SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
We kunnen nog altijd ons huidig contract uitbreidenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
wie weet ooit
* Molo blijft hoop hebben
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik vind het zo fijn dat je zoveel geduld met mij hebt hequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We kunnen nog altijd ons huidig contract uitbreiden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik hoef nie naar kantoor Ik werk thuisquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:16 schreef Fogel het volgende: [..] Gewoon wakker blijven en met je duffe harses naar kantoor
![]()
![]()
meer water drinkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb koppijn als een motherfuckerOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
thx voor de reminder, ik drink te weinig.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Goeie TT trouwens, waarheid. al was het dinsdag zaaddag
vooral lekker eigenwijs naar een schermpje starenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb koppijn als een motherfucker![]()
muppetquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
thx voor de reminder, ik drink te weinig.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nog beter!quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef nie naar kantoor Ik werk thuis
Ik moet morgen om 0815 mensen lesgeven
Daarna ga ik wel naar huis.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Geduld is een schone zak zaakquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het zo fijn dat je zoveel geduld met mij hebt he
Hoeft niet veel uit te maken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vooral lekker eigenwijs naar een schermpje starenZonder wrijving geen glans![]()
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:20 schreef Molo het volgende:
Goeie TT trouwens, waarheid. al was het dinsdag zaaddagI'm surrounded by morons!
BUG / Danny, gaat t goed, of heb je hulp nodig?
Benieuwd hoeveel maanden het duurt voordat iemand hier op reageert vanuit de crew
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
wat voor mensen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog beter!
Ik moet morgen om 0815 mensen lesgeven
Daarna ga ik wel naar huis.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ja heerlijk dat je het bij houdt voor me. Zo attentquote:
Het zit niet in mijn systeem. Op de hele avond een half glas water gedronken. Ben nu aan het tanken.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Probeer in het engelsquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef isax het volgende:
zaaddag heeft niet zo'n interessante google resultaten.
wat een tegenvaller.![]()
Daarvoor moet je ook geen google gebruiken. Craigslist levert veel boeiendere resultaten opquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef isax het volgende:
wat een tegenvaller.
Seeddayquote:
Waar maken mensen zich druk om zegquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Benieuwd hoeveel maanden het duurt voordat iemand hier op reageert vanuit de crew
Zonder wrijving geen glans![]()
Eerste vinkje is gesignaleerdquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
De crew zou zich er eerder druk over moeten maken. De 'normale' gebruiker zou zich hier niet zo erg mee bezig moeten houden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar maken mensen zich druk om zegOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
er zijn geen films met die naam?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef isax het volgende:
wat een tegenvaller.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef isax het volgende:
[..]
meh zelfs dat is matig
[ afbeelding ]![]()
Matig inderdaad... teleurstellend ook wel....quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef isax het volgende:
[..]
meh zelfs dat is matig
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja dat inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De crew zou zich er eerder druk over moeten maken. De 'normale' gebruiker zou zich hier niet zo erg mee bezig moeten houden.Zonder wrijving geen glans![]()
Nou, als je het goed leest dan snap ik het topic wel. Sommige topics over issues en zelfs malware reclames worden 2 maanden genegeerd. En dan maar met de Franse slag opgelost.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar maken mensen zich druk om zeg
Het is overduidelijk dat de crew zich in ieder geval nergens druk om maakt.Haters can be so lame and vicious
het is een praktijkdingetje wat je mee moet makenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef isax het volgende:
wat een tegenvaller.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Geen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
maar, wat is de meerwaarde van dat vinkje?Haters can be so lame and vicious
"I met this guy at craigslist" filmpjes?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarvoor moet je ook geen google gebruiken. Craigslist levert veel boeiendere resultaten opOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Alle krochten der google zijn door isa al lang bezocht (en gedeeld met onsquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
er zijn termen die interessantere resultaten geven)
![]()
die is zwangerquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar maken mensen zich druk om zeg
ja ook wel weer waar jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De crew zou zich er eerder druk over moeten maken. De 'normale' gebruiker zou zich hier niet zo erg mee bezig moeten houden.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
sommige krochten delen via Fok is geen goed planquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alle krochten der google zijn door isa al lang bezocht (en gedeeld met ons)
Same shit, different day
SC hopper present![]()
nu weten we welke zwab de echte is bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
maar, wat is de meerwaarde van dat vinkje?![]()
daarom hou ik van haarquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alle krochten der google zijn door isa al lang bezocht (en gedeeld met ons)
black facequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:29 schreef Koen66 het volgende:
dus de zwarte crew heeft ook een vinkjeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nou.... daar kan je behoorlijk ver mee gaan. Gewoon in een SC doen waar geen mod komtquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommige krochten delen via Fok is geen goed plan![]()
![]()
Moet je even gaan zoeken in die externe harde schijf die ik paar weken terug heb achter gelaten. Staat nog wel het een en ander aan interessant materiaal opquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
"I met this guy at craigslist" filmpjes?
Van heel vroeger uit kwam er soms een user die zo'n realityshow "ster" was, en die konden dan een vinkje krijgen om te laten zien dat het daadwerkelijk die persoon betrof. Het is dus helemaal niks nieuws.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
maar, wat is de meerwaarde van dat vinkje?
Ook DOU-webcare heeft een vink.
Op die manier kan je zien dat iemand "echt" is, maar wat de meerwaarde voor mods is, tja. Ding staat me niet in de weg.I'm surrounded by morons!
Dus omdat er een simpel vinkje kan worden toegevoegd betekent dat alle andere problemen net zo makkelijk kunnen worden verholpen en users hebben door dat vinkje ook recht er om zo te janken over een gratis dienst, tis dat je weet dat er fok staat en niet kinderopvang de boze kleuter .nl
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
ah goeie voor als ik weer zo'n saaie kutpatiënt voor mijn neus hebquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je even gaan zoeken in die externe harde schijf die ik paar weken terug heb achter gelaten. Staat nog wel het een en ander aan interessant materiaal op
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daarom had ik hem ook achter gelaten. Om je weer een beetje afleiding te geven tijdens werkquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
ah goeie voor als ik weer zo'n saaie kutpatiënt voor mijn neus heb
je bent er inmiddels gelukkig knapper op gewordenquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]die gore troebele ogen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
je bent er inmiddels gelukkig knapper op geworden
dank daarvoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom had ik hem ook achter gelaten. Om je weer een beetje afleiding te geven tijdens werk
Met een hendig sjieke slip flink doorboeken!quote:I'm surrounded by morons!
* DerRabbit Gaat even opzoek naar een goede psychiater in de buurtquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
EchtKom op zeg
[ afbeelding ]
ennnnnnnnnnnnnnnnn droogquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
EchtKom op zeg
[ afbeelding ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
* Fogel koopt alvast wat glijmiddelquote:I'm surrounded by morons!
Goed niveau wel"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
ja jammer, dat wordt niet meer batsenquote:
Lieve mensen, ik ga lekker slapen met mijn snothoofd
Slaap lekker en beterschap!quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Molo het volgende:
Lieve mensen, ik ga lekker slapen met mijn snothoofdOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Truste snotneus!quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Molo het volgende:
tot straks.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Molo het volgende:
Lieve mensen, ik ga lekker slapen met mijn snothoofd![]()
truste Molootjequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Molo het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
slaap lekker schat. Groetjes aan Koosquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Molo het volgende:
Zonder wrijving geen glans![]()
Groetjes terugquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
slaap lekker schat. Groetjes aan Koos
That's why I'm sending them hugs and kisses
Forum Opties Forumhop: Hop naar: