The journey of an iPhone that wanted to fly.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Bill en Hillary Clinton, het duo dat zich tijdens de presidentsverkiezingen gedroeg als het perfecte koppel, zou enkele dagen voor de overwinning van Donald Trump slaande ruzie hebben gehad. Hierbij zou Bill zó kwaad zijn geworden dat hij zijn telefoon van het dak van zijn penthouse in Arkansas gooide.
#PrayForBillsTelefoon
hahahaaquote:Op woensdag 16 november 2016 19:45 schreef JanCees het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 09-11-2016 om 19:44:04Ik zal Nederland teruggeven aan de Nederlanders.Want Nederland is ons land. #stempvv https://t.co/xJnxn8I5Ad reageer retweet
quote:Op woensdag 16 november 2016 19:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Kun je quotes tevoorschijn toveren?
quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met alle respect Niels, maar hoeveel verstand van zaken JanCees ook heeft en hoe vaak hij spot on is in dit soort situaties, ik denk gewoonweg niet dat hij hier gelijk gaat krijgen.
#FreeGeertquote:Op woensdag 16 november 2016 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon waar het op staat.
Net als Geert Wilders!!
Is dat het ooit geweest dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
btw, is The Expanse nog een goed netflix show?
Wat heb je er gedaan en hoe vond je het?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:41 schreef Typisch het volgende:
Ik was vandaag in Brussel.
einde bericht
heb je a tribe called quest al geluisterd de nieuwequote:Op woensdag 16 november 2016 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon waar het op staat.
Net als Geert Wilders!!
Geen schoolcontacturen meer, dat snap je ook wel Hans.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je weekend definieert.
Oke maar moet vrijdag wel werken dus echt weekend is het nietquote:Op woensdag 16 november 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen schoolcontacturen meer, dat snap je ook wel Hans.
Nog geen tijd voor gehad, misschien dit weekend.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb je a tribe called quest al geluisterd de nieuwe
luister nu eerste keerquote:Op woensdag 16 november 2016 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad, misschien dit weekend.
Zag het voorbij komen. Mn zusje heeft zo'n prik ook gedaan en schijnt ook last te hebben van bepaalde dingen.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
Haags heb je dat programma nog gezien op NPO 1 over het inenten tegen baarmoederhalskanker?
Pics van je zusje?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zag het voorbij komen. Mn zusje heeft zo'n prik ook gedaan en schijnt ook last te hebben van bepaalde dingen.
nee.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
Haags heb je dat programma nog gezien op NPO 1 over het inenten tegen baarmoederhalskanker?
Je bent net over de helft joh, zo oud ben je ook niet..quote:Op woensdag 16 november 2016 20:30 schreef tong80 het volgende:
Leuk FOK! van een jongerenforum, tot baarmoederhalskanker. Ik voel me hier soms jong op m'n 54ste.
En nog steeds wil die pics van mn zusje.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent net over de helft joh, zo oud ben je ook niet..
Caland is pas oud
Hoe jong is Caland. Ik ben jong van geest op m'n 54ste. Ik lul met een snotaap zoals jij.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent net over de helft joh, zo oud ben je ook niet..
Caland is pas oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |