Ik ga hem meteen sluiten.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga een slotje aanvragen op je fan topic. RTL Boulevard kijken
Ik heb in mijn naïviteit op D66 gestemd destijds.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
D66 als referendumpartij is zo geweldig grappig. Die willen alleen referenda over onderwerpen die ze niet zinnen, hoiiiii. Geen EU-referenda want dat wil de D66 niet.
quote:
Haha, is goedquote:Op woensdag 16 november 2016 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]Onmiddellijk staat mooier Stijn
Laat lekker open. Hij verdient het
Als onderwijspartij voor het gedrocht van het huidige stufi-stelsel stemmen, genot.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb in mijn naïviteit op D66 gestemd destijds.
Ik heb niet zoveel tegen het huidige stufistelsel.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als onderwijspartij voor het gedrocht van het huidige stufi-stelsel stemmen, genot.
Nu ik er ben helemaal.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De sfeer is weer goed hoor.
Je bedoelt het leenstelsel?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel tegen het huidige stufistelsel.
Daar zit een Koos-grap in.....quote:
Je hoeft dit niet te doen hoor.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:14 schreef tong80 het volgende:
Even serieus......hier was ik 39. Een slowchater in VBL die meer kans denkt te maken bij de meiden en getrouwde vrouwen.
[ afbeelding ]
Inmiddels ben ik 100 kilo en een dikkere pad op het zebrapad dan André Hazes met z'n 8ste ooit op de schoot van Koos was.
Shoot me, kwa eigengeilerigheid. Tussendoortje.
niets mis meequote:Op woensdag 16 november 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De sfeer is weer goed hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |