het dit diep ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik merk wel dat ik termen als jelly, het dit diep, en *naam*god populair heb gemaakt op dit forum
okay hansquote:
ik weet het nog nietquote:Op woensdag 16 november 2016 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga denk ik ook PVV stemmen. Want Trump.
quote:Op woensdag 16 november 2016 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga denk ik ook PVV stemmen. Want Trump.
Allebei anti establishmentquote:Op woensdag 16 november 2016 19:27 schreef Typisch het volgende:
Wat heeft Wilders met Trump te maken? Volgens mij lijken ze niet zo op elkaar op immigratiepolitiek na misschien.
Low energyquote:Op woensdag 16 november 2016 19:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind dit toch wel het leukste fragment van de Amerikaanse verkiezingen.
Dat is beter.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welkom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja niets.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:27 schreef Typisch het volgende:
Wat heeft Wilders met Trump te maken? Volgens mij lijken ze niet zo op elkaar op immigratiepolitiek na misschien.
Welnee.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja niets.
De enige overeenkomst is dat het een ander 'geluid' is dan wat we gewend zijn. Ik ben wel benieuwd naar een wereld met Trump en Wilders aan de macht. Grote kans dat 't verkeerd gaat uitpakken.
Hoe is FM17?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:27 schreef Typisch het volgende:
Je bedoelt dat het verkeerd kan uitpakken? Dat klopt, dat is op niets anders gebaseerd dan wat de media verteld ja. En juist daarom ben ik er wel benieuwd naar, hoe het daadwerkelijk uit zou pakkenquote:Op woensdag 16 november 2016 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welnee.
Die mening hebben wij ook alleen maar door wat ons gevoerd wordt. Wij weten erg echt helemaal niks van af eigenlijk.
Leuk dat je die twist eraan weet te geven.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik merk wel dat ik termen als jelly, het zit diep, en *naam*god populair heb gemaakt op dit forum
jellyquote:Op woensdag 16 november 2016 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je die twist eraan weet te geven.Vooral niet doorhebben dat mensen je belachelijk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |