SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
stripclubs vind ik niet zo leukquote:Op woensdag 16 november 2016 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan gaan we op jouw kosten drankjes drinken in een stripclub.
Ah oke. Nouja, prima.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan sluit de SC en gaan we verder in Hools
Op Tong initiatief
Lange_Lans is rijk, ik nietquote:Op woensdag 16 november 2016 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijgen we vast korting op zijn moederquote:Op woensdag 16 november 2016 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo dan, hier moet ik even van bijkomen.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krijgen we vast korting op zijn moeder
We blijven uitdelen hé, zelfs bij topic 5000 gaan we doorquote:Op woensdag 16 november 2016 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo dan, hier moet ik even van bijkomen.
Voor veel Tilburgse studenten van Olof is de stripclub de ontgroening.quote:
Heftige ontgroening welquote:Op woensdag 16 november 2016 21:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor veel Tilburgse studenten van Olof is de stripclub de ontgroening.
Najah het is meer onderdeel van nog veel meer dingen.quote:
er heen? Wat is daar ontgroening aanquote:Op woensdag 16 november 2016 21:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor veel Tilburgse studenten van Olof is de stripclub de ontgroening.
Ben jij al ontmaagd?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:40 schreef JanCees het volgende:
Ontgroeningtrouwens
Ik moest het toch even zeggen
batras poppen in club platiniumquote:Op woensdag 16 november 2016 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee sorry, heb je en linkje?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:43 schreef Saind het volgende:
[..]
zag je bronson net dat broodje bouwen
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee sorry, heb je en linkje?
Mag hopen dat dat voor een foodchallenge is.quote:
zie je hoe kankerdik die man isquote:Op woensdag 16 november 2016 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat voor een foodchallenge is.
hij eet om op het gelijke gewicht van je moeder te komen.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat voor een foodchallenge is.
als ik de tijd en het geld had wel jaquote:
Adviesprijs ¤ 74,99quote:Op woensdag 16 november 2016 21:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
Kijk dit;
https://www.vakantieveili(...)ifa-17_xbox-one.html
Mensen bieden 66 euro. Komen nog 10 euro extra kosten bij ook. Hoezo not rigged.
ik had bij die site eens 4 tickets voor een festival ding voor 2 euro. Normaal zou ik 50 euro kwijt zijnquote:Op woensdag 16 november 2016 21:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
Kijk dit;
https://www.vakantieveili(...)ifa-17_xbox-one.html
Mensen bieden 66 euro. Komen nog 10 euro extra kosten bij ook. Hoezo not rigged.
Hey je hebt zojuist het basisprincipe van veilingen uitgelegd, wat ontzettend knap.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:54 schreef Elan het volgende:
Mensen worden enorm gierig als ze tegen elkaar op moeten bieden. Het is meer een ander iets niet gunnen dan het zelf nodig hebben.
Zo leer je weer wat nieuwsquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey je hebt zojuist het basisprincipe van veilingen uitgelegd, wat ontzettend knap.
Gaat echt helemaal nergens over dit.quote:
Niet per definitie.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey je hebt zojuist het basisprincipe van veilingen uitgelegd, wat ontzettend knap.
Ik heb toen voor mijn vriendin daar kaartjes gekocht voor Britney Spears (5 jaar geleden ofzo) voor 5 euro per stuk. Dagje Rotterdam van gemaakt enzo. Sta je daar in de rij met die uitgeprinte Vakantie Veiling kopieën. Staan er mensen naast je dom te kijken naar het kaartje, want die hadden 50 euro per kaartje betaald (quote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik had bij die site eens 4 tickets voor een festival ding voor 2 euro. Normaal zou ik 50 euro kwijt zijn
Back to the Future Monopoly klinkt wel nicequote:Op woensdag 16 november 2016 21:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gaat echt helemaal nergens over dit.
Ik zat er ff te kijken voor sinterklaas/kerst.
Mijn vader heeft er vorig jaar monopoly thema bordsets gekocht voor 20 euro per bordspel (winkelwaarde 50 euro) (The Legend of Zelda, Game of Thrones, Pokemon en Marvel) voor mij en mn zusje. Ik begin nu een beetje die thema sets te sparen en hoopte dat ze deze weer verkochten.
Was vandaag in een bordspel winkel, hadden ze Halo, Back to the Future en Deadpool monopoly
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Back to the Future Monopoly klinkt wel nice
2016quote:Op woensdag 16 november 2016 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is de spreekwoordelijke Kalverstraat dan?
Ik heb mijn vader getrokken.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gaat echt helemaal nergens over dit.
Ik zat er ff te kijken voor sinterklaas/kerst.
Mijn vader heeft er vorig jaar monopoly thema bordsets gekocht voor 20 euro per bordspel (winkelwaarde 50 euro) (The Legend of Zelda, Game of Thrones, Pokemon en Marvel) voor mij en mn zusje. Ik begin nu een beetje die thema sets te sparen en hoopte dat ze deze weer verkochten.
Was vandaag in een bordspel winkel, hadden ze Halo, Back to the Future en Deadpool monopoly
The Clock Tower.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is de spreekwoordelijke Kalverstraat dan?
Ik mijn zusje.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader getrokken.
(deze mogen jullie inkoppen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |