tjaquote:Op donderdag 17 november 2016 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
C&H / Nederlandse oorlogsgraven in Javazee verdwenen
Stond ook op de site van de BBC. Bijna 40.000 ton staal gepikt.
een van de weinige mensen waar ik absoluut niet naar kan luisteren bij voetbalpraatprogrammasquote:Op donderdag 17 november 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol, David Endt die commentaar geeft bij FOX Sports. Wat sjanant.
David Endt moeten ze opsluiten.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn subjectiviteit kent geen grenzen.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
een van de weinige mensen waar ik absoluut niet naar kan luisteren bij voetbalpraatprogrammas
schandalig dat je die gast uitnodigtquote:Op donderdag 17 november 2016 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn subjectiviteit kent geen grenzen.
Het is patatmanquote:Op donderdag 17 november 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
wat is milton friedman toch een god.
Waarbij ?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat heb ik bij de meesten, terwijl ik lang niet alles kijk. En dan donderen ze er de beste uit. De man met humor, intelligentie en zelfspot.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
een van de weinige mensen waar ik absoluut niet naar kan luisteren bij voetbalpraatprogrammas
Bij Jan Boskamp wordt dat leuk gevonden, terwijl ie nooit wat te melden heeft behalve hard schreeuwen en het overal mee oneens zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn subjectiviteit kent geen grenzen.
Deze man weet.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de meeste mensen zijn pijnlijk vermoeiend
Zeker. Het aftellen is begonnenquote:Op donderdag 17 november 2016 07:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles goed, fazantenspotter?
Ah, van die andere twee wedstrijden wist ik nietquote:Op donderdag 17 november 2016 07:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Het aftellen is begonnenLekker een paar dagen naar Engeland straks.
Manchester United - Feyenoord
Barnsley - Nottingham Forrest
Burnley - Manchester City
Alleen zuipschuiten als Caland HMF en Sjaakbauer zullen die pijn voelen.quote:Op donderdag 17 november 2016 07:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, van die andere twee wedstrijden wist ik niet.
Burnley - Man City is wel om 12:30 Engelse tijd he.
Ga je met hun naar die pot?quote:Op donderdag 17 november 2016 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen zuipschuiten als Caland HMF en Sjaakbauer zullen die pijn voelen.
Alsof voetbal prioriteit één heeftquote:Op donderdag 17 november 2016 08:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach jongen, misschien wordt het een leuke wedstrijd misschien niet.
Skysports lost dit probleem voor mij vakkundig opquote:Op donderdag 17 november 2016 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan je verdomme Sevilla - Juventus uitzenden..
Ik pak ook een stream hoor, voor mij geen probleem. Maar wat een enorme druiloren zitten daar zeg. Niemand neemt Real Madrid zonder Kroos en Casemiro serieus.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Skysports lost dit probleem voor mij vakkundig op
Leuk. Drie EC1 winnaars, Twee wereldkampioenen en één EC2 winnaar. Kon het slechter treffen.quote:Op donderdag 17 november 2016 07:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Het aftellen is begonnenLekker een paar dagen naar Engeland straks.
Manchester United - Feyenoord
Barnsley - Nottingham Forrest
Burnley - Manchester City
Ik zat laatst naar BT sport te kijken. Die lui zenden werkelijk waar alles uit hé. Ik keek naar een kelderkraker in de Rayman cup of zo. Daar zat echt maar 10 man een duif en de kantinejuffrouw op een stellage wat door moest gaan voor tribune.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pak ook een stream hoor, voor mij geen probleem. Maar wat een enorme druiloren zitten daar zeg. Niemand neemt Real Madrid zonder Kroos en Casemiro serieus.
Zullen we duimen ?quote:Op donderdag 17 november 2016 08:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens wint Atletico zaterdag de Derby.
Noteert u het alvast.
Zullen we hier een kleine weddenschap aan verbinden?quote:Op donderdag 17 november 2016 08:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens wint Atletico zaterdag de Derby.
Noteert u het alvast.
Het zou wel lelijk zijn als ze niet winnen. Niet omdat ik dan geen gelijk heb, maar omdat die drol van een Zidane dan weer zegeviert terwijl hij er niets van kan.quote:
Zeg het maar.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen we hier een kleine weddenschap aan verbinden?
Blijft vreemd dat zulke ex-voetballers gelijk voor de leeuwen worden gegooid. Zie van Basten en Rijkaard.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou wel lelijk zijn als ze niet winnen. Niet omdat ik dan geen gelijk heb, maar omdat die drol van een Zidane dan weer zegeviert terwijl hij er niets van kan.
Sommigen hebben er aanleg voor, zoals een Guardiola. Die had zijn hele carrière uitgestippeld met een trainersvak als doel.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat zulke ex-voetballers gelijk voor de leeuwen worden gegooid. Zie van Basten en Rijkaard.
De verliezer neemt een maand een Sylvana Simons UI. Eentje uit haar laatste optreden van Pauw. Met dat verschrikkelijke haar wat alle kanten op stond.quote:
Akkoord.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verliezer neemt een maand een Sylvana Simons UI. Eentje uit haar laatste optreden van Pauw. Met dat verschrikkelijke haar wat alle kanten op stond.
Nou, was wel een geweldige voetballer. Dan denk ik eerder aan Peter Bosz, Alex Pastoor of Robert Maaskant.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommigen hebben er aanleg voor, zoals een Guardiola. Die had zijn hele carrière uitgestippeld met een trainersvak als doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |