ik zie niemand wat anders beweren, het is alleen zo zonde, het zouden ook zo maar s&m party mensen kunnen zijn en dan mis je avonden vol pleierquote:Op woensdag 16 november 2016 09:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daar zal je helemaal gelijk in hebben! Dat is mijn probleem
nog maar 8 uur voor dat het werk weer vrij is.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen het is ochtend doe eens leuk onderwerp.
Daar ben ik ook mee eensquote:Op woensdag 16 november 2016 09:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb mazzel met mijn directe buren, die ene is wel gestoord maar ik heb vrijwel geen last van hem.
Dat klop ik af en gun ik iedereen, woonrust is heel belangrijk.
Mijn outfit voor de komende winter is binnen!!!!quote:Op woensdag 16 november 2016 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is het?quote:Op woensdag 16 november 2016 09:16 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Mijn outfit voor de komende winter is binnen!!!!
[ afbeelding ]
Ja, logisch als hij zowel man als vrouw is.quote:
Beetje felle kleur.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:18 schreef clixplicity het volgende:
[..]
gewoon een lekker warm pak, zowel voor op mijn werk als vrije tijd.
ach ja als je zo dicht op elkaar woont als in nederland dan heb je af en toe wat hinder, net zoals je dat zelf wel eens zal veroorzaken, c'est la viequote:Op woensdag 16 november 2016 09:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb mazzel met mijn directe buren, die ene is wel gestoord maar ik heb vrijwel geen last van hem.
Dat klop ik af en gun ik iedereen, woonrust is heel belangrijk.
Nog een keertje, nog een keertjequote:Op woensdag 16 november 2016 09:16 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Mijn outfit voor de komende winter is binnen!!!!
[ afbeelding ]
kek hoorquote:Op woensdag 16 november 2016 09:18 schreef clixplicity het volgende:
[..]
gewoon een lekker warm pak, zowel voor op mijn werk als vrije tijd.
yep, geven en nemen. Buren bij mij zullen gisteren ook geruzie hebben gehoordquote:Op woensdag 16 november 2016 09:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja als je zo dicht op elkaar woont als in nederland dan heb je af en toe wat hinder, net zoals je dat zelf wel eens zal veroorzaken, c'est la vie
Dat heb je mooi gezegd.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja als je zo dicht op elkaar woont als in nederland dan heb je af en toe wat hinder, net zoals je dat zelf wel eens zal veroorzaken, c'est la vie
Ik hoorde afgelopen weekend rond 00.00 u. dat de schlagermuziek wat hard stond, toen dacht ik, verrek het is 12 november, H.(mijn homobuurman) is jarig, en toen ik hem maandag tegenkwam heb ik hem gefeliciteerd.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
Je hebt de zaagmansmeet genoemt?quote:Op woensdag 16 november 2016 09:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, geven en nemen. Buren bij mij zullen gisteren ook geruzie hebben gehoord
niet eens. Geruzie over kastjes en opvoedingquote:Op woensdag 16 november 2016 09:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt de zaagmansmeet genoemt?
Altijd weer gezellig.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet eens. Geruzie over kastjes en opvoeding
ja ook dat is levenquote:Op woensdag 16 november 2016 09:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, geven en nemen. Buren bij mij zullen gisteren ook geruzie hebben gehoord
wat het ook is als je voorhand als zo instelt dat je buren tokkies zijn en daarom wel overlast moeten geven, als er dan en keer wat gebeurt het ook gelijk erger lijkt omdat je er al op hebt gefocustquote:
ja ik hoor ook wel eens muziek laat in het weekend, dan denk ik hee die geniet even lekkerquote:Op woensdag 16 november 2016 09:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoorde afgelopen weekend rond 00.00 u. dat de schlagermuziek wat hard stond, toen dacht ik, verrek het is 12 november, H.(mijn homobuurman) is jarig, en toen ik hem maandag tegenkwam heb ik hem gefeliciteerd.
mijn verjaardagquote:Op woensdag 16 november 2016 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |