Dank u, goeie MI wel ditquote:Op woensdag 16 november 2016 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Komt er aan. Eerst even een rustige plek opzoeken
Ja, poseren. Leukquote:Op woensdag 16 november 2016 11:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Regelen we volgende week wel dan.
Ja zoiets vermoedde ik alquote:Op woensdag 16 november 2016 11:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stiekem wilde ik niet opstaan nee..... Maar ja, Cat begon ineens aan mij te trekken.
Goed plan, hopelijk lekker weer, dan zoeken we een park op en kun je lekker rondrennen en zo, en leuke foto's maken.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, poseren. Leuk
[..]
Ja zoiets vermoedde ik al
Ohw, ik had niet achter de deur moeten gaan staan. Auwquote:Op woensdag 16 november 2016 11:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u, goeie MI wel dit
To the mooooon amd back
Denk je dat ik een golden retriever ben ofzoquote:Op woensdag 16 november 2016 11:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goed plan, hopelijk lekker weer, dan zoeken we een park op en kun je lekker rondrennen en zo, en leuke foto's maken.
Jij speelt voor Jasmine?quote:
Ga je gekleurd of zwart?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jij speelt voor Jasmine?
Ik ben gevraagd als strooipiet net op het werk. Een van de collega's diens kinderen gaan nog naar de basisschool. En op die basisschool zaten ze omhoog met wie als Sinterklaas en strooipiet wil komen opdraven. Ik denk: doe eens gek en zeg ja
Met jou gaan we zo ook de oorlog niet winnen hèquote:Op woensdag 16 november 2016 11:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohw, ik had niet achter de deur moeten gaan staan. Auw![]()
Lekkerhijgen en kwijlenquote:Op woensdag 16 november 2016 11:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Denk je dat ik een golden retriever ben ofzo
Ik jasmine?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jij speelt voor Jasmine?
Ik ben gevraagd als strooipiet net op het werk. Een van de collega's diens kinderen gaan nog naar de basisschool. En op die basisschool zaten ze omhoog met wie als Sinterklaas en strooipiet wil komen opdraven. Ik denk: doe eens gek en zeg ja
Kloptquote:Op woensdag 16 november 2016 11:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Met jou gaan we zo ook de oorlog niet winnen hè
Pruik op de kop, prinsessenpakje aan en schudden met die buikquote:Op woensdag 16 november 2016 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik jasmine?
En leuk!
Collega van mij van vroeger kwam elk jaar als Sinterklaas een werkdag was alsnPiet verkleed en geschminkt werken
* Molo rolt fles wijn richting Miauwquote:
Dat buik schudden kan ik wel jaquote:Op woensdag 16 november 2016 11:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pruik op de kop, prinsessenpakje aan en schudden met die buik![]()
Eerst had ik zoiets: nope, nope, nope. Maar toen bleek dat niemand van de vaste krachten van plan was bij te springen vroeg ze mij. Ik had zoiets: fuck it, lijkt me wel geinig ook nog. Beetje kruidnotenmix lokalen in smijten. Hoe moeilijk kan het zijn
Dat kan je zelfs een aap leren.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pruik op de kop, prinsessenpakje aan en schudden met die buik![]()
Eerst had ik zoiets: nope, nope, nope. Maar toen bleek dat niemand van de vaste krachten van plan was bij te springen vroeg ze mij. Ik had zoiets: fuck it, lijkt me wel geinig ook nog. Beetje kruidnotenmix lokalen in smijten. Hoe moeilijk kan het zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Lunchwijnquote:Op woensdag 16 november 2016 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo rolt fles wijn richting Miauw
Shake it, shake, shake it!quote:Op woensdag 16 november 2016 11:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat buik schudden kan ik wel ja
En strooigoed smijten, zo leuk
Klinkt op dit moment echt té goedquote:
* Arch-Indar regelt een jasmine jurk voor de zaagmansmeet.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik jasmine?
En leuk!
Collega van mij van vroeger kwam elk jaar als Sinterklaas een werkdag was alsnPiet verkleed en geschminkt werken
Zal Koen vast goed staan jaquote:Op woensdag 16 november 2016 11:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar regelt een jasmine jurk voor de zaagmansmeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |