SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Gefeliciteerd jarigen
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Mijn tussenmuren tussen mij en de buren en de voor- en achtermuur zijn van beton, de binnenmuren zijn van zachter steen.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Plafonds zijn altijd harder. Beton, muren zijn vaak van steen. Poreuzer."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
De draagmurenquote:Op woensdag 16 november 2016 10:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn tussenmuren tussen mij en de buren en de voor- en achtermuur zijn van beton, de binnenmuren zijn van zachter steen.Ik was niet volledig.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
https://nl.pepper.com/aan(...)ur092-gearbest-31263
+ lichtgewicht.
+ geen dure prijs
+ schijnt zelfs nog een aardige muziekkwaliteit te hebben
+ lekker klein_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Gefeliciteerd jijquote:
quote:Op woensdag 16 november 2016 10:15 schreef Koen66 het volgende:
Hoe ziet een Tailfoxsuikertaartjetraktatie er uit?
![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
nog zo'n vinkjequote:Op woensdag 16 november 2016 10:18 schreef DaMart het volgende:
Van harte gefeliciteerd Suikertaartje en Tailfox!.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 10:18 schreef -Miauw- het volgende:
Wat is het lekker weer vandaag. Mooie herfstdag
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Als je nu een lijst maakt van alle crew, kun je gaan afvinken zodra je er eentje tegenkomt in een topic waar je zelf ook in postquote:.
![]()
maar wij zijn ook echtquote:Op woensdag 16 november 2016 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je nu een lijst maakt van alle crew, kun je gaan afvinken zodra je er eentje tegenkomt in een topic waar je zelf ook in post.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
de jarige die die tart kreegquote:
Van harte gefeliciteerd Suikertje en Tailfox!![]()
![]()
Niet haar strippername?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet suikertaartje in ieder geval
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik net haasten want druk dacht ik.
Zijn alle drie de patiënten waar ik net heen moest vannacht overleden
Ok, even chilltijd dus
Jarigen?
Felies vosje en ST
D-day hier
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Hoe laaaaaaat?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:44 schreef Cat22 het volgende:
Jarigen?
Felies vosje en ST
D-day hier
Ok wauwquote:Op woensdag 16 november 2016 10:43 schreef Molo het volgende:
Ok, even chilltijd dus
With the stars as her umbrella![]()
Hoi Lucia.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:43 schreef Molo het volgende:
Ok, even chilltijd dus
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 10:43 schreef Molo het volgende:
Ok, even chilltijd dus
We vliegen vanavondquote:
Marijkjen is rond een uur of drie hier en dan gaaaaaaaan
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
neem aan dat jullie vanuit Germany vliegen dusquote:Op woensdag 16 november 2016 10:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We vliegen vanavond
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh goeie naam ook wel voor strippen vanuit doktersjasquote:
striptease voor je overleden patientenquote:Op woensdag 16 november 2016 10:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh goeie naam ook wel voor strippen vanuit doktersjas
misschien komen ze tot leven weer
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wat voor van tevoren dan zegquote:Op woensdag 16 november 2016 10:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We vliegen vanavond
Leuk leuk!
Hoe lang ook alweer?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Krijgen ze wel een stijve van wellichtquote:Op woensdag 16 november 2016 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
striptease voor je overleden patienten
misschien komen ze tot leven weerOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ver van tevoren bedoel je?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor van tevoren dan zeg
Leuk leuk!
Hoe lang ook alweer?
Eerst koffie drinken, dan uurtje rijden naar parkeerplek, dan busje en dan schiet het al gauw op.
We gaan 13 dagen (als je vandaag meerekent)
Morgen bakken aan het strandAls we daar zin in hebben
Moet je dan niet een dagje wachten?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Krijgen ze wel een stijve van wellichtOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wens jullie alvast een goede reis toequote:Op woensdag 16 november 2016 10:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We vliegen vanavond
Komt er een verslag in TRV?I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
stijf zijn ze sowieso alquote:Op woensdag 16 november 2016 10:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Krijgen ze wel een stijve van wellicht
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Leuk, leuk! Veel plezierquote:Op woensdag 16 november 2016 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ver van tevoren bedoel je?
Eerst koffie drinken, dan uurtje rijden naar parkeerplek, dan busje en dan schiet het al gauw op.
Dankuuuu!quote:Op woensdag 16 november 2016 10:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik wens jullie alvast een goede reis toe
Komt er een verslag in TRV?
Misschien
geen verplichte Burkini daar?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dankuuuquote:
Gekleurde blaadjesquote:regen
![]()
Mijn uitzicht is ook heel erg trouwens
Nope. Top (en meer) less is no-go maar voor de rest mag je op het strand vel laten zien.quote:
1 teen van het strand af en men verwacht wel wat meer bedekking.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja autocorrect fuckt met mequote:Op woensdag 16 november 2016 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja is ook zo, eten jullie aan boord of daar op vliegveld?
En lekker man, is lang!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nee dan worden ze juist weer slap toch?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je dan niet een dagje wachten?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik ben echt benieuwd hoe je het daar vind.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Top (en meer) less is no-go maar voor de rest mag je op het strand vel laten zien.
1 teen van het strand af en men verwacht wel wat meer bedekking.
Heb (wellicht een onterecht verkeerde) mening over die landen daar, misschien kan jij het me positiever laten inzien
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik whatsapp je mijn uitzicht wel even, dat relativeert weerquote:Op woensdag 16 november 2016 10:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gekleurde blaadjesregen
![]()
Mijn uitzicht is ook heel erg trouwens
Heel veel plezier daar! De overdracht van de kamelen regelen we wel bij terugkomst!quote:Op woensdag 16 november 2016 10:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Top (en meer) less is no-go maar voor de rest mag je op het strand vel laten zien.
1 teen van het strand af en men verwacht wel wat meer bedekking.Bis vincit qui se vincit!![]()
Ben benieuwd hoe hard Miauw nu aan het lachen is
Allebei, gok ik.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja autocorrect fuckt met me
Ja is ook zo, eten jullie aan boord of daar op vliegveld?
En lekker man, is lang!
Jij weet het vast beter dan ik. Ik lulde (hihi) maar wat.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dan worden ze juist weer slap toch?
Molo trekt er wel weer leven inquote:Op woensdag 16 november 2016 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij weet het vast beter dan ik. Ik lulde (hihi) maar wat.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dubai is flink verwesterd dus voldoet niet echt aan je stereotiep denk ik. Ben wel benieuwd naar de meer conservatieve emiraten/landen.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd hoe je het daar vind.
Heb (wellicht een onterecht verkeerde) mening over die landen daar, misschien kan jij het me positiever laten inzienOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Jij bent onze makelaar?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heel veel plezier daar! De overdracht van de kamelen regelen we wel bij terugkomst!
Voortaan graag niet zo'n harde uitspraak doen als je het niet zo stevig weet waar je het over hebt!quote:Op woensdag 16 november 2016 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij weet het vast beter dan ik. Ik lulde (hihi) maar wat.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Accu, paar startkabels en gaaaanquote:
Doe niet zo stijfquote:Op woensdag 16 november 2016 11:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Voortaan graag niet zo'n harde uitspraak doen als je het niet zo stevig weet waar je het over hebt!
Ik lijk misschien wat rigor-reus nu, maar zo'n koud kreng ben ik niet hoor!quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
nou het gesprek valt iig niet dood zoquote:Op woensdag 16 november 2016 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lijk misschien wat rigor-reus nu, maar zo'n koud kreng ben ik niet hoor!There's a virus in my system
Lachen of huilen. allebei eigenlijkquote:Op woensdag 16 november 2016 10:58 schreef Molo het volgende:
Ben benieuwd hoe hard Miauw nu aan het lachen is
Gaarne een pic hiervanquote:Op woensdag 16 november 2016 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lachen of huilen. allebei eigenlijk
Oelalalaaaquote:Op woensdag 16 november 2016 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is denk ik ook gelijk een goeie voor de dating app dan!
MI van een Molo die een dooie lul tot leven trekt.
de dating app?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geen idee welke Koen, anders had ik de link wel naar je doorgestuurd.quote:
Bis vincit qui se vincit!![]()
Zaten twee vrouwen tussenquote:Op woensdag 16 november 2016 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
MI van een Molo die een dooie lul tot leven trekt.
stevige bedden rulezquote:Op woensdag 16 november 2016 11:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat loopt slecht af in bed.... Als in, dan beland je op de grond.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Haha ohww ik durf nietquote:Op woensdag 16 november 2016 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jullie lagen nog lekkerquote:Op woensdag 16 november 2016 11:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat loopt slecht af in bed.... Als in, dan beland je op de grond.
Stiekem wilde ik niet opstaan nee..... Maar ja, Cat begon ineens aan mij te trekken.quote:Bis vincit qui se vincit!![]()
Dank u, goeie MI wel ditquote:Op woensdag 16 november 2016 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Komt er aan. Eerst even een rustige plek opzoeken
To the mooooon amd back
Ja, poseren. Leukquote:Op woensdag 16 november 2016 11:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Regelen we volgende week wel dan.
Ja zoiets vermoedde ik alquote:Op woensdag 16 november 2016 11:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stiekem wilde ik niet opstaan nee..... Maar ja, Cat begon ineens aan mij te trekken.
Ik kreeg weer een mailtje van Alladin
Goed plan, hopelijk lekker weer, dan zoeken we een park op en kun je lekker rondrennen en zo, en leuke foto's maken.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, poseren. Leuk
[..]
Ja zoiets vermoedde ik al
Bis vincit qui se vincit!![]()
Ohw, ik had niet achter de deur moeten gaan staan. Auwquote:Op woensdag 16 november 2016 11:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u, goeie MI wel dit
To the mooooon amd back![]()
Denk je dat ik een golden retriever ben ofzoquote:Op woensdag 16 november 2016 11:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goed plan, hopelijk lekker weer, dan zoeken we een park op en kun je lekker rondrennen en zo, en leuke foto's maken.
Jij speelt voor Jasmine?quote:
Ik ben gevraagd als strooipiet net op het werk. Een van de collega's diens kinderen gaan nog naar de basisschool. En op die basisschool zaten ze omhoog met wie als Sinterklaas en strooipiet wil komen opdraven. Ik denk: doe eens gek en zeg ja
mag het weten![]()
Ga je gekleurd of zwart?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jij speelt voor Jasmine?
Ik ben gevraagd als strooipiet net op het werk. Een van de collega's diens kinderen gaan nog naar de basisschool. En op die basisschool zaten ze omhoog met wie als Sinterklaas en strooipiet wil komen opdraven. Ik denk: doe eens gek en zeg jaBis vincit qui se vincit!![]()
Met jou gaan we zo ook de oorlog niet winnen hèquote:Op woensdag 16 november 2016 11:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohw, ik had niet achter de deur moeten gaan staan. Auw![]()
Lekkerhijgen en kwijlenquote:Op woensdag 16 november 2016 11:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Denk je dat ik een golden retriever ben ofzo
Ik jasmine?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jij speelt voor Jasmine?
Ik ben gevraagd als strooipiet net op het werk. Een van de collega's diens kinderen gaan nog naar de basisschool. En op die basisschool zaten ze omhoog met wie als Sinterklaas en strooipiet wil komen opdraven. Ik denk: doe eens gek en zeg ja
En leuk!
Collega van mij van vroeger kwam elk jaar als Sinterklaas een werkdag was alsnPiet verkleed en geschminkt werken
Kloptquote:Op woensdag 16 november 2016 11:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Met jou gaan we zo ook de oorlog niet winnen hè![]()
Deed pijn joh
Pruik op de kop, prinsessenpakje aan en schudden met die buikquote:Op woensdag 16 november 2016 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik jasmine?
En leuk!
Collega van mij van vroeger kwam elk jaar als Sinterklaas een werkdag was alsnPiet verkleed en geschminkt werken![]()
Eerst had ik zoiets: nope, nope, nope. Maar toen bleek dat niemand van de vaste krachten van plan was bij te springen vroeg ze mij. Ik had zoiets: fuck it, lijkt me wel geinig ook nog. Beetje kruidnotenmix lokalen in smijten. Hoe moeilijk kan het zijn
mag het weten![]()
* Molo rolt fles wijn richting Miauwquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat buik schudden kan ik wel jaquote:Op woensdag 16 november 2016 11:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pruik op de kop, prinsessenpakje aan en schudden met die buik![]()
Eerst had ik zoiets: nope, nope, nope. Maar toen bleek dat niemand van de vaste krachten van plan was bij te springen vroeg ze mij. Ik had zoiets: fuck it, lijkt me wel geinig ook nog. Beetje kruidnotenmix lokalen in smijten. Hoe moeilijk kan het zijn
En strooigoed smijten, zo leuk
Dat kan je zelfs een aap leren.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pruik op de kop, prinsessenpakje aan en schudden met die buik![]()
Eerst had ik zoiets: nope, nope, nope. Maar toen bleek dat niemand van de vaste krachten van plan was bij te springen vroeg ze mij. Ik had zoiets: fuck it, lijkt me wel geinig ook nog. Beetje kruidnotenmix lokalen in smijten. Hoe moeilijk kan het zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Lunchwijnquote:Op woensdag 16 november 2016 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo rolt fles wijn richting Miauw
Shake it, shake, shake it!quote:Op woensdag 16 november 2016 11:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat buik schudden kan ik wel ja
En strooigoed smijten, zo leuk
Kan het nog als nevenactiviteit opvoeren. Meeloopstage bij Sinterklaas. Werkzaamheden: snoepgoed strooien
mag het weten![]()
Klinkt op dit moment echt té goedquote:
* Arch-Indar regelt een jasmine jurk voor de zaagmansmeet.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik jasmine?
En leuk!
Collega van mij van vroeger kwam elk jaar als Sinterklaas een werkdag was alsnPiet verkleed en geschminkt werkenBis vincit qui se vincit!![]()
bij binnenkomst irisch coffee, kleien pauze een licht biertje, wijn bij de lunch en een snack en een drankje bij de middag pauze
Zal Koen vast goed staan jaquote:Op woensdag 16 november 2016 11:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar regelt een jasmine jurk voor de zaagmansmeet.
Waar is dit en hebben ze vacatures?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:35 schreef PeZu het volgende:
bij binnenkomst irisch coffee, kleien pauze een licht biertje, wijn bij de lunch en een snack en een drankje bij de middag pauzeWith the stars as her umbrella![]()
Als AI Larf kan ophalen en mij thuis kan brengen vind ik het een plan!quote:
Daarna zes uur slapen en weer verder zuipen bij een grote biefstuk van de bbq
Ohhhh wat zou het leven toch mooi kunnen zijn
op mijn werk soms, ook gewoon ene vaporiser op mijn buro staan daar en neequote:Op woensdag 16 november 2016 11:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar is dit en hebben ze vacatures?
Stuur het adres maar door.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Als AI Larf kan ophalen en mij thuis kan brengen vind ik het een plan!
Ohhhh wat zou het leven toch mooi kunnen zijnBis vincit qui se vincit!![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 11:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die krijgt natuurlijk de mannelijke variant. Zon pak ding.
Intussen moeten we verder met het zoeken naar vacatures.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Als AI Larf kan ophalen en mij thuis kan brengen vind ik het een plan!
Ohhhh wat zou het leven toch mooi kunnen zijn
Dan nog solliciteren, hopen dat je wordt uitgenodigd en misschien zelfs aangenomen.With the stars as her umbrella![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 11:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
op mijn werk soms, ook gewoon ene vaporiser op mijn buro staan daar en nee
Vanavond weer ja. Die werk.nl site klapte er verrassend genoeg steeds uitquote:Op woensdag 16 november 2016 11:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Intussen moeten we verder met het zoeken naar vacatures.
Dan nog solliciteren, hopen dat je wordt uitgenodigd en misschien zelfs aangenomen.
Ben bezig met brief voor die ene vacature die ik je had gestuurdOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Indeed is ook een goede site trouwens.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanavond weer ja. Die werk.nl site klapte er verrassend genoeg steeds uit
Ben bezig met brief voor die ene vacature die ik je had gestuurd
Brieven schrijven sucks, maar ik wil wel meelezen als je wil.With the stars as her umbrella![]()
Ja staat dankzij PeZu ook op de lijstquote:Op woensdag 16 november 2016 11:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Indeed is ook een goede site trouwens.
Brieven schrijven sucks, maar ik wil wel meelezen als je wil.
En nee, want eng
Maar bedankt
Snap ikquote:Op woensdag 16 november 2016 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja staat dankzij PeZu ook op de lijst
En nee, want eng
Maar bedankt
troost je, ik had ook liever dat het zo druk was dat we mensen te kort kwamenquote:
Let's hope so!quote:Op woensdag 16 november 2016 11:43 schreef Koen66 het volgende:
De jarigen zijn weer verder gegaan met jarig zijn?
quote:Op woensdag 16 november 2016 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
troost je, ik had ook liever dat het zo druk was dat we mensen te kort kwamen
Nou ja... Het is niet zo dat Miauw en ik echt heel veel van plan waren te doen bij jou op je werk natuurlijk hèquote:Op woensdag 16 november 2016 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
troost je, ik had ook liever dat het zo druk was dat we mensen te kort kwamenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik schreef net echt hihaho in een mail naar collega
schoolquote:Op woensdag 16 november 2016 11:43 schreef Koen66 het volgende:
De jarigen zijn weer verder gegaan met jarig zijn?![]()
is dit een soort zeg nee en je krijgt er twee?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou ja... Het is niet zo dat Miauw en ik echt heel veel van plan waren te doen bij jou op je werk natuurlijk hèThere's a virus in my system
Zo, dan maar richting de welverdiende () lunch!
quote:Op woensdag 16 november 2016 11:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dit een soort zeg nee en je krijgt er twee?![]()
In een functie:
Standplaats: Amsterdam of Heerlen.
Je werkt in een team met collega’s op beide locaties. Die samenwerking verloopt vaak via video, maar het is voor jou ook geen probleem om flexibel te zijn en regelmatig op een andere locatie te werken dan je standplaats.
Ok
dan zeg ik maar gauw jaquote:
Reistijd vergoeden we uiteraard als werktijd en je reist 1e klas OV.... ?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:55 schreef -Miauw- het volgende:
In een functie:
Je werkt in een team met collega’s op beide locaties. Die samenwerking verloopt vaak via video, maar het is voor jou ook geen probleem om flexibel te zijn en regelmatig op een andere locatie te werken dan je standplaats.
OkI'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 11:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
deze wil ik op mijn fb wie plaatst endone
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zou het doen.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:55 schreef -Miauw- het volgende:
In een functie:
Ok
Pfff gedoe.
Moeders had schijnbaar aan de deur gestaan. Wanneer? Geen idee. Ik was er iig niet. Had ze een kaart in de bus gedaan.
Of we het uit kunnen praten
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gebaar is mooi. Maar het uit kunnen praten vereist twee gesprekspartners. En dan is het wel handig om te weten dat er iemand langs komtquote:Op woensdag 16 november 2016 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Pfff gedoe.
Moeders had schijnbaar aan de deur gestaan. Wanneer? Geen idee. Ik was er iig niet. Had ze een kaart in de bus gedaan.
Of we het uit kunnen praten
mag het weten![]()
Denk niet dat ik er zin in had gehad overigens.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gebaar is mooi. Maar het uit kunnen praten vereist twee gesprekspartners. En dan is het wel handig om te weten dat er iemand langs komt
Maargoed dit is iets waar ik zelf over moet malen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
True, ook dat. Je moet er zelf wel zin in hebben. Maar gedoe snap ik in zoverre wel ja. Sterkte ermeequote:Op woensdag 16 november 2016 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk niet dat ik er zin in had gehad overigens.
Maargoed dit is iets waar ik zelf over moet malen.
mag het weten![]()
Die heb ik stiekem opgegeten.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er was een suikertaartje, maar die is al vertrokken
En daarna nog een slagroomtaartje
quote:Op woensdag 16 november 2016 12:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die heb ik stiekem opgegeten.
En daarna nog een slagroomtaartjewel logisch als vuilnisbak bewoner
Same shit, different day
SC hopper present![]()
das gene vlaaiquote:Op woensdag 16 november 2016 13:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik had vanochtend een vlaaiWeliswaar Multivlaai
quote:Op woensdag 16 november 2016 13:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik had vanochtend een vlaaiWeliswaar Multivlaai
![]()
Ik zou vlaai halen voor Marijkjen. Maar ze is verkouden dus proeft niksNu maar knapkoek gehaald.
Helaasquote:Op woensdag 16 november 2016 12:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Reistijd vergoeden we uiteraard als werktijd en je reist 1e klas OV.... ?![]()
Bijna drie uur reizen trouwens
En ze verwachten dan ook echt dat iemand toehapt!?quote:Op woensdag 16 november 2016 13:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Helaas![]()
Bijna drie uur reizen trouwens
Waar ik werk zijn een aantal mensen met kantoor in zowel Oslo als Trondheim (en zijn dan 1 a 2 dagen per week op de andere locatie) en die krijgen uiteraard hun reistijd evenals reiskosten vergoed...I'm surrounded by morons!
zo danquote:Op woensdag 16 november 2016 13:30 schreef tailfox het volgende:
tong heeft een naam topic voor mij geopend yeawaar?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
DAT VROEG JE MIJ OOK ALquote:Op woensdag 16 november 2016 13:30 schreef tailfox het volgende:
tong heeft een naam topic voor mij geopend yea![]()
De alwetende machtige Tongquote:Op woensdag 16 november 2016 13:30 schreef tailfox het volgende:
tong heeft een naam topic voor mij geopend yea![]()
![]()
![]()
KERSTDORP MET LICHT EN MUZIEK
Gek op kerstjingels?
Plaats dit leuke dorp -inclusief trein- in een accubak op tafel of samen met jouw andere kersthuisjes in de vensterbank voor het ultieme kerstgevoel.
Deze week bij de Action!
Voor ¤ 12,95 is ie van jou.![]()
ik val nog liever van een flat in een bak rootende vis dan een naamtopic van tongquote:Op woensdag 16 november 2016 13:30 schreef tailfox het volgende:
tong heeft een naam topic voor mij geopend yea
Hoe verzinnen ze hetquote:Op woensdag 16 november 2016 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
KERSTDORP MET LICHT EN MUZIEK
Gek op kerstjingels?
Plaats dit leuke dorp -inclusief trein- in een accubak op tafel of samen met jouw andere kersthuisjes in de vensterbank voor het ultieme kerstgevoel.
Deze week bij de Action!
Voor ¤ 12,95 is ie van jou.![]()
![]()
![]()
![]()
Jeetje PeZuquote:Op woensdag 16 november 2016 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik val nog liever van een flat in een bak rootende vis dan een naamtopic van tong![]()
hee bradge hoe gaat hetquote:Op woensdag 16 november 2016 13:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De alwetende machtige Tong![]()
Hey man, gaat goed, zit lekker in m`n vel, begin te merken dat het afvallen ook weer aardig gaat, dus kan eigenlijk niet beterquote:
En hoe is het met jou ?![]()
een mens heeft toch zo zijn voorkeurenquote:
Dat is zeker waar, maar die voorkeur, sjaquote:Op woensdag 16 november 2016 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
een mens heeft toch zo zijn voorkeuren
Maar goed, Tong80 is eigenlijk alleen maar goed (vind ik) In het schrijven van columns, zowel hier als op Facebook, losse topics openen met een regel tekst is![]()
![]()
goedquote:Op woensdag 16 november 2016 13:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hey man, gaat goed, zit lekker in m`n vel, begin te merken dat het afvallen ook weer aardig gaat, dus kan eigenlijk niet beter
En hoe is het met jou ?![]()
na al die jaren fok ben ik gewoon tong moequote:Op woensdag 16 november 2016 13:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar die voorkeur, sja
Maar goed, Tong80 is eigenlijk alleen maar goed (vind ik) In het schrijven van columns, zowel hier als op Facebook, losse topics openen met een regel tekst is
Tong is een heldquote:Op woensdag 16 november 2016 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
na al die jaren fok ben ik gewoon tong moe![]()
Joequote:
Misschien ga ik wel solliciteren en neem ik dit gewoon mee in de voorwaardenquote:Op woensdag 16 november 2016 13:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ze verwachten dan ook echt dat iemand toehapt!?
Waar ik werk zijn een aantal mensen met kantoor in zowel Oslo als Trondheim (en zijn dan 1 a 2 dagen per week op de andere locatie) en die krijgen uiteraard hun reistijd evenals reiskosten vergoed...
QFT.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
een mens heeft toch zo zijn voorkeuren
En tong zit er niet tussen.
die reactiesquote:Op woensdag 16 november 2016 13:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
ONZ / Eén van mijn favoriete FOK!kers, tailfox, is vandaag jarig. Van harte.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
na al die jaren fok ben ik gewoon tong moe
Hebben mensen ook met mijDus snap ze wel
![]()
![]()
thanksquote:Op woensdag 16 november 2016 14:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mooi zo
Gefeliciteerd nog men!![]()
Om buienradar te kunnen bekijken moet ik nu akkoord geven voor cookies op alle RTL websites
Zeg ehm..een thermostaat ..is dat zwakstroom of kan ik een volle klap verwachten?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Zwakstroom.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:53 schreef Voxs het volgende:
Zeg ehm..een thermostaat ..is dat zwakstroom of kan ik een volle klap verwachten?Haters can be so lame and vicious
Dus als ik hem weer aansluit dan niet eerst de meterkast in?quote:
Had zo'n vermoeden bij het afhalen, maar aansluiten, dan moet ik echt de draden aanraken.....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
gewoon 1 draadkant per keer vastpakkenquote:Op woensdag 16 november 2016 14:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dus als ik hem weer aansluit dan niet eerst de meterkast in?
Had zo'n vermoeden bij het afhalen, maar aansluiten, dan moet ik echt de draden aanraken..There's a virus in my system
Die draden lopen gewoon naar je cv-ketel. Je thermostaat is niks anders dan een temperatuur geregelde schakelaar voor je cv-ketel.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dus als ik hem weer aansluit dan niet eerst de meterkast in?
Had zo'n vermoeden bij het afhalen, maar aansluiten, dan moet ik echt de draden aanraken..Haters can be so lame and vicious
Oke, thx! En anders ben ik gewoon even high voltage voxs....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
meeste ketels werken met een 24volts thermosstaat (of lager( das een prikje van niksquote:Op woensdag 16 november 2016 15:03 schreef Voxs het volgende:
Oke, thx! En anders ben ik gewoon even high voltage voxs.There's a virus in my system
Gelukt ook. Niets gevoeld. Het deed mij wel even denken aan een lamp van vroeger. Raakte je het aan dan was je hand even verlamdquote:Op woensdag 16 november 2016 15:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
meeste ketels werken met een 24volts thermosstaat (of lager( das een prikje van niks
quote:Op woensdag 16 november 2016 15:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gelukt ook. Niets gevoeld. Het deed mij wel even denken aan een lamp van vroeger. Raakte je het aan dan was je hand even verlamd![]()
En je coupe is nog in orde.
Mijn coupe is sowieso nogal coup de sauvage vandaag.quote:
picsquote:Op woensdag 16 november 2016 15:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn coupe is sowieso nogal coup de sauvage vandaag.![]()
Zal wel meevallen, en het heeft iig nut gehad, opoffering.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn coupe is sowieso nogal coup de sauvage vandaag."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Opoffering?quote:Op woensdag 16 november 2016 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, en het heeft iig nut gehad, opoffering....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik had net een Thaise vrouw voor onderzoek
Jammer dat ze echt beroerd Nederlands sprak, maar het wel voor elkaar kreeg om in het Nederlands te vragen of ik zwanger was![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 15:44 schreef Molo het volgende:
Jammer dat ze echt beroerd Nederlands sprak, maar het wel voor elkaar kreeg om in het Nederlands te vragen of ik zwanger was![]()
![]()
![]()
![]()
🐙![]()
Wat zei je?quote:Op woensdag 16 november 2016 15:44 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben net twee kilo afgevallen ook nogquote:
Toch maar eens andere kleding aan doen geloof ik
Van klussen raakt je haar in de war....quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
![]()
Marijkjen is er
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie had gedacht dat een fatsuit niet afkleedt.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben net twee kilo afgevallen ook nog
Toch maar eens andere kleding aan doen geloof ik🐙![]()
Iijkt wel wortelmeisje.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke dus ik zocht een gifje van een hamster die een wortel in z'n wangen stouwde. Ik kreeg dit:
[ afbeelding ]
Close enough.![]()
ah zoquote:Op woensdag 16 november 2016 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van klussen raakt je haar in de war....Ik maak mij nooit zo druk over mijn haar.
Klopt ook.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van kussen raakt je haar in de war....Bis vincit qui se vincit!![]()
Nah, dat doen mijn poezen niet hoor, die zijn lief.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Die 2 van mij zitten nu op 1 meter en de ander op 2 meter bij me vandaan, op ooghoogte links en rechts, en als ik ze aankijk dan kijken ze relaxt terug.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Zo druk? Ik kwam er om half drie achter, ik denk dat het half drie was, dat ik nog niets gegeten hadquote:Op woensdag 16 november 2016 17:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam net vragen of ik al wat gegeten had vandaag.
Nee.
Oeps.
Niet druk, maar gewoon afgeleid.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo druk? Ik kwam er om half drie achter, ik denk dat het half drie was, dat ik nog niets gegeten had🐙![]()
Herkenbaar.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet druk, maar gewoon afgeleid....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Zolang maar niet tot snot gekookt..quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 17:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zolang maar niet tot snot gekookt..smaakt toch naar kipquote:Op woensdag 16 november 2016 17:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zolang maar niet tot snot gekookt..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hopelijk vind je die hond dan in de oven ipv de potquote:
Dat klinkt lekker. Maak je het zelf?quote:Op woensdag 16 november 2016 17:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
pekingeend pannenkoekjes met noodles...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Geen idee. Ik zit dadelijk bij de pizzaria met medemasterclassstudenten. Wss iets van pizza, pasta of lasagnequote:En tiramisu
![]()
mag het weten![]()
ze moet eerst de eend zien te vangenquote:Op woensdag 16 november 2016 17:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker. Maak je het zelf?Same shit, different day
SC hopper present![]()
ja, is makkelijk hoor. pannenkoekjes zijn heel basic van meel en de eend bak ik keihard aan (eigenlijk meer frituren) zodat het knapperig wordt.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker. Maak je het zelf?
dat zet ik op tafel met zwarte bonen saus. peking eend saus en shichuan noodle saus samen met verschillende groenten + noodles. Mag je de pannenkoekjes zelf vullen.O+![]()
Tiramisu is altijdquote:Op woensdag 16 november 2016 17:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee. Ik zit dadelijk bij de pizzaria met medemasterclassstudenten. Wss iets van pizza, pasta of lasagneEn tiramisu
![]()
Hoe laat eten we?quote:Op woensdag 16 november 2016 17:35 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, is makkelijk hoor. pannenkoekjes zijn heel basic van meel en de eend bak ik keihard aan (eigenlijk meer frituren) zodat het knapperig wordt.
dat zet ik op tafel met zwarte bonen saus. peking eend saus en shichuan noodle saus samen met verschillende groenten + noodles. Mag je de pannenkoekjes zelf vullen.
over een half uur ongeveerquote:Op woensdag 16 november 2016 17:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tiramisu is altijd
[..]
Hoe laat eten we?O+![]()
Ik zet nu af, moet lukken.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Zet je over 25 minuten een raam open?quote:
Ik ben nl niet Cathy....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 17:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zet je over 25 minuten een raam open?
Ik ben nl niet Cathy.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Een referentie naar Wuthering Heightsquote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 17:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een referentie naar Wuthering Heights
Kortom Cat en Marijke...quote:Op woensdag 16 november 2016 17:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vrouw vast na aangifte verkrachting Dubai
Take it like a man. Gewoon slikken, genieten en naar huis gaan.Bis vincit qui se vincit!![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 18:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kortom Cat en Marijke...
Take it like a man. Gewoon slikken, genieten en naar huis gaan.
Hier krijg ik dus honger trek van!quote:Op woensdag 16 november 2016 17:35 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, is makkelijk hoor. pannenkoekjes zijn heel basic van meel en de eend bak ik keihard aan (eigenlijk meer frituren) zodat het knapperig wordt.
dat zet ik op tafel met zwarte bonen saus. peking eend saus en shichuan noodle saus samen met verschillende groenten + noodles. Mag je de pannenkoekjes zelf vullen.
De werkelijkheid is dat mijn schoonmoeder die niet kan koken hier is en kookt. Ik vrees voor het ergste...Pics or it didn't happen![]()
Ik ken een keurig meisje wat zo heet.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:28 schreef isax het volgende:
Man bij een vandaag heet meneer tokkie
Das toch ook watWith the stars as her umbrella![]()
Hete keurige meisjesquote:Op woensdag 16 november 2016 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken een keurig meisje wat zo heet.
I'm surrounded by morons!
Vind dat sneuquote:Op woensdag 16 november 2016 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken een keurig meisje wat zo heet.![]()
![]()
Ja bizar he?quote:Op woensdag 16 november 2016 18:33 schreef isax het volgende:
Blijft wel vreemd dat die schepen zijn verdwenen in de Java zee
/commentaaropnieuwsBis vincit qui se vincit!![]()
![]()
Oh hai!quote:Op woensdag 16 november 2016 18:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook hallo![]()
Net iets te beige keurig.I'm surrounded by morons!
huh? ik wil best mn raam open zetten hoor, maar ik woon 4 hoog dus ik weet niet hoe je dat wilt doenquote:Op woensdag 16 november 2016 17:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zet je over 25 minuten een raam open?
Ik ben nl niet Cathy.
O+![]()
maar wat ik heb gemaakt is heul niet moeilijk. sterker nog, je hoeft er heul niet voor te koken, alleen de eend even kort op superhoog vuur aanbakken. That's it.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:23 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Hier krijg ik dus honger trek van!
De werkelijkheid is dat mijn schoonmoeder die niet kan koken hier is en kookt. Ik vrees voor het ergste...O+![]()
Is het ernstig?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja best oke. Binnenkort ff wat onderhoud aan de Twingo uitvoeren.Zonder wrijving geen glans![]()
Hey bradge, hoe heet dat software waarmee je de radio in de citroën kan omzetten naar het wel kunnen gebruiken van de audio in?
ben de naam kwijt en jij weet dit vast.O+![]()
Neuh, na bijna 182000 kilometer is de koppeling bijna op, grijpt erg hoog aan, heeft de neiging tot slippen soms bij gas intrappen in z`n 3/4 etcquote:
Fijne van die kleine autootjes is dat onderdelen niet duur zijn![]()
![]()
De wa?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:04 schreef Saisai het volgende:
Hey bradge, hoe heet dat software waarmee je de radio in de citroën kan omzetten naar het wel kunnen gebruiken van de audio in?
ben de naam kwijt en jij weet dit vast.
Software waar mee ik de radio in de Citroen kan omzetten?![]()
ja, de aux-in. laat maar, als je me belachelijk gaat maken probeer je waarschijnlijk te maskeren dat je het niet weet.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De wa?
Software waar mee ik de radio in de Citroen kan omzetten?
geen probleem, dan google ik het wel.O+![]()
Wel aardig duur.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neuh, na bijna 182000 kilometer is de koppeling bijna op, grijpt erg hoog aan, heeft de neiging tot slippen soms bij gas intrappen in z`n 3/4 etc
Fijne van die kleine autootjes is dat onderdelen niet duur zijnZonder wrijving geen glans![]()
Ja, zoals jij het omschrijft weet ik oprecht niet wat je bedoeld.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:06 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, de aux-in. laat maar, als je me belachelijk gaat maken probeer je waarschijnlijk te maskeren dat je het niet weet.
geen probleem, dan google ik het wel.
Maar je wil dus een Minijack naar MInijack kabel die je kan aansluiten op de aux in zodat je daar je telefoon/iPod op aan kan sluiten? Die zijn een paar euro, moet je je radio er uit halen en aan de achterkant het kabeltje er in prikken.![]()
Hm valt me mee.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neuh valt mee
http://www.mister-auto.nl(...)a999BOL-KE19222.html
65 euroZonder wrijving geen glans![]()
Ja daarom, en arbeidsloon betaal ik niet, want heb een handige vaderquote:
Heb in totaal ongeveer 60 euro uitgegeven aan onderhoud
- Distributieriem 12,000 kilometer geleden.
- Wiellager vorige week.
En dan komt nu de koppeling er aan. Lach mij suf man.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2016 19:12:43 ]![]()
Nicequote:Op woensdag 16 november 2016 19:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja daarom, en arbeidsloon betaal ik niet, want heb een handige vaderZonder wrijving geen glans![]()
nee dat wil ik niet want dat heb ik al. de aux in poort van mijn RD3-01 radio staan standaard uit. deze moet geactiveerd worden en hiervoor heb je een speciaal kastje nodig met citroen/ pegeot software. en ja ik weet dat een twingo een renault is maar veel van die auto's lijken op elkaar.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, zoals jij het omschrijft weet ik oprecht niet wat je bedoeld.
Maar je wil dus een Minijack naar MInijack kabel die je kan aansluiten op de aux in zodat je daar je telefoon/iPod op aan kan sluiten? Die zijn een paar euro, moet je je radio er uit halen en aan de achterkant het kabeltje er in prikken.O+![]()
hmm.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee dat wil ik niet want dat heb ik al. de aux in poort van mijn RD3-01 radio staan standaard uit. deze moet geactiveerd worden en hiervoor heb je een speciaal kastje nodig met citroen/ pegeot software. en ja ik weet dat een twingo een renault is maar veel van die auto's lijken op elkaar.
Ik zou ff naar de Citroen garage gaan, doen dat meestal voor niets voor je, heb op dat vlak er geen verstand van sorry.
Auto van mijn ma (Ford Ka) Had hetzelfde, wilde ook de Aux gebruiken + De radio code weten, werd zo ter plekken voor haar gefixt, kosten? 0
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2016 19:14:15 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: