SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
We kunnen nog altijd ons huidig contract uitbreidenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
wie weet ooit
* Molo blijft hoop hebben
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik vind het zo fijn dat je zoveel geduld met mij hebt hequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We kunnen nog altijd ons huidig contract uitbreiden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik hoef nie naar kantoor Ik werk thuisquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:16 schreef Fogel het volgende: [..] Gewoon wakker blijven en met je duffe harses naar kantoor
![]()
![]()
meer water drinkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb koppijn als een motherfuckerOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
thx voor de reminder, ik drink te weinig.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Goeie TT trouwens, waarheid. al was het dinsdag zaaddag
vooral lekker eigenwijs naar een schermpje starenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb koppijn als een motherfucker![]()
muppetquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
thx voor de reminder, ik drink te weinig.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nog beter!quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef nie naar kantoor Ik werk thuis
Ik moet morgen om 0815 mensen lesgeven
Daarna ga ik wel naar huis.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Geduld is een schone zak zaakquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het zo fijn dat je zoveel geduld met mij hebt he
Hoeft niet veel uit te maken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vooral lekker eigenwijs naar een schermpje starenZonder wrijving geen glans![]()
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:20 schreef Molo het volgende:
Goeie TT trouwens, waarheid. al was het dinsdag zaaddagI'm surrounded by morons!
BUG / Danny, gaat t goed, of heb je hulp nodig?
Benieuwd hoeveel maanden het duurt voordat iemand hier op reageert vanuit de crew
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
wat voor mensen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog beter!
Ik moet morgen om 0815 mensen lesgeven
Daarna ga ik wel naar huis.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ja heerlijk dat je het bij houdt voor me. Zo attentquote:
Het zit niet in mijn systeem. Op de hele avond een half glas water gedronken. Ben nu aan het tanken.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Probeer in het engelsquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef isax het volgende:
zaaddag heeft niet zo'n interessante google resultaten.
wat een tegenvaller.![]()
Daarvoor moet je ook geen google gebruiken. Craigslist levert veel boeiendere resultaten opquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef isax het volgende:
wat een tegenvaller.
Seeddayquote:
Waar maken mensen zich druk om zegquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Benieuwd hoeveel maanden het duurt voordat iemand hier op reageert vanuit de crew
Zonder wrijving geen glans![]()
Eerste vinkje is gesignaleerdquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
De crew zou zich er eerder druk over moeten maken. De 'normale' gebruiker zou zich hier niet zo erg mee bezig moeten houden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar maken mensen zich druk om zegOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
er zijn geen films met die naam?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef isax het volgende:
wat een tegenvaller.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef isax het volgende:
[..]
meh zelfs dat is matig
[ afbeelding ]![]()
Matig inderdaad... teleurstellend ook wel....quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef isax het volgende:
[..]
meh zelfs dat is matig
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja dat inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De crew zou zich er eerder druk over moeten maken. De 'normale' gebruiker zou zich hier niet zo erg mee bezig moeten houden.Zonder wrijving geen glans![]()
Nou, als je het goed leest dan snap ik het topic wel. Sommige topics over issues en zelfs malware reclames worden 2 maanden genegeerd. En dan maar met de Franse slag opgelost.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar maken mensen zich druk om zeg
Het is overduidelijk dat de crew zich in ieder geval nergens druk om maakt.Haters can be so lame and vicious
het is een praktijkdingetje wat je mee moet makenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef isax het volgende:
wat een tegenvaller.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Geen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
maar, wat is de meerwaarde van dat vinkje?Haters can be so lame and vicious
"I met this guy at craigslist" filmpjes?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarvoor moet je ook geen google gebruiken. Craigslist levert veel boeiendere resultaten opOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Alle krochten der google zijn door isa al lang bezocht (en gedeeld met onsquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
er zijn termen die interessantere resultaten geven)
![]()
die is zwangerquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar maken mensen zich druk om zeg
ja ook wel weer waar jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De crew zou zich er eerder druk over moeten maken. De 'normale' gebruiker zou zich hier niet zo erg mee bezig moeten houden.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
sommige krochten delen via Fok is geen goed planquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alle krochten der google zijn door isa al lang bezocht (en gedeeld met ons)
Same shit, different day
SC hopper present![]()
nu weten we welke zwab de echte is bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
maar, wat is de meerwaarde van dat vinkje?![]()
daarom hou ik van haarquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alle krochten der google zijn door isa al lang bezocht (en gedeeld met ons)
black facequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:29 schreef Koen66 het volgende:
dus de zwarte crew heeft ook een vinkjeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nou.... daar kan je behoorlijk ver mee gaan. Gewoon in een SC doen waar geen mod komtquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommige krochten delen via Fok is geen goed plan![]()
![]()
Moet je even gaan zoeken in die externe harde schijf die ik paar weken terug heb achter gelaten. Staat nog wel het een en ander aan interessant materiaal opquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
"I met this guy at craigslist" filmpjes?
Van heel vroeger uit kwam er soms een user die zo'n realityshow "ster" was, en die konden dan een vinkje krijgen om te laten zien dat het daadwerkelijk die persoon betrof. Het is dus helemaal niks nieuws.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
maar, wat is de meerwaarde van dat vinkje?
Ook DOU-webcare heeft een vink.
Op die manier kan je zien dat iemand "echt" is, maar wat de meerwaarde voor mods is, tja. Ding staat me niet in de weg.I'm surrounded by morons!
Dus omdat er een simpel vinkje kan worden toegevoegd betekent dat alle andere problemen net zo makkelijk kunnen worden verholpen en users hebben door dat vinkje ook recht er om zo te janken over een gratis dienst, tis dat je weet dat er fok staat en niet kinderopvang de boze kleuter .nl
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
ah goeie voor als ik weer zo'n saaie kutpatiënt voor mijn neus hebquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je even gaan zoeken in die externe harde schijf die ik paar weken terug heb achter gelaten. Staat nog wel het een en ander aan interessant materiaal op
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daarom had ik hem ook achter gelaten. Om je weer een beetje afleiding te geven tijdens werkquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
ah goeie voor als ik weer zo'n saaie kutpatiënt voor mijn neus heb
je bent er inmiddels gelukkig knapper op gewordenquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]die gore troebele ogen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
je bent er inmiddels gelukkig knapper op geworden
dank daarvoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom had ik hem ook achter gelaten. Om je weer een beetje afleiding te geven tijdens werk
Met een hendig sjieke slip flink doorboeken!quote:I'm surrounded by morons!
* DerRabbit Gaat even opzoek naar een goede psychiater in de buurtquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
EchtKom op zeg
[ afbeelding ]
ennnnnnnnnnnnnnnnn droogquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
EchtKom op zeg
[ afbeelding ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
* Fogel koopt alvast wat glijmiddelquote:I'm surrounded by morons!
Goed niveau wel"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
ja jammer, dat wordt niet meer batsenquote:
Lieve mensen, ik ga lekker slapen met mijn snothoofd
Slaap lekker en beterschap!quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Molo het volgende:
Lieve mensen, ik ga lekker slapen met mijn snothoofdOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Truste snotneus!quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Molo het volgende:
tot straks.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Molo het volgende:
Lieve mensen, ik ga lekker slapen met mijn snothoofd![]()
truste Molootjequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Molo het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
slaap lekker schat. Groetjes aan Koosquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Molo het volgende:
Zonder wrijving geen glans![]()
Groetjes terugquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
slaap lekker schat. Groetjes aan Koos
Slaap lekker! Wquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar goed ik ga ook slapen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik zal dan nog maar eventjes de wacht houden
Ik kom straks wel helpen als het darten voorbij isquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zal dan nog maar eventjes de wacht houden
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
zenders verspringen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:46 schreef isax het volgende:
volgens mij ligt gingin op de afstandsbedieningSame shit, different day
SC hopper present![]()
of ze kan hem niet vindenquote:There's a virus in my system
ik vind zenders die verspringen ook biet hele grappig tbhquote:There's a virus in my system
Weet jij eigenlijk waarom wiet in een volcano naar popcorn ruikt?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind zenders die verspringen ook biet hele grappig tbh![]()
nee dat heb ik nooit gehad nmlquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:57 schreef isax het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk waarom wiet in een volcano naar popcorn ruikt?
8
Is je wiet toevallig geel en bestaande uit grote korrels op een kolf?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:57 schreef isax het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk waarom wiet in een volcano naar popcorn ruikt?🐙![]()
neen.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is je wiet toevallig geel en bestaande uit grote korrels op een kolf?
laatst wel bedacht of je popcorn kan poppen ermee.![]()
nee wel dat een haze een beetje kazig ruikt maar meestal gewoon groene wiet geurquote:Op woensdag 16 november 2016 00:01 schreef isax het volgende:
[..]
nee?![]()
de white shark die ik er nu in heb zitten ruikt er echt sterk na.There's a virus in my system
cornscobs on the cobquote:There's a virus in my system
wil iets pumpkin spice uit amerika
dacht grappig want dikke hype daar.
blijkt dat wallmart 37 pagina's met pumpkin spice rotzooi heeft![]()
![]()
ik snap niet zo goed waar het voor gebruikt voordat starbucks bedacht dat het in latte moestquote:Op woensdag 16 november 2016 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
Run M-m-morty *burp* everything on this planet's pumpkin spiced!![]()
Wuu tudududududu duduuThere's a virus in my system
Is het niet veel effectiever om gewoon een kilopot pumpkin spice te vragen?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik snap niet zo goed waar het voor gebruikt voordat starbucks bedacht dat het in latte moest🐙![]()
neen man dat is alleen voor sexy pics op instagram ala nutellaquote:Op woensdag 16 november 2016 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het niet veel effectiever om gewoon een kilopot pumpkin spice te vragen?![]()
in de taart bijquote:Op woensdag 16 november 2016 00:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik snap niet zo goed waar het voor gebruikt voordat starbucks bedacht dat het in latte moest
Thanksgiving die je maakt van de schaafsels van je zelf gesneden jack o latern
Sexy pumpkin spice pics? Hoe?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:16 schreef isax het volgende:
[..]
neen man dat is alleen voor sexy pics op instagram ala nutella
Nee wacht laat me even alleen met mijn m.i.🐙![]()
is die jack o latern dan niet rot?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
in de taart bij
Thanksgiving die je maakt van de schaafsels van je zelf gesneden jack o latern![]()
ik ben nog flistende disco labia's aan het verwerkenquote:Op woensdag 16 november 2016 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sexy pumpkin spice pics? Hoe?
Nee wacht laat me even alleen met mijn m.i.
quote:Op woensdag 16 november 2016 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sexy pumpkin spice pics? Hoe?
Nee wacht laat me even alleen met mijn m.i.![]()
![]()
maakt dat wat uit voor de spice of de taart?quote:
ligt er aan of je een vriezer hebt.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
maakt dat wat uit voor de spice of de taart?![]()
ja dan wel natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2016 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
ligt er aan of je een vriezer hebt.There's a virus in my system
Underlisten.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:36 schreef isax het volgende:
oh wow overwatch is helemaal veranderd.🐙![]()
nieuwe modes en nieuw tof personagequote:
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2016 00:40:30 ]![]()
*boop*quote:Op woensdag 16 november 2016 00:40 schreef isax het volgende:
[..]
nieuwe modes en nieuw tof personage🐙![]()
![]()
Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 15-11-2016
nr / aantal posts / gebruiker
01 232 Molo
02 188 -Miauw-
03 119 Joosie200
04 093 PeZu
05 092 ieniminimuis
06 085 essnhills
07 077 Koen66
08 073 haags_kwartiertje
09 058 Saisai
10 053 LovelyLady
11 051 Trevland
12 050 DeZwabber
12 050 Voxs
14 047 isax
14 047 Arch-Indar
16 035 Mo_Muffin
17 034 OscarMopperkont
18 033 DerRabbit
19 030 Fogel
20 029 D.
21 023 Cat22
22 019 MPG
23 015 Ygritte
24 013 clixplicity
25 009 goldfinger1963
25 009 Miniem
25 009 Drug
28 007 Leonos
29 006 mtchel112
30 005 Samzz
31 004 Nikonlover
32 002 pixelbitty
32 002 tailfox
34 001 Muck
34 001 Bos81
34 001 sasquatsch
34 001 Strani
34 001 girlygirl8
klik hier voor meer statsHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
*boop*quote:Op woensdag 16 november 2016 00:57 schreef isax het volgende:
speelde net meesterlijk potje.
24 kill strike
30 eliminations🐙![]()
Cow and Chickenquote:
Tevens goedemorgen!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
neen rick & mortyquote:Op woensdag 16 november 2016 06:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Cow and Chicken
Tevens goedemorgen!
de oerknal was nog eerder, maar dat neemt nog niet weg dat zwabber naar r&m refereertquote:
Jammer welquote:Op woensdag 16 november 2016 07:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
de oerknal was nog eerder, maar dat neemt nog niet weg dat zwabber naar r&m refereert
* Molo schrapt Zwab van lijstjeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Cow and Chickenquote:Op woensdag 16 november 2016 06:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Cow and Chicken
Tevens goedemorgen!![]()
Gutmurning
mag het weten![]()
Goedemorgen allemaal.
Vandaag jarig, niet zo vaak aanwezig hier maar jarig: Suikertaartjeen Tailfox
gefeliciteerd allebei!!!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Marijkequote:Op woensdag 16 november 2016 07:33 schreef cablegunmaster het volgende:
Gefeliciteerd MarijkeZwolle , mocht die nog langs komen op het forum.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
dankjeeeequote:Op woensdag 16 november 2016 07:36 schreef Koen66 het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vandaag jarig, niet zo vaak aanwezig hier maar jarig: Suikertaartjeen Tailfox
gefeliciteerd allebei!!!
![]()
Ja want waarom zou je aan usernames doen
Anywayz, beide gefeliciteerd en ik ga me maar eens naar werk begeven
dankjeeequote:Op woensdag 16 november 2016 07:44 schreef Molo het volgende:
Anywayz, beide gefeliciteerd en ik ga me maar eens naar werk begeven![]()
ja gelukkig is bij de ene de username ook niet gewoon de voornaamquote:Op woensdag 16 november 2016 07:44 schreef Molo het volgende:
Anywayz, beide gefeliciteerd en ik ga me maar eens naar werk begeven
jij noemt mijn naam ook vaak zat ;Pquote:Op woensdag 16 november 2016 07:44 schreef Molo het volgende:
Anywayz, beide gefeliciteerd en ik ga me maar eens naar werk begevenSame shit, different day
SC hopper present![]()
koenquote:Op woensdag 16 november 2016 07:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij noemt mijn naam ook vaak zat ;P![]()
Neem koffie geniet van de ochtend, heerlijke discussie. Hou ook van jullie![]()
Oh, mijn naam is Jasper. Zo is dat ook de wereld uit
Redacted![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 07:47 schreef cablegunmaster het volgende:
Oh, mijn naam is Jasper. Zo is dat ook de wereld uit![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik ben Timquote:Op woensdag 16 november 2016 07:47 schreef cablegunmaster het volgende:
Oh, mijn naam is Jasper. Zo is dat ook de wereld uit![]()
![]()
mensen bij de rijdende rechter die willen dat een hekje van de buren weg moet omdat ze zelf niet kunnen inparkeren....![]()
Ohhhh, Tim! De spamaap die leven komt brengen in de ow zo geweldige weblog!quote:Pics or it didn't happen![]()
Het gaat nu alleen nog maar bergafwaarts, van harte jongen.....quote:
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Link?quote:Op woensdag 16 november 2016 07:51 schreef PeZu het volgende:
mensen bij de rijdende rechter die willen dat een hekje van de buren weg moet omdat ze zelf niet kunnen inparkeren....![]()
Redacted![]()
http://www.npo.nl/de-rijdende-rechter/15-11-2016/KN_1684560quote:
zo'n typische gestressde bosui met met een kop as een verzuurde augurk omdat de buren net even wat anders leven
Het is een grijze, natte dag, ik heb besloten dat ik vandaag de deur niet uitga, verwarming hoog, huispak aan en een bak koffie en een peuk erbij en dan maar wachten tot deze dag voorbij is.
ik heb er al weer 80km opzitten. Had het liever niet gedaan overigensquote:Op woensdag 16 november 2016 08:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is een grijze, natte dag, ik heb besloten dat ik vandaag de deur niet uitga, verwarming hoog, huispak aan en een bak koffie en een peuk erbij en dan maar wachten tot deze dag voorbij is.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
wat een treurigheidquote:There's a virus in my system
Hè jammer, ik vroeg me juist af of er een etymologisch verband is tussen speculeren, speculum en speculaas.quote:Pics or it didn't happen![]()
Ok...quote:![]()
Misschien wordt het tijd dat er een subforum komt, SYL.
Kunnen jullie de hele dag daar klagen over dat mens.With the stars as her umbrella![]()
speculeren zal van het latijn speculari komen wat kijkn betekent em speculaas van specerij dus nee :pquote:There's a virus in my system
Dubai bai!quote:Op woensdag 16 november 2016 08:23 schreef -Miauw- het volgende:
En Cat en Marijke gaan op reis vandaag! Veel plezierPics or it didn't happen![]()
Joh, dit 'liedje' kwam zojuist in het daglicht bij het ochtendprogramma op NPO1, ik dacht ik deel het even met jullie, ik heb geen subforum nodig voor die doos.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok...![]()
Kunnen jullie de hele dag daar klagen over dat mens.
stormlooptopicquote:Op woensdag 16 november 2016 08:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok...![]()
Kunnen jullie de hele dag daar klagen over dat mens.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik typte hier een chatje voor m'n werkquote:Op woensdag 16 november 2016 08:21 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Hè jammer, ik vroeg me juist af of er een etymologisch verband is tussen speculeren, speculum en speculaas.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
hopen dat ze niet verdwalen in de zandbakquote:Op woensdag 16 november 2016 08:23 schreef -Miauw- het volgende:
En Cat en Marijke gaan op reis vandaag! Veel plezier
Enjoy in ieder geval
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je raakt er anders niet over uitgepraatquote:Op woensdag 16 november 2016 08:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, dit 'liedje' kwam zojuist in het daglicht bij het ochtendprogramma op NPO1, ik dacht ik deel het even met jullie, ik heb geen subforum nodig voor die doos.
With the stars as her umbrella![]()
Heb nu een MI van vrouwen met speculaas tussen hun benen.
als je als volwassene zo'n liedje maakt ben je toch ook nooit verder gekomen dan de kleuterklasquote:Op woensdag 16 november 2016 08:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok...![]()
Kunnen jullie de hele dag daar klagen over dat mens.![]()
ooh ik maak je belachelijk omdat je iets racistisch vind want alleen ik kan vinden dat het racistisch ovr kan komen of niet, het logisch denkvermogen van een komkommer heb je dan
En ik ben blijkbaar niet de enige.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je raakt er anders niet over uitgepraat
Zo hey , Tokkie buren tegen de regelnicht oudere moeder.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/de-rijdende-rechter/15-11-2016/KN_1684560
zo'n typische gestressde bosui met met een kop as een verzuurde augurk omdat de buren net even wat anders leven
Redacted![]()
hoezo zijn die mensen tokkie?quote:Op woensdag 16 november 2016 08:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zo hey , Tokkie buren tegen de regelnicht oudere moeder.There's a virus in my system
Gabber achtige party flock people.quote:hippe achtige mensen. De manier van beredeneren en niet alles op een goede manier kunnen uitleggen. Als ik ze zo zie dan zie ik schreeuwerige mensen voor me.Regelnicht heeft wel verloren
Redacted![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 08:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gabber achtige party flock people.hippe achtige mensen. De manier van beredeneren en niet alles op een goede manier kunnen uitleggen. Als ik ze zo zie dan zie ik schreeuwerige mensen voor me.
![]()
ik lach wel maar man wat een treurige gedachtegang
Ik wist niet dat er hippies op partyflock zaten.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gabber achtige party flock people.hippe achtige mensen. De manier van beredeneren en niet alles op een goede manier kunnen uitleggen. Als ik ze zo zie dan zie ik schreeuwerige mensen voor me.
wel hippe ?quote:Op woensdag 16 november 2016 08:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er hippies op partyflock zaten.There's a virus in my system
Ik heb van mijn ouders geleerd, alles in overleg met de buurman , want met die gast leef je nog 10 - 15 jaar naast je samen. Proberen op een goede manier te kunnen overleggen en sociaal te wezen. (zoverre dat mogelijk is ) en heldere afspraken te maken, anders krijg je rijdende rechter taferelen. Zo niet dan doe je niks, want dan krijg je problemen om 'niks'quote:Op woensdag 16 november 2016 08:37 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ik lach wel maar man wat een treurige gedachtegang
Redacted![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je als volwassene zo'n liedje maakt ben je toch ook nooit verder gekomen dan de kleuterklas![]()
ooh ik maak je belachelijk omdat je iets racistisch vind want alleen ik kan vinden dat het racistisch ovr kan komen of niet, het logisch denkvermogen van een komkommer heb je dan
Die reacties op haar vind ik nog triester dan wat zij zegt
Jaquote:![]()
Nu de rest nog....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Diep triest is het.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit dus.
Die reacties op haar vind ik nog triester dan wat zij zegt...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
heb je wel naar dezelfde mensen gekeken, die 'tokkies' waren helder en duidelijk en klagen juist dat de ander niet overlegd, ik zie ze niet schreeuwen hoor, bij de ander zie je dat de frustratie zo opgekropt zit dat ze gaat flippenquote:Op woensdag 16 november 2016 08:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb van mijn ouders geleerd, alles in overleg met de buurman , want met die gast leef je nog 10 - 15 jaar naast je samen. Proberen op een goede manier te kunnen overleggen en sociaal te wezen. (zoverre dat mogelijk is ) en heldere afspraken te maken, anders krijg je rijdende rechter taferelen. Zo niet dan doe je niks, want dan krijg je problemen om 'niks'
Wie de bal kaatst.....of het triest is doet niet ter zake, het is blijkbaar wel wat 'de mensen' bezighoudt , want het komt continu ter sprake in actualiteitenrubrieken, zowel op tv en in de bladen.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit dus.
Die reacties op haar vind ik nog triester dan wat zij zegt
Tja....."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik zou bijna even gaan kijken. Maar ik kijk naar een inch worm. Ik wil er eentje....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Je schets een ideale wereld.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb van mijn ouders geleerd, alles in overleg met de buurman , want met die gast leef je nog 10 - 15 jaar naast je samen. Proberen op een goede manier te kunnen overleggen en sociaal te wezen. (zoverre dat mogelijk is ) en heldere afspraken te maken, anders krijg je rijdende rechter taferelen. Zo niet dan doe je niks, want dan krijg je problemen om 'niks'
Ik zou willen dat ik zulke buren had.
Een goed begin is het halve werk, en dat komt uit mijn mond, jeumig.quote:
Ik ben in shock! Het was vooral een kwestie van: niet miepen en doorgaan.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk, en dat komt uit mijn mond, jeumig....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Het geeft je wel voldoening, en hey, ik heb dan wel nog niet geverfd, maar heb wel andere nuttige dingen in huis gedaan, het is niet zo dat ik dan helemaal niets doe.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben in shock! Het was vooral een kwestie van: niet miepen en doorgaan.
Er is altijd wel iets te doen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Pics van je huispakquote:Op woensdag 16 november 2016 08:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het geeft je wel voldoening, en hey, ik heb dan wel nog niet geverfd, maar heb wel andere nuttige dingen in huis gedaan, het is niet zo dat ik dan helemaal niets doe.
Er is altijd wel iets te doen.
Ik had gezegd dat ik je niet meer zou plagen met dat plafond en meende het..denk ik..quote:Op woensdag 16 november 2016 08:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het geeft je wel voldoening, en hey, ik heb dan wel nog niet geverfd, maar heb wel andere nuttige dingen in huis gedaan, het is niet zo dat ik dan helemaal niets doe.
Er is altijd wel iets te doen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik weet niet het zal wel aan de kleren liggen, en de manier van hoe ze zich gedragen. Het schreeuwt zonder woorden. Het gevoel dat ze je alles nog inwrijven met kleine pesterijen (althans dat idee krijg ik met broodjes op de mat en het tussen gesis). Er zijn ergere mensen in de show geweestquote:Op woensdag 16 november 2016 08:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je wel naar dezelfde mensen gekeken, die 'tokkies' waren helder en duidelijk en klagen juist dat de ander niet overlegd, ik zie ze niet schreeuwen hoor, bij de ander zie je dat de frustratie zo opgekropt zit dat ze gaat flippen. Ik ben bang dat als ik buren krijg die de hele dag hardcore / harde muziek luisteren en dan het geluid door dreunt.
Mevrouw kan ook niet rijden , dat is haar probleem, dan past ze haar eigen tuin maar aan.
Redacted![]()
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ze is constant in de media dus dat men het bespreekt is niet zo gek.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst.....of het triest is doet niet ter zake, het is blijkbaar wel wat 'de mensen' bezighoudt , want het komt continu ter sprake in actualiteitenrubrieken, zowel op tv en in de bladen.
Tja.....
Hoe men over haar praat vind ik wel erg. Eeuwig geklaag, uitschelden, racistische opmerkingen, provoceren, doodverwensingen. Dat is allemaal normaal omdat ze dingen roept waar men het niet mee eens is? Dan ben je zelf echt niet goed wijs.With the stars as her umbrella![]()
met deze vorm van redenering huil jij nu zonder tranenquote:Op woensdag 16 november 2016 08:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik weet niet het zal wel aan de kleren liggen, en de manier van hoe ze zich gedragen. Het schreeuwt zonder woorden.dus omdat jij bang bent krijgen ze op voorhand al de schuld van iets wat nog niet heeft plaatsgevondenquote:Het gevoel dat ze je alles nog inwrijven met kleine pesterijen. Ik ben bang dat ik buren krijg die de hele dag hardcore / harde muziek luisteren en dan het geluid door dreunt.
ja dat zie je dan wel weer goed, waarom zou je je eigen tuin aanpassen omdat de buren niet kunnen rijdenquote:Mevrouw kan ook niet rijden , dat is haar probleem, dan past ze haar eigen tuin maar aan.
quote:Op woensdag 16 november 2016 08:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit wil jij ook he?
https://www.facebook.com/(...)eos/542362682630712/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwah...."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
in dezelfde categorie: i really hate the violent things trump says, i hope he diesquote:Op woensdag 16 november 2016 08:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze is constant in de media dus dat men het bespreekt is niet zo gek.
Hoe men over haar praat vind ik wel erg. Eeuwig geklaag, uitschelden, racistische opmerkingen, provoceren, doodverwensingen. Dat is allemaal normaal omdat ze dingen roept waar men het niet mee eens is? Dan ben je zelf echt niet goed wijs.There's a virus in my system
Snel opmaken op de parkeerplaats op werk... Laten we het zo zeggen, mijn eyeliner is wat prominenter aanwezig dan anders
Amy Winehouse look vandaag
quote:Op woensdag 16 november 2016 08:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Ja eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwah....
Ja preciesquote:Op woensdag 16 november 2016 08:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
in dezelfde categorie: i really hate the violent things trump says, ik hope he dies
Zoiets zij een neefje van mij op Facebook trouwens
Ervaring van vergelijkbare mensen, ik scheer ze over 1 kam en dat is mijn probleem, tot het tegendeel is bewezen.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
met deze vorm van redenering huil jij nu zonder tranen
[..]
dus omdat jij bang bent krijgen ze op voorhand al de schuld van iets wat nog niet heeft plaatsgevonden. Iets met slechte ervaringen ervoor, van vergelijkbare mensen.
Redacted![]()
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 16 november 2016 08:57 schreef Molo het volgende:
Snel opmaken op de parkeerplaats op werk... Laten we het zo zeggen, mijn eyeliner is wat prominenter aanwezig dan anders
Amy Winehouse look vandaagBis vincit qui se vincit!![]()
De hont..quote:Op woensdag 16 november 2016 08:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja precies
Zoiets zij een neefje van mij op Facebook trouwens...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:![]()
Ennnn op naar de eerste te martelen meneer vandaag
Have fun!quote:Op woensdag 16 november 2016 09:00 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ennnn op naar de eerste te martelen meneer vandaagBis vincit qui se vincit!![]()
Gewoon een lekkere fleecetrui met rits en een joggingbroek.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik ben een zij. Dus hij had het goed. Ik accepteer de laatstequote:Op woensdag 16 november 2016 09:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel jammer dit.
Ehm autocorrect?
Hij weet nog niet wat jij is?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ok autocorrect,nu weet ik het zekerquote:Op woensdag 16 november 2016 09:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben een zij. Dus hij had het goed. Ik accepteer de laatste
je bent een gevangene van je eigen angstquote:Op woensdag 16 november 2016 08:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ervaring van vergelijkbare mensen, ik scheer ze over 1 kam en dat is mijn probleem, tot het tegendeel is bewezen.. Iets met slechte ervaringen ervoor, van vergelijkbare mensen.
In deze sc kom je er mee wegquote:Op woensdag 16 november 2016 09:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok autocorrect,nu weet ik het zeker
Daar zal je helemaal gelijk in hebben! Dat is mijn probleemquote:Op woensdag 16 november 2016 09:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent een gevangene van je eigen angstRedacted![]()
jaquote:Op woensdag 16 november 2016 07:52 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ohhhh, Tim! De spamaap die leven komt brengen in de ow zo geweldige weblog!![]()
ik zie niemand wat anders beweren, het is alleen zo zonde, het zouden ook zo maar s&m party mensen kunnen zijn en dan mis je avonden vol pleierquote:Op woensdag 16 november 2016 09:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daar zal je helemaal gelijk in hebben! Dat is mijn probleem
Mensen het is ochtend doe eens leuk onderwerp.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb mazzel met mijn directe buren, die ene is wel gestoord maar ik heb vrijwel geen last van hem.
Dat klop ik af en gun ik iedereen, woonrust is heel belangrijk."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
nog maar 8 uur voor dat het werk weer vrij is.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen het is ochtend doe eens leuk onderwerp.Daar ben ik ook mee eensquote:Op woensdag 16 november 2016 09:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb mazzel met mijn directe buren, die ene is wel gestoord maar ik heb vrijwel geen last van hem.
Dat klop ik af en gun ik iedereen, woonrust is heel belangrijk..
Redacted![]()
Mijn outfit voor de komende winter is binnen!!!!quote:Op woensdag 16 november 2016 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen het is ochtend doe eens leuk onderwerp.
Pics or it didn't happen![]()
Wat is het?quote:Op woensdag 16 november 2016 09:16 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Mijn outfit voor de komende winter is binnen!!!!
[ afbeelding ]
Redacted![]()
Ja, logisch als hij zowel man als vrouw is.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Beetje felle kleur.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:18 schreef clixplicity het volgende:
[..]
gewoon een lekker warm pak, zowel voor op mijn werk als vrije tijd."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
ach ja als je zo dicht op elkaar woont als in nederland dan heb je af en toe wat hinder, net zoals je dat zelf wel eens zal veroorzaken, c'est la viequote:Op woensdag 16 november 2016 09:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat klop ik af en gun ik iedereen, woonrust is heel belangrijk.There's a virus in my system
Nog een keertje, nog een keertjequote:Op woensdag 16 november 2016 09:16 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Mijn outfit voor de komende winter is binnen!!!!
[ afbeelding ]
kek hoorquote:Op woensdag 16 november 2016 09:18 schreef clixplicity het volgende:
[..]
gewoon een lekker warm pak, zowel voor op mijn werk als vrije tijd.
yep, geven en nemen. Buren bij mij zullen gisteren ook geruzie hebben gehoordquote:Op woensdag 16 november 2016 09:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja als je zo dicht op elkaar woont als in nederland dan heb je af en toe wat hinder, net zoals je dat zelf wel eens zal veroorzaken, c'est la vie
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat heb je mooi gezegd.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja als je zo dicht op elkaar woont als in nederland dan heb je af en toe wat hinder, net zoals je dat zelf wel eens zal veroorzaken, c'est la vieTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik hoorde afgelopen weekend rond 00.00 u. dat de schlagermuziek wat hard stond, toen dacht ik, verrek het is 12 november, H.(mijn homobuurman) is jarig, en toen ik hem maandag tegenkwam heb ik hem gefeliciteerd.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja als je zo dicht op elkaar woont als in nederland dan heb je af en toe wat hinder, net zoals je dat zelf wel eens zal veroorzaken, c'est la vie
Je hebt de zaagmansmeet genoemt?quote:Op woensdag 16 november 2016 09:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, geven en nemen. Buren bij mij zullen gisteren ook geruzie hebben gehoordBis vincit qui se vincit!![]()
niet eens. Geruzie over kastjes en opvoedingquote:Op woensdag 16 november 2016 09:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt de zaagmansmeet genoemt?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Altijd weer gezellig.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet eens. Geruzie over kastjes en opvoeding
ja ook dat is levenquote:Op woensdag 16 november 2016 09:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, geven en nemen. Buren bij mij zullen gisteren ook geruzie hebben gehoord
wat het ook is als je voorhand als zo instelt dat je buren tokkies zijn en daarom wel overlast moeten geven, als er dan en keer wat gebeurt het ook gelijk erger lijkt omdat je er al op hebt gefocustquote:There's a virus in my system
ja ik hoor ook wel eens muziek laat in het weekend, dan denk ik hee die geniet even lekkerquote:Op woensdag 16 november 2016 09:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoorde afgelopen weekend rond 00.00 u. dat de schlagermuziek wat hard stond, toen dacht ik, verrek het is 12 november, H.(mijn homobuurman) is jarig, en toen ik hem maandag tegenkwam heb ik hem gefeliciteerd.There's a virus in my system
mijn verjaardagquote:Op woensdag 16 november 2016 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen het is ochtend doe eens leuk onderwerp.![]()
leuk zegt zequote:
Gefeliciteerd broertjequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
zaterdag een feest en vandaag komen mensen taart etenquote:Op woensdag 16 november 2016 09:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nog leuke plannen?![]()
Buren moeten het natuurlijk niet te gek maken, maar je hoort wel eens iets, ojuist was mijn buurman aan de andere kant aan het boren in de muur waar ik nu langs zit.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik hoor ook wel eens muziek laat in het weekend, dan denk ik hee die geniet even lekker
Zolang dat voor 22 u. is kan dat, daarna stoor ik me er wel aan."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Hoe laat zijn we welkom voor de taart?quote:Op woensdag 16 november 2016 09:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
zaterdag een feest en vandaag komen mensen taart etenBis vincit qui se vincit!![]()
ik stoor me ervoor ook wel aan, kut geluid dat borenquote:Op woensdag 16 november 2016 09:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Buren moeten het natuurlijk niet te gek maken, maar je hoort wel eens iets, ojuist was mijn buurman aan de andere kant aan het boren in de muur waar ik nu langs zit.
Zolang dat voor 22 u. is kan dat, daarna stoor ik me er wel aan.
Ja, ja, maar dan ga ik er niet over zeiken...quote:Op woensdag 16 november 2016 09:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik stoor me ervoor ook wel aan, kut geluid dat boren"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
zou ook wel gek in als jij daar gaat zeiken als ik me hier stoor aan boorgeluidquote:Op woensdag 16 november 2016 09:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ja, maar dan ga ik er niet over zeiken...
Betonboren is kut maar duurt gelukkig meestal niet zo langSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dit dus, het is zulk kutwerk dat niemand er een hobby van gaat maken.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:35 schreef Koen66 het volgende:
Betonboren is kut maar duurt gelukkig meestal niet zo lang
Mijn plafond is echt kei- en keihard, paar keer in geboord, maar bijna niet te doen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Daar is grof geschut voor nodig....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ik was laatst aan het klussen in amsterdam, (waaronder wat boren in beton) werd er om 17.55 uur aangebeld of het nu eens klaar kon zijn met het lawaai wan het was al wel 18 uur, ik vroeg waar de verborgen camera van deze slechte grap stond....quote:Op woensdag 16 november 2016 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit dus, het is zulk kutwerk dat niemand er een hobby van gaat maken.
Mijn plafond is echt kei- en keihard, paar keer in geboord, maar bijna niet te doen.![]()
Ik bedenk me zojuist, de muren zullen net zo hard zijn, maar daar kan je makkelijker meer kracht op zetten.quote:
En ja, een flinke boor is wel nodig, een huis tuin en keukengeval zet geen zoden aan de dijk."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Plafonds zijn altijd harder. Beton, muren zijn vaak van steen. Poreuzer.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedenk me zojuist, de muren zullen net zo hard zijn, maar daar kan je makkelijker meer kracht op zetten.
En ja, een flinke boor is wel nodig, een huis tuin en keukengeval zet geen zoden aan de dijk....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 09:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd broertjeblijf er naar kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5 uurquote:Op woensdag 16 november 2016 09:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe laat zijn we welkom voor de taart?![]()
vloer en plafonds zijn gewapend beton, vaak zijn de muren met de buren ook beton en natuurlijk een draagmuur, de rest is vaak gipssteenquote:Op woensdag 16 november 2016 09:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Plafonds zijn altijd harder. Beton, muren zijn vaak van steen. Poreuzer.
nope nog niks.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Cadeaus al gehad? Ga je trakteren?
ga zo wel stroopwafels uitdelen in mijn klas.
die buitenlanders kunnen dat niet.![]()
geen taart = niet jarigquote:There's a virus in my system
Jaquote:Op woensdag 16 november 2016 09:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
vloer en plafonds zijn gewapend beton, vaak zijn de muren met de buren ook beton en natuurlijk een draagmuur, de rest is vaak gipssteen
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Forum Opties Forumhop: Hop naar: