Zullen we duimen ?quote:Op donderdag 17 november 2016 08:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens wint Atletico zaterdag de Derby.
Noteert u het alvast.
Zullen we hier een kleine weddenschap aan verbinden?quote:Op donderdag 17 november 2016 08:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens wint Atletico zaterdag de Derby.
Noteert u het alvast.
Het zou wel lelijk zijn als ze niet winnen. Niet omdat ik dan geen gelijk heb, maar omdat die drol van een Zidane dan weer zegeviert terwijl hij er niets van kan.quote:
Zeg het maar.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen we hier een kleine weddenschap aan verbinden?
Blijft vreemd dat zulke ex-voetballers gelijk voor de leeuwen worden gegooid. Zie van Basten en Rijkaard.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou wel lelijk zijn als ze niet winnen. Niet omdat ik dan geen gelijk heb, maar omdat die drol van een Zidane dan weer zegeviert terwijl hij er niets van kan.
Sommigen hebben er aanleg voor, zoals een Guardiola. Die had zijn hele carrière uitgestippeld met een trainersvak als doel.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat zulke ex-voetballers gelijk voor de leeuwen worden gegooid. Zie van Basten en Rijkaard.
De verliezer neemt een maand een Sylvana Simons UI. Eentje uit haar laatste optreden van Pauw. Met dat verschrikkelijke haar wat alle kanten op stond.quote:
Akkoord.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verliezer neemt een maand een Sylvana Simons UI. Eentje uit haar laatste optreden van Pauw. Met dat verschrikkelijke haar wat alle kanten op stond.
Nou, was wel een geweldige voetballer. Dan denk ik eerder aan Peter Bosz, Alex Pastoor of Robert Maaskant.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommigen hebben er aanleg voor, zoals een Guardiola. Die had zijn hele carrière uitgestippeld met een trainersvak als doel.
Stijn veracht VI.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:24 schreef tong80 het volgende:
Even VI van maandag terugkijken. De meningen verschillen er over.
Zegt alles over Stijn.quote:
Ik kijk en lees alles. Van Big Brother tot VPRO Boeken en van RTL Boulevard tot Kunstuur. Van de Telegraaf tot NRC-Handelsblad. Heb er nog een column over geschreven laatst. Ben geen snob.quote:
Ik lees nooit. Zelden. Jammer wel somsquote:Op donderdag 17 november 2016 08:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk en lees alles. Van Big Brother tot VPRO Boeken en van RTL Boulevard tot Kunstuur. Van de Telegraaf tot NRC-Handelsblad. Heb er nog een column over geschreven laatst. Ben geen snob.
Doe ik niet. Alleen de nummers 2000 tot 1500 zijn interessant. Daarna wordt het arbeidsvitaminen. Ik luister de eerste dagen wel. Is leuk om er over te FOK!ken. Het vreselijke halleluha zal wel op 1 staan, iig in de top tien. Boudewijn de Groot heeft schitterende platen opgenomen, wat kiezen ze. Avond.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:27 schreef onlogisch het volgende:
Tong wanneer kan je stemmen op de Top2000?
Ik begin de dag met alle kranten. Volkskrant abo opgezegd. Te duur en ik las hem niet meer.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lees nooit. Zelden. Jammer wel soms
Ik kijk tegenwoordig alleen als er niets anders is. Inhoudelijk hoor ik af en toe de meest bizarre dingen.quote:
Dat is dan ook een hele zure krant.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begin de dag met alle kranten. Volkskrant abo opgezegd. Te duur en ik las hem niet meer.
Komen twee kikkers de Hema binnen. Zegt de ene kikker, eens kijken wat er op ons pad komt. Vast geen zebra.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig alleen als er niets anders is. Inhoudelijk hoor ik af en toe de meest bizarre dingen.
Fabeltje, beste krant van Nederland. De beste zaterdagbijlage. Het AD heeft de beste sportredactie. Telegraaf de leukste roddels en het NRC de beste columnisten. Ik wacht op een telefoontjequote:Op donderdag 17 november 2016 08:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is dan ook een hele zure krant.
Stemmen of collecteren ?quote:
Van de Telegraaf?quote:Op donderdag 17 november 2016 08:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fabeltje, beste krant van Nederland. De beste zaterdagbijlage. Het AD heeft de beste sportredactie. Telegraaf de leukste roddels en het NRC de beste columnisten. Ik wacht op een telefoontje
De bus die rijdt. Je hebt overigens nog een andere definitie van bus. Dat heeft met computers te maken.quote:
Een bus waar je iets in opslaat is er ook nogquote:Op donderdag 17 november 2016 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bus die rijdt. Je hebt overigens nog een andere definitie van bus. Dat heeft met computers te maken.
4 zelfs.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:46 schreef onlogisch het volgende:
Wij zagen het meisje met de verrekijker.
Die kan je ook op 3 manieren interpreteren
Graag, die zijn wel toe aan een kwaliteitsinjectie. Plus ze krijgen er 300.000 FOK!kers gratis bij.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bus die rijdt. Je hebt overigens nog een andere definitie van bus. Dat heeft met computers te maken.
meerquote:Op donderdag 17 november 2016 08:46 schreef onlogisch het volgende:
Wij zagen het meisje met de verrekijker.
Die kan je ook op 3 manieren interpreteren
Konden amper 20.000 toeschouwers in.quote:
Jij en ik samen zagen via de verrekijker het meisje.quote:
jij en ik zagen het meisje met de verrekijker in 2enquote:Op donderdag 17 november 2016 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij en ik samen zagen via de verrekijker het meisje.
Jij en ik samen zagen een meisje lopen met een verrekijker.
Jij en ik werden sadistisch en zaagden het meisje in 2e met de verrekijker.
Welke zie ik over het hoofd?
Ja bedankt Hans, dat is mijn 3e zin.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij en ik zagen het meisje met de verrekijker in 2en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |