DAT VROEG JE MIJ OOK ALquote:Op woensdag 16 november 2016 13:30 schreef tailfox het volgende:
tong heeft een naam topic voor mij geopend yea
De alwetende machtige Tongquote:Op woensdag 16 november 2016 13:30 schreef tailfox het volgende:
ik val nog liever van een flat in een bak rootende vis dan een naamtopic van tongquote:Op woensdag 16 november 2016 13:30 schreef tailfox het volgende:
Hoe verzinnen ze hetquote:Op woensdag 16 november 2016 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
KERSTDORP MET LICHT EN MUZIEK
Gek op kerstjingels?
Plaats dit leuke dorp -inclusief trein- in een accubak op tafel of samen met jouw andere kersthuisjes in de vensterbank voor het ultieme kerstgevoel.
Deze week bij de Action!
Voor ¤ 12,95 is ie van jou.![]()
Jeetje PeZuquote:Op woensdag 16 november 2016 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik val nog liever van een flat in een bak rootende vis dan een naamtopic van tong
hee bradge hoe gaat hetquote:Op woensdag 16 november 2016 13:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De alwetende machtige Tong
Hey man, gaat goed, zit lekker in m`n vel, begin te merken dat het afvallen ook weer aardig gaat, dus kan eigenlijk niet beterquote:
een mens heeft toch zo zijn voorkeurenquote:
Dat is zeker waar, maar die voorkeur, sjaquote:Op woensdag 16 november 2016 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
een mens heeft toch zo zijn voorkeuren
goedquote:Op woensdag 16 november 2016 13:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hey man, gaat goed, zit lekker in m`n vel, begin te merken dat het afvallen ook weer aardig gaat, dus kan eigenlijk niet beter
En hoe is het met jou ?
na al die jaren fok ben ik gewoon tong moequote:Op woensdag 16 november 2016 13:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar die voorkeur, sja
Maar goed, Tong80 is eigenlijk alleen maar goed (vind ik) In het schrijven van columns, zowel hier als op Facebook, losse topics openen met een regel tekst is
Tong is een heldquote:Op woensdag 16 november 2016 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
na al die jaren fok ben ik gewoon tong moe
Joequote:
Misschien ga ik wel solliciteren en neem ik dit gewoon mee in de voorwaardenquote:Op woensdag 16 november 2016 13:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ze verwachten dan ook echt dat iemand toehapt!?
Waar ik werk zijn een aantal mensen met kantoor in zowel Oslo als Trondheim (en zijn dan 1 a 2 dagen per week op de andere locatie) en die krijgen uiteraard hun reistijd evenals reiskosten vergoed...
QFT.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
een mens heeft toch zo zijn voorkeuren
die reactiesquote:Op woensdag 16 november 2016 13:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
ONZ / Eén van mijn favoriete FOK!kers, tailfox, is vandaag jarig. Van harte.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
na al die jaren fok ben ik gewoon tong moe
thanksquote:Op woensdag 16 november 2016 14:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mooi zo
Gefeliciteerd nog men!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |