abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:16:33 #176
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_166888422
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Je kunt er inderdaad niet vanuit gaan dat meegaan is toestemming nee. Maar ik vind wel dat je er vanuit mag gaan dat als hij/zij niet wil diegene dat aangeeft. Ik vind dat echt een stukje eigen verantwoordelijkheid. Daar hoef je niet om te vragen.
Ik heb ook wel eens een jongen meegenomen naar mn hotelkamer, alleen had ik andere bedoelingen dan hij blijkbaar (naief :') ) maar die heb ik gewoon weggestuurd hoor, dronken en wel.
Jij wilde sex maar hij niet?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_166888431
Ik kreeg net m'n loon weer binnen. Ik ben blij. O+ Nog even twee maandjes flink wat uurtjes maken, daarna naast stage even wat minder. Denk dat ik dan 14 uur blijf werken, dan is het wel te combineren.
pi_166888479
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Je kunt er inderdaad niet vanuit gaan dat meegaan is toestemming nee. Maar ik vind wel dat je er vanuit mag gaan dat als hij/zij niet wil diegene dat aangeeft. Ik vind dat echt een stukje eigen verantwoordelijkheid. Daar hoef je niet om te vragen.
Ik heb ook wel eens een jongen meegenomen naar mn hotelkamer, alleen had ik andere bedoelingen dan hij blijkbaar (naief :') ) maar die heb ik gewoon weggestuurd hoor, dronken en wel.
Ik vind het zelf vele malen belangrijker dat mensen bij twijfel over enthousiaste deelname geen seks hebben dan dat mensen expliciet 'nee' zeggen als ze niet willen. En aan dat laatste wordt wel aandacht besteed en aan het eerste niet of nauwelijks.
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:21:55 #179
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_166888518
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij wilde sex maar hij niet?
Andersom :P
pi_166888637
ohh, ik heb zo geen zin om te werken vandaag. Heb nog geen klap gedaan.

Ik ben in m'n hele leven 1x zo dronken geweest dat ik bepaalde delen niet meer weet. O.a. m'n eerste zoen met de (broodnuchtere) Duutser kan ik me niet meer herinneren. Dat gezegd hebbende:

Als je heel erg dronken bent en niet meer kan handelen en als vrouw alleen maar kan liggen, dan zou ik het heel belangrijk vinden dat een potentiele bedpartner checkt of je dit echt wel wilt. (lijkt me niets trouwens, met z'n persoon seks hebben).

Als je dronken bent, maar zelf nog actief kan handelen en dus actief betrokken bent bij seks, dan is het je eigen verantwoordelijkheid, vind ik. Je kunt niet van iemand verwachten dat hij/zij jouw fysieke boodschap negeert en eerst nog even vraagt of je het wel zeker weet. Als je het niet zeker weet, waarom doe je het dan?
pi_166888748
Die vraag is vooral relevant als níet overduidelijk is dat iemand heel graag wil. Niet dat je elke paar minuten moet vragen of iemand nog wel wil. :+ Dat maakt het er ook niet leuker op. :')
pi_166888777
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:37 schreef Isegrim het volgende:
Die vraag is vooral relevant als níet overduidelijk is dat iemand heel graag wil. Niet dat je elke paar minuten moet vragen of iemand nog wel wil. :+ Dat maakt het er ook niet leuker op. :')
Nee. Maar als iemand er zelf actief bij is dan lijkt het me duidelijk dat die persoon graag wil. Maar absoluut, als het niet duidelijk is dan vragen.
pi_166888798
Ik heb wat andere ideeën over seksualiteit dan Isegrim, maar die zijn van een dusdanige aard dat ik ze zorgvuldig en genuanceerd zou moeten omschrijven en daar heb ik met de huidige baggerchaos op mijn werk echt geen tijd voor, helaas! Maar zonder zelf een duit in het zakje te doen lees ik met een half oog en geboeid met jullie mee. :) Carry on ^O^

En Isa, ga jij eens slapen joh! :*
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 november 2016 @ 11:41:52 #184
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_166888815
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:40 schreef minilot het volgende:
Ik heb wat andere ideeën over seksualiteit dan Isegrim,
Dit heb ik met alle meningen van Isegrim.
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 11:43:24 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166888846
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:

Als je dronken bent, maar zelf nog actief kan handelen en dus actief betrokken bent bij seks, dan is het je eigen verantwoordelijkheid, vind ik. Je kunt niet van iemand verwachten dat hij/zij jouw fysieke boodschap negeert en eerst nog even vraagt of je het wel zeker weet. Als je het niet zeker weet, waarom doe je het dan?
Eens.
Volgens mij kan zo'n dame dan haar drinkinname beter ook iets beperken als dat achteraf toch vaak ongewild is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:50:55 #186
45206 Pietverdriet
pi_166888957
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:21 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Andersom :P
Je wilde hem een kopje thee aanbieden op je hotelkamer?
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:51:44 #187
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_166888971
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je wilde hem een kopje thee aanbieden op je hotelkamer?
Drank ja :')
En ik dacht nog dat dat gewoon heel logisch was! ^O^
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:55:14 #188
45206 Pietverdriet
pi_166889017
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik meestal ook
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:56:39 #189
45206 Pietverdriet
pi_166889034
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vind zoenen wel iets anders dan seks hoor...

Maar ik doel vooral op situaties waarin je iemand mee naar huis neemt die je verder nog helemaal niet kende...
Technisch gezien was het aanranding
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 12:00:48 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166889084
Ik vind Ise's beredenering trouwens zo lekker krom. Altijd moet de vrouw sterk, onafhankelijk zijn en gelijke rechten hebben. Maar op dit vlak moeten vrouwen ineens als zwakker worden beschouwd en (tegen zichzelf?) worden beschermd :N

Als je als vrouw van jezelf weet dat als je wat borrels op hebt je wat losbandiger bent, mannen gaat actief gaat verleiden en niet zegt dat je geen seks wil maar je er de volgende dag dan wel kut over voelt, helpt het ook om misschien iets minder te drinken...

Een kruising met slecht zicht op de weg van links nader je toch ook niet met 80 km/u?
pi_166889140
Pff. Ik ben waarschijnlijk de enige student die boos is omdat een docent een cijfer gaat verhogen. :') Resultaten waren slecht, dus krijgt iedereen er 2 punten bij. Doe normaal, joh. Mijn diploma is echt geen zak waard op deze manier.
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:06:20 #192
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_166889156
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:00 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind Ise's beredenering trouwens zo lekker krom. Altijd moet de vrouw sterk, onafhankelijk zijn en gelijke rechten hebben. Maar op dit vlak moeten vrouwen ineens als zwakker worden beschouwd en (tegen zichzelf?) worden beschermd :N

Als je als vrouw van jezelf weet dat als je wat borrels op hebt je wat losbandiger bent, mannen gaat actief gaat verleiden en niet zegt dat je geen seks wil maar je er de volgende dag dan wel kut over voelt, helpt het ook om misschien iets minder te drinken...

Een kruising met slecht zicht op de weg van links nader je toch ook niet met 80 km/u?
Godsodeju. Jij maakt alle vooroordelen wel weer waar he? Eikel.
pi_166889162
Ik vind het onzin dat het overduidelijk moet zijn dat iemand wel wil. Het is toch genoeg als iemand het gewoon duidelijk maakt als hij/zij het niet wil. Tenzij iemand natuurlijk helemaal niet meer in staat is om te reageren.
pi_166889176
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dan trek ik bij deze mijn mening over de actie van je ex in. :7
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 12:08:17 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166889178
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:06 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Godsodeju. Jij maakt alle vooroordelen wel weer waar he? Eikel.
Ha mevrouwtje zeiklijster leef ook nog

Ik vind jou een zeiklijster
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 12:09:23 #196
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166889187
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het onzin dat het overduidelijk moet zijn dat iemand wel wil. Het is toch genoeg als iemand het gewoon duidelijk maakt als hij/zij het niet wil. Tenzij iemand natuurlijk helemaal niet meer in staat is om te reageren.
InHolland? :7
pi_166889193
Nee.
pi_166889437
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:00 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb het al een aantal posts steeds over mensen. Daar vallen mannen en vrouwen en iedereen die daartussen zit onder.

Dat gezegd hebbende...

Mannen zijn *doorgaans* fysiek sterker dan vrouwen en dat brengt wat mij betreft inderdaad een extra verantwoordelijkheid mee om niet je zin door te drijven en zelfbeheersing te beoefenen op dit vlak. Hoe beledigend is het voor mannen dat er nogal eens vanuit wordt gegaan dat zij een soort willoos slachtoffer van hun driften zijn?

Mannen zijn er zelf ook bij gebaat om geen seks te hebben met een onbekende vrouw die flink dronken is, lijkt mij.

In de praktijk wordt het verwijt van 'te dronken', 'onvoorzichtig' etcetera vrijwel uitsluitend richting vrouwen gemaakt.

Dus we kunnen wel gaan zitten lullen over dronken mannen van wie misbruik wordt gemaakt, maar dat komt in vergelijking gewoon verdomde weinig voor. Net zoals 9 op de 10 verkrachtingen een verkrachting van een man door een vrouw is en niet andersom. Dat maakt een verkrachting van een man door een vrouw niet minder erg, maar het zegt wel iets over onze maatschappij.

Dingen doen zich nu eenmaal niet voor in een vacuüm en het kan geen kwaad om rekening te houden met maatschappelijke context in je handelen.

quote:
Dit trekt het een beetje in het belachelijke...
pi_166889451
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Technisch gezien was het aanranding
Als zij niet wilde had je gelijk.
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:50:54 #200
63722 z80
I fink you freaky
pi_166889760
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:27 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Als zij niet wilde had je gelijk.
Dat heb je duidelijk gevraagd en bevestiging in woorden gekregen? Of is het een aanname. Iets waarvan je volgens je eigen post vind dat het een nogo is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')