luister nu eerste keerquote:Op woensdag 16 november 2016 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad, misschien dit weekend.
Zag het voorbij komen. Mn zusje heeft zo'n prik ook gedaan en schijnt ook last te hebben van bepaalde dingen.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
Haags heb je dat programma nog gezien op NPO 1 over het inenten tegen baarmoederhalskanker?
Pics van je zusje?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zag het voorbij komen. Mn zusje heeft zo'n prik ook gedaan en schijnt ook last te hebben van bepaalde dingen.
nee.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
Haags heb je dat programma nog gezien op NPO 1 over het inenten tegen baarmoederhalskanker?
Je bent net over de helft joh, zo oud ben je ook niet..quote:Op woensdag 16 november 2016 20:30 schreef tong80 het volgende:
Leuk FOK! van een jongerenforum, tot baarmoederhalskanker. Ik voel me hier soms jong op m'n 54ste.
En nog steeds wil die pics van mn zusje.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent net over de helft joh, zo oud ben je ook niet..
Caland is pas oud
Hoe jong is Caland. Ik ben jong van geest op m'n 54ste. Ik lul met een snotaap zoals jij.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent net over de helft joh, zo oud ben je ook niet..
Caland is pas oud
Hij is bijna 30quote:Op woensdag 16 november 2016 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe jong is Caland. Ik ben jong van geest op m'n 54ste. Ik lul met een snotaap zoals jij.![]()
Check dit broodje na 2/3 minutenquote:Op woensdag 16 november 2016 19:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat het ooit geweest dan?
Mietje is het. Ik kan hem op zoveel terreinen wegwijs maken.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is bijna 30![]()
Wat een ouwe lul hé
Zegt hij nou fine dining?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Check dit broodje na 2/3 minuten
Deze man
Maar die sandwhich...dat is geen fine dining.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Bronson is wel oprecht van de fine dining
Mag je nou Old Trafford in?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:01 schreef Caland het volgende:
Godverdomme veel zin in Manchester. Dagen duren steeds langer
slaan danquote:Op woensdag 16 november 2016 21:07 schreef Smoofie het volgende:
En omg, vrouwen kunnen zo dramatisch zijn gvd
mensen in het algemeen welquote:Op woensdag 16 november 2016 21:07 schreef Smoofie het volgende:
En omg, vrouwen kunnen zo dramatisch zijn gvd
Voordat ik naar texas gaan had ik chick gevraagd eens wat te drinken. 2 weken niet gesproken en nu van wat negeer je ik 2 weken gewacht blabla.quote:
Probeer eens normale zinnen te bouwen joh.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voordat ik naar texas gaan had ik chick gevraagd eens wat te drinken. 2 weken niet gesproken en nu van wat negeer je ik 2 weken gewacht blabla.
Jezus, who the fuck gaat ook 2 weken wachten. Tis fucking tinder shiit
Drinkenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Saind wat moet ik met die bier doen dan mattie
http://shiiiit.comquote:Op woensdag 16 november 2016 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voordat ik naar texas gaan had ik chick gevraagd eens wat te drinken. 2 weken niet gesproken en nu van wat negeer je ik 2 weken gewacht blabla.
Jezus, who the fuck gaat ook 2 weken wachten. Tis fucking tinder shiit
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer eens normale zinnen te bouwen joh.
Mobiel, cba normaal te typen met mn rsi vingers. Maar er hoort wel ging te staan ipv gaan ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer eens normale zinnen te bouwen joh.
Oke.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mobiel, cba normaal te typen met mn rsi vingers. Maar er hoort wel ging te staan ipv gaan ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |