Hij is bijna 30quote:Op woensdag 16 november 2016 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe jong is Caland. Ik ben jong van geest op m'n 54ste. Ik lul met een snotaap zoals jij.![]()
Check dit broodje na 2/3 minutenquote:Op woensdag 16 november 2016 19:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat het ooit geweest dan?
Mietje is het. Ik kan hem op zoveel terreinen wegwijs maken.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is bijna 30![]()
Wat een ouwe lul hé
Zegt hij nou fine dining?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Check dit broodje na 2/3 minuten
Deze man
Maar die sandwhich...dat is geen fine dining.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Bronson is wel oprecht van de fine dining
Mag je nou Old Trafford in?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:01 schreef Caland het volgende:
Godverdomme veel zin in Manchester. Dagen duren steeds langer
slaan danquote:Op woensdag 16 november 2016 21:07 schreef Smoofie het volgende:
En omg, vrouwen kunnen zo dramatisch zijn gvd
mensen in het algemeen welquote:Op woensdag 16 november 2016 21:07 schreef Smoofie het volgende:
En omg, vrouwen kunnen zo dramatisch zijn gvd
Voordat ik naar texas gaan had ik chick gevraagd eens wat te drinken. 2 weken niet gesproken en nu van wat negeer je ik 2 weken gewacht blabla.quote:
Probeer eens normale zinnen te bouwen joh.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voordat ik naar texas gaan had ik chick gevraagd eens wat te drinken. 2 weken niet gesproken en nu van wat negeer je ik 2 weken gewacht blabla.
Jezus, who the fuck gaat ook 2 weken wachten. Tis fucking tinder shiit
Drinkenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Saind wat moet ik met die bier doen dan mattie
http://shiiiit.comquote:Op woensdag 16 november 2016 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voordat ik naar texas gaan had ik chick gevraagd eens wat te drinken. 2 weken niet gesproken en nu van wat negeer je ik 2 weken gewacht blabla.
Jezus, who the fuck gaat ook 2 weken wachten. Tis fucking tinder shiit
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer eens normale zinnen te bouwen joh.
Mobiel, cba normaal te typen met mn rsi vingers. Maar er hoort wel ging te staan ipv gaan ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer eens normale zinnen te bouwen joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |