SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
stripclubs vind ik niet zo leukquote:Op woensdag 16 november 2016 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan gaan we op jouw kosten drankjes drinken in een stripclub.
Ah oke. Nouja, prima.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan sluit de SC en gaan we verder in Hools
Op Tong initiatief
Lange_Lans is rijk, ik nietquote:Op woensdag 16 november 2016 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijgen we vast korting op zijn moederquote:Op woensdag 16 november 2016 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo dan, hier moet ik even van bijkomen.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krijgen we vast korting op zijn moeder
We blijven uitdelen hé, zelfs bij topic 5000 gaan we doorquote:Op woensdag 16 november 2016 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo dan, hier moet ik even van bijkomen.
Voor veel Tilburgse studenten van Olof is de stripclub de ontgroening.quote:
Heftige ontgroening welquote:Op woensdag 16 november 2016 21:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor veel Tilburgse studenten van Olof is de stripclub de ontgroening.
Najah het is meer onderdeel van nog veel meer dingen.quote:
er heen? Wat is daar ontgroening aanquote:Op woensdag 16 november 2016 21:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor veel Tilburgse studenten van Olof is de stripclub de ontgroening.
Ben jij al ontmaagd?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:40 schreef JanCees het volgende:
Ontgroeningtrouwens
Ik moest het toch even zeggen
batras poppen in club platiniumquote:Op woensdag 16 november 2016 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee sorry, heb je en linkje?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:43 schreef Saind het volgende:
[..]
zag je bronson net dat broodje bouwen
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee sorry, heb je en linkje?
Mag hopen dat dat voor een foodchallenge is.quote:
zie je hoe kankerdik die man isquote:Op woensdag 16 november 2016 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat voor een foodchallenge is.
hij eet om op het gelijke gewicht van je moeder te komen.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat voor een foodchallenge is.
als ik de tijd en het geld had wel jaquote:
Adviesprijs ¤ 74,99quote:Op woensdag 16 november 2016 21:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
Kijk dit;
https://www.vakantieveili(...)ifa-17_xbox-one.html
Mensen bieden 66 euro. Komen nog 10 euro extra kosten bij ook. Hoezo not rigged.
ik had bij die site eens 4 tickets voor een festival ding voor 2 euro. Normaal zou ik 50 euro kwijt zijnquote:Op woensdag 16 november 2016 21:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
Kijk dit;
https://www.vakantieveili(...)ifa-17_xbox-one.html
Mensen bieden 66 euro. Komen nog 10 euro extra kosten bij ook. Hoezo not rigged.
Hey je hebt zojuist het basisprincipe van veilingen uitgelegd, wat ontzettend knap.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:54 schreef Elan het volgende:
Mensen worden enorm gierig als ze tegen elkaar op moeten bieden. Het is meer een ander iets niet gunnen dan het zelf nodig hebben.
Zo leer je weer wat nieuwsquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey je hebt zojuist het basisprincipe van veilingen uitgelegd, wat ontzettend knap.
Gaat echt helemaal nergens over dit.quote:
Niet per definitie.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey je hebt zojuist het basisprincipe van veilingen uitgelegd, wat ontzettend knap.
Ik heb toen voor mijn vriendin daar kaartjes gekocht voor Britney Spears (5 jaar geleden ofzo) voor 5 euro per stuk. Dagje Rotterdam van gemaakt enzo. Sta je daar in de rij met die uitgeprinte Vakantie Veiling kopieën. Staan er mensen naast je dom te kijken naar het kaartje, want die hadden 50 euro per kaartje betaald (quote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik had bij die site eens 4 tickets voor een festival ding voor 2 euro. Normaal zou ik 50 euro kwijt zijn
Back to the Future Monopoly klinkt wel nicequote:Op woensdag 16 november 2016 21:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gaat echt helemaal nergens over dit.
Ik zat er ff te kijken voor sinterklaas/kerst.
Mijn vader heeft er vorig jaar monopoly thema bordsets gekocht voor 20 euro per bordspel (winkelwaarde 50 euro) (The Legend of Zelda, Game of Thrones, Pokemon en Marvel) voor mij en mn zusje. Ik begin nu een beetje die thema sets te sparen en hoopte dat ze deze weer verkochten.
Was vandaag in een bordspel winkel, hadden ze Halo, Back to the Future en Deadpool monopoly
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Back to the Future Monopoly klinkt wel nice
2016quote:Op woensdag 16 november 2016 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is de spreekwoordelijke Kalverstraat dan?
Ik heb mijn vader getrokken.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gaat echt helemaal nergens over dit.
Ik zat er ff te kijken voor sinterklaas/kerst.
Mijn vader heeft er vorig jaar monopoly thema bordsets gekocht voor 20 euro per bordspel (winkelwaarde 50 euro) (The Legend of Zelda, Game of Thrones, Pokemon en Marvel) voor mij en mn zusje. Ik begin nu een beetje die thema sets te sparen en hoopte dat ze deze weer verkochten.
Was vandaag in een bordspel winkel, hadden ze Halo, Back to the Future en Deadpool monopoly
The Clock Tower.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is de spreekwoordelijke Kalverstraat dan?
Ik mijn zusje.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader getrokken.
(deze mogen jullie inkoppen)
Al die autobedrijven pakken hem wel, fucking hyena's dat het zijnquote:Op woensdag 16 november 2016 22:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
http://www.ad.nl/show/weg(...)r-de-hamer~a2377cb9/
Maandag gaat die weer de veiling in.
Is weer zn ex. Betaald zn alimentatie weer niet begrijp ik.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al die autobedrijven pakken hem wel, fucking hyena's dat het zijn
Ik mijn moeder. Was nog best lastig hoor.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader getrokken.
(deze mogen jullie inkoppen)
Gewoon parfum en klaarquote:Op woensdag 16 november 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mijn moeder. Was nog best lastig hoor.
''Trek is aan mn vinger''quote:Op woensdag 16 november 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mijn moeder. Was nog best lastig hoor.
Jeetje, jij hebt ook niet veel over voor je moeder.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje kukident voor haar kunstgebit, is ze al tevreden mee.
quote:
Het is mijn moeder maar.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jeetje, jij hebt ook niet veel over voor je moeder.
Alimentatie is soms echt belachelijk oneerlijk.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is weer zn ex. Betaald zn alimentatie weer niet begrijp ik.
Je hebt er maar 1quote:Op woensdag 16 november 2016 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is mijn moeder maar.
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alimentatie is soms echt belachelijk oneerlijk.
Wat is je prijs?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Heb ook een walgelijke schoonmoeder, kopen?
Jup, maar anders is het zo oneerlijk voor de feministen hequote:
Is ook wel moeilijk hoor, om daar een goede regeling voor te maken.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup, maar anders is het zo oneerlijk voor de feministen he
Gewoon een maximale termijn aanbinden. Huwelijksduur gedeeld door 2 oid.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook wel moeilijk hoor, om daar een goede regeling voor te maken.
Gewoon basisinkomen en alimentatie afschaffen.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb vast nog wel ergens een VVV-bon.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent net te laatquote:Op woensdag 16 november 2016 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb vast nog wel ergens een VVV-bon.
Dealquote:Op woensdag 16 november 2016 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb vast nog wel ergens een VVV-bon.
Gratis verzendkosten?quote:
Ook geen slecht idee.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon een maximale termijn aanbinden. Huwelijksduur gedeeld door 2 oid.
Ik ga eens vragen hoe de Piratenpartij er tegen over staat.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook geen slecht idee.
Maar goed, dat gaat er voorlopig niet komen. Populisme is groter dan ooit en als je iets niet wil is zoiets als partij naar voren brengen als er stemmen gewonnen moeten worden.
422 en ik walgen van al die politici die triest stemmen willen winnen door met alle winden mee te waaienquote:Op woensdag 16 november 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook geen slecht idee.
Maar goed, dat gaat er voorlopig niet komen. Populisme is groter dan ooit en als je iets niet wil is zoiets als partij naar voren brengen als er stemmen gewonnen moeten worden.
Gratis af te halen. Schrok een beetje van de verzendkosten bij een pakketje van +- 375 kg.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deal
[..]
Gratis verzendkosten?
422 walgt daar helemaal niet van, want hij wil eventueel wel op de PVV stemmen.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
422 en ik walgen van al die politici die triest stemmen willen winnen door met alle winden mee te waaien
Heeft er weer iemand iets gezegd over zijn gewicht?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Als iemand Davy in een hoekje ziet huilen dan weet je waar het van komt.
Wat dolde ik hem hard he? Dat laatste potje.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Als iemand Davy in een hoekje ziet huilen dan weet je waar het van komt.
Dat was een grapje mag ik hopenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
422 walgt daar helemaal niet van, want hij wil eventueel wel op de PVV stemmen.
Gelukkig zal mijn cadeautje hem opvrolijken.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft er weer iemand iets gezegd over zijn gewicht?
422 doet niet aan grapjes.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was een grapje mag ik hopen
geloof dat ik wel weet wat.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig zal mijn cadeautje hem opvrolijken.
Een kleine hint: Het zijn niet de kratjes van Typischquote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geloof dat ik wel weet wat.
Ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een kleine hint: Het zijn niet de kratjes van Typisch
Elan ook nietquote:
lekker hoor, glijbaantje opstoppen enzoquote:
oh shit right in de nostalgiequote:Op woensdag 16 november 2016 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker hoor, glijbaantje opstoppen enzo
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker hoor, glijbaantje opstoppen enzo
zandafgraving knallen met familiezak assiequote:Op woensdag 16 november 2016 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
openluchtzwembadgenot in de zomer
quote:Op woensdag 16 november 2016 23:12 schreef Saind het volgende:
[..]
zandafgraving knallen met familiezak assie
dronk je goedkoopquote:Op woensdag 16 november 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb al 12,2k pond aan niet drinken bespaard in conservatieve schattingen
boodschappen zijn wel echt goedkoop bij jullie trouwensquote:Op woensdag 16 november 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb al 12,2k pond aan niet drinken bespaard in conservatieve schattingen
geen idee let er nooit opquote:Op woensdag 16 november 2016 23:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
boodschappen zijn wel echt goedkoop bij jullie trouwens
zelfde ideequote:Op woensdag 16 november 2016 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Die van mij was minder fancy
[ afbeelding ]
nigga tien dat is de max bij mij thuisquote:Op woensdag 16 november 2016 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
zelfde idee
toen konden we ook nog op het gemak met zijn veertigen richting het zwembad fietsen
als we nu iets willen doen zijn we blij als we 10 man bij elkaar kunnen krijgen
oh bij mij ook hoor tegenwoordigquote:Op woensdag 16 november 2016 23:20 schreef Saind het volgende:
[..]
nigga tien dat is de max bij mij thuis
met kenissen hoef ik sowieso niets te ondernemenquote:Op woensdag 16 november 2016 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt vrienden en je hebt vrienden he
als dat je definitie is heb ik er nog een redelijk grote groep tussenquote:Op woensdag 16 november 2016 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met kenissen hoef ik sowieso niets te ondernemen
de meeste mensen zijn pijnlijk vermoeiendquote:Op woensdag 16 november 2016 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
als dat je definitie is heb ik er nog een redelijk grote groep tussen
bquote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had jij daar ook jaren lang een abootje op of was je daar al te oud voor?
Familieschommelquote:Op woensdag 16 november 2016 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard.
Had ook 3 sterren abonnement voor de bus, kon je volgens mij in die tijd bijna heel Nederland mee door.
Echt van heel Rotterdam tot Strijen tot aan Dordrecht ofzo.
Mooiste was die speeltuin, hadden ze zo'n lange schommel was er nog een kind in coma geraakt omdat hij daardoor geraakt was. Een een soort vlonders met water waar je over heen kon rennen. Geen idee of dat er nog zit.
Familieschommelgenot.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard.
Had ook 3 sterren abonnement voor de bus, kon je volgens mij in die tijd bijna heel Nederland mee door.
Echt van heel Rotterdam tot Strijen tot aan Dordrecht ofzo.
Mooiste was die speeltuin, hadden ze zo'n lange schommel was er nog een kind in coma geraakt omdat hij daardoor geraakt was. Een een soort vlonders met water waar je over heen kon rennen. Geen idee of dat er nog zit.
Hoe de fuck verdien je geld in de speeltuin manquote:Op woensdag 16 november 2016 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Familieschommelgenot.
Maatje van mij werkte daar. Die pakte op een zondag bijna 20 euro per uur.Gemeentegod.
Dat ja, ding ging tyfushard en alles wat hij raakte werd instant vernietigdquote:Op woensdag 16 november 2016 23:34 schreef Saind het volgende:
[..]
FamilieschommelAltijd mensen ledematen doormidden op dat ding
Dat doe ik niet, ouwe reus.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja kk zooi ik kan pas van het weekend
niet spoileren aub
stangen heette datquote:Op woensdag 16 november 2016 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ja, ding ging tyfushard en alles wat hij raakte werd instant vernietigd
je had daar een loketquote:Op woensdag 16 november 2016 23:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe de fuck verdien je geld in de speeltuin man
shit is gratis
heb ik nooitquote:Op woensdag 16 november 2016 23:39 schreef Saind het volgende:
weet je waar ik me echt aan erger
dat je een fles bier opentrekt en de helft eruit spuit
Het was beter dan de gemiddelde hp film. Zeer veel gelachen ook. Alleen Tina was aids. Ben wel benieuwd hoe ze dit gaan vervolgen.quote:
tijd om te zuigen danquote:Op woensdag 16 november 2016 23:39 schreef Saind het volgende:
Stond niet na te denken man. Aanrecht natquote:Op woensdag 16 november 2016 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd om te zuigen dan
tis niet anders
hopus?quote:Op woensdag 16 november 2016 23:39 schreef Saind het volgende:
alleen maandag is geen weekend als studentquote:Op woensdag 16 november 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat je niet meer dronk buiten de weekenden
je moeder grapquote:Op woensdag 16 november 2016 23:54 schreef Saind het volgende:
Had kunnen weten dat ie ging spuiten, doen ze allemaal
Niet toen ik aan het studeren was. Heb nu geen reet te doenquote:Op woensdag 16 november 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat je niet meer dronk buiten de weekenden
Zeker beter dan de HP filmsquote:Op woensdag 16 november 2016 23:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het was beter dan de gemiddelde hp film. Zeer veel gelachen ook. Alleen Tina was aids. Ben wel benieuwd hoe ze dit gaan vervolgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 16 november 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker beter dan de HP filmsIk heb van de week toen ik geen reet te doen had de boeken gelezen. Kan er nog steeds niet bij dat mensen die films tof vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerste keer met de boeken?quote:Op woensdag 16 november 2016 23:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb van de week toen ik geen reet te doen had de boeken gelezen. Kan er nog steeds niet bij dat mensen die films tof vinden.
Alleen de eerste twee films zijn nog trouw aan het boek, de rest zijn verkrachtingen.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb van de week toen ik geen reet te doen had de boeken gelezen. Kan er nog steeds niet bij dat mensen die films tof vinden.
quote:Op woensdag 16 november 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker beter dan de HP filmsJa echt een god. Mooi einde ook. Waar ze het in HP gewoon afraffelde. Ze hebben van hun falen geleerd. Ik snapte alleen niet echt wat dat zwarte bolletje nou precies inhield en wat onze blonde god er mee wouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 16 november 2016 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
eerste keer met de boeken?
vond je de boeken wel tof?
ik verzoek u vriendelijk dit niet hier te doenquote:Op woensdag 16 november 2016 23:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja echt een god. Mooi einde ook. Waar ze het in HP gewoon afraffelde. Ze hebben van hun falen geleerd. Ik snapte alleen niet echt wat dat zwarte bolletje nou precies inhield en wat onze blonde god er mee wou
weet ik veelquote:Op woensdag 16 november 2016 23:58 schreef Saind het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet
kocht die shit toen ze uitkwamen
Gast spoiler die film nietquote:Op woensdag 16 november 2016 23:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja echt een god. Mooi einde ook. Waar ze het in HP gewoon afraffelde. Ze hebben van hun falen geleerd. Ik snapte alleen niet echt wat dat zwarte bolletje nou precies inhield en wat onze blonde god er mee wou
quote:Op woensdag 16 november 2016 23:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]even in spoiler zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
hoe lang moet je je vervelenquote:Op woensdag 16 november 2016 23:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet toen ik aan het studeren was. Heb nu geen reet te doen
Als ik weer aan de bak moet sta ik doordeweeks weer droog
ligt er aan wat voor werkquote:Op donderdag 17 november 2016 00:01 schreef Adames het volgende:
ik ben toe aan weekend. vorig weekend 20 uur gewerkt, daar ontspan je ook niet van
Niet zo lijp doenquote:Op donderdag 17 november 2016 00:00 schreef Typisch het volgende:
vanaf nu is hafcfan een kklul
elan is het hier mee eens
dm zequote:Op donderdag 17 november 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inso ik zag vandaag hele verontrustende oude posts van jou.
Snap ook niet waarom hij spoilert.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:00 schreef Typisch het volgende:
vanaf nu is hafcfan een kklul
elan is het hier mee eens
houden we hier niet vanquote:Op donderdag 17 november 2016 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom hij spoilert.
Kutgeintjes.
Je bespreekt die film toch inhoudelijk. Dat noemt men spoileren.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er staat echt 0,0 spoiler in man
TRquote:Op donderdag 17 november 2016 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet gewoon dood als je zonder een spoiler praat over het plot van een film die net uit is
zeker als het gaat om zo eentje als deze
kklul
ik morgenvroeg moeders de vrouw ophalen van airportquote:Op donderdag 17 november 2016 00:07 schreef Typisch het volgende:
gvd moet morgen om half 7 weer in de trein zitten hoor ik net
kutleven
nouquote:Op donderdag 17 november 2016 00:09 schreef Elan het volgende:
Inso heb je gelezen van die Britse en Nederlandse schepen? Die verdwenen zijn.
quote:Op donderdag 17 november 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik morgenvroeg moeders de vrouw ophalen van airport
die was al niet blij dat ze met 2 koffers moest reizen.
C&H / Nederlandse oorlogsgraven in Javazee verdwenenquote:
tjaquote:Op donderdag 17 november 2016 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
C&H / Nederlandse oorlogsgraven in Javazee verdwenen
Stond ook op de site van de BBC. Bijna 40.000 ton staal gepikt.
een van de weinige mensen waar ik absoluut niet naar kan luisteren bij voetbalpraatprogrammasquote:Op donderdag 17 november 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol, David Endt die commentaar geeft bij FOX Sports. Wat sjanant.
David Endt moeten ze opsluiten.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn subjectiviteit kent geen grenzen.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
een van de weinige mensen waar ik absoluut niet naar kan luisteren bij voetbalpraatprogrammas
schandalig dat je die gast uitnodigtquote:Op donderdag 17 november 2016 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn subjectiviteit kent geen grenzen.
Het is patatmanquote:Op donderdag 17 november 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
wat is milton friedman toch een god.
Waarbij ?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat heb ik bij de meesten, terwijl ik lang niet alles kijk. En dan donderen ze er de beste uit. De man met humor, intelligentie en zelfspot.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
een van de weinige mensen waar ik absoluut niet naar kan luisteren bij voetbalpraatprogrammas
Bij Jan Boskamp wordt dat leuk gevonden, terwijl ie nooit wat te melden heeft behalve hard schreeuwen en het overal mee oneens zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn subjectiviteit kent geen grenzen.
Deze man weet.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de meeste mensen zijn pijnlijk vermoeiend
Zeker. Het aftellen is begonnenquote:Op donderdag 17 november 2016 07:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles goed, fazantenspotter?
Ah, van die andere twee wedstrijden wist ik nietquote:Op donderdag 17 november 2016 07:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Het aftellen is begonnenLekker een paar dagen naar Engeland straks.
Manchester United - Feyenoord
Barnsley - Nottingham Forrest
Burnley - Manchester City
Alleen zuipschuiten als Caland HMF en Sjaakbauer zullen die pijn voelen.quote:Op donderdag 17 november 2016 07:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, van die andere twee wedstrijden wist ik niet.
Burnley - Man City is wel om 12:30 Engelse tijd he.
Ga je met hun naar die pot?quote:Op donderdag 17 november 2016 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen zuipschuiten als Caland HMF en Sjaakbauer zullen die pijn voelen.
Alsof voetbal prioriteit één heeftquote:Op donderdag 17 november 2016 08:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach jongen, misschien wordt het een leuke wedstrijd misschien niet.
Skysports lost dit probleem voor mij vakkundig opquote:Op donderdag 17 november 2016 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan je verdomme Sevilla - Juventus uitzenden..
Ik pak ook een stream hoor, voor mij geen probleem. Maar wat een enorme druiloren zitten daar zeg. Niemand neemt Real Madrid zonder Kroos en Casemiro serieus.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Skysports lost dit probleem voor mij vakkundig op
Leuk. Drie EC1 winnaars, Twee wereldkampioenen en één EC2 winnaar. Kon het slechter treffen.quote:Op donderdag 17 november 2016 07:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Het aftellen is begonnenLekker een paar dagen naar Engeland straks.
Manchester United - Feyenoord
Barnsley - Nottingham Forrest
Burnley - Manchester City
Ik zat laatst naar BT sport te kijken. Die lui zenden werkelijk waar alles uit hé. Ik keek naar een kelderkraker in de Rayman cup of zo. Daar zat echt maar 10 man een duif en de kantinejuffrouw op een stellage wat door moest gaan voor tribune.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pak ook een stream hoor, voor mij geen probleem. Maar wat een enorme druiloren zitten daar zeg. Niemand neemt Real Madrid zonder Kroos en Casemiro serieus.
Zullen we duimen ?quote:Op donderdag 17 november 2016 08:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens wint Atletico zaterdag de Derby.
Noteert u het alvast.
Zullen we hier een kleine weddenschap aan verbinden?quote:Op donderdag 17 november 2016 08:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens wint Atletico zaterdag de Derby.
Noteert u het alvast.
Het zou wel lelijk zijn als ze niet winnen. Niet omdat ik dan geen gelijk heb, maar omdat die drol van een Zidane dan weer zegeviert terwijl hij er niets van kan.quote:
Zeg het maar.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen we hier een kleine weddenschap aan verbinden?
Blijft vreemd dat zulke ex-voetballers gelijk voor de leeuwen worden gegooid. Zie van Basten en Rijkaard.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou wel lelijk zijn als ze niet winnen. Niet omdat ik dan geen gelijk heb, maar omdat die drol van een Zidane dan weer zegeviert terwijl hij er niets van kan.
Sommigen hebben er aanleg voor, zoals een Guardiola. Die had zijn hele carrière uitgestippeld met een trainersvak als doel.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat zulke ex-voetballers gelijk voor de leeuwen worden gegooid. Zie van Basten en Rijkaard.
De verliezer neemt een maand een Sylvana Simons UI. Eentje uit haar laatste optreden van Pauw. Met dat verschrikkelijke haar wat alle kanten op stond.quote:
Akkoord.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verliezer neemt een maand een Sylvana Simons UI. Eentje uit haar laatste optreden van Pauw. Met dat verschrikkelijke haar wat alle kanten op stond.
Nou, was wel een geweldige voetballer. Dan denk ik eerder aan Peter Bosz, Alex Pastoor of Robert Maaskant.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommigen hebben er aanleg voor, zoals een Guardiola. Die had zijn hele carrière uitgestippeld met een trainersvak als doel.
Stijn veracht VI.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:24 schreef tong80 het volgende:
Even VI van maandag terugkijken. De meningen verschillen er over.
Zegt alles over Stijn.quote:
Ik kijk en lees alles. Van Big Brother tot VPRO Boeken en van RTL Boulevard tot Kunstuur. Van de Telegraaf tot NRC-Handelsblad. Heb er nog een column over geschreven laatst. Ben geen snob.quote:
Ik lees nooit. Zelden. Jammer wel somsquote:Op donderdag 17 november 2016 08:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk en lees alles. Van Big Brother tot VPRO Boeken en van RTL Boulevard tot Kunstuur. Van de Telegraaf tot NRC-Handelsblad. Heb er nog een column over geschreven laatst. Ben geen snob.
Doe ik niet. Alleen de nummers 2000 tot 1500 zijn interessant. Daarna wordt het arbeidsvitaminen. Ik luister de eerste dagen wel. Is leuk om er over te FOK!ken. Het vreselijke halleluha zal wel op 1 staan, iig in de top tien. Boudewijn de Groot heeft schitterende platen opgenomen, wat kiezen ze. Avond.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:27 schreef onlogisch het volgende:
Tong wanneer kan je stemmen op de Top2000?
Ik begin de dag met alle kranten. Volkskrant abo opgezegd. Te duur en ik las hem niet meer.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lees nooit. Zelden. Jammer wel soms
Ik kijk tegenwoordig alleen als er niets anders is. Inhoudelijk hoor ik af en toe de meest bizarre dingen.quote:
Dat is dan ook een hele zure krant.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begin de dag met alle kranten. Volkskrant abo opgezegd. Te duur en ik las hem niet meer.
Komen twee kikkers de Hema binnen. Zegt de ene kikker, eens kijken wat er op ons pad komt. Vast geen zebra.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig alleen als er niets anders is. Inhoudelijk hoor ik af en toe de meest bizarre dingen.
Fabeltje, beste krant van Nederland. De beste zaterdagbijlage. Het AD heeft de beste sportredactie. Telegraaf de leukste roddels en het NRC de beste columnisten. Ik wacht op een telefoontjequote:Op donderdag 17 november 2016 08:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is dan ook een hele zure krant.
Stemmen of collecteren ?quote:
Van de Telegraaf?quote:Op donderdag 17 november 2016 08:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fabeltje, beste krant van Nederland. De beste zaterdagbijlage. Het AD heeft de beste sportredactie. Telegraaf de leukste roddels en het NRC de beste columnisten. Ik wacht op een telefoontje
De bus die rijdt. Je hebt overigens nog een andere definitie van bus. Dat heeft met computers te maken.quote:
Een bus waar je iets in opslaat is er ook nogquote:Op donderdag 17 november 2016 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bus die rijdt. Je hebt overigens nog een andere definitie van bus. Dat heeft met computers te maken.
4 zelfs.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:46 schreef onlogisch het volgende:
Wij zagen het meisje met de verrekijker.
Die kan je ook op 3 manieren interpreteren
Graag, die zijn wel toe aan een kwaliteitsinjectie. Plus ze krijgen er 300.000 FOK!kers gratis bij.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bus die rijdt. Je hebt overigens nog een andere definitie van bus. Dat heeft met computers te maken.
meerquote:Op donderdag 17 november 2016 08:46 schreef onlogisch het volgende:
Wij zagen het meisje met de verrekijker.
Die kan je ook op 3 manieren interpreteren
Konden amper 20.000 toeschouwers in.quote:
Jij en ik samen zagen via de verrekijker het meisje.quote:
jij en ik zagen het meisje met de verrekijker in 2enquote:Op donderdag 17 november 2016 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij en ik samen zagen via de verrekijker het meisje.
Jij en ik samen zagen een meisje lopen met een verrekijker.
Jij en ik werden sadistisch en zaagden het meisje in 2e met de verrekijker.
Welke zie ik over het hoofd?
Ja bedankt Hans, dat is mijn 3e zin.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij en ik zagen het meisje met de verrekijker in 2en
nee, dat is doormidden zagen met verrekijker als moordwapenquote:Op donderdag 17 november 2016 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja bedankt Hans, dat is mijn 3e zin.
Hoe bedoel jij het danquote:Op donderdag 17 november 2016 10:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee, dat is doormidden zagen met verrekijker als moordwapen
Texas toch.quote:Op donderdag 17 november 2016 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan ouwe reus?
Linkquote:Op donderdag 17 november 2016 10:33 schreef onlogisch het volgende:
Man man man. Verkrachting heeft opeens een compleet andere lading gekregen nadat ik zag hoe kinderlijk eenvoudig GGMM Davy en de zijne wegzette.
Gaat het echt over Haxball? Like for reals? Zoiets over pro raiden in WoW oke, maar haxball?!quote:Op donderdag 17 november 2016 10:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanaf hier begint het wel een beetje. Maar eigenlijk had je er gewoon bij moeten zijn.
Duidelijk iemand die GGMM nog nooit heeft zien haxballen.quote:Op donderdag 17 november 2016 10:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat het echt over Haxball? Like for reals? Zoiets over pro raiden in WoW oke, maar haxball?!
Waarom spelen mensen dat?quote:Op donderdag 17 november 2016 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die GGMM nog nooit heeft zien haxballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |