dan zeg ik maar gauw jaquote:
Reistijd vergoeden we uiteraard als werktijd en je reist 1e klas OV.... ?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:55 schreef -Miauw- het volgende:
In een functie:
Standplaats: Amsterdam of Heerlen.
Je werkt in een team met collega’s op beide locaties. Die samenwerking verloopt vaak via video, maar het is voor jou ook geen probleem om flexibel te zijn en regelmatig op een andere locatie te werken dan je standplaats.
Ok
quote:Op woensdag 16 november 2016 11:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
deze wil ik op mijn fb wie plaatst en
Ik zou het doen.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:55 schreef -Miauw- het volgende:
In een functie:
Standplaats: Amsterdam of Heerlen.
Je werkt in een team met collega’s op beide locaties. Die samenwerking verloopt vaak via video, maar het is voor jou ook geen probleem om flexibel te zijn en regelmatig op een andere locatie te werken dan je standplaats.
Ok
Gebaar is mooi. Maar het uit kunnen praten vereist twee gesprekspartners. En dan is het wel handig om te weten dat er iemand langs komtquote:Op woensdag 16 november 2016 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Pfff gedoe.
Moeders had schijnbaar aan de deur gestaan. Wanneer? Geen idee. Ik was er iig niet. Had ze een kaart in de bus gedaan.
Of we het uit kunnen praten
Denk niet dat ik er zin in had gehad overigens.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gebaar is mooi. Maar het uit kunnen praten vereist twee gesprekspartners. En dan is het wel handig om te weten dat er iemand langs komt
True, ook dat. Je moet er zelf wel zin in hebben. Maar gedoe snap ik in zoverre wel ja. Sterkte ermeequote:Op woensdag 16 november 2016 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk niet dat ik er zin in had gehad overigens.
Maargoed dit is iets waar ik zelf over moet malen.
Die heb ik stiekem opgegeten.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er was een suikertaartje, maar die is al vertrokken
quote:Op woensdag 16 november 2016 12:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die heb ik stiekem opgegeten.
En daarna nog een slagroomtaartje
das gene vlaaiquote:Op woensdag 16 november 2016 13:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik had vanochtend een vlaaiWeliswaar Multivlaai
quote:Op woensdag 16 november 2016 13:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik had vanochtend een vlaaiWeliswaar Multivlaai
Helaasquote:Op woensdag 16 november 2016 12:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Reistijd vergoeden we uiteraard als werktijd en je reist 1e klas OV.... ?
En ze verwachten dan ook echt dat iemand toehapt!?quote:Op woensdag 16 november 2016 13:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Helaas![]()
Bijna drie uur reizen trouwens
zo danquote:Op woensdag 16 november 2016 13:30 schreef tailfox het volgende:
tong heeft een naam topic voor mij geopend yea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |