Ik heb niet gezegd dat het verbaal moet zijn. Het moet beide partijen meer dan duidelijk zijn dat de ander graag wil. Daar zijn niet beslist woorden voor nodig. Meestal niet zelfs.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:50 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat heb je duidelijk gevraagd en bevestiging in woorden gekregen? Of is het een aanname. Iets waarvan je volgens je eigen post vind dat het een nogo is.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan trek ik bij deze mijn mening over de actie van je ex in.
Je kunt ook alles door de helft doenquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:19 schreef Kreator het volgende:
Ik heb overigens gezegd dat ik dit weekend wat spulletjes zal verzamelen en dat ze die kan ophalen als ik zover ben.
Toch maar de eer aan mezelf gehouden. Laat ze der gelukkig mee worden.
Dat is dan wel weer tof.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:19 schreef Kreator het volgende:
Ik heb overigens gezegd dat ik dit weekend wat spulletjes zal verzamelen en dat ze die kan ophalen als ik zover ben.
Toch maar de eer aan mezelf gehouden. Laat ze der gelukkig mee worden.
Ik heb er wel aan gedacht, maar dat is heel lastig met kerstballen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je kunt ook alles door de helft doen
In de blender er meequote:Op vrijdag 25 november 2016 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er wel aan gedacht, maar dat is heel lastig met kerstballen.
Met kerstballen nog een hele kunst.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je kunt ook alles door de helft doen
Weet je wat die dingen kosten?quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:24 schreef derLudolf het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk een Blendtec blender?
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:41 schreef Myraela het volgende:
Gebruik gewoon m'n staafmixer voor alles.
Volgens mij heeft Ludolf erg slecht gelezen. Ik haal dit iig niet uit Ise haar postings.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:06 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Godsodeju. Jij maakt alle vooroordelen wel weer waar he? Eikel.
Jij moet niet zo zuigen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ha mevrouwtje zeiklijster leef ook nog
Ik vind jou een zeiklijster
Maar heel duidelijk en zo waar. Ik ben soms zo jaloers hoe jij (maar ook anderen) dingen kunt zeggen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn post was een reactie op Ludolf zijn post. Ik heb hier geloof ik wat spoken op de lijn en kan niet quoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |