SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
We kunnen nog altijd ons huidig contract uitbreidenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
wie weet ooit
* Molo blijft hoop hebben
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik vind het zo fijn dat je zoveel geduld met mij hebt hequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We kunnen nog altijd ons huidig contract uitbreiden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik hoef nie naar kantoor Ik werk thuisquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:16 schreef Fogel het volgende: [..] Gewoon wakker blijven en met je duffe harses naar kantoor
![]()
![]()
meer water drinkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb koppijn als een motherfuckerOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
thx voor de reminder, ik drink te weinig.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Goeie TT trouwens, waarheid. al was het dinsdag zaaddag
vooral lekker eigenwijs naar een schermpje starenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb koppijn als een motherfucker![]()
muppetquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
thx voor de reminder, ik drink te weinig.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nog beter!quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef nie naar kantoor Ik werk thuis
Ik moet morgen om 0815 mensen lesgeven
Daarna ga ik wel naar huis.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Geduld is een schone zak zaakquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het zo fijn dat je zoveel geduld met mij hebt he
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoeft niet veel uit te maken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vooral lekker eigenwijs naar een schermpje starenZonder wrijving geen glans![]()
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:20 schreef Molo het volgende:
Goeie TT trouwens, waarheid. al was het dinsdag zaaddagI'm surrounded by morons!
BUG / Danny, gaat t goed, of heb je hulp nodig?
Benieuwd hoeveel maanden het duurt voordat iemand hier op reageert vanuit de crew
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
wat voor mensen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog beter!
Ik moet morgen om 0815 mensen lesgeven
Daarna ga ik wel naar huis.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ja heerlijk dat je het bij houdt voor me. Zo attentquote:
Het zit niet in mijn systeem. Op de hele avond een half glas water gedronken. Ben nu aan het tanken.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Probeer in het engelsquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef isax het volgende:
zaaddag heeft niet zo'n interessante google resultaten.
wat een tegenvaller.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: