black facequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:29 schreef Koen66 het volgende:
dus de zwarte crew heeft ook een vinkje
Nou.... daar kan je behoorlijk ver mee gaan. Gewoon in een SC doen waar geen mod komtquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommige krochten delen via Fok is geen goed plan
Moet je even gaan zoeken in die externe harde schijf die ik paar weken terug heb achter gelaten. Staat nog wel het een en ander aan interessant materiaal opquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
"I met this guy at craigslist" filmpjes?
Van heel vroeger uit kwam er soms een user die zo'n realityshow "ster" was, en die konden dan een vinkje krijgen om te laten zien dat het daadwerkelijk die persoon betrof. Het is dus helemaal niks nieuws.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
maar, wat is de meerwaarde van dat vinkje?
ah goeie voor als ik weer zo'n saaie kutpatiënt voor mijn neus hebquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je even gaan zoeken in die externe harde schijf die ik paar weken terug heb achter gelaten. Staat nog wel het een en ander aan interessant materiaal op
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Daarom had ik hem ook achter gelaten. Om je weer een beetje afleiding te geven tijdens werkquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
ah goeie voor als ik weer zo'n saaie kutpatiënt voor mijn neus heb
je bent er inmiddels gelukkig knapper op gewordenquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]die gore troebele ogen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
je bent er inmiddels gelukkig knapper op geworden
dank daarvoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom had ik hem ook achter gelaten. Om je weer een beetje afleiding te geven tijdens werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |