striptease voor je overleden patientenquote:Op woensdag 16 november 2016 10:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh goeie naam ook wel voor strippen vanuit doktersjas
Wat voor van tevoren dan zegquote:Op woensdag 16 november 2016 10:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We vliegen vanavond
Marijkjen is rond een uur of drie hier en dan gaaaaaaaan
Krijgen ze wel een stijve van wellichtquote:Op woensdag 16 november 2016 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
striptease voor je overleden patienten
misschien komen ze tot leven weer
Ver van tevoren bedoel je?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor van tevoren dan zeg
Leuk leuk!
Hoe lang ook alweer?
Moet je dan niet een dagje wachten?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Krijgen ze wel een stijve van wellicht
Ik wens jullie alvast een goede reis toequote:Op woensdag 16 november 2016 10:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We vliegen vanavond
Marijkjen is rond een uur of drie hier en dan gaaaaaaaan
stijf zijn ze sowieso alquote:Op woensdag 16 november 2016 10:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Krijgen ze wel een stijve van wellicht
Leuk, leuk! Veel plezierquote:Op woensdag 16 november 2016 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ver van tevoren bedoel je?
Eerst koffie drinken, dan uurtje rijden naar parkeerplek, dan busje en dan schiet het al gauw op.
We gaan 13 dagen (als je vandaag meerekent)
Morgen bakken aan het strandAls we daar zin in hebben
Dankuuuu!quote:Op woensdag 16 november 2016 10:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik wens jullie alvast een goede reis toe
Komt er een verslag in TRV?
geen verplichte Burkini daar?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerst koffie drinken, dan uurtje rijden naar parkeerplek, dan busje en dan schiet het al gauw op.
Dankuuuquote:
Gekleurde blaadjesquote:
Nope. Top (en meer) less is no-go maar voor de rest mag je op het strand vel laten zien.quote:
Ja autocorrect fuckt met mequote:Op woensdag 16 november 2016 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee dan worden ze juist weer slap toch?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je dan niet een dagje wachten?
ik ben echt benieuwd hoe je het daar vind.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Top (en meer) less is no-go maar voor de rest mag je op het strand vel laten zien.
1 teen van het strand af en men verwacht wel wat meer bedekking.
Ik whatsapp je mijn uitzicht wel even, dat relativeert weerquote:Op woensdag 16 november 2016 10:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gekleurde blaadjesregen
![]()
Mijn uitzicht is ook heel erg trouwens
Heel veel plezier daar! De overdracht van de kamelen regelen we wel bij terugkomst!quote:Op woensdag 16 november 2016 10:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Top (en meer) less is no-go maar voor de rest mag je op het strand vel laten zien.
1 teen van het strand af en men verwacht wel wat meer bedekking.
Allebei, gok ik.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja autocorrect fuckt met me
Ja is ook zo, eten jullie aan boord of daar op vliegveld?
En lekker man, is lang!
Jij weet het vast beter dan ik. Ik lulde (hihi) maar wat.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dan worden ze juist weer slap toch?
Molo trekt er wel weer leven inquote:Op woensdag 16 november 2016 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij weet het vast beter dan ik. Ik lulde (hihi) maar wat.
Dubai is flink verwesterd dus voldoet niet echt aan je stereotiep denk ik. Ben wel benieuwd naar de meer conservatieve emiraten/landen.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd hoe je het daar vind.
Heb (wellicht een onterecht verkeerde) mening over die landen daar, misschien kan jij het me positiever laten inzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |