SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Gefeliciteerd jarigen
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Mijn tussenmuren tussen mij en de buren en de voor- en achtermuur zijn van beton, de binnenmuren zijn van zachter steen.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Plafonds zijn altijd harder. Beton, muren zijn vaak van steen. Poreuzer."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
De draagmurenquote:Op woensdag 16 november 2016 10:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn tussenmuren tussen mij en de buren en de voor- en achtermuur zijn van beton, de binnenmuren zijn van zachter steen.Ik was niet volledig.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
https://nl.pepper.com/aan(...)ur092-gearbest-31263
+ lichtgewicht.
+ geen dure prijs
+ schijnt zelfs nog een aardige muziekkwaliteit te hebben
+ lekker klein_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Gefeliciteerd jijquote:
quote:Op woensdag 16 november 2016 10:15 schreef Koen66 het volgende:
Hoe ziet een Tailfoxsuikertaartjetraktatie er uit?
![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
nog zo'n vinkjequote:Op woensdag 16 november 2016 10:18 schreef DaMart het volgende:
Van harte gefeliciteerd Suikertaartje en Tailfox!.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 10:18 schreef -Miauw- het volgende:
Wat is het lekker weer vandaag. Mooie herfstdag
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Als je nu een lijst maakt van alle crew, kun je gaan afvinken zodra je er eentje tegenkomt in een topic waar je zelf ook in postquote:.
![]()
maar wij zijn ook echtquote:Op woensdag 16 november 2016 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je nu een lijst maakt van alle crew, kun je gaan afvinken zodra je er eentje tegenkomt in een topic waar je zelf ook in post.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
de jarige die die tart kreegquote:
Van harte gefeliciteerd Suikertje en Tailfox!![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Niet haar strippername?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet suikertaartje in ieder geval
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik net haasten want druk dacht ik.
Zijn alle drie de patiënten waar ik net heen moest vannacht overleden
Ok, even chilltijd dus
Jarigen?
Felies vosje en ST
D-day hier
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Hoe laaaaaaat?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:44 schreef Cat22 het volgende:
Jarigen?
Felies vosje en ST
D-day hier
Ok wauwquote:Op woensdag 16 november 2016 10:43 schreef Molo het volgende:
Ok, even chilltijd dus
With the stars as her umbrella![]()
Hoi Lucia.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:43 schreef Molo het volgende:
Ok, even chilltijd dus
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 10:43 schreef Molo het volgende:
Ok, even chilltijd dus
We vliegen vanavondquote:
Marijkjen is rond een uur of drie hier en dan gaaaaaaaan
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
neem aan dat jullie vanuit Germany vliegen dusquote:Op woensdag 16 november 2016 10:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We vliegen vanavond
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh goeie naam ook wel voor strippen vanuit doktersjasquote:
striptease voor je overleden patientenquote:Op woensdag 16 november 2016 10:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh goeie naam ook wel voor strippen vanuit doktersjas
misschien komen ze tot leven weer
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wat voor van tevoren dan zegquote:Op woensdag 16 november 2016 10:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We vliegen vanavond
Leuk leuk!
Hoe lang ook alweer?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Krijgen ze wel een stijve van wellichtquote:Op woensdag 16 november 2016 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
striptease voor je overleden patienten
misschien komen ze tot leven weerOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ver van tevoren bedoel je?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor van tevoren dan zeg
Leuk leuk!
Hoe lang ook alweer?
Eerst koffie drinken, dan uurtje rijden naar parkeerplek, dan busje en dan schiet het al gauw op.
We gaan 13 dagen (als je vandaag meerekent)
Morgen bakken aan het strandAls we daar zin in hebben
Moet je dan niet een dagje wachten?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Krijgen ze wel een stijve van wellichtOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wens jullie alvast een goede reis toequote:Op woensdag 16 november 2016 10:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We vliegen vanavond
Komt er een verslag in TRV?I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
stijf zijn ze sowieso alquote:Op woensdag 16 november 2016 10:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Krijgen ze wel een stijve van wellicht
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Leuk, leuk! Veel plezierquote:Op woensdag 16 november 2016 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ver van tevoren bedoel je?
Eerst koffie drinken, dan uurtje rijden naar parkeerplek, dan busje en dan schiet het al gauw op.
Dankuuuu!quote:Op woensdag 16 november 2016 10:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik wens jullie alvast een goede reis toe
Komt er een verslag in TRV?
Misschien
geen verplichte Burkini daar?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dankuuuquote:
Gekleurde blaadjesquote:regen
![]()
Mijn uitzicht is ook heel erg trouwens
Nope. Top (en meer) less is no-go maar voor de rest mag je op het strand vel laten zien.quote:
1 teen van het strand af en men verwacht wel wat meer bedekking.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja autocorrect fuckt met mequote:Op woensdag 16 november 2016 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja is ook zo, eten jullie aan boord of daar op vliegveld?
En lekker man, is lang!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nee dan worden ze juist weer slap toch?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je dan niet een dagje wachten?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik ben echt benieuwd hoe je het daar vind.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Top (en meer) less is no-go maar voor de rest mag je op het strand vel laten zien.
1 teen van het strand af en men verwacht wel wat meer bedekking.
Heb (wellicht een onterecht verkeerde) mening over die landen daar, misschien kan jij het me positiever laten inzien
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik whatsapp je mijn uitzicht wel even, dat relativeert weerquote:Op woensdag 16 november 2016 10:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gekleurde blaadjesregen
![]()
Mijn uitzicht is ook heel erg trouwens
Heel veel plezier daar! De overdracht van de kamelen regelen we wel bij terugkomst!quote:Op woensdag 16 november 2016 10:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Top (en meer) less is no-go maar voor de rest mag je op het strand vel laten zien.
1 teen van het strand af en men verwacht wel wat meer bedekking.Bis vincit qui se vincit!![]()
Ben benieuwd hoe hard Miauw nu aan het lachen is
Allebei, gok ik.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja autocorrect fuckt met me
Ja is ook zo, eten jullie aan boord of daar op vliegveld?
En lekker man, is lang!
Jij weet het vast beter dan ik. Ik lulde (hihi) maar wat.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dan worden ze juist weer slap toch?
Molo trekt er wel weer leven inquote:Op woensdag 16 november 2016 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij weet het vast beter dan ik. Ik lulde (hihi) maar wat.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dubai is flink verwesterd dus voldoet niet echt aan je stereotiep denk ik. Ben wel benieuwd naar de meer conservatieve emiraten/landen.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd hoe je het daar vind.
Heb (wellicht een onterecht verkeerde) mening over die landen daar, misschien kan jij het me positiever laten inzienOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Jij bent onze makelaar?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heel veel plezier daar! De overdracht van de kamelen regelen we wel bij terugkomst!
Voortaan graag niet zo'n harde uitspraak doen als je het niet zo stevig weet waar je het over hebt!quote:Op woensdag 16 november 2016 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij weet het vast beter dan ik. Ik lulde (hihi) maar wat.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Accu, paar startkabels en gaaaanquote:
Doe niet zo stijfquote:Op woensdag 16 november 2016 11:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Voortaan graag niet zo'n harde uitspraak doen als je het niet zo stevig weet waar je het over hebt!
Ik lijk misschien wat rigor-reus nu, maar zo'n koud kreng ben ik niet hoor!quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
nou het gesprek valt iig niet dood zoquote:Op woensdag 16 november 2016 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lijk misschien wat rigor-reus nu, maar zo'n koud kreng ben ik niet hoor!There's a virus in my system
Lachen of huilen. allebei eigenlijkquote:Op woensdag 16 november 2016 10:58 schreef Molo het volgende:
Ben benieuwd hoe hard Miauw nu aan het lachen is
Gaarne een pic hiervanquote:Op woensdag 16 november 2016 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lachen of huilen. allebei eigenlijk
Oelalalaaaquote:Op woensdag 16 november 2016 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is denk ik ook gelijk een goeie voor de dating app dan!
MI van een Molo die een dooie lul tot leven trekt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
de dating app?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geen idee welke Koen, anders had ik de link wel naar je doorgestuurd.quote:
Bis vincit qui se vincit!![]()
Zaten twee vrouwen tussenquote:Op woensdag 16 november 2016 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
MI van een Molo die een dooie lul tot leven trekt.
stevige bedden rulezquote:Op woensdag 16 november 2016 11:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat loopt slecht af in bed.... Als in, dan beland je op de grond.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Haha ohww ik durf nietquote:Op woensdag 16 november 2016 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jullie lagen nog lekkerquote:Op woensdag 16 november 2016 11:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat loopt slecht af in bed.... Als in, dan beland je op de grond.
With the stars as her umbrella
Forum Opties Forumhop: Hop naar: