SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
stripclubs vind ik niet zo leukquote:Op woensdag 16 november 2016 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan gaan we op jouw kosten drankjes drinken in een stripclub.
Ah oke. Nouja, prima.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan sluit de SC en gaan we verder in Hools
Op Tong initiatief
Lange_Lans is rijk, ik nietquote:Op woensdag 16 november 2016 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijgen we vast korting op zijn moederquote:Op woensdag 16 november 2016 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo dan, hier moet ik even van bijkomen.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krijgen we vast korting op zijn moeder
We blijven uitdelen hé, zelfs bij topic 5000 gaan we doorquote:Op woensdag 16 november 2016 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo dan, hier moet ik even van bijkomen.
Voor veel Tilburgse studenten van Olof is de stripclub de ontgroening.quote:
Heftige ontgroening welquote:Op woensdag 16 november 2016 21:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor veel Tilburgse studenten van Olof is de stripclub de ontgroening.
Najah het is meer onderdeel van nog veel meer dingen.quote:
er heen? Wat is daar ontgroening aanquote:Op woensdag 16 november 2016 21:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor veel Tilburgse studenten van Olof is de stripclub de ontgroening.
Ben jij al ontmaagd?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:40 schreef JanCees het volgende:
Ontgroeningtrouwens
Ik moest het toch even zeggen
batras poppen in club platiniumquote:Op woensdag 16 november 2016 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee sorry, heb je en linkje?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:43 schreef Saind het volgende:
[..]
zag je bronson net dat broodje bouwen
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee sorry, heb je en linkje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |