Jij en ik samen zagen via de verrekijker het meisje.quote:
jij en ik zagen het meisje met de verrekijker in 2enquote:Op donderdag 17 november 2016 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij en ik samen zagen via de verrekijker het meisje.
Jij en ik samen zagen een meisje lopen met een verrekijker.
Jij en ik werden sadistisch en zaagden het meisje in 2e met de verrekijker.
Welke zie ik over het hoofd?
Ja bedankt Hans, dat is mijn 3e zin.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij en ik zagen het meisje met de verrekijker in 2en
nee, dat is doormidden zagen met verrekijker als moordwapenquote:Op donderdag 17 november 2016 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja bedankt Hans, dat is mijn 3e zin.
Hoe bedoel jij het danquote:Op donderdag 17 november 2016 10:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee, dat is doormidden zagen met verrekijker als moordwapen
Texas toch.quote:Op donderdag 17 november 2016 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan ouwe reus?
Linkquote:Op donderdag 17 november 2016 10:33 schreef onlogisch het volgende:
Man man man. Verkrachting heeft opeens een compleet andere lading gekregen nadat ik zag hoe kinderlijk eenvoudig GGMM Davy en de zijne wegzette.
Gaat het echt over Haxball? Like for reals? Zoiets over pro raiden in WoW oke, maar haxball?!quote:Op donderdag 17 november 2016 10:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanaf hier begint het wel een beetje. Maar eigenlijk had je er gewoon bij moeten zijn.
Duidelijk iemand die GGMM nog nooit heeft zien haxballen.quote:Op donderdag 17 november 2016 10:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat het echt over Haxball? Like for reals? Zoiets over pro raiden in WoW oke, maar haxball?!
Waarom spelen mensen dat?quote:Op donderdag 17 november 2016 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die GGMM nog nooit heeft zien haxballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |