Jij bent onze makelaar?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heel veel plezier daar! De overdracht van de kamelen regelen we wel bij terugkomst!
Voortaan graag niet zo'n harde uitspraak doen als je het niet zo stevig weet waar je het over hebt!quote:Op woensdag 16 november 2016 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij weet het vast beter dan ik. Ik lulde (hihi) maar wat.
Accu, paar startkabels en gaaaanquote:
Doe niet zo stijfquote:Op woensdag 16 november 2016 11:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Voortaan graag niet zo'n harde uitspraak doen als je het niet zo stevig weet waar je het over hebt!
Ik lijk misschien wat rigor-reus nu, maar zo'n koud kreng ben ik niet hoor!quote:
nou het gesprek valt iig niet dood zoquote:Op woensdag 16 november 2016 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lijk misschien wat rigor-reus nu, maar zo'n koud kreng ben ik niet hoor!
Lachen of huilen. allebei eigenlijkquote:Op woensdag 16 november 2016 10:58 schreef Molo het volgende:
Ben benieuwd hoe hard Miauw nu aan het lachen is
Gaarne een pic hiervanquote:Op woensdag 16 november 2016 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lachen of huilen. allebei eigenlijk
Oelalalaaaquote:Op woensdag 16 november 2016 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is denk ik ook gelijk een goeie voor de dating app dan!
de dating app?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geen idee welke Koen, anders had ik de link wel naar je doorgestuurd.quote:
Zaten twee vrouwen tussenquote:Op woensdag 16 november 2016 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
MI van een Molo die een dooie lul tot leven trekt.
stevige bedden rulezquote:Op woensdag 16 november 2016 11:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat loopt slecht af in bed.... Als in, dan beland je op de grond.
Haha ohww ik durf nietquote:Op woensdag 16 november 2016 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jullie lagen nog lekkerquote:Op woensdag 16 november 2016 11:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat loopt slecht af in bed.... Als in, dan beland je op de grond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |