Al die autobedrijven pakken hem wel, fucking hyena's dat het zijnquote:Op woensdag 16 november 2016 22:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
http://www.ad.nl/show/weg(...)r-de-hamer~a2377cb9/
Maandag gaat die weer de veiling in.
Is weer zn ex. Betaald zn alimentatie weer niet begrijp ik.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al die autobedrijven pakken hem wel, fucking hyena's dat het zijn
Ik mijn moeder. Was nog best lastig hoor.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader getrokken.
(deze mogen jullie inkoppen)
Gewoon parfum en klaarquote:Op woensdag 16 november 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mijn moeder. Was nog best lastig hoor.
''Trek is aan mn vinger''quote:Op woensdag 16 november 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mijn moeder. Was nog best lastig hoor.
Jeetje, jij hebt ook niet veel over voor je moeder.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje kukident voor haar kunstgebit, is ze al tevreden mee.
quote:
Het is mijn moeder maar.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jeetje, jij hebt ook niet veel over voor je moeder.
Alimentatie is soms echt belachelijk oneerlijk.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is weer zn ex. Betaald zn alimentatie weer niet begrijp ik.
Je hebt er maar 1quote:Op woensdag 16 november 2016 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is mijn moeder maar.
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alimentatie is soms echt belachelijk oneerlijk.
Wat is je prijs?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Heb ook een walgelijke schoonmoeder, kopen?
Jup, maar anders is het zo oneerlijk voor de feministen hequote:
Is ook wel moeilijk hoor, om daar een goede regeling voor te maken.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup, maar anders is het zo oneerlijk voor de feministen he
Gewoon een maximale termijn aanbinden. Huwelijksduur gedeeld door 2 oid.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook wel moeilijk hoor, om daar een goede regeling voor te maken.
Gewoon basisinkomen en alimentatie afschaffen.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb vast nog wel ergens een VVV-bon.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent net te laatquote:Op woensdag 16 november 2016 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb vast nog wel ergens een VVV-bon.
Dealquote:Op woensdag 16 november 2016 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb vast nog wel ergens een VVV-bon.
Gratis verzendkosten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |