Dat is het punt dus "in een relatie is het anders". Er staat niet bij die vraag voor welke situatie die vraag geldt. De meeste volwassenen zitten in een relatie, wellicht denken mensen binnen dat kader wanneer ze zo'n vraag beantwoorden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Was even boodschappen doen maar alles wat Ise zegt!
In een relatie is het wel wat anders. Heb de vader van M in die7 jaar samenwonen zo vaak zijn gang laten gaan. Gewoon omdat ik niet beter wistEn dan was ik weer even er vanaf

Ik vind 'in een relatie is het anders' eerlijk gezegd ook enorme bullshit, maar goed. Eeuwen lang was je vrouw verkrachten in een relatie (en in veel landen nog steeds) dood normaal en niet strafbaar. Dus waarom is het in een relatie eigenlijk anders? Fel tegen bepaalde vormen van opgedrongen seks buiten een relatie en in een relatie is het plots heel anders. Dat zie ik dan weer anders.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat is het punt dus "in een relatie is het anders". Er staat niet bij die vraag voor welke situatie die vraag geldt. De meeste volwassenen zitten in een relatie, wellicht denken mensen binnen dat kader wanneer ze zo'n vraag beantwoorden.
Ik vind trouwens dat seks binnen een relatie voor alle partijen prettig moet zijn maar dat lijkt me logisch.

Oeh, verleidelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Black Friday bij Blizzard kost wow maar 5 euro, speelbaar tot level 100 en eerste maand gratis
Dat heeft mij verdorie zeker 270 euro gekost.
Maar Gilmore Girls is ook leuk

Die maand gratis gaat geloof ik wel direct in! En kan volgens mij tot eind november, dus je hebt een week voor Gilmore Girlsquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oeh, verleidelijk.
Kan het best nu kopen en over een tijdje pas spelen toch?

Daar zie ik uiteraard ook wel een verschil. Maar dan nog vind ik in de bovenste situatie dat je gewoon wijzer moet zijn. Is kwakje kwijt nou zo belangrijk?quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:07 schreef Isabeau het volgende:
Nog even een nuance. Ik vind het niet gek als een man van de gelegenheid gebruik maakt als een vrouw zich aan zijn voeten werpt en duidelijk op dat moment wel seks wil (ook al is ze stomdronken en zou ze anders nooit seks willen met betreffend heerschap).
Een man die gebruik maakt van een half comateuze vrouw die laveloos stil op een bed ligt mag wat mij betreft direct de gevangenis in. Ga niet door start. U ontvangt geen $20.000.

Ik denk dat de meeste mannen niet eens weten/door hebben dat ze fout zitten door seks te hebben met een gewillige dronken vrouw. Voorlichting kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:17 schreef Isegrim het volgende:
Daar zie ik uiteraard ook wel een verschil. Maar dan nog vind ik in de bovenste situatie dat je gewoon wijzer moet zijn. Is kwakje kwijt nou zo belangrijk?
Het hele uitgangspunt dat mannen zich maar moeilijk kunnen beheersen is gewoon zo vreselijk fout. Dat doet ook mannen tekort.

Die opmerking heeft wel alleen betrekking op seks in bedwelmde toestand.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind 'in een relatie is het anders' eerlijk gezegd ook enorme bullshit, maar goed. Eeuwen lang was je vrouw verkrachten in een relatie (en in veel landen nog steeds) dood normaal en niet strafbaar. Dus waarom is het in een relatie eigenlijk anders? Fel tegen bepaalde vormen van opgedrongen seks buiten een relatie en in een relatie is het plots heel anders. Dat zie ik dan weer anders.

quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:19 schreef Isegrim het volgende:
Die opmerking heeft wel alleen betrekking op seks in bedwelmde toestand.
Overigens vallen wij meestal gewoon in slaap dan.

Ik ben 1x in de situatie gekomen dat een man zo erg misbruik van me had kunnen maken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:07 schreef Isabeau het volgende:
Nog even een nuance. Ik vind het niet gek als een man van de gelegenheid gebruik maakt als een vrouw zich aan zijn voeten werpt en duidelijk op dat moment wel seks wil (ook al is ze stomdronken en zou ze anders nooit seks willen met betreffend heerschap).
Een man die gebruik maakt van een half comateuze vrouw die laveloos stil op een bed ligt mag wat mij betreft direct de gevangenis in. Ga niet door start. U ontvangt geen $20.000.

Soms tijdens.quote:
Sjips.quote:Op mijn werk viel ik bijna in slaap en nu zit ik hier echt klaarwakker te internetten

Had je wel enig idee wie die man dan was en heb je hem later nog gesproken?quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben 1x in de situatie gekomen dat een man zo erg misbruik van me had kunnen maken.
Maar toen ik 's ochtends wakker werd en hij weg was lag er in de keuken een lief briefje en mijn ontbijt stond klaar.
Met de 2 rottweilers opgesloten in de huiskamer
Daarna ben ik zijn post gaan zoeken om te weten waar ik in vredesnaam wasVervolgens een berichtje op Hyves of iemand wist waar de dichtstbijzijnde bushalte was

Dat is voor mij nu ook logisch. Maar toen vond seks gewoonweg geen drol aan. Ik was ook nog wel jong destijds hoor. Nu weet ik wel beter en doen we het meestal 3x per dagquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is het punt dus "in een relatie is het anders". Er staat niet bij die vraag voor welke situatie die vraag geldt. De meeste volwassenen zitten in een relatie, wellicht denken mensen binnen dat kader wanneer ze zo'n vraag beantwoorden.
Ik vind trouwens dat seks binnen een relatie voor alle partijen prettig moet zijn maar dat lijkt me logisch.

Ik heb zelfs nog jarenlang contact met hem gehadquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had je wel enig idee wie die man dan was en heb je hem later nog gesproken?![]()
Ik denk ook wel dat de meeste mannen geen seks willen met een duidelijk stomdronken vrouw!

Ja dat wilde ik ook nog zeggenquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:27 schreef Isegrim het volgende:
En seks met een stomdronken man is ook niet echt een succes meestal.

Nou, ik ben wel eens oprecht verbaasd geweest hoe hard zo'n dronken man nog kan wordenquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:27 schreef Isegrim het volgende:
En seks met een stomdronken man is ook niet echt een succes meestal.

Ja, daar zouden ze ook iets aan moeten doen. Maakt veel mensen ongelukkig! Weg met de rekeningen!quote:

Ik ging net even 2 jurkjes bestellen, vooraf betalen, maar eens kijken hoe het met de bankrekening gesteld is.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar zouden ze ook iets aan moeten doen. Maakt veel mensen ongelukkig! Weg met de rekeningen!

Geen 13e maand? Ik ben altijd zo blij met de 13e maandquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik ging net even 2 jurkjes bestellen, vooraf betalen, maar eens kijken hoe het met de bankrekening gesteld is.
Dat wordt wel spannend deze maand.![]()
Daar zie ik ook nog niet snel verbetering in komen, trouwens. Studie is echt heel duur, volgende maand moet de auto voor de APK, dan komen in het nieuwe jaar de gemeentelijke belastingen erbij. Matig.
Ik kijk alweer uit naar het vakantiegeld. Het is bijna mei toch?

Nopequote:Op vrijdag 25 november 2016 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen 13e maand? Ik ben altijd zo blij met de 13e maand

Kut.quote:

Je mag die van mij erbijquote:

Had je dat niet gewoon zelf moeten doorgevenquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohja ik kreeg de brief ergens begin november. Nu pas hebben ze door dat ik GBA sinds 28 oktober gewoon weer thuis woon

De man in kwestie is in dit geval mogelijk ook beneveld. Waarom zou hij de verstandige uit moeten hangen? De dame is kwestie doet ook iets waar ze achteraf van denkt 'als ik nuchter was had ik dat niet gedaan'. Voor de man geldt dat misschien ook.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar zie ik uiteraard ook wel een verschil. Maar dan nog vind ik in de bovenste situatie dat je gewoon wijzer moet zijn. Is kwakje kwijt nou zo belangrijk?

Ja, ook dat nog. Meestal hebben beiden te veel gedronken en toch is het altijd de schuld van de man.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:39 schreef derLudolf het volgende:
De man in kwestie is in dit geval mogelijk ook beneveld. Waarom zou hij de verstandige uit moeten hangen? De dame is kwestie doet ook iets waar ze achteraf van denkt 'als ik nuchter was had ik dat niet gedaan'. Voor de man geldt dat misschien ook.

quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga denk ik toch maar gebruikte slipjes verkopen.

Yup maar op dat moment ging mijn moeder een beetje dood enzo.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had je dat niet gewoon zelf moeten doorgeven

Goed excuusquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Yup maar op dat moment ging mijn moeder een beetje dood enzo.
Ze hadden ook gewoon een mailtje kunnen sturen.

We hadden het geloof ik over een situatie waarin de vrouw wel en de man niet dronken is.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De man in kwestie is in dit geval mogelijk ook beneveld. Waarom zou hij de verstandige uit moeten hangen? De dame is kwestie doet ook iets waar ze achteraf van denkt 'als ik nuchter was had ik dat niet gedaan'. Voor de man geldt dat misschien ook.

slaap lekker lieverd😘quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Bedtijd![]()
Fijne (zonnige!!) dag allemaal en tot later vandaag.

Hoe vaak doet die situatie zich voorquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hadden het geloof ik over een situatie waarin de vrouw wel en de man niet dronken is.
In de meeste gevallen heeft een man het fysieke overwicht. Daar zit wmb wel een belangrijk verschil.

Ja, hallo. Elke weldenkende instantie heeft toch wel enig begrip hoop ik voor een situatie waarin plots alles onbenullig lijkt en correct doorgeven van een adres even geen prioriteit heeft. Daar denk je dan toch niet eens aan johquote:

Trek je af, opgelost.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe vaak doet die situatie zich voor
Als een dronken vrouw een kerel loopt op de geilen, dan wordt die vent ook vanzelf week...

Ja, blijkbaar in de ziekenhuis CAOquote:

Dat verandert niets aan het aantal maanden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je loon per vier weken krijgt

Nee hoor, ik krijg gewoon loon per maand.quote:

BS. F krijgt z'n loon per 4 weken, maar geen 13e maand hoorquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je loon per vier weken krijgt

En dat kan dus blijkbaar ookquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:55 schreef Lonaa het volgende:
BS. F krijgt z'n loon per 4 weken, maar geen 13e maand hoor

Ik geloof dat hoofdrekenen een van de eerste onderdelen is die achteruit gaan bij slaapgebrek. Getest op het biologisch centrum in Haren toen ik daar nog studeerdequote:Op vrijdag 25 november 2016 09:56 schreef Lonaa het volgende:
Nou ja, 52 weken zijn toch ook gewoon deelbaar door 4.

Ik heb ook al zin in vanavond!!quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit klaar voor een hele dag Gilmore Girls. Ik heb allemaal ranzig junkfood in huis gehaald

Hoofdkranen dicht doen?quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff...zei ik hier niet laatst dat mijn huis klaar is en ik niets meer hoefde te doen? Wrong!!!!
Woensdagavond bleek de (beton) vloer onder de ketel zeiknat te zijn. Vanochtend kwam de ketelmonteur, maar met de ketel is niets mis. Waarschijnlijk een leiding stuk, de vloer is heel heel nat.
Hopelijk kan er snel iemand komen om eea op te lossen, voordat de vloer omhoog komt in de hal.

Jij stak je tong in Louise terwijl die No way nuchter was na die lading wijn.quote:Op vrijdag 25 november 2016 08:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is seks voor die man een noodzaak?Wat is er op tegen om gewoon je lul in je broek te houden als je geen enkele manier hebt om te weten dat die vrouw in niet-dronken toestand ook seks met je zou willen?
Sorry, maar ik denk hier echt heel erg anders over.

En ik kreeg Loon per maand en wél een 13e maand.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
BS. F krijgt z'n loon per 4 weken, maar geen 13e maand hoor

Ik vind zoenen wel iets anders dan seks hoor...quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij stak je tong in Louise terwijl die No way nuchter was na die lading wijn.
Als je dronken maar nog wel ietwat bij bewustzijn bent, zie ik het probleem niet zo. De eerste keer dat wij net elkaar in bed belandde waren we verre van nuchter.

Aan het eind houdt je vier weken overquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat verandert niets aan het aantal maanden.

Oh oké, ik wist niet dat je Louise naar haar eigen huis had willen sturen als ze mee had gewild.quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind zoenen wel iets anders dan seks hoor...
Maar ik doel vooral op situaties waarin je iemand mee naar huis neemt die je verder nog helemaal niet kende...

Nja, je krijgt zeg elke maand op de 22e loon gebaseerd 160 uur werk, aan het eind van het jaar heb je dan nog 160 onbetaalde uren, die krijg je dan. Zo bedoelde ik het.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg gewoon loon per maand.
Per 4 weken zou de uitbetalingsdatum steeds een paar dagen naar voren moeten schuiven en dat doet het niet.

Dat krijgt mijn broertje bij de ene uitzendbureau wel, bij het andere niet. Maar dat zijn ook oplichters...quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:53 schreef Vork het volgende:
Ik ben ook maar een derderangs werknemer hè, niet direct bij het bedrijf in dienst. Dus geen eindejaarsuitkering, bonus, kerstborrel of -pakket hier.

vier weken is geen maand. Dit is een poging om het positief te brengen, maar in feite is iedere 4 weken loon ontvangen gewoon kut en onhandig.quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aan het eind houdt je vier weken over

Ja zo denk ik er ook over. Als je dronken bent en je gaat dus met iemand mee omdat je geil bent, prima dat je als je niet gedronken had dat misschien nooit had gedaan maar dat is je eigen verantwoordelijkheid en niet die van een ander. Op dat moment zeg je dus wel ja. Dus kan je niet van de andere partij verwachten dat deze eerst onderzoekt of het eigenlijk een nee is.quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:59 schreef Lot_1 het volgende:
Ha, volgens mij maakt LHO mijn punt al![]()
Ik zie het net zo als Isa: als je geen verkeerde keuzes wilt maken op het gebied van bedpartners, moet je nooit zo dronken worden dat je dingen doet waar je later spijt van krijgt. Als je dronken en geil bent, dan kan ik de ander (nuchter of niet) het niet kwalijk nemen daar op in te gaan, of het nu een man of vrouw is.
Ik vind de cijfers wel erg schokkend. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand tegen mijn zin in iets deed. Ik kan me het bij de meeste/bijna alle mannen in mijn omgeving ook niet voorstellen.

Het is op zijn allerminst een situatie waarin je regelmatig heel expliciet moet checken of iemand nog steeds echt wil. Mee naar huis gaan != consent.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er ook over. Als je dronken bent en je gaat dus met iemand mee omdat je geil bent, prima dat je als je niet gedronken had dat misschien nooit had gedaan maar dat is je eigen verantwoordelijkheid en niet die van een ander. Op dat moment zeg je dus wel ja. Dus kan je niet van de andere partij verwachten dat deze eerst onderzoekt of het eigenlijk een nee is.
Zolang je aanspreekbaar bent uiteraard, niet als je laveloos in de steeg ligt ofzo.

Je kunt er inderdaad niet vanuit gaan dat meegaan is toestemming nee. Maar ik vind wel dat je er vanuit mag gaan dat als hij/zij niet wil diegene dat aangeeft. Ik vind dat echt een stukje eigen verantwoordelijkheid. Daar hoef je niet om te vragen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is op zijn allerminst een situatie waarin je regelmatig heel expliciet moet checken of iemand nog steeds echt wil. Mee naar huis gaan != consent.

Jij wilde sex maar hij niet?quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kunt er inderdaad niet vanuit gaan dat meegaan is toestemming nee. Maar ik vind wel dat je er vanuit mag gaan dat als hij/zij niet wil diegene dat aangeeft. Ik vind dat echt een stukje eigen verantwoordelijkheid. Daar hoef je niet om te vragen.
Ik heb ook wel eens een jongen meegenomen naar mn hotelkamer, alleen had ik andere bedoelingen dan hij blijkbaar (naief) maar die heb ik gewoon weggestuurd hoor, dronken en wel.

Ik vind het zelf vele malen belangrijker dat mensen bij twijfel over enthousiaste deelname geen seks hebben dan dat mensen expliciet 'nee' zeggen als ze niet willen. En aan dat laatste wordt wel aandacht besteed en aan het eerste niet of nauwelijks.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kunt er inderdaad niet vanuit gaan dat meegaan is toestemming nee. Maar ik vind wel dat je er vanuit mag gaan dat als hij/zij niet wil diegene dat aangeeft. Ik vind dat echt een stukje eigen verantwoordelijkheid. Daar hoef je niet om te vragen.
Ik heb ook wel eens een jongen meegenomen naar mn hotelkamer, alleen had ik andere bedoelingen dan hij blijkbaar (naief) maar die heb ik gewoon weggestuurd hoor, dronken en wel.

Andersomquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij wilde sex maar hij niet?

Nee. Maar als iemand er zelf actief bij is dan lijkt het me duidelijk dat die persoon graag wil. Maar absoluut, als het niet duidelijk is dan vragen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:37 schreef Isegrim het volgende:
Die vraag is vooral relevant als níet overduidelijk is dat iemand heel graag wil. Niet dat je elke paar minuten moet vragen of iemand nog wel wil.Dat maakt het er ook niet leuker op.

Dit heb ik met alle meningen van Isegrim.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:40 schreef minilot het volgende:
Ik heb wat andere ideeën over seksualiteit dan Isegrim,

Eens.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Als je dronken bent, maar zelf nog actief kan handelen en dus actief betrokken bent bij seks, dan is het je eigen verantwoordelijkheid, vind ik. Je kunt niet van iemand verwachten dat hij/zij jouw fysieke boodschap negeert en eerst nog even vraagt of je het wel zeker weet. Als je het niet zeker weet, waarom doe je het dan?

Je wilde hem een kopje thee aanbieden op je hotelkamer?quote:

Drank jaquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je wilde hem een kopje thee aanbieden op je hotelkamer?

Ik meestal ookquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit heb ik met alle meningen van Isegrim.

Technisch gezien was het aanrandingquote:Op vrijdag 25 november 2016 10:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind zoenen wel iets anders dan seks hoor...
Maar ik doel vooral op situaties waarin je iemand mee naar huis neemt die je verder nog helemaal niet kende...

Godsodeju. Jij maakt alle vooroordelen wel weer waar he? Eikel.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:00 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind Ise's beredenering trouwens zo lekker krom. Altijd moet de vrouw sterk, onafhankelijk zijn en gelijke rechten hebben. Maar op dit vlak moeten vrouwen ineens als zwakker worden beschouwd en (tegen zichzelf?) worden beschermd
Als je als vrouw van jezelf weet dat als je wat borrels op hebt je wat losbandiger bent, mannen gaat actief gaat verleiden en niet zegt dat je geen seks wil maar je er de volgende dag dan wel kut over voelt, helpt het ook om misschien iets minder te drinken...
Een kruising met slecht zicht op de weg van links nader je toch ook niet met 80 km/u?

Dan trek ik bij deze mijn mening over de actie van je ex in.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit heb ik met alle meningen van Isegrim.

Ha mevrouwtje zeiklijster leef ook nogquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:06 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Godsodeju. Jij maakt alle vooroordelen wel weer waar he? Eikel.

InHolland?quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het onzin dat het overduidelijk moet zijn dat iemand wel wil. Het is toch genoeg als iemand het gewoon duidelijk maakt als hij/zij het niet wil. Tenzij iemand natuurlijk helemaal niet meer in staat is om te reageren.

Ik heb het al een aantal posts steeds over mensen. Daar vallen mannen en vrouwen en iedereen die daartussen zit onder.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:00 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind Ise's beredenering trouwens zo lekker krom. Altijd moet de vrouw sterk, onafhankelijk zijn en gelijke rechten hebben. Maar op dit vlak moeten vrouwen ineens als zwakker worden beschouwd en (tegen zichzelf?) worden beschermd![]()
Dit trekt het een beetje in het belachelijke...quote:Als je als vrouw van jezelf weet dat als je wat borrels op hebt je wat losbandiger bent, mannen gaat actief gaat verleiden en niet zegt dat je geen seks wil maar je er de volgende dag dan wel kut over voelt, helpt het ook om misschien iets minder te drinken...

Als zij niet wilde had je gelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Technisch gezien was het aanranding

Dat heb je duidelijk gevraagd en bevestiging in woorden gekregen? Of is het een aanname. Iets waarvan je volgens je eigen post vind dat het een nogo is.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als zij niet wilde had je gelijk.

Ik heb niet gezegd dat het verbaal moet zijn. Het moet beide partijen meer dan duidelijk zijn dat de ander graag wil. Daar zijn niet beslist woorden voor nodig. Meestal niet zelfs.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:50 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat heb je duidelijk gevraagd en bevestiging in woorden gekregen? Of is het een aanname. Iets waarvan je volgens je eigen post vind dat het een nogo is.

Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan trek ik bij deze mijn mening over de actie van je ex in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |