abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166886451
Ik wilde ook Gilmore Girls gaan kijken (heb alleen pilot gezien en dat leek me tof), maar ik kom er steeds maar niet aan toe. Misschien moet ik meer nachtdiensten doen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166886453
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Was even boodschappen doen maar alles wat Ise zegt!

In een relatie is het wel wat anders. Heb de vader van M in die7 jaar samenwonen zo vaak zijn gang laten gaan. Gewoon omdat ik niet beter wist :@ En dan was ik weer even er vanaf :')
Dat is het punt dus "in een relatie is het anders". Er staat niet bij die vraag voor welke situatie die vraag geldt. De meeste volwassenen zitten in een relatie, wellicht denken mensen binnen dat kader wanneer ze zo'n vraag beantwoorden.

Ik vind trouwens dat seks binnen een relatie voor alle partijen prettig moet zijn maar dat lijkt me logisch.
Spoilers!
pi_166886465
Seks zou per definitie leuk en fijn moeten zijn. Is het dat niet en voelt het als een plicht, wil je er liever onderuit, dan moet je daarover praten. En dat is voor heel veel mensen heel erg lastig - des te meer reden om meer publieke discours over het onderwerp te hebben (maar dan echt en geen SBS6-onzin). En eindelijk eens te zorgen voor góede seksuele voorlichting op scholen waarbij vooral ook aandacht wordt besteed aan het genot dat je aan seks kunt beleven. En aan mogen vragen wat je wilt, mogen instrueren wat jij precies nodig hebt (en wat je niet wilt). Kostte mij meer dan 30 jaar voordat ik zo ver was, had ik toch wel eerder gewild. :')
pi_166886485
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dat is het punt dus "in een relatie is het anders". Er staat niet bij die vraag voor welke situatie die vraag geldt. De meeste volwassenen zitten in een relatie, wellicht denken mensen binnen dat kader wanneer ze zo'n vraag beantwoorden.

Ik vind trouwens dat seks binnen een relatie voor alle partijen prettig moet zijn maar dat lijkt me logisch.
Ik vind 'in een relatie is het anders' eerlijk gezegd ook enorme bullshit, maar goed. Eeuwen lang was je vrouw verkrachten in een relatie (en in veel landen nog steeds) dood normaal en niet strafbaar. Dus waarom is het in een relatie eigenlijk anders? Fel tegen bepaalde vormen van opgedrongen seks buiten een relatie en in een relatie is het plots heel anders. Dat zie ik dan weer anders.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166886487
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Black Friday bij Blizzard kost wow maar 5 euro, speelbaar tot level 100 en eerste maand gratis O-)
Dat heeft mij verdorie zeker 270 euro gekost.

Maar Gilmore Girls is ook leuk *)
Oeh, verleidelijk.

Kan het best nu kopen en over een tijdje pas spelen toch?
Spoilers!
pi_166886502
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

Oeh, verleidelijk.

Kan het best nu kopen en over een tijdje pas spelen toch?
Die maand gratis gaat geloof ik wel direct in! En kan volgens mij tot eind november, dus je hebt een week voor Gilmore Girls O-)
pi_166886503
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:07 schreef Isabeau het volgende:
Nog even een nuance. Ik vind het niet gek als een man van de gelegenheid gebruik maakt als een vrouw zich aan zijn voeten werpt en duidelijk op dat moment wel seks wil (ook al is ze stomdronken en zou ze anders nooit seks willen met betreffend heerschap).

Een man die gebruik maakt van een half comateuze vrouw die laveloos stil op een bed ligt mag wat mij betreft direct de gevangenis in. Ga niet door start. U ontvangt geen $20.000.
Daar zie ik uiteraard ook wel een verschil. Maar dan nog vind ik in de bovenste situatie dat je gewoon wijzer moet zijn. Is kwakje kwijt nou zo belangrijk? :?

Het hele uitgangspunt dat mannen zich maar moeilijk kunnen beheersen is gewoon zo vreselijk fout. Dat doet ook mannen tekort.
pi_166886522
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:17 schreef Isegrim het volgende:

Daar zie ik uiteraard ook wel een verschil. Maar dan nog vind ik in de bovenste situatie dat je gewoon wijzer moet zijn. Is kwakje kwijt nou zo belangrijk? :?

Het hele uitgangspunt dat mannen zich maar moeilijk kunnen beheersen is gewoon zo vreselijk fout. Dat doet ook mannen tekort.
Ik denk dat de meeste mannen niet eens weten/door hebben dat ze fout zitten door seks te hebben met een gewillige dronken vrouw. Voorlichting kan geen kwaad.
pi_166886532
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind 'in een relatie is het anders' eerlijk gezegd ook enorme bullshit, maar goed. Eeuwen lang was je vrouw verkrachten in een relatie (en in veel landen nog steeds) dood normaal en niet strafbaar. Dus waarom is het in een relatie eigenlijk anders? Fel tegen bepaalde vormen van opgedrongen seks buiten een relatie en in een relatie is het plots heel anders. Dat zie ik dan weer anders.
Die opmerking heeft wel alleen betrekking op seks in bedwelmde toestand.

Overigens vallen wij meestal gewoon in slaap dan. :')
pi_166886560
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:19 schreef Isegrim het volgende:

Die opmerking heeft wel alleen betrekking op seks in bedwelmde toestand.

Overigens vallen wij meestal gewoon in slaap dan. :')
:D

Op mijn werk viel ik bijna in slaap en nu zit ik hier echt klaarwakker te internetten -O-
pi_166886562
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:07 schreef Isabeau het volgende:
Nog even een nuance. Ik vind het niet gek als een man van de gelegenheid gebruik maakt als een vrouw zich aan zijn voeten werpt en duidelijk op dat moment wel seks wil (ook al is ze stomdronken en zou ze anders nooit seks willen met betreffend heerschap).

Een man die gebruik maakt van een half comateuze vrouw die laveloos stil op een bed ligt mag wat mij betreft direct de gevangenis in. Ga niet door start. U ontvangt geen $20.000.
Ik ben 1x in de situatie gekomen dat een man zo erg misbruik van me had kunnen maken.

Maar toen ik 's ochtends wakker werd en hij weg was lag er in de keuken een lief briefje en mijn ontbijt stond klaar.
Met de 2 rottweilers opgesloten in de huiskamer :')

Daarna ben ik zijn post gaan zoeken om te weten waar ik in vredesnaam was :') Vervolgens een berichtje op Hyves of iemand wist waar de dichtstbijzijnde bushalte was :')
pi_166886595
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D
Soms tijdens. :7

quote:
Op mijn werk viel ik bijna in slaap en nu zit ik hier echt klaarwakker te internetten -O-
Sjips.
pi_166886607
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:21 schreef mascara-klodder het volgende:

Ik ben 1x in de situatie gekomen dat een man zo erg misbruik van me had kunnen maken.

Maar toen ik 's ochtends wakker werd en hij weg was lag er in de keuken een lief briefje en mijn ontbijt stond klaar.
Met de 2 rottweilers opgesloten in de huiskamer :')

Daarna ben ik zijn post gaan zoeken om te weten waar ik in vredesnaam was :') Vervolgens een berichtje op Hyves of iemand wist waar de dichtstbijzijnde bushalte was :')
Had je wel enig idee wie die man dan was en heb je hem later nog gesproken? :D

Ik denk ook wel dat de meeste mannen geen seks willen met een duidelijk stomdronken vrouw!
pi_166886643
En seks met een stomdronken man is ook niet echt een succes meestal. :+
pi_166886648
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is voor mij nu ook logisch. Maar toen vond seks gewoonweg geen drol aan. Ik was ook nog wel jong destijds hoor. Nu weet ik wel beter en doen we het meestal 3x per dag :7
pi_166886676
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Had je wel enig idee wie die man dan was en heb je hem later nog gesproken? :D

Ik denk ook wel dat de meeste mannen geen seks willen met een duidelijk stomdronken vrouw!
Ik heb zelfs nog jarenlang contact met hem gehad ;)
pi_166886698
rekeningen :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_166886700
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:27 schreef Isegrim het volgende:
Ja dat wilde ik ook nog zeggen :+
pi_166886703
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:27 schreef Isegrim het volgende:
Nou, ik ben wel eens oprecht verbaasd geweest hoe hard zo'n dronken man nog kan worden O-)
pi_166886711
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:31 schreef Lonaa het volgende:
rekeningen :{
Ja, daar zouden ze ook iets aan moeten doen. Maakt veel mensen ongelukkig! Weg met de rekeningen!
pi_166886738
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, daar zouden ze ook iets aan moeten doen. Maakt veel mensen ongelukkig! Weg met de rekeningen!
Ik ging net even 2 jurkjes bestellen, vooraf betalen, maar eens kijken hoe het met de bankrekening gesteld is.

Dat wordt wel spannend deze maand. :')
Daar zie ik ook nog niet snel verbetering in komen, trouwens. Studie is echt heel duur, volgende maand moet de auto voor de APK, dan komen in het nieuwe jaar de gemeentelijke belastingen erbij. Matig.

Ik kijk alweer uit naar het vakantiegeld. Het is bijna mei toch?
pi_166886767
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik ging net even 2 jurkjes bestellen, vooraf betalen, maar eens kijken hoe het met de bankrekening gesteld is.

Dat wordt wel spannend deze maand. :')
Daar zie ik ook nog niet snel verbetering in komen, trouwens. Studie is echt heel duur, volgende maand moet de auto voor de APK, dan komen in het nieuwe jaar de gemeentelijke belastingen erbij. Matig.

Ik kijk alweer uit naar het vakantiegeld. Het is bijna mei toch?
Geen 13e maand? Ik ben altijd zo blij met de 13e maand :@
pi_166886769
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen 13e maand? Ik ben altijd zo blij met de 13e maand :@
Nope ;(
pi_166886782
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:35 schreef Lonaa het volgende:

Nope ;(
Kut.

En ja, studeren is duur -O-
pi_166886786
De ALL-THE-MONEY-periode is in de zomer. Vakantiegeld, belastingteruggave, teveel betaalde energie, AWBZ-vergoeding.

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')