Dank u, goeie MI wel ditquote:Op woensdag 16 november 2016 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Komt er aan. Eerst even een rustige plek opzoeken
Ja, poseren. Leukquote:Op woensdag 16 november 2016 11:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Regelen we volgende week wel dan.
Ja zoiets vermoedde ik alquote:Op woensdag 16 november 2016 11:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stiekem wilde ik niet opstaan nee..... Maar ja, Cat begon ineens aan mij te trekken.
Goed plan, hopelijk lekker weer, dan zoeken we een park op en kun je lekker rondrennen en zo, en leuke foto's maken.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, poseren. Leuk
[..]
Ja zoiets vermoedde ik al
Ohw, ik had niet achter de deur moeten gaan staan. Auwquote:Op woensdag 16 november 2016 11:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u, goeie MI wel dit
To the mooooon amd back
Denk je dat ik een golden retriever ben ofzoquote:Op woensdag 16 november 2016 11:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goed plan, hopelijk lekker weer, dan zoeken we een park op en kun je lekker rondrennen en zo, en leuke foto's maken.
Jij speelt voor Jasmine?quote:
Ga je gekleurd of zwart?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jij speelt voor Jasmine?
Ik ben gevraagd als strooipiet net op het werk. Een van de collega's diens kinderen gaan nog naar de basisschool. En op die basisschool zaten ze omhoog met wie als Sinterklaas en strooipiet wil komen opdraven. Ik denk: doe eens gek en zeg ja
Met jou gaan we zo ook de oorlog niet winnen hèquote:Op woensdag 16 november 2016 11:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohw, ik had niet achter de deur moeten gaan staan. Auw![]()
Lekkerhijgen en kwijlenquote:Op woensdag 16 november 2016 11:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Denk je dat ik een golden retriever ben ofzo
Ik jasmine?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jij speelt voor Jasmine?
Ik ben gevraagd als strooipiet net op het werk. Een van de collega's diens kinderen gaan nog naar de basisschool. En op die basisschool zaten ze omhoog met wie als Sinterklaas en strooipiet wil komen opdraven. Ik denk: doe eens gek en zeg ja
Kloptquote:Op woensdag 16 november 2016 11:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Met jou gaan we zo ook de oorlog niet winnen hè
Pruik op de kop, prinsessenpakje aan en schudden met die buikquote:Op woensdag 16 november 2016 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik jasmine?
En leuk!
Collega van mij van vroeger kwam elk jaar als Sinterklaas een werkdag was alsnPiet verkleed en geschminkt werken
* Molo rolt fles wijn richting Miauwquote:
Dat buik schudden kan ik wel jaquote:Op woensdag 16 november 2016 11:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pruik op de kop, prinsessenpakje aan en schudden met die buik![]()
Eerst had ik zoiets: nope, nope, nope. Maar toen bleek dat niemand van de vaste krachten van plan was bij te springen vroeg ze mij. Ik had zoiets: fuck it, lijkt me wel geinig ook nog. Beetje kruidnotenmix lokalen in smijten. Hoe moeilijk kan het zijn
Dat kan je zelfs een aap leren.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pruik op de kop, prinsessenpakje aan en schudden met die buik![]()
Eerst had ik zoiets: nope, nope, nope. Maar toen bleek dat niemand van de vaste krachten van plan was bij te springen vroeg ze mij. Ik had zoiets: fuck it, lijkt me wel geinig ook nog. Beetje kruidnotenmix lokalen in smijten. Hoe moeilijk kan het zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Lunchwijnquote:Op woensdag 16 november 2016 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo rolt fles wijn richting Miauw
Shake it, shake, shake it!quote:Op woensdag 16 november 2016 11:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat buik schudden kan ik wel ja
En strooigoed smijten, zo leuk
Klinkt op dit moment echt té goedquote:
* Arch-Indar regelt een jasmine jurk voor de zaagmansmeet.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik jasmine?
En leuk!
Collega van mij van vroeger kwam elk jaar als Sinterklaas een werkdag was alsnPiet verkleed en geschminkt werken
Zal Koen vast goed staan jaquote:Op woensdag 16 november 2016 11:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar regelt een jasmine jurk voor de zaagmansmeet.
Waar is dit en hebben ze vacatures?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:35 schreef PeZu het volgende:
bij binnenkomst irisch coffee, kleien pauze een licht biertje, wijn bij de lunch en een snack en een drankje bij de middag pauze
Als AI Larf kan ophalen en mij thuis kan brengen vind ik het een plan!quote:
op mijn werk soms, ook gewoon ene vaporiser op mijn buro staan daar en neequote:Op woensdag 16 november 2016 11:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar is dit en hebben ze vacatures?
Stuur het adres maar door.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Als AI Larf kan ophalen en mij thuis kan brengen vind ik het een plan!
Daarna zes uur slapen en weer verder zuipen bij een grote biefstuk van de bbq
Ohhhh wat zou het leven toch mooi kunnen zijn
quote:Op woensdag 16 november 2016 11:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die krijgt natuurlijk de mannelijke variant. Zon pak ding.
Intussen moeten we verder met het zoeken naar vacatures.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Als AI Larf kan ophalen en mij thuis kan brengen vind ik het een plan!
Daarna zes uur slapen en weer verder zuipen bij een grote biefstuk van de bbq
Ohhhh wat zou het leven toch mooi kunnen zijn
quote:Op woensdag 16 november 2016 11:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
op mijn werk soms, ook gewoon ene vaporiser op mijn buro staan daar en nee
Vanavond weer ja. Die werk.nl site klapte er verrassend genoeg steeds uitquote:Op woensdag 16 november 2016 11:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Intussen moeten we verder met het zoeken naar vacatures.
Dan nog solliciteren, hopen dat je wordt uitgenodigd en misschien zelfs aangenomen.
Indeed is ook een goede site trouwens.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanavond weer ja. Die werk.nl site klapte er verrassend genoeg steeds uit
Ben bezig met brief voor die ene vacature die ik je had gestuurd
Ja staat dankzij PeZu ook op de lijstquote:Op woensdag 16 november 2016 11:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Indeed is ook een goede site trouwens.
Brieven schrijven sucks, maar ik wil wel meelezen als je wil.
Snap ikquote:Op woensdag 16 november 2016 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja staat dankzij PeZu ook op de lijst
En nee, want eng
Maar bedankt
troost je, ik had ook liever dat het zo druk was dat we mensen te kort kwamenquote:
Let's hope so!quote:Op woensdag 16 november 2016 11:43 schreef Koen66 het volgende:
De jarigen zijn weer verder gegaan met jarig zijn?
quote:Op woensdag 16 november 2016 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
troost je, ik had ook liever dat het zo druk was dat we mensen te kort kwamen
Nou ja... Het is niet zo dat Miauw en ik echt heel veel van plan waren te doen bij jou op je werk natuurlijk hèquote:Op woensdag 16 november 2016 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
troost je, ik had ook liever dat het zo druk was dat we mensen te kort kwamen
schoolquote:Op woensdag 16 november 2016 11:43 schreef Koen66 het volgende:
De jarigen zijn weer verder gegaan met jarig zijn?
is dit een soort zeg nee en je krijgt er twee?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou ja... Het is niet zo dat Miauw en ik echt heel veel van plan waren te doen bij jou op je werk natuurlijk hè
quote:Op woensdag 16 november 2016 11:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dit een soort zeg nee en je krijgt er twee?
dan zeg ik maar gauw jaquote:
Reistijd vergoeden we uiteraard als werktijd en je reist 1e klas OV.... ?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:55 schreef -Miauw- het volgende:
In een functie:
Standplaats: Amsterdam of Heerlen.
Je werkt in een team met collega’s op beide locaties. Die samenwerking verloopt vaak via video, maar het is voor jou ook geen probleem om flexibel te zijn en regelmatig op een andere locatie te werken dan je standplaats.
Ok
quote:Op woensdag 16 november 2016 11:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
deze wil ik op mijn fb wie plaatst en
Ik zou het doen.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:55 schreef -Miauw- het volgende:
In een functie:
Standplaats: Amsterdam of Heerlen.
Je werkt in een team met collega’s op beide locaties. Die samenwerking verloopt vaak via video, maar het is voor jou ook geen probleem om flexibel te zijn en regelmatig op een andere locatie te werken dan je standplaats.
Ok
Gebaar is mooi. Maar het uit kunnen praten vereist twee gesprekspartners. En dan is het wel handig om te weten dat er iemand langs komtquote:Op woensdag 16 november 2016 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Pfff gedoe.
Moeders had schijnbaar aan de deur gestaan. Wanneer? Geen idee. Ik was er iig niet. Had ze een kaart in de bus gedaan.
Of we het uit kunnen praten
Denk niet dat ik er zin in had gehad overigens.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gebaar is mooi. Maar het uit kunnen praten vereist twee gesprekspartners. En dan is het wel handig om te weten dat er iemand langs komt
True, ook dat. Je moet er zelf wel zin in hebben. Maar gedoe snap ik in zoverre wel ja. Sterkte ermeequote:Op woensdag 16 november 2016 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk niet dat ik er zin in had gehad overigens.
Maargoed dit is iets waar ik zelf over moet malen.
Die heb ik stiekem opgegeten.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er was een suikertaartje, maar die is al vertrokken
quote:Op woensdag 16 november 2016 12:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die heb ik stiekem opgegeten.
En daarna nog een slagroomtaartje
das gene vlaaiquote:Op woensdag 16 november 2016 13:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik had vanochtend een vlaaiWeliswaar Multivlaai
quote:Op woensdag 16 november 2016 13:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik had vanochtend een vlaaiWeliswaar Multivlaai
Helaasquote:Op woensdag 16 november 2016 12:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Reistijd vergoeden we uiteraard als werktijd en je reist 1e klas OV.... ?
En ze verwachten dan ook echt dat iemand toehapt!?quote:Op woensdag 16 november 2016 13:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Helaas![]()
Bijna drie uur reizen trouwens
zo danquote:Op woensdag 16 november 2016 13:30 schreef tailfox het volgende:
tong heeft een naam topic voor mij geopend yea
DAT VROEG JE MIJ OOK ALquote:Op woensdag 16 november 2016 13:30 schreef tailfox het volgende:
De alwetende machtige Tongquote:Op woensdag 16 november 2016 13:30 schreef tailfox het volgende:
ik val nog liever van een flat in een bak rootende vis dan een naamtopic van tongquote:Op woensdag 16 november 2016 13:30 schreef tailfox het volgende:
Hoe verzinnen ze hetquote:Op woensdag 16 november 2016 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
KERSTDORP MET LICHT EN MUZIEK
Gek op kerstjingels?
Plaats dit leuke dorp -inclusief trein- in een accubak op tafel of samen met jouw andere kersthuisjes in de vensterbank voor het ultieme kerstgevoel.
Deze week bij de Action!
Voor ¤ 12,95 is ie van jou.![]()
Jeetje PeZuquote:Op woensdag 16 november 2016 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik val nog liever van een flat in een bak rootende vis dan een naamtopic van tong
hee bradge hoe gaat hetquote:Op woensdag 16 november 2016 13:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De alwetende machtige Tong
Hey man, gaat goed, zit lekker in m`n vel, begin te merken dat het afvallen ook weer aardig gaat, dus kan eigenlijk niet beterquote:
een mens heeft toch zo zijn voorkeurenquote:
Dat is zeker waar, maar die voorkeur, sjaquote:Op woensdag 16 november 2016 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
een mens heeft toch zo zijn voorkeuren
goedquote:Op woensdag 16 november 2016 13:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hey man, gaat goed, zit lekker in m`n vel, begin te merken dat het afvallen ook weer aardig gaat, dus kan eigenlijk niet beter
En hoe is het met jou ?
na al die jaren fok ben ik gewoon tong moequote:Op woensdag 16 november 2016 13:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar die voorkeur, sja
Maar goed, Tong80 is eigenlijk alleen maar goed (vind ik) In het schrijven van columns, zowel hier als op Facebook, losse topics openen met een regel tekst is
Tong is een heldquote:Op woensdag 16 november 2016 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
na al die jaren fok ben ik gewoon tong moe
Joequote:
Misschien ga ik wel solliciteren en neem ik dit gewoon mee in de voorwaardenquote:Op woensdag 16 november 2016 13:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ze verwachten dan ook echt dat iemand toehapt!?
Waar ik werk zijn een aantal mensen met kantoor in zowel Oslo als Trondheim (en zijn dan 1 a 2 dagen per week op de andere locatie) en die krijgen uiteraard hun reistijd evenals reiskosten vergoed...
QFT.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
een mens heeft toch zo zijn voorkeuren
die reactiesquote:Op woensdag 16 november 2016 13:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
ONZ / Eén van mijn favoriete FOK!kers, tailfox, is vandaag jarig. Van harte.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
na al die jaren fok ben ik gewoon tong moe
thanksquote:Op woensdag 16 november 2016 14:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mooi zo
Gefeliciteerd nog men!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |