Jij wilde sex maar hij niet?quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kunt er inderdaad niet vanuit gaan dat meegaan is toestemming nee. Maar ik vind wel dat je er vanuit mag gaan dat als hij/zij niet wil diegene dat aangeeft. Ik vind dat echt een stukje eigen verantwoordelijkheid. Daar hoef je niet om te vragen.
Ik heb ook wel eens een jongen meegenomen naar mn hotelkamer, alleen had ik andere bedoelingen dan hij blijkbaar (naief) maar die heb ik gewoon weggestuurd hoor, dronken en wel.
Ik vind het zelf vele malen belangrijker dat mensen bij twijfel over enthousiaste deelname geen seks hebben dan dat mensen expliciet 'nee' zeggen als ze niet willen. En aan dat laatste wordt wel aandacht besteed en aan het eerste niet of nauwelijks.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kunt er inderdaad niet vanuit gaan dat meegaan is toestemming nee. Maar ik vind wel dat je er vanuit mag gaan dat als hij/zij niet wil diegene dat aangeeft. Ik vind dat echt een stukje eigen verantwoordelijkheid. Daar hoef je niet om te vragen.
Ik heb ook wel eens een jongen meegenomen naar mn hotelkamer, alleen had ik andere bedoelingen dan hij blijkbaar (naief) maar die heb ik gewoon weggestuurd hoor, dronken en wel.
Andersomquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij wilde sex maar hij niet?
Nee. Maar als iemand er zelf actief bij is dan lijkt het me duidelijk dat die persoon graag wil. Maar absoluut, als het niet duidelijk is dan vragen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:37 schreef Isegrim het volgende:
Die vraag is vooral relevant als níet overduidelijk is dat iemand heel graag wil. Niet dat je elke paar minuten moet vragen of iemand nog wel wil.Dat maakt het er ook niet leuker op.
Dit heb ik met alle meningen van Isegrim.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:40 schreef minilot het volgende:
Ik heb wat andere ideeën over seksualiteit dan Isegrim,
Eens.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Als je dronken bent, maar zelf nog actief kan handelen en dus actief betrokken bent bij seks, dan is het je eigen verantwoordelijkheid, vind ik. Je kunt niet van iemand verwachten dat hij/zij jouw fysieke boodschap negeert en eerst nog even vraagt of je het wel zeker weet. Als je het niet zeker weet, waarom doe je het dan?
Je wilde hem een kopje thee aanbieden op je hotelkamer?quote:
Drank jaquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je wilde hem een kopje thee aanbieden op je hotelkamer?
Ik meestal ookquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit heb ik met alle meningen van Isegrim.
Technisch gezien was het aanrandingquote:Op vrijdag 25 november 2016 10:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind zoenen wel iets anders dan seks hoor...
Maar ik doel vooral op situaties waarin je iemand mee naar huis neemt die je verder nog helemaal niet kende...
Godsodeju. Jij maakt alle vooroordelen wel weer waar he? Eikel.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:00 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind Ise's beredenering trouwens zo lekker krom. Altijd moet de vrouw sterk, onafhankelijk zijn en gelijke rechten hebben. Maar op dit vlak moeten vrouwen ineens als zwakker worden beschouwd en (tegen zichzelf?) worden beschermd
Als je als vrouw van jezelf weet dat als je wat borrels op hebt je wat losbandiger bent, mannen gaat actief gaat verleiden en niet zegt dat je geen seks wil maar je er de volgende dag dan wel kut over voelt, helpt het ook om misschien iets minder te drinken...
Een kruising met slecht zicht op de weg van links nader je toch ook niet met 80 km/u?
Dan trek ik bij deze mijn mening over de actie van je ex in.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit heb ik met alle meningen van Isegrim.
Ha mevrouwtje zeiklijster leef ook nogquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:06 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Godsodeju. Jij maakt alle vooroordelen wel weer waar he? Eikel.
InHolland?quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het onzin dat het overduidelijk moet zijn dat iemand wel wil. Het is toch genoeg als iemand het gewoon duidelijk maakt als hij/zij het niet wil. Tenzij iemand natuurlijk helemaal niet meer in staat is om te reageren.
Ik heb het al een aantal posts steeds over mensen. Daar vallen mannen en vrouwen en iedereen die daartussen zit onder.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:00 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind Ise's beredenering trouwens zo lekker krom. Altijd moet de vrouw sterk, onafhankelijk zijn en gelijke rechten hebben. Maar op dit vlak moeten vrouwen ineens als zwakker worden beschouwd en (tegen zichzelf?) worden beschermd![]()
Dit trekt het een beetje in het belachelijke...quote:Als je als vrouw van jezelf weet dat als je wat borrels op hebt je wat losbandiger bent, mannen gaat actief gaat verleiden en niet zegt dat je geen seks wil maar je er de volgende dag dan wel kut over voelt, helpt het ook om misschien iets minder te drinken...
Als zij niet wilde had je gelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Technisch gezien was het aanranding
Dat heb je duidelijk gevraagd en bevestiging in woorden gekregen? Of is het een aanname. Iets waarvan je volgens je eigen post vind dat het een nogo is.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als zij niet wilde had je gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |