Gefeliciteerd broertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
zaterdag een feest en vandaag komen mensen taart etenquote:Op woensdag 16 november 2016 09:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nog leuke plannen?
Buren moeten het natuurlijk niet te gek maken, maar je hoort wel eens iets, ojuist was mijn buurman aan de andere kant aan het boren in de muur waar ik nu langs zit.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik hoor ook wel eens muziek laat in het weekend, dan denk ik hee die geniet even lekker
Hoe laat zijn we welkom voor de taart?quote:Op woensdag 16 november 2016 09:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
zaterdag een feest en vandaag komen mensen taart eten
ik stoor me ervoor ook wel aan, kut geluid dat borenquote:Op woensdag 16 november 2016 09:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Buren moeten het natuurlijk niet te gek maken, maar je hoort wel eens iets, ojuist was mijn buurman aan de andere kant aan het boren in de muur waar ik nu langs zit.
Zolang dat voor 22 u. is kan dat, daarna stoor ik me er wel aan.
Ja, ja, maar dan ga ik er niet over zeiken...quote:Op woensdag 16 november 2016 09:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik stoor me ervoor ook wel aan, kut geluid dat boren
zou ook wel gek in als jij daar gaat zeiken als ik me hier stoor aan boorgeluidquote:Op woensdag 16 november 2016 09:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ja, maar dan ga ik er niet over zeiken...
Dit dus, het is zulk kutwerk dat niemand er een hobby van gaat maken.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:35 schreef Koen66 het volgende:
Betonboren is kut maar duurt gelukkig meestal niet zo lang
ik was laatst aan het klussen in amsterdam, (waaronder wat boren in beton) werd er om 17.55 uur aangebeld of het nu eens klaar kon zijn met het lawaai wan het was al wel 18 uur, ik vroeg waar de verborgen camera van deze slechte grap stond....quote:Op woensdag 16 november 2016 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit dus, het is zulk kutwerk dat niemand er een hobby van gaat maken.
Mijn plafond is echt kei- en keihard, paar keer in geboord, maar bijna niet te doen.
Ik bedenk me zojuist, de muren zullen net zo hard zijn, maar daar kan je makkelijker meer kracht op zetten.quote:
Plafonds zijn altijd harder. Beton, muren zijn vaak van steen. Poreuzer.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedenk me zojuist, de muren zullen net zo hard zijn, maar daar kan je makkelijker meer kracht op zetten.
En ja, een flinke boor is wel nodig, een huis tuin en keukengeval zet geen zoden aan de dijk.
quote:Op woensdag 16 november 2016 09:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd broertjeblijf er naar kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 uurquote:Op woensdag 16 november 2016 09:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe laat zijn we welkom voor de taart?
vloer en plafonds zijn gewapend beton, vaak zijn de muren met de buren ook beton en natuurlijk een draagmuur, de rest is vaak gipssteenquote:Op woensdag 16 november 2016 09:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Plafonds zijn altijd harder. Beton, muren zijn vaak van steen. Poreuzer.
nope nog niks.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Cadeaus al gehad? Ga je trakteren?
geen taart = niet jarigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |