Dat is lang zo erg niet als dat ik voor de 2de keer de gemeente Rotterdam bel voor een rekeningnummer waar ik mijn 3 dagen te veel uitgekeerde uitkering kan storten en er wordt doorverwezen dat ik dit kan vragen op de eerdergenoemde belafspraakquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn post was een reactie op Ludolf zijn post en de algehele aversie van Z80. Ik heb hier geloof ik wat spoken op de lijn en kan niet quoten.![]()

Ja precies, heb geen blender en heren staafmixer maar toch is het gaaf zo'n ding te hebben. Maar idd, ze zijn flink aan de prijs.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik gebruik mijn blender ook zelden, maar een Blendtec zou ik willen voor de cultwaarde.

Over de mate van wat erg is, verschillen we dan kennelijk van mening. Ik vind het niet zo kies dat je voor wie men je uit alle macht probeerde te behoeden, in huis neemt op een zorgvuldig beschermd blijf-van-mijn-lijf-adres. Dit adres kan nooit meer gebruikt worden, snap je dat?quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is lang zo erg niet als dat ik voor de 2de keer de gemeente Rotterdam bel voor een rekeningnummer waar ik mijn 3 dagen te veel uitgekeerde uitkering kan storten en er wordt doorverwezen dat ik dit kan vragen op de eerdergenoemde belafspraak
Ze willen die bijna ¤120 niet geloof ik

Helaas is relativeren niet 1 van haar sterkste punten. Het is zoals zij het ziet en een andere mogelijkheid is er niet.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar heel duidelijk en zo waar. Ik ben soms zo jaloers hoe jij (maar ook anderen) dingen kunt zeggen.
Soms, als je meteen in de pen (toetsenbord) wilt klimmen, kan je beter even iets herlezen, misschien wel eens hardop. Dan komt het duidelijker over wat de bedoeling is. En dan ook nog eens je eigen geschrevene herlezen voordat je op verzenden drukt.
Ik doe het ook niet altijd, maar probeer het wel.

quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Over de mate van wat erg is, verschillen we dan kennelijk van mening. Ik vind het niet zo kies dat je degene tegen wie men je uit alle macht probeerde te behoeden, in huis neemt op een zorgvuldig beschermd blijf-van-mijn-lijf-adres. Maar daar zit je vast niet op te wachten.
Hou het geld apart en stort het terug zodra het administratief in orde is. Jouw geld was het al niet, dus dan heb je het toch gewoon beschikbaar? Hou de eer aan jezelf, zou ik zeggen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu kecksen bakken.

Dat doe ik dan ook gewoon. Maar het blijft wel debiel dat er niet gewoon een rekeningnummer gegeven kan worden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Over de mate van wat erg is, verschillen we dan kennelijk van mening. Ik vind het niet zo kies dat je degene tegen wie men je uit alle macht probeerde te behoeden, in huis neemt op een zorgvuldig beschermd blijf-van-mijn-lijf-adres. Maar daar zit je vast niet op te wachten.
Hou het geld apart en stort het terug zodra het administratief in orde is. Jouw geld was het al niet, dus dan heb je het toch gewoon beschikbaar? Hou de eer aan jezelf, zou ik zeggen.

Nee, zij woont weer bij hem.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:35 schreef Myraela het volgende:
Wacht, wat. Je ex zit nu bij jou in het huis waar je veilig zou moeten zijn van hem?

Nou nee. Niet echt. Lees maar terugquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:35 schreef Myraela het volgende:
Wacht, wat. Je ex zit nu bij jou in het huis waar je veilig zou moeten zijn van hem?

Ja wel. De rest heeft er alles mee te maken. Inclusief je kritiek dat ik niet relativeer. Nee, ik ben niet in staat te relativeren dat een meisje op FOK! zich keer op keer onderwerpt aan een gewelddadige man. En dat horen we al tien jaar van je. Wat valt er nog te relativeren, vind je zelf? Shoot me dat ik het me nog steeds aantrek. Misschien moet je eens overwegen wie je beste raadgevers zijn: de zachte heelmeesters bleken het niet te zijn, me dunkt.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook gewoon. Maar het blijft wel debiel dat er niet gewoon een rekeningnummer gegeven kan worden.
Alles wat je erbij vertelt heeft hier niks mee te maken.

Wellicht, misschien zit dat in het stukje superieur voelen, zo komt het soms wel over namelijk... Goed om te weten dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:31 schreef Isegrim het volgende:
En ik heb aan werkelijk niemand een hekel als persoon. Ook niet aan z80, ook niet aan Ludolf. Ik heb het idee dat dat andersom misschien anders is, maar daar heb ik verder geen invloed op.

quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Telefoon uit. Vriend thuis inmiddels.

quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nou nee. Niet echt. Lees maar terug
Welnee, dat zou ze nooit doen. Nu ja, paar dagjes wel, toen dreigde hij opgepakt te worden door de politie. Was een noodsituatie.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:35 schreef Myraela het volgende:

Ik zou zeggen, kom eens naar een meet, ik val echt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wellicht, misschien zit dat in het stukje superieur voelen, zo komt het soms wel over namelijk... Goed om te weten dat dat niet zo is.
Bak ze

Dit. Ik reageer al weken niet meer op mk omdat het me volstrekt zinloos lijkt, maar dit is waarheid.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja wel. De rest heeft er alles mee te maken. Inclusief je kritiek dat ik niet relativeer. Nee, ik ben niet in staat te relativeren dat een meisje op FOK! zich keer op keer onderwerpt aan een gewelddadige man. En dat horen we al tien jaar van je. Wat valt er nog te relativeren, vind je zelf? Shoot me dat ik het me nog steeds aantrek. Misschien moet je eens overwegen wie je beste raadgevers zijn: de zachte heelmeesters bleken het niet te zijn, me dunkt.
Maar goed, dat is geen discussie voor hier wellicht.

Zolang je elkaar niet persoonlijk aanvalt omdat je een andere mening hebt moet dat toch ook gewoon kunnen, normaal verder omgaan met elkaar?quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom eens naar een meet, ik val echt wel mee hoor.
Het is ook nooit persoonlijk. Ik weet vaak niet eens meer wie iets postte, let er veelal niet op. En geloof het of niet, ik denk soms wekenlang na over iets wat iemand hier heeft gezegd.

Pff. Ik kan het gewoon niet begrijpen. Ik vind het heel knap dat jij het nog steeds niet opgeeft. Ik heb dit nog niet zo lang gevolgd, en heb nu al zoiets van 'dan zoek je het toch zelf uit, vooral niet komen huilen achteraf'.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Welnee, dat zou ze nooit doen. Nu ja, paar dagjes wel, toen dreigde hij opgepakt te worden door de politie. Was een noodsituatie.
Ze is weer bij de ex ingetrokken.
Dat is heel wat anders. Hij had het heel moeilijk, zonder haar.

Je bent uiteraard niet gek.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n opmerking als 'Vriend thuis, telefoon uit.' is toch gewoon olie op het vuur gooien, of ben ik nou gek?

Ik snap er zelf ook geen hout van.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pff. Ik kan het gewoon niet begrijpen. Ik vind het heel knap dat jij het nog steeds niet opgeeft. Ik heb dit nog niet zo lang gevolgd, en heb nu al zoiets van 'dan zoek je het toch zelf uit, vooral niet komen huilen achteraf'.
Ik snap al niet waarom je terug zou gaan, maar er elke keer weer zo open over zijn, lijkt me alleen maar een enorme schreeuw om aandacht. Zo'n opmerking als 'Vriend thuis, telefoon uit.' is toch gewoon olie op het vuur gooien, of ben ik nou gek?

Regelmatig, maar niet de hele dag nee.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zolang je elkaar niet persoonlijk aanvalt omdat je een andere mening hebt moet dat toch ook gewoon kunnen, normaal verder omgaan met elkaar?
Ik neem ook aan dat je in het echt ook niet de hele dag discussies loopt te voeren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |