Ook geen slecht idee.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon een maximale termijn aanbinden. Huwelijksduur gedeeld door 2 oid.
Ik ga eens vragen hoe de Piratenpartij er tegen over staat.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook geen slecht idee.
Maar goed, dat gaat er voorlopig niet komen. Populisme is groter dan ooit en als je iets niet wil is zoiets als partij naar voren brengen als er stemmen gewonnen moeten worden.
422 en ik walgen van al die politici die triest stemmen willen winnen door met alle winden mee te waaienquote:Op woensdag 16 november 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook geen slecht idee.
Maar goed, dat gaat er voorlopig niet komen. Populisme is groter dan ooit en als je iets niet wil is zoiets als partij naar voren brengen als er stemmen gewonnen moeten worden.
Gratis af te halen. Schrok een beetje van de verzendkosten bij een pakketje van +- 375 kg.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deal
[..]
Gratis verzendkosten?
422 walgt daar helemaal niet van, want hij wil eventueel wel op de PVV stemmen.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
422 en ik walgen van al die politici die triest stemmen willen winnen door met alle winden mee te waaien
Heeft er weer iemand iets gezegd over zijn gewicht?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Als iemand Davy in een hoekje ziet huilen dan weet je waar het van komt.
Wat dolde ik hem hard he? Dat laatste potje.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Als iemand Davy in een hoekje ziet huilen dan weet je waar het van komt.
Dat was een grapje mag ik hopenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
422 walgt daar helemaal niet van, want hij wil eventueel wel op de PVV stemmen.
Gelukkig zal mijn cadeautje hem opvrolijken.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft er weer iemand iets gezegd over zijn gewicht?
422 doet niet aan grapjes.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was een grapje mag ik hopen
geloof dat ik wel weet wat.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig zal mijn cadeautje hem opvrolijken.
Een kleine hint: Het zijn niet de kratjes van Typischquote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geloof dat ik wel weet wat.
Ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een kleine hint: Het zijn niet de kratjes van Typisch
Elan ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |