Kut.quote:
Prima. Maar als je nog bezig bent met 16 zou ik daar lekker blijven. Voor een nieuwe game zou ik wel overstappen als je hem toch een keer gaat kopen.quote:
Y U SO SALTYquote:Op woensdag 16 november 2016 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je die twist eraan weet te geven.Vooral niet doorhebben dat mensen je belachelijk maken.
Al zit Wilders al wel zelf zijn hele leven in de politiek en is Trump echt nieuw als politicus.quote:
FM heb ik al in een half jaar niet meer aangeraakt.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima. Maar als je nog bezig bent met 16 zou ik daar lekker blijven. Voor een nieuwe game zou ik wel overstappen als je hem toch een keer gaat kopen.
Mooie tijd was dat, ook tegen #Lyin'TedCruzquote:
Daarom, kopen via steam en refunden als het niet bevalt.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje.
Daar gaat je vijftig piek.
Mijn fm16 tactiek werkt niet en ik heb nog geen tijd gezien om iets nieuws te maken of hem te tweaken.quote:
Ik ben nogal rijk. Dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje.
Daar gaat je vijftig piek.
Ah. Ik had met Excelsior eerst een erg defensieve en nu een erg aanvallend (zie fmtopique) en dat werkt prima. Bijna altijd meer balbezit, zelfs tegen Ajax, Feyenoord en PSV.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn fm16 tactiek werkt niet en ik heb nog geen tijd gezien om iets nieuws te maken of hem te tweaken.
Straks eens kijken.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah. Ik had met Excelsior eerst een erg defensieve en nu een erg aanvallend (zie fmtopique) en dat werkt prima. Bijna altijd meer balbezit, zelfs tegen Ajax, Feyenoord en PSV.
Heb je inmiddels al wat meer vertrouwen in de voorspellende gaven van JanCees, ik weet nog dat je aan hem twijfelde voor de verkiezingen.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben nogal rijk. Dus dat maakt niet zoveel uit.
Dat lijkt me sterk. Kun je quotes tevoorschijn toveren?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al wat meer vertrouwen in de voorspellende gaven van JanCees, ik weet nog dat je aan hem twijfelde voor de verkiezingen.
Dat kun je gewoon uitbesteden.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:41 schreef Scrummie het volgende:
Is FM nog steeds zo bizar erg met trainingen regelen enzo? Vond het vroeger altijd zo gaaf, echt teveel uren aan gespendeerd, maar het werd me te uitgebreid op een gegeven moment.
Poch er maar mee!quote:Op woensdag 16 november 2016 19:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben nogal rijk. Dus dat maakt niet zoveel uit.
Als 'n echte Koeman dus. Toch maar 's weer proberen dan. Vond transfers enzo altijd het leukstequote:
Geen slecht idee. Je kunt zelfs je transfers uitbesteden (of de simpelere mode nemen, maar dat vind ik persoonlijk zonde) als je dat wil.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als 'n echte Koeman dus. Toch maar 's weer proberen dan. Vond transfers enzo altijd het leukste
quote:Op woensdag 16 november 2016 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trump is hooguit anti politiek establishment.
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 09-11-2016 om 19:44:04Ik zal Nederland teruggeven aan de Nederlanders.Want Nederland is ons land. #stempvv https://t.co/xJnxn8I5Ad reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |