Je mag die van mij erbijquote:
Had je dat niet gewoon zelf moeten doorgevenquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohja ik kreeg de brief ergens begin november. Nu pas hebben ze door dat ik GBA sinds 28 oktober gewoon weer thuis woon
De man in kwestie is in dit geval mogelijk ook beneveld. Waarom zou hij de verstandige uit moeten hangen? De dame is kwestie doet ook iets waar ze achteraf van denkt 'als ik nuchter was had ik dat niet gedaan'. Voor de man geldt dat misschien ook.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar zie ik uiteraard ook wel een verschil. Maar dan nog vind ik in de bovenste situatie dat je gewoon wijzer moet zijn. Is kwakje kwijt nou zo belangrijk?
Ja, ook dat nog. Meestal hebben beiden te veel gedronken en toch is het altijd de schuld van de man.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:39 schreef derLudolf het volgende:
De man in kwestie is in dit geval mogelijk ook beneveld. Waarom zou hij de verstandige uit moeten hangen? De dame is kwestie doet ook iets waar ze achteraf van denkt 'als ik nuchter was had ik dat niet gedaan'. Voor de man geldt dat misschien ook.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga denk ik toch maar gebruikte slipjes verkopen.
Yup maar op dat moment ging mijn moeder een beetje dood enzo.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had je dat niet gewoon zelf moeten doorgeven
Goed excuusquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Yup maar op dat moment ging mijn moeder een beetje dood enzo.
Ze hadden ook gewoon een mailtje kunnen sturen.
We hadden het geloof ik over een situatie waarin de vrouw wel en de man niet dronken is.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De man in kwestie is in dit geval mogelijk ook beneveld. Waarom zou hij de verstandige uit moeten hangen? De dame is kwestie doet ook iets waar ze achteraf van denkt 'als ik nuchter was had ik dat niet gedaan'. Voor de man geldt dat misschien ook.
slaap lekker lieverd😘quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Bedtijd![]()
Fijne (zonnige!!) dag allemaal en tot later vandaag.
Hoe vaak doet die situatie zich voorquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hadden het geloof ik over een situatie waarin de vrouw wel en de man niet dronken is.
In de meeste gevallen heeft een man het fysieke overwicht. Daar zit wmb wel een belangrijk verschil.
Ja, hallo. Elke weldenkende instantie heeft toch wel enig begrip hoop ik voor een situatie waarin plots alles onbenullig lijkt en correct doorgeven van een adres even geen prioriteit heeft. Daar denk je dan toch niet eens aan johquote:
Trek je af, opgelost.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe vaak doet die situatie zich voor
Als een dronken vrouw een kerel loopt op de geilen, dan wordt die vent ook vanzelf week...
Ja, blijkbaar in de ziekenhuis CAOquote:
Dat verandert niets aan het aantal maanden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je loon per vier weken krijgt
Nee hoor, ik krijg gewoon loon per maand.quote:
BS. F krijgt z'n loon per 4 weken, maar geen 13e maand hoorquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je loon per vier weken krijgt
En dat kan dus blijkbaar ookquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:55 schreef Lonaa het volgende:
BS. F krijgt z'n loon per 4 weken, maar geen 13e maand hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |