gewoon zelf moeten doorgeven 8)7
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 09:39:10 #130
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166886848
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:17 schreef Isegrim het volgende:

[..]

De man in kwestie is in dit geval mogelijk ook beneveld. Waarom zou hij de verstandige uit moeten hangen? De dame is kwestie doet ook iets waar ze achteraf van denkt 'als ik nuchter was had ik dat niet gedaan'. Voor de man geldt dat misschien ook.
pi_166886867
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:39 schreef derLudolf het volgende:

De man in kwestie is in dit geval mogelijk ook beneveld. Waarom zou hij de verstandige uit moeten hangen? De dame is kwestie doet ook iets waar ze achteraf van denkt 'als ik nuchter was had ik dat niet gedaan'. Voor de man geldt dat misschien ook.
Ja, ook dat nog. Meestal hebben beiden te veel gedronken en toch is het altijd de schuld van de man.
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 09:40:08 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166886869
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga denk ik toch maar gebruikte slipjes verkopen. :')
:9~
pi_166886876
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

:9~
20 euro, ik DM je mijn rekeningnummer.
pi_166886877
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Had je dat niet gewoon zelf moeten doorgeven 8)7
Yup maar op dat moment ging mijn moeder een beetje dood enzo.

Ze hadden ook gewoon een mailtje kunnen sturen.
pi_166886895
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:

Yup maar op dat moment ging mijn moeder een beetje dood enzo.

Ze hadden ook gewoon een mailtje kunnen sturen.
Goed excuus :7
pi_166886975
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

We hadden het geloof ik over een situatie waarin de vrouw wel en de man niet dronken is.

In de meeste gevallen heeft een man het fysieke overwicht. Daar zit wmb wel een belangrijk verschil.
pi_166887020
Even voor de duidelijkheid: ik heb vriend in mijn huis gelaten omdat hij problemen had. Dat was op donderdag. Ben daar eerlijk over geweest to Arosa. Met 2 dagen moest ik verhuizen.
Heb ik geregeld. Zaterdag verhuisd. Op zondag gehoord over mijn moeder en op woensdag is ze doodgegaan. In die tussentijd heb ik het opgebracht om een afspraak te maken met de gemeente Delft om me te laten inschrijven. Dat kon pas de 28ste.

Mijn uitkering werd trouwens rechtstreeks gestort op de rekening van Arosa. Heb daar nooit wat mee te maken gehad.
pi_166887031
Bedtijd :O

Fijne (zonnige!! :o ) dag allemaal en tot later vandaag.
pi_166887032
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Goed excuus :7
  vrijdag 25 november 2016 @ 09:51:39 #140
3878 Vork
Manisch creatief
pi_166887043
Een 13e maand, komt dat nog voor dan?
pi_166887044
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Bedtijd :O

Fijne (zonnige!! :o ) dag allemaal en tot later vandaag.
slaap lekker lieverd😘
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 09:52:11 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166887049
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:46 schreef Isegrim het volgende:

[..]

We hadden het geloof ik over een situatie waarin de vrouw wel en de man niet dronken is.

In de meeste gevallen heeft een man het fysieke overwicht. Daar zit wmb wel een belangrijk verschil.
Hoe vaak doet die situatie zich voor
Als een dronken vrouw een kerel loopt op de geilen, dan wordt die vent ook vanzelf week...
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 09:52:42 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166887063
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:51 schreef Vork het volgende:
Als je loon per vier weken krijgt
pi_166887066
quote:
Ja, hallo. Elke weldenkende instantie heeft toch wel enig begrip hoop ik voor een situatie waarin plots alles onbenullig lijkt en correct doorgeven van een adres even geen prioriteit heeft. Daar denk je dan toch niet eens aan joh :*
pi_166887071
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hoe vaak doet die situatie zich voor
Als een dronken vrouw een kerel loopt op de geilen, dan wordt die vent ook vanzelf week...
Trek je af, opgelost.
pi_166887078
quote:
Ja, blijkbaar in de ziekenhuis CAO :Y Perifeer dan dus. Universitaire ziekenhuizen hebben weer een eigen aparte CAO 8)7
  vrijdag 25 november 2016 @ 09:54:04 #147
3878 Vork
Manisch creatief
pi_166887091
quote:

[..]

Dat verandert niets aan het aantal maanden.
pi_166887094
quote:

Nee hoor, ik krijg gewoon loon per maand.

Per 4 weken zou de uitbetalingsdatum steeds een paar dagen naar voren moeten schuiven en dat doet het niet.
pi_166887116
quote:

[..]

BS. F krijgt z'n loon per 4 weken, maar geen 13e maand hoor ;)
pi_166887124
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:55 schreef Lonaa het volgende:

En dat kan dus blijkbaar ook :+
pi_166887128
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dat kan dus blijkbaar ook :+
Nou ja, 52 weken zijn toch ook gewoon deelbaar door 4. :+
pi_166887152
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:56 schreef Lonaa het volgende:

Nou ja, 52 weken zijn toch ook gewoon deelbaar door 4. :+
Ik geloof dat hoofdrekenen een van de eerste onderdelen is die achteruit gaan bij slaapgebrek. Getest op het biologisch centrum in Haren toen ik daar nog studeerde O-)
  vrijdag 25 november 2016 @ 10:02:12 #153
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_166887210
quote:
Ik heb ook al zin in vanavond!!
Shit echt bij gilmore girls hoort vreetwerk he? :D
Die trailers maakten me al helemaal blij :')
  vrijdag 25 november 2016 @ 10:04:23 #154
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_166887239
quote:
Anna heeft het net gehad. Maar dat is overheid.
pi_166887425
de duutser krijgt ook een 13e maand deze maand. Yuhu!

Verder ben ik het (zoals meestal) met Ise eens. En ook in een relatie wil ik geen seks als ik eigenlijk geen zin heb.
pi_166887468
OMFG!!!!!! Net Rotterdam gebeld of ze even ene rekeningnummer willen geven.

Het komt er op neer dat ik volgende week woensdag een belafspraak heb :')

Ik moet echt wat mondiger worden ofzo :+
pi_166887722
Vorig jaar kregen we een eindejaarsuitkering van ¤ 500 bruto geloof ik. Geen idee of we dit jaar iets krijgen. Ooit was het geloof ik een half maandsalaris ofzo.
pi_166887786
Pfff...zei ik hier niet laatst dat mijn huis klaar is en ik niets meer hoefde te doen? Wrong!!!!
Woensdagavond bleek de (beton) vloer onder de ketel zeiknat te zijn. Vanochtend kwam de ketelmonteur, maar met de ketel is niets mis. Waarschijnlijk een leiding stuk, de vloer is heel heel nat.
Hopelijk kan er snel iemand komen om eea op te lossen, voordat de vloer omhoog komt in de hal. :(
We have far more in common than that which devides us..
pi_166887868
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff...zei ik hier niet laatst dat mijn huis klaar is en ik niets meer hoefde te doen? Wrong!!!!
Woensdagavond bleek de (beton) vloer onder de ketel zeiknat te zijn. Vanochtend kwam de ketelmonteur, maar met de ketel is niets mis. Waarschijnlijk een leiding stuk, de vloer is heel heel nat.
Hopelijk kan er snel iemand komen om eea op te lossen, voordat de vloer omhoog komt in de hal. :(
Hoofdkranen dicht doen?
pi_166887909
Werd niet geadviseerd door de loodgieter. Ik moet toch ook douchen enzo.
pi_166887962
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:58 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Jij stak je tong in Louise terwijl die No way nuchter was na die lading wijn.

Als je dronken maar nog wel ietwat bij bewustzijn bent, zie ik het probleem niet zo. De eerste keer dat wij net elkaar in bed belandde waren we verre van nuchter.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_166887980
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En ik kreeg Loon per maand en wél een 13e maand.
pi_166888012
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Jij stak je tong in Louise terwijl die No way nuchter was na die lading wijn.

Als je dronken maar nog wel ietwat bij bewustzijn bent, zie ik het probleem niet zo. De eerste keer dat wij net elkaar in bed belandde waren we verre van nuchter.
Ik vind zoenen wel iets anders dan seks hoor...

Maar ik doel vooral op situaties waarin je iemand mee naar huis neemt die je verder nog helemaal niet kende...
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 10:53:18 #164
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166888013
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:54 schreef Vork het volgende:

[..]

Dat verandert niets aan het aantal maanden.
Aan het eind houdt je vier weken over :Y
  vrijdag 25 november 2016 @ 10:53:59 #165
3878 Vork
Manisch creatief
pi_166888018
Ik ben ook maar een derderangs werknemer hè, niet direct bij het bedrijf in dienst. Dus geen eindejaarsuitkering, bonus, kerstborrel of -pakket hier.
pi_166888040
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Maar ik doel vooral op situaties waarin je iemand mee naar huis neemt die je verder nog helemaal niet kende...
Oh oké, ik wist niet dat je Louise naar haar eigen huis had willen sturen als ze mee had gewild.
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 10:56:26 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166888057
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, ik krijg gewoon loon per maand.

Per 4 weken zou de uitbetalingsdatum steeds een paar dagen naar voren moeten schuiven en dat doet het niet.
Nja, je krijgt zeg elke maand op de 22e loon gebaseerd 160 uur werk, aan het eind van het jaar heb je dan nog 160 onbetaalde uren, die krijg je dan. Zo bedoelde ik het.
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 10:57:42 #168
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166888079
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:53 schreef Vork het volgende:
Ik ben ook maar een derderangs werknemer hè, niet direct bij het bedrijf in dienst. Dus geen eindejaarsuitkering, bonus, kerstborrel of -pakket hier.
Dat krijgt mijn broertje bij de ene uitzendbureau wel, bij het andere niet. Maar dat zijn ook oplichters...
  vrijdag 25 november 2016 @ 10:59:00 #169
3878 Vork
Manisch creatief
pi_166888115
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Aan het eind houdt je vier weken over :Y
vier weken is geen maand. Dit is een poging om het positief te brengen, maar in feite is iedere 4 weken loon ontvangen gewoon kut en onhandig.
pi_166888116
Ha, volgens mij maakt LHO mijn punt al :D

Ik zie het net zo als Isa: als je geen verkeerde keuzes wilt maken op het gebied van bedpartners, moet je nooit zo dronken worden dat je dingen doet waar je later spijt van krijgt. Als je dronken en geil bent, dan kan ik de ander (nuchter of niet) het niet kwalijk nemen daar op in te gaan, of het nu een man of vrouw is.

Ik vind de cijfers wel erg schokkend. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand tegen mijn zin in iets deed. Ik kan me het bij de meeste/bijna alle mannen in mijn omgeving ook niet voorstellen.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_166888139
Een 13e maand lijkt me heerlijk :Y Aan het einde van het jaar gaat het geld veel te hard. Gelukkig krijgen we dit jaar wel weer een kerstpakket, daar ben ik dol op O+
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:03:57 #172
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_166888209
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:59 schreef Lot_1 het volgende:
Ha, volgens mij maakt LHO mijn punt al :D

Ik zie het net zo als Isa: als je geen verkeerde keuzes wilt maken op het gebied van bedpartners, moet je nooit zo dronken worden dat je dingen doet waar je later spijt van krijgt. Als je dronken en geil bent, dan kan ik de ander (nuchter of niet) het niet kwalijk nemen daar op in te gaan, of het nu een man of vrouw is.

Ik vind de cijfers wel erg schokkend. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand tegen mijn zin in iets deed. Ik kan me het bij de meeste/bijna alle mannen in mijn omgeving ook niet voorstellen.
Ja zo denk ik er ook over. Als je dronken bent en je gaat dus met iemand mee omdat je geil bent, prima dat je als je niet gedronken had dat misschien nooit had gedaan maar dat is je eigen verantwoordelijkheid en niet die van een ander. Op dat moment zeg je dus wel ja. Dus kan je niet van de andere partij verwachten dat deze eerst onderzoekt of het eigenlijk een nee is.
Zolang je aanspreekbaar bent uiteraard, niet als je laveloos in de steeg ligt ofzo.
pi_166888309
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja zo denk ik er ook over. Als je dronken bent en je gaat dus met iemand mee omdat je geil bent, prima dat je als je niet gedronken had dat misschien nooit had gedaan maar dat is je eigen verantwoordelijkheid en niet die van een ander. Op dat moment zeg je dus wel ja. Dus kan je niet van de andere partij verwachten dat deze eerst onderzoekt of het eigenlijk een nee is.
Zolang je aanspreekbaar bent uiteraard, niet als je laveloos in de steeg ligt ofzo.
Het is op zijn allerminst een situatie waarin je regelmatig heel expliciet moet checken of iemand nog steeds echt wil. Mee naar huis gaan != consent.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 november 2016 @ 11:14:39 #174
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_166888390
Ik krijg elke 4 weken uitbetaald en dus effectief gezien ook een 13e maand. Maar ik vind het maar lastig plannen.
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:15:27 #175
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_166888401
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:10 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het is op zijn allerminst een situatie waarin je regelmatig heel expliciet moet checken of iemand nog steeds echt wil. Mee naar huis gaan != consent.
Je kunt er inderdaad niet vanuit gaan dat meegaan is toestemming nee. Maar ik vind wel dat je er vanuit mag gaan dat als hij/zij niet wil diegene dat aangeeft. Ik vind dat echt een stukje eigen verantwoordelijkheid. Daar hoef je niet om te vragen.
Ik heb ook wel eens een jongen meegenomen naar mn hotelkamer, alleen had ik andere bedoelingen dan hij blijkbaar (naief :') ) maar die heb ik gewoon weggestuurd hoor, dronken en wel.
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:16:33 #176
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_166888422
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Je kunt er inderdaad niet vanuit gaan dat meegaan is toestemming nee. Maar ik vind wel dat je er vanuit mag gaan dat als hij/zij niet wil diegene dat aangeeft. Ik vind dat echt een stukje eigen verantwoordelijkheid. Daar hoef je niet om te vragen.
Ik heb ook wel eens een jongen meegenomen naar mn hotelkamer, alleen had ik andere bedoelingen dan hij blijkbaar (naief :') ) maar die heb ik gewoon weggestuurd hoor, dronken en wel.
Jij wilde sex maar hij niet?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_166888431
Ik kreeg net m'n loon weer binnen. Ik ben blij. O+ Nog even twee maandjes flink wat uurtjes maken, daarna naast stage even wat minder. Denk dat ik dan 14 uur blijf werken, dan is het wel te combineren.
pi_166888479
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik vind het zelf vele malen belangrijker dat mensen bij twijfel over enthousiaste deelname geen seks hebben dan dat mensen expliciet 'nee' zeggen als ze niet willen. En aan dat laatste wordt wel aandacht besteed en aan het eerste niet of nauwelijks.
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:21:55 #179
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_166888518
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij wilde sex maar hij niet?
Andersom :P
pi_166888637
ohh, ik heb zo geen zin om te werken vandaag. Heb nog geen klap gedaan.

Ik ben in m'n hele leven 1x zo dronken geweest dat ik bepaalde delen niet meer weet. O.a. m'n eerste zoen met de (broodnuchtere) Duutser kan ik me niet meer herinneren. Dat gezegd hebbende:

Als je heel erg dronken bent en niet meer kan handelen en als vrouw alleen maar kan liggen, dan zou ik het heel belangrijk vinden dat een potentiele bedpartner checkt of je dit echt wel wilt. (lijkt me niets trouwens, met z'n persoon seks hebben).

Als je dronken bent, maar zelf nog actief kan handelen en dus actief betrokken bent bij seks, dan is het je eigen verantwoordelijkheid, vind ik. Je kunt niet van iemand verwachten dat hij/zij jouw fysieke boodschap negeert en eerst nog even vraagt of je het wel zeker weet. Als je het niet zeker weet, waarom doe je het dan?
pi_166888748
Die vraag is vooral relevant als níet overduidelijk is dat iemand heel graag wil. Niet dat je elke paar minuten moet vragen of iemand nog wel wil. :+ Dat maakt het er ook niet leuker op. :')
pi_166888777
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:37 schreef Isegrim het volgende:
Die vraag is vooral relevant als níet overduidelijk is dat iemand heel graag wil. Niet dat je elke paar minuten moet vragen of iemand nog wel wil. :+ Dat maakt het er ook niet leuker op. :')
Nee. Maar als iemand er zelf actief bij is dan lijkt het me duidelijk dat die persoon graag wil. Maar absoluut, als het niet duidelijk is dan vragen.
pi_166888798
Ik heb wat andere ideeën over seksualiteit dan Isegrim, maar die zijn van een dusdanige aard dat ik ze zorgvuldig en genuanceerd zou moeten omschrijven en daar heb ik met de huidige baggerchaos op mijn werk echt geen tijd voor, helaas! Maar zonder zelf een duit in het zakje te doen lees ik met een half oog en geboeid met jullie mee. :) Carry on ^O^

En Isa, ga jij eens slapen joh! :*
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 november 2016 @ 11:41:52 #184
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_166888815
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:40 schreef minilot het volgende:
Ik heb wat andere ideeën over seksualiteit dan Isegrim,
Dit heb ik met alle meningen van Isegrim.
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 11:43:24 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166888846
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:

Als je dronken bent, maar zelf nog actief kan handelen en dus actief betrokken bent bij seks, dan is het je eigen verantwoordelijkheid, vind ik. Je kunt niet van iemand verwachten dat hij/zij jouw fysieke boodschap negeert en eerst nog even vraagt of je het wel zeker weet. Als je het niet zeker weet, waarom doe je het dan?
Eens.
Volgens mij kan zo'n dame dan haar drinkinname beter ook iets beperken als dat achteraf toch vaak ongewild is.
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:50:55 #186
45206 Pietverdriet
pi_166888957
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:21 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Andersom :P
Je wilde hem een kopje thee aanbieden op je hotelkamer?
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:51:44 #187
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_166888971
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je wilde hem een kopje thee aanbieden op je hotelkamer?
Drank ja :')
En ik dacht nog dat dat gewoon heel logisch was! ^O^
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:55:14 #188
45206 Pietverdriet
pi_166889017
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik meestal ook
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:56:39 #189
45206 Pietverdriet
pi_166889034
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Technisch gezien was het aanranding
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 12:00:48 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166889084
Ik vind Ise's beredenering trouwens zo lekker krom. Altijd moet de vrouw sterk, onafhankelijk zijn en gelijke rechten hebben. Maar op dit vlak moeten vrouwen ineens als zwakker worden beschouwd en (tegen zichzelf?) worden beschermd :N

Als je als vrouw van jezelf weet dat als je wat borrels op hebt je wat losbandiger bent, mannen gaat actief gaat verleiden en niet zegt dat je geen seks wil maar je er de volgende dag dan wel kut over voelt, helpt het ook om misschien iets minder te drinken...

Een kruising met slecht zicht op de weg van links nader je toch ook niet met 80 km/u?
pi_166889140
Pff. Ik ben waarschijnlijk de enige student die boos is omdat een docent een cijfer gaat verhogen. :') Resultaten waren slecht, dus krijgt iedereen er 2 punten bij. Doe normaal, joh. Mijn diploma is echt geen zak waard op deze manier.
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:06:20 #192
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_166889156
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:00 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind Ise's beredenering trouwens zo lekker krom. Altijd moet de vrouw sterk, onafhankelijk zijn en gelijke rechten hebben. Maar op dit vlak moeten vrouwen ineens als zwakker worden beschouwd en (tegen zichzelf?) worden beschermd :N

Als je als vrouw van jezelf weet dat als je wat borrels op hebt je wat losbandiger bent, mannen gaat actief gaat verleiden en niet zegt dat je geen seks wil maar je er de volgende dag dan wel kut over voelt, helpt het ook om misschien iets minder te drinken...

Een kruising met slecht zicht op de weg van links nader je toch ook niet met 80 km/u?
Godsodeju. Jij maakt alle vooroordelen wel weer waar he? Eikel.
pi_166889162
Ik vind het onzin dat het overduidelijk moet zijn dat iemand wel wil. Het is toch genoeg als iemand het gewoon duidelijk maakt als hij/zij het niet wil. Tenzij iemand natuurlijk helemaal niet meer in staat is om te reageren.
pi_166889176
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dan trek ik bij deze mijn mening over de actie van je ex in. :7
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 12:08:17 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166889178
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:06 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ha mevrouwtje zeiklijster leef ook nog

Ik vind jou een zeiklijster
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 12:09:23 #196
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166889187
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het onzin dat het overduidelijk moet zijn dat iemand wel wil. Het is toch genoeg als iemand het gewoon duidelijk maakt als hij/zij het niet wil. Tenzij iemand natuurlijk helemaal niet meer in staat is om te reageren.
InHolland? :7
pi_166889193
Nee.
pi_166889437
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:00 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb het al een aantal posts steeds over mensen. Daar vallen mannen en vrouwen en iedereen die daartussen zit onder.

Dat gezegd hebbende...

Mannen zijn *doorgaans* fysiek sterker dan vrouwen en dat brengt wat mij betreft inderdaad een extra verantwoordelijkheid mee om niet je zin door te drijven en zelfbeheersing te beoefenen op dit vlak. Hoe beledigend is het voor mannen dat er nogal eens vanuit wordt gegaan dat zij een soort willoos slachtoffer van hun driften zijn?

Mannen zijn er zelf ook bij gebaat om geen seks te hebben met een onbekende vrouw die flink dronken is, lijkt mij.

In de praktijk wordt het verwijt van 'te dronken', 'onvoorzichtig' etcetera vrijwel uitsluitend richting vrouwen gemaakt.

Dus we kunnen wel gaan zitten lullen over dronken mannen van wie misbruik wordt gemaakt, maar dat komt in vergelijking gewoon verdomde weinig voor. Net zoals 9 op de 10 verkrachtingen een verkrachting van een man door een vrouw is en niet andersom. Dat maakt een verkrachting van een man door een vrouw niet minder erg, maar het zegt wel iets over onze maatschappij.

Dingen doen zich nu eenmaal niet voor in een vacuüm en het kan geen kwaad om rekening te houden met maatschappelijke context in je handelen.

quote:
Dit trekt het een beetje in het belachelijke...
pi_166889451
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Technisch gezien was het aanranding
Als zij niet wilde had je gelijk.
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:50:54 #200
63722 z80
I fink you freaky
pi_166889760
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:27 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Als zij niet wilde had je gelijk.
Dat heb je duidelijk gevraagd en bevestiging in woorden gekregen? Of is het een aanname. Iets waarvan je volgens je eigen post vind dat het een nogo is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_166889851
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:50 schreef z80 het volgende:

[..]

Dat heb je duidelijk gevraagd en bevestiging in woorden gekregen? Of is het een aanname. Iets waarvan je volgens je eigen post vind dat het een nogo is.
Ik heb niet gezegd dat het verbaal moet zijn. Het moet beide partijen meer dan duidelijk zijn dat de ander graag wil. Daar zijn niet beslist woorden voor nodig. Meestal niet zelfs.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 november 2016 @ 13:18:04 #202
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_166890245
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:08 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dan trek ik bij deze mijn mening over de actie van je ex in. :7
Daar ben ik het niet mee eens.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 november 2016 @ 13:19:06 #203
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_166890266
Ik heb overigens gezegd dat ik dit weekend wat spulletjes zal verzamelen en dat ze die kan ophalen als ik zover ben.

Toch maar de eer aan mezelf gehouden. Laat ze der gelukkig mee worden.
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 13:20:32 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166890301
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:19 schreef Kreator het volgende:
Ik heb overigens gezegd dat ik dit weekend wat spulletjes zal verzamelen en dat ze die kan ophalen als ik zover ben.

Je kunt ook alles door de helft doen :D
pi_166890325
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:19 schreef Kreator het volgende:

Dat is dan wel weer tof.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 november 2016 @ 13:21:30 #206
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_166890329
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik heb er wel aan gedacht, maar dat is heel lastig met kerstballen.
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 13:23:40 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166890375
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb er wel aan gedacht, maar dat is heel lastig met kerstballen.
In de blender er mee :+ Will it blend.
Beide de helft. Ruimt ook ruimte vriendelijker op.
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 13:24:35 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166890398
Heeft iemand hier eigenlijk een Blendtec blender? :D
pi_166890583
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Met kerstballen nog een hele kunst.

[/spuit 11]
pi_166890601
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:24 schreef derLudolf het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk een Blendtec blender? :D
Weet je wat die dingen kosten?

Ik zou er wel eentje willen.
pi_166890615
ik gebruik mijn blender eigenlijk bijna nooit..
pi_166890706
Ik heb mijn blender weggedaan. Gebruik gewoon m'n staafmixer voor alles.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 november 2016 @ 13:43:23 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_166890733
De blender hier gebruik ik in periodes. Dan heel vaak en dan bijna nooit. Wel fijn om er één in huis te hebben.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_166890792
Ik heb een blender bij de kenwood. Net als Borisz gebruik ik 'm soms een paar keer per week en soms een maand of twee helemaal niet.
pi_166890807
Ik gebruik mijn blender ook zelden, maar een Blendtec zou ik willen voor de cultwaarde. :D
pi_166890882
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:41 schreef Myraela het volgende:
Gebruik gewoon m'n staafmixer voor alles.
Ik ook. :Y Ik heb wel een blender, maar die heb ik alweer maanden niet gebruikt.
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:51:46 #217
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_166890901
Blender wordt iedere dag gebruikt voor shakes bij mij thuis ^O^
Gewoon een goedkope trouwens
pi_166891114
Ah, post op kantoor, altijd leuk! :9

Voor op mijn obscureherfstleeslijst2016: een pseudo-filosofisch klassiekertje uit de jaren zestig van de vorige eeuw.

Ook wel: praktisch handboek voor de epicuriaans-hedonistische atheïst. :7

[ Bericht 6% gewijzigd door minilot op 25-11-2016 14:15:42 ]
pi_166891132
Ugh, als deze drukte op mijn werk aanhoudt tot ik weg kan om 21:00 dan denk ik dat ik bij thuiskomst meteen mijn bed inkruip. :')
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:05:34 #221
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_166891170
Nee, jouw nekharen gaan recht overeind staan bij wát ze ook post. En dan serveer je dat af met wat oneliners. Hoewel isegrim en ik ook zeker mijlen ver uiteen liggen wat visie betreft, probeer ik áltijd te lezen wát ze zegt en bedoelt. En als ik het niet begrijp, dan vraag ik verder naar wat ze bedoelt. Wat kan je overkomen? Dat je mening wordt bijgesteld?

FOK!kers met weldoordachte meningen, die zich daadwerkelijk verdiepen in materie en bewezen bereid zijn hun mening bij te stellen: wat kun je daar nou tegen hebben? Je hoeft het niet eens te worden hoor, maar wellicht steek je er iets van op (kan ook zijn: gerede bevestiging van wat je al vond).

Ik juich het eigenlijk onvoorwaardelijk toe als mensen hun best doen hun mening zorgvuldig te formuleren. Het scheidt het kaf van het koren en ik voel me geenszins bedreigd als die mening niet strookt met de mijne. Weloverwogen meningen zijn nooit dom en vind ik zelf dus áltijd interessant als gedachtenexperiment. Het scherpt je.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 25-11-2016 14:18:22 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_166891267
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:06 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Ludolf erg slecht gelezen. Ik haal dit iig niet uit Ise haar postings.
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:14:20 #223
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_166891297
Mijn post was een reactie op Ludolf zijn post en de algehele aversie van Z80. Ik heb hier geloof ik wat spoken op de lijn en kan niet quoten. :'(
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_166891346
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ha mevrouwtje zeiklijster leef ook nog

Ik vind jou een zeiklijster
Jij moet niet zo zuigen.
pi_166891350
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn post was een reactie op Ludolf zijn post. Ik heb hier geloof ik wat spoken op de lijn en kan niet quoten.
Maar heel duidelijk en zo waar. Ik ben soms zo jaloers hoe jij (maar ook anderen) dingen kunt zeggen.
Soms, als je meteen in de pen (toetsenbord) wilt klimmen, kan je beter even iets herlezen, misschien wel eens hardop. Dan komt het duidelijker over wat de bedoeling is. En dan ook nog eens je eigen geschrevene herlezen voordat je op verzenden drukt.

Ik doe het ook niet altijd, maar probeer het wel.
pi_166891435
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn post was een reactie op Ludolf zijn post en de algehele aversie van Z80. Ik heb hier geloof ik wat spoken op de lijn en kan niet quoten. :'(
Dat is lang zo erg niet als dat ik voor de 2de keer de gemeente Rotterdam bel voor een rekeningnummer waar ik mijn 3 dagen te veel uitgekeerde uitkering kan storten en er wordt doorverwezen dat ik dit kan vragen op de eerdergenoemde belafspraak :')

Ze willen die bijna ¤120 niet geloof ik :7
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 14:28:00 #227
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166891554
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik gebruik mijn blender ook zelden, maar een Blendtec zou ik willen voor de cultwaarde. :D
Ja precies, heb geen blender en heren staafmixer maar toch is het gaaf zo'n ding te hebben. Maar idd, ze zijn flink aan de prijs.
pi_166891558
MK, met hoeveel pech en gedoe en onduidelijkheid jij altijd met allerhande instanties lijkt te hebben: is het niet op de één of andere manier mogelijk om iemand in te schakelen die je kan helpen met dat soort zaken?
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:29:35 #229
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_166891585
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:22 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat is lang zo erg niet als dat ik voor de 2de keer de gemeente Rotterdam bel voor een rekeningnummer waar ik mijn 3 dagen te veel uitgekeerde uitkering kan storten en er wordt doorverwezen dat ik dit kan vragen op de eerdergenoemde belafspraak :')

Ze willen die bijna ¤120 niet geloof ik :7
Over de mate van wat erg is, verschillen we dan kennelijk van mening. Ik vind het niet zo kies dat je voor wie men je uit alle macht probeerde te behoeden, in huis neemt op een zorgvuldig beschermd blijf-van-mijn-lijf-adres. Dit adres kan nooit meer gebruikt worden, snap je dat?
Maar op dit soort liefdevolle realiteitszin zit je doorgaan niet te wachten.
Hou het geld apart en stort het terug zodra het administratief in orde is. Jouw geld was het al niet, dus dan heb je het toch gewoon beschikbaar? Hou de eer aan jezelf, zou ik zeggen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_166891589
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar heel duidelijk en zo waar. Ik ben soms zo jaloers hoe jij (maar ook anderen) dingen kunt zeggen.
Soms, als je meteen in de pen (toetsenbord) wilt klimmen, kan je beter even iets herlezen, misschien wel eens hardop. Dan komt het duidelijker over wat de bedoeling is. En dan ook nog eens je eigen geschrevene herlezen voordat je op verzenden drukt.

Ik doe het ook niet altijd, maar probeer het wel.
Helaas is relativeren niet 1 van haar sterkste punten. Het is zoals zij het ziet en een andere mogelijkheid is er niet.

Maar verder is het een genot om Duderinnnetjes epistels te lezen :Y
pi_166891604
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Over de mate van wat erg is, verschillen we dan kennelijk van mening. Ik vind het niet zo kies dat je degene tegen wie men je uit alle macht probeerde te behoeden, in huis neemt op een zorgvuldig beschermd blijf-van-mijn-lijf-adres. Maar daar zit je vast niet op te wachten.
Hou het geld apart en stort het terug zodra het administratief in orde is. Jouw geld was het al niet, dus dan heb je het toch gewoon beschikbaar? Hou de eer aan jezelf, zou ik zeggen.
^O^
pi_166891636
SPOILER
En nu kecksen bakken.
pi_166891648
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Over de mate van wat erg is, verschillen we dan kennelijk van mening. Ik vind het niet zo kies dat je degene tegen wie men je uit alle macht probeerde te behoeden, in huis neemt op een zorgvuldig beschermd blijf-van-mijn-lijf-adres. Maar daar zit je vast niet op te wachten.
Dat doe ik dan ook gewoon. Maar het blijft wel debiel dat er niet gewoon een rekeningnummer gegeven kan worden.

Alles wat je erbij vertelt heeft hier niks mee te maken.
pi_166891707
Wacht, wat. Je ex zit nu bij jou in het huis waar je veilig zou moeten zijn van hem? :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 november 2016 @ 14:41:02 #235
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_166891822
Zou Iwanius Het Handelsblad al hebben gelezen?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:41:28 #236
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166891832
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:35 schreef Myraela het volgende:
Wacht, wat. Je ex zit nu bij jou in het huis waar je veilig zou moeten zijn van hem? :')
Nee, zij woont weer bij hem.
The love you take is equal to the love you make.
pi_166891852
quote:
Nou nee. Niet echt. Lees maar terug
pi_166891896
Telefoon uit. Vriend thuis inmiddels.
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:45:39 #239
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_166891916
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat doe ik dan ook gewoon. Maar het blijft wel debiel dat er niet gewoon een rekeningnummer gegeven kan worden.

Alles wat je erbij vertelt heeft hier niks mee te maken.
Ja wel. De rest heeft er alles mee te maken. Inclusief je kritiek dat ik niet relativeer. Nee, ik ben niet in staat te relativeren dat een meisje op FOK! zich keer op keer onderwerpt aan een gewelddadige man. En dat horen we al tien jaar van je. Wat valt er nog te relativeren, vind je zelf? Shoot me dat ik het me nog steeds aantrek. Misschien moet je eens overwegen wie je beste raadgevers zijn: de zachte heelmeesters bleken het niet te zijn, me dunkt.
Maar goed, dat is geen discussie voor hier wellicht.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 14:47:05 #240
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166891949
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:31 schreef Isegrim het volgende:

En ik heb aan werkelijk niemand een hekel als persoon. Ook niet aan z80, ook niet aan Ludolf. Ik heb het idee dat dat andersom misschien anders is, maar daar heb ik verder geen invloed op.
Wellicht, misschien zit dat in het stukje superieur voelen, zo komt het soms wel over namelijk... Goed om te weten dat dat niet zo is.

Bak ze :W
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:47:39 #241
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166891967
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Telefoon uit. Vriend thuis inmiddels.
:X
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:49:34 #242
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_166892008
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:42 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Nou nee. Niet echt. Lees maar terug
quote:
Welnee, dat zou ze nooit doen. Nu ja, paar dagjes wel, toen dreigde hij opgepakt te worden door de politie. Was een noodsituatie.

Ze is weer bij de ex ingetrokken.

Dat is heel wat anders. Hij had het heel moeilijk, zonder haar.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_166892051
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wellicht, misschien zit dat in het stukje superieur voelen, zo komt het soms wel over namelijk... Goed om te weten dat dat niet zo is.

Bak ze :W
Ik zou zeggen, kom eens naar een meet, ik val echt wel mee hoor. O+

Het is ook nooit persoonlijk. Ik weet vaak niet eens meer wie iets postte, let er veelal niet op. En geloof het of niet, ik denk soms wekenlang na over iets wat iemand hier heeft gezegd.
pi_166892072
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja wel. De rest heeft er alles mee te maken. Inclusief je kritiek dat ik niet relativeer. Nee, ik ben niet in staat te relativeren dat een meisje op FOK! zich keer op keer onderwerpt aan een gewelddadige man. En dat horen we al tien jaar van je. Wat valt er nog te relativeren, vind je zelf? Shoot me dat ik het me nog steeds aantrek. Misschien moet je eens overwegen wie je beste raadgevers zijn: de zachte heelmeesters bleken het niet te zijn, me dunkt.
Maar goed, dat is geen discussie voor hier wellicht.
Dit. Ik reageer al weken niet meer op mk omdat het me volstrekt zinloos lijkt, maar dit is waarheid.
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:53:54 #245
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_166892075
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:52 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, kom eens naar een meet, ik val echt wel mee hoor. O+

Het is ook nooit persoonlijk. Ik weet vaak niet eens meer wie iets postte, let er veelal niet op. En geloof het of niet, ik denk soms wekenlang na over iets wat iemand hier heeft gezegd.
Zolang je elkaar niet persoonlijk aanvalt omdat je een andere mening hebt moet dat toch ook gewoon kunnen, normaal verder omgaan met elkaar?
Ik neem ook aan dat je in het echt ook niet de hele dag discussies loopt te voeren :D
pi_166892110
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Welnee, dat zou ze nooit doen. Nu ja, paar dagjes wel, toen dreigde hij opgepakt te worden door de politie. Was een noodsituatie.

Ze is weer bij de ex ingetrokken.

Dat is heel wat anders. Hij had het heel moeilijk, zonder haar.
Pff. Ik kan het gewoon niet begrijpen. Ik vind het heel knap dat jij het nog steeds niet opgeeft. Ik heb dit nog niet zo lang gevolgd, en heb nu al zoiets van 'dan zoek je het toch zelf uit, vooral niet komen huilen achteraf'.

Ik snap al niet waarom je terug zou gaan, maar er elke keer weer zo open over zijn, lijkt me alleen maar een enorme schreeuw om aandacht. Zo'n opmerking als 'Vriend thuis, telefoon uit.' is toch gewoon olie op het vuur gooien, of ben ik nou gek?
pi_166892189
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:55 schreef Myraela het volgende:

[..]
Zo'n opmerking als 'Vriend thuis, telefoon uit.' is toch gewoon olie op het vuur gooien, of ben ik nou gek?
Je bent uiteraard niet gek.

Ik heb niet de illusie dat we iemand die zulk sterk destructief borderline-gedrag vertoont op een forum kunnen helpen, maar ik weet wél dat maar blijven meelullen en prijzen voor 'sterk zijn' en op eieren lopen in elk geval averechts werkt.

Geen idee hoe we MK vanuit de SC daadwerkelijk kunnen helpen. Dat is voor professionals al verschrikkelijk moeilijk als het om dit soort problematiek gaat. Helaas. :{
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:02:37 #248
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_166892252
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Pff. Ik kan het gewoon niet begrijpen. Ik vind het heel knap dat jij het nog steeds niet opgeeft. Ik heb dit nog niet zo lang gevolgd, en heb nu al zoiets van 'dan zoek je het toch zelf uit, vooral niet komen huilen achteraf'.

Ik snap al niet waarom je terug zou gaan, maar er elke keer weer zo open over zijn, lijkt me alleen maar een enorme schreeuw om aandacht. Zo'n opmerking als 'Vriend thuis, telefoon uit.' is toch gewoon olie op het vuur gooien, of ben ik nou gek?
Ik snap er zelf ook geen hout van.
Ik snap de openheid en de ongegeneerde brutaliteit erover ook niet zo goed. Ze wil ons uitdagen, denk ik, in hoe ver we willen gaan om erop te reageren?

Denk dat veel FOK!kers er al klaar mee zijn nu. Barmhartigheid heeft ook zijn grenzen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_166892255
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Zolang je elkaar niet persoonlijk aanvalt omdat je een andere mening hebt moet dat toch ook gewoon kunnen, normaal verder omgaan met elkaar?
Ik neem ook aan dat je in het echt ook niet de hele dag discussies loopt te voeren :D
Regelmatig, maar niet de hele dag nee. :D

Schriftelijk vind ik fijner omdat ik dan kan nadenken over wat ik zeg en hoe.
pi_166892432
Omdat ik indertijd nauwelijks hier keek en ik er toch wel eea over las ben ik terug gaan lezen (fikse klus trouwens). En ik ben me rot geschrokken. Dat het gebeurt ja, maar dat je het meerdere keren laat gebeuren, daar kan ik niet bij

Maar net als jullie snap ik het ook niet, en wat een onzekerheid heb je dan in je dat je denkt dat dat je "lifeline" tot geluk is. Je bent toch veel meer waard dan als boksbal te fungeren.

En nu, ze zoekt het weer op lijkt het. Want hij wist haar niet te vinden, zij hem wel. Da's een uitgestoken hand naar hem geweest.
pi_166892457
En het is heel 'normaal' gedrag bij vrouwen (ws ook mannen) in die situatie. Kun je vanalles van vinden, maar je doet er geen drol aan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:15:41 #252
45206 Pietverdriet
pi_166892477
Als ik dit lees hierboven, moet ik aan mijn broer denken, jarenlang gewerkt in de hulpverlening en noodopvang voor vrouwen die door hun kerel lens geslagen werden. Hij is daarmee opgehouden omdat ze vrijwel altijd weer naar die vent teruggingen of er net zo eentje uitzochten, paar maanden later waren ze dan weer zielig met dichtgeslagen luiken.
pi_166892509
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:14 schreef Vanyel het volgende:
En het is heel 'normaal' gedrag bij vrouwen (ws ook mannen) in die situatie. Kun je vanalles van vinden, maar je doet er geen drol aan.
Ik had vroeger ook 2 vrouwen in mijn kennissen kring die het ook lieten gebeuren dan wel opzochten.
1 was een zeer onzeker meisje nog eigenlijk maar die ander, daar stond ik altijd heel raar van te kijken dat ze het heeft laten gebeuren. Zeer succesvolle zakenvrouw, keihard in zaken, die echt (dacht ik) alles prima voor elkaar had.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 november 2016 @ 15:24:07 #254
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_166892594
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Weloverwogen meningen zijn nooit dom
:o. Nou, dat is me nogal een statement.
pi_166892664
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik snap er zelf ook geen hout van.
Ik snap de openheid en de ongegeneerde brutaliteit erover ook niet zo goed. Ze wil ons uitdagen, denk ik, in hoe ver we willen gaan om erop te reageren?

Denk dat veel FOK!kers er al klaar mee zijn nu. Barmhartigheid heeft ook zijn grenzen.
Dat is toch de kern van borderline gedrag of niet? (Edit: niet het terugkeren naar mishandeling, dat gebeurt sowieso veel, maar de manier van (online) aandacht vragen en wellicht dramatiseren wel, plus zelfdestructief gedrag...)

Ik heb er in elk geval geen geduld voor.
Kwak
pi_166892734
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat is toch de kern van borderline gedrag of niet?
Precies, en dat maakt het ook zo lastig. Ik vind dit gedrag van MK dan ook niet stom of slecht of onbegrijpelijk - ik snap waar het vandaan komt en ik heb vooral ontzettend met haar te doen. Maar ik realiseer me ook dat het niet reëel is om te denken dat ik er vanachter mijn computertje wat aan kan doen - zelfs voor mensen in de directe omgeving van zo iemand en zélfs voor hulpverleners is het verschrikkelijk moeilijk om door te dringen en een verandering in gedrag voor elkaar te krijgen. Vooral heel, heel sneu. Ik zou niet in MK's schoenen willen staan. :N

Maar MK, áls je het idee hebt dat ik je met iets concreets kan helpen: eindeloos geduld hier en je geeft maar een brul op Whatsapp of hier. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 25-11-2016 15:37:07 ]
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:37:16 #257
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_166892821
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:14 schreef Vanyel het volgende:
Ja, en daarom snap ik de verbazing en ophef bij sommigen ook niet. Volkomen normaal gedrag. Kan je wel verontwaardigd over lopen doen, maar dat heeft weinig nut. En ja, zachte heelmeesters helpen niet, maar iemand erover afzeiken ook niet. Ik ben blij dat MK in ieder geval open is over haar situatie. Maar misschien mis ik iets wat jullie zien? Aandacht vragen? Dramatiseren?

http://mens-en-gezondheid(...)hen-mishandelen.html

Ik zie het een beetje als anorexia patienten die "gewoon niet willen eten". Ja, dat kun je stom vinden, maar zo werkt dat nu eenmaal, dat weten we toch onderhand wel? Dat je met een beetje aandacht of een boterham je iemands probleem niet oplost?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 november 2016 @ 15:41:53 #258
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_166892912
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:37 schreef RobinOok het volgende:
Aandacht vragen?

Yup. Ik weet niks van MK, maar mijn zus heeft borderline en die doet alles voor aandacht. Ook al is dat negatief. Of verzonnen. Of schadelijk.
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:44:01 #259
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_166892963
Maar breek je daarom alle contact? Zo van "jaaaaa, hallllooo, jij wilt je godverdomme niet laten helpen". Of accepteer je dat en vind je een modus om daarmee om te gaan? Te accepteren dat jij het niet voor haar op kunt lossen en ze het zelf niet wil/kan/gaat oplossen. Maar dat je wel kunt proberen een zus te zijn.
pi_166892975
Vandaag is de Internationale dag tegen geweld tegen vrouwen.
pi_166893013
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Yup. Ik weet niks van MK, maar mijn zus heeft borderline en die doet alles voor aandacht. Ook al is dat negatief. Of verzonnen. Of schadelijk.
Oef, wat lijkt me dat vreselijk moeilijk voor je - zo dichtbij in de familie. Ik heb het wel in mijn vriendenkring gezien en dat vond ik al lastig genoeg.

Nou ja, er voor die mensen zijn, je behulpzaam opstellen en proberen je niet te laten raken door het liegen, door het afwisselend óf een held óf een klootzak gevonden worden en al die andere shit is denk ik het enige dat je kunt doen.

Heb je wel contact met haar? Als je er verder niet over wil vertellen, uiteraard ook prima. :)
pi_166893019
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:44 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag is de Internationale dag tegen geweld tegen vrouwen.
Ook dat nog eens ja!
pi_166893061
quote:
Ik zie het een beetje als anorexia patienten die "gewoon niet willen eten". Ja, dat kun je stom vinden, maar zo werkt dat nu eenmaal, dat weten we toch onderhand wel? Dat je met een beetje aandacht of een boterham je iemands probleem niet oplost?
Daar zag ik trouwens gister een indrukwekkende docu over. Met nagesprek met Sophie Hilbrand. Denk op uitzending gemist. Emma wil leven? Zoiets.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 november 2016 @ 15:50:14 #264
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_166893088
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:44 schreef RobinOok het volgende:
Maar breek je daarom alle contact? Zo van "jaaaaa, hallllooo, jij wilt je godverdomme niet laten helpen". Of accepteer je dat en vind je een modus om daarmee om te gaan? Te accepteren dat jij het niet voor haar op kunt lossen en ze het zelf niet wil/kan/gaat oplossen. Maar dat je wel kunt proberen een zus te zijn.
Als ik probeer een zus te zijn, dan is er iets niet goed.

En serieus: Je zoekt naar een methode waarop het wel werkt en dan schipper je een beetje. Duidelijke grenzen stellen helpt wel.
pi_166893094
Meeeeeh, vergadering! Daar heb ik helemaal geen tijd voor!
Naja. Dag. :W
pi_166893104
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niet per se niet goed. :9 Denk ruim! *)
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 november 2016 @ 15:51:52 #267
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_166893118
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:46 schreef minilot het volgende:
Heb je wel contact met haar? Als je er verder niet over wil vertellen, uiteraard ook prima. :)
Wel contact, maar redelijk op afstand omdat ik me niet laat meeslepen in de drama's. Bovendien zeg ik wat ik vind en dat wordt op het moment zelf ook vaak niet gewaardeerd. (achteraf vaak wel).
Mijn moeder heeft er meer mee te doen, elke dag.
pi_166893140
[..]

Daar zag ik trouwens gister een indrukwekkende docu over. Meer nagesprek met Sophie Hilbrand. Denk op uitzending gemist. Emma wil leven? Zoiets.
[/quote]
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Daar zag ik trouwens gister een indrukwekkende docu over. Meer nagesprek met Sophie Hilbrand. Denk op uitzending gemist. Emma wil leven? Zoiets.
Ja, dat heb ik ook gezien. Was best indrukwekkend (al hoefde ik niet enorm te huilen wat anderen wel deden hoorde ik.
SPOILER
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:57:11 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166893239
quote:

[..]

Ja, en daarom snap ik de verbazing en ophef bij sommigen ook niet. Volkomen normaal gedrag. Kan je wel verontwaardigd over lopen doen, maar dat heeft weinig nut. En ja, zachte heelmeesters helpen niet, maar iemand erover afzeiken ook niet. Ik ben blij dat MK in ieder geval open is over haar situatie. Maar misschien mis ik iets wat jullie zien? Aandacht vragen? Dramatiseren?

http://mens-en-gezondheid(...)hen-mishandelen.html

Wat zou je dan wel moeten doen? In een sc als deze maar doen alsof je neus bloedt en gezellig kooktips geven voor wanneer MK haar vriend wil verrassen met een etentje, maar moeilijk-moeilijk want ze doen maar één keer per week samen boodschappen?
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:57:53 #270
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_166893257
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Shit, ja, broer, ja. duhuh.

Grenzen stellen om jezelf te beschermen is altijd goed. En met zo'n zus waarschijnlijk ook cruciaal, anders hou je het ook niet vol.
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:58:35 #271
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166893273
quote:

[..]

Daar zag ik trouwens gister een indrukwekkende docu over. Met nagesprek met Sophie Hilbrand. Denk op uitzending gemist. Emma wil leven? Zoiets.
Ja, ook gezien. Achteraf miste ik in het verhaal heel erg de kant van hoe zoiets nou ontstaat. Dit ging eigenlijk alleen over het fatale einde van dit meisje.
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:59:21 #272
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_166893290
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat zou je dan wel moeten doen? In een sc als deze maar doen alsof je neus bloedt en gezellig kooktips geven voor wanneer MK haar vriend wil verrassen met een etentje, maar moeilijk-moeilijk want ze doen maar één keer per week samen boodschappen?
Ja.
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:01:33 #273
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166893337
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:59 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ja.
Nee.
pi_166893342
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, ook gezien. Achteraf miste ik in het verhaal heel erg de kant van hoe zoiets nou ontstaat. Dit ging eigenlijk alleen over het fatale einde van dit meisje.
Was het niet zo dat zij perfect wilde zijn?
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:04:03 #275
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_166893387
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee.
Ja, dat moet je zelf weten, maar het kan wel. Het is jouw keuze.
Ik heb hier ook mensen waarmee ik liever geen gezellige boom op zet....
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:05:00 #276
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166893403
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Was het niet zo dat zij perfect wilde zijn?
Maar hoe ontstaat dat dan? Wat maakt iemand daarin kwetsbaar? Hoe kan je als ouder, broer, zus, vriend(in) iemand helpen voordat het zover komt dat iemand moet worden opgenomen?

Emma leek me een populaire meid. Die ervaringsdeskundige in de studio voelde zich een buitenbeentje, had al jong te horen gekregen dat men haar te dik vond voor musicals.
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:06:14 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166893421
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:04 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ja, dat moet je zelf weten, maar het kan wel. Het is jouw keuze.
Ik heb hier ook mensen waarmee ik liever geen gezellige boom op zet....
Ja, keuze, keuze. Jij snapt de verontwaardiging niet, ik snap de onverschilligheid niet.
pi_166893424
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar hoe ontstaat dat dan? Wat maakt iemand daarin kwetsbaar? Hoe kan je als ouder, broer, zus, vriend(in) iemand helpen voordat het zover komt dat iemand moet worden opgenomen?

Emma leek me een populaire meid. Die ervaringsdeskundige in de studio voelde zich een buitenbeentje, had al jong te horen gekregen dat men haar te dik vond voor musicals.
Voor een deel is het ook aanleg, vatbaarheid. Anorexia is niet alleen over 'dun zijn' maar veel meer over controle en angst. Dus, mensen die vatbaar zijn voor dwangneuroses en paniek hebben meer kans op het ontwikkelen van een eetstoornis.
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:07:41 #279
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_166893441
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, keuze, keuze. Jij snapt de verontwaardiging niet, ik snap de onverschilligheid niet.
Onverschilligheid, acceptatie, toch wel een verschilletje.
pi_166893453
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:44 schreef RobinOok het volgende:
Ik kan je met zekerheid vertellen dat ik het contact zou verbreken. Voor mezelf. Ik ga daaraan onderdoor.
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:09:00 #281
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166893463
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voor een deel is het ook aanleg, vatbaarheid. Anorexia is niet alleen over 'dun zijn' maar veel meer over controle en angst. Dus, mensen die vatbaar zijn voor dwangneuroses en paniek hebben meer kans op het ontwikkelen van een eetstoornis.
Ja, dat kan ik wel volgen. Het zal vaak wel beginnen met dun willen zijn maar op een fout moment overgaan in extreme controle over het eten en bewegen.
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:09:11 #282
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_166893467
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:08 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik kan je met zekerheid vertellen dat ik het contact zou verbreken. Voor mezelf. Ik ga daaraan onderdoor.
Nou, lekker dan. Arme zus.
pi_166893471
Ik ga met Ise mee. Ik help graag mensen, zelf als dat tenkoste van bepaalde dingen van mezelf gaat, maar als het alleen maar leegzuigen is, nee, dankje, daar trek ik mijn handen vanaf.
pi_166893487
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

SPOILER
pi_166893495
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat kan ik wel volgen. Het zal vaak wel beginnen met dun willen zijn maar op een fout moment overgaan in extreme controle over het eten en bewegen.
En ook 'dun willen zijn' kan uit heel veel dingen voortkomen. Gepest worden is waarschijnlijk de bekenste, maar je ziet het ook wel eens na (seksueel) misbruik. Omdat mensen daar wel controle over hebben, omdat ze 'gezond zijn' niet verdienen of omdat ze zo min mogelijk ruimte in willen nemen.

Het is een heel erg complexe ziekte.
pi_166893505
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:09 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Nou, lekker dan. Arme zus.
Ja, sorry. Ik ben belangrijker in mijn leven. Ik zou daar absoluut niet mee om kunnen gaan zo dichtbij, dan beland ik zelf in een gesticht.
pi_166893517
Een laag zelfbeeld en erachter komen dat het niet-eten je wel lukt, bam, overwinning. Verder vindt je je zelf een totale mislukking, maar niet eten, daar heb je controle en macht over. En dat kan je.

Ook dat is een prima voedingsbodem. (no pun intended ;( )
pi_166893518
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

:o. Nou, dat is me nogal een statement.
Jij doet wel aardig je best om de grenzen van dat statement op te zoeken ja :P
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:13:30 #289
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166893527
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

SPOILER
Zwaar, hoor. L-S had van de week ook heftige verhalen over een vriendin. Moeilijk. :{
pi_166893565
Het hangt trouwens ook wel van de aandoening af. Wij hebben ook iemand in huis gehad die depressief was. Af en toe onuitstaanbaar, maar ik weet zelf wat dat is en kan er wellicht daardoor beter mee dealen.
pi_166893567
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zwaar, hoor. L-S had van de week ook heftige verhalen over een vriendin. Moeilijk. :{
Ik was meer geschrokken, zag het totaal niet aankomen. Een week ervoor hadden we nog een familiedagje gehad, met mijn ouders en zij en haar gezin. Later bleek dat zij in haar hoofd op dat moment afscheid van ons had genomen. Tijdens het dubbelliggen om mijn moeder die van een half glas wijn al dronken werd. Dat was zo'n rare gewaarwording.
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:18:07 #292
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_166893581
Gelukkig ken ik van dichtbij helemaal niemand die in zulke moeilijke situaties verkeerd.
Ik durf dus ook niet te zeggen wat ik zou doen, maar ik kan me best voorstellen dat ik het contact zou verbreken of eerder ontwijken (niet genoeg ballen voor verbreken denk ik).

Ik vond het soms al erg moeilijk om met mijn chronisch zieke zusje af te spreken. Heel moeilijk mee om te gaan omdat er niet duidelijk was wat er was en of het over zou gaan of erger zou worden. Dat was moeilijk voor haar en dus zocht zij vaak bevestiging of hoop. Uiteraard toen mijn eigen gezanik genegeerd en gewoon haar gesteund want dat was echt het beste. Nu gaat het gelukkig stukken beter met haar, maar kan ik haar amper zien want ze woont in Spanje. ;(
pi_166893601
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
Wat een asociale rotopmerking :{

En zou je echt Jezus niet accepteren als er nog wat hierna blijkt te zijn? Zo'n slechte man lijkt het mij niet hoor :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:20:45 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166893607
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik was meer geschrokken, zag het totaal niet aankomen. Een week ervoor hadden we nog een familiedagje gehad, met mijn ouders en zij en haar gezin. Later bleek dat zij in haar hoofd op dat moment afscheid van ons had genomen. Tijdens het dubbelliggen om mijn moeder die van een half glas wijn al dronken werd. Dat was zo'n rare gewaarwording.
Hoe is het nu met haar?
pi_166893631
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wat een asociale rotopmerking :{

En zou je echt Jezus niet accepteren als er nog wat hierna blijkt te zijn? Zo'n slechte man lijkt het mij niet hoor :)
Kan alleen maar vooraf hè. :+
pi_166893650
quote:

[..]

Als je het daar mee vergelijkt, dan is Klodder al in Portugal.
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:30:06 #297
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166893768
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Als je het daar mee vergelijkt, dan is Klodder al in Portugal.
;(
pi_166893886
Poeh, moeilijk gesprek hier. Voor mij dan.

SPOILER
Spoilers!
pi_166893895
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

;(
Treurig, maar maar één die kan besluiten hulp te zoeken daar voor.
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 16:40:12 #300
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166893898
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:11 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ja, sorry. Ik ben belangrijker in mijn leven. Ik zou daar absoluut niet mee om kunnen gaan zo dichtbij, dan beland ik zelf in een gesticht.
Ik zou niet weten wat ik zelf zou doen, maar het zal als je zoiets al moest beslissen ook geen makkelijke keuze zijn geweest lijkt me...
pi_166893911
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:31 schreef Isegrim het volgende:
SPOILER
En nu kecksen bakken.
Dit vind ik heel goed ^O^
Reageer eigenlijk nooit op dit soort dingen maar vind je mening vaak zo heftig dat ik het gevoel kreeg dat je anderen hun mening niet wil horen, al zijn ze anders dan die van jou. Maar ik had het gelukkig verkeerd :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')