Uiteraard.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had jij daar ook jaren lang een abootje op of was je daar al te oud voor?
Familieschommelquote:Op woensdag 16 november 2016 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard.
Had ook 3 sterren abonnement voor de bus, kon je volgens mij in die tijd bijna heel Nederland mee door.
Echt van heel Rotterdam tot Strijen tot aan Dordrecht ofzo.
Mooiste was die speeltuin, hadden ze zo'n lange schommel was er nog een kind in coma geraakt omdat hij daardoor geraakt was. Een een soort vlonders met water waar je over heen kon rennen. Geen idee of dat er nog zit.
Familieschommelgenot.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard.
Had ook 3 sterren abonnement voor de bus, kon je volgens mij in die tijd bijna heel Nederland mee door.
Echt van heel Rotterdam tot Strijen tot aan Dordrecht ofzo.
Mooiste was die speeltuin, hadden ze zo'n lange schommel was er nog een kind in coma geraakt omdat hij daardoor geraakt was. Een een soort vlonders met water waar je over heen kon rennen. Geen idee of dat er nog zit.
Hoe de fuck verdien je geld in de speeltuin manquote:Op woensdag 16 november 2016 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Familieschommelgenot.
Maatje van mij werkte daar. Die pakte op een zondag bijna 20 euro per uur.Gemeentegod.
Dat ja, ding ging tyfushard en alles wat hij raakte werd instant vernietigdquote:Op woensdag 16 november 2016 23:34 schreef Saind het volgende:
[..]
FamilieschommelAltijd mensen ledematen doormidden op dat ding
Dat doe ik niet, ouwe reus.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja kk zooi ik kan pas van het weekend
niet spoileren aub
stangen heette datquote:Op woensdag 16 november 2016 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ja, ding ging tyfushard en alles wat hij raakte werd instant vernietigd
je had daar een loketquote:Op woensdag 16 november 2016 23:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe de fuck verdien je geld in de speeltuin man
shit is gratis
heb ik nooitquote:Op woensdag 16 november 2016 23:39 schreef Saind het volgende:
weet je waar ik me echt aan erger
dat je een fles bier opentrekt en de helft eruit spuit
Het was beter dan de gemiddelde hp film. Zeer veel gelachen ook. Alleen Tina was aids. Ben wel benieuwd hoe ze dit gaan vervolgen.quote:
tijd om te zuigen danquote:Op woensdag 16 november 2016 23:39 schreef Saind het volgende:
Stond niet na te denken man. Aanrecht natquote:Op woensdag 16 november 2016 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd om te zuigen dan
tis niet anders
hopus?quote:Op woensdag 16 november 2016 23:39 schreef Saind het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |