Slaap lekker! Wquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar goed ik ga ook slapen.
Ik kom straks wel helpen als het darten voorbij isquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zal dan nog maar eventjes de wacht houden
zenders verspringen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:46 schreef isax het volgende:
volgens mij ligt gingin op de afstandsbediening
of ze kan hem niet vindenquote:
ik vind zenders die verspringen ook biet hele grappig tbhquote:
Weet jij eigenlijk waarom wiet in een volcano naar popcorn ruikt?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind zenders die verspringen ook biet hele grappig tbh
nee dat heb ik nooit gehad nmlquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:57 schreef isax het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk waarom wiet in een volcano naar popcorn ruikt?
8
Is je wiet toevallig geel en bestaande uit grote korrels op een kolf?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:57 schreef isax het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk waarom wiet in een volcano naar popcorn ruikt?
neen.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is je wiet toevallig geel en bestaande uit grote korrels op een kolf?
nee wel dat een haze een beetje kazig ruikt maar meestal gewoon groene wiet geurquote:Op woensdag 16 november 2016 00:01 schreef isax het volgende:
[..]
nee?![]()
de white shark die ik er nu in heb zitten ruikt er echt sterk na.
cornscobs on the cobquote:
ik snap niet zo goed waar het voor gebruikt voordat starbucks bedacht dat het in latte moestquote:Op woensdag 16 november 2016 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
Run M-m-morty *burp* everything on this planet's pumpkin spiced!
Is het niet veel effectiever om gewoon een kilopot pumpkin spice te vragen?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik snap niet zo goed waar het voor gebruikt voordat starbucks bedacht dat het in latte moest
neen man dat is alleen voor sexy pics op instagram ala nutellaquote:Op woensdag 16 november 2016 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het niet veel effectiever om gewoon een kilopot pumpkin spice te vragen?
in de taart bijquote:Op woensdag 16 november 2016 00:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik snap niet zo goed waar het voor gebruikt voordat starbucks bedacht dat het in latte moest
Sexy pumpkin spice pics? Hoe?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:16 schreef isax het volgende:
[..]
neen man dat is alleen voor sexy pics op instagram ala nutella
is die jack o latern dan niet rot?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
in de taart bij
Thanksgiving die je maakt van de schaafsels van je zelf gesneden jack o latern
ik ben nog flistende disco labia's aan het verwerkenquote:Op woensdag 16 november 2016 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sexy pumpkin spice pics? Hoe?
Nee wacht laat me even alleen met mijn m.i.
quote:Op woensdag 16 november 2016 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sexy pumpkin spice pics? Hoe?
Nee wacht laat me even alleen met mijn m.i.
maakt dat wat uit voor de spice of de taart?quote:
ligt er aan of je een vriezer hebt.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
maakt dat wat uit voor de spice of de taart?
ja dan wel natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2016 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
ligt er aan of je een vriezer hebt.
Underlisten.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:36 schreef isax het volgende:
oh wow overwatch is helemaal veranderd.
nieuwe modes en nieuw tof personagequote:
*boop*quote:Op woensdag 16 november 2016 00:40 schreef isax het volgende:
[..]
nieuwe modes en nieuw tof personage
*boop*quote:Op woensdag 16 november 2016 00:57 schreef isax het volgende:
speelde net meesterlijk potje.
24 kill strike
30 eliminations
Cow and Chickenquote:
neen rick & mortyquote:Op woensdag 16 november 2016 06:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Cow and Chicken
Tevens goedemorgen!
de oerknal was nog eerder, maar dat neemt nog niet weg dat zwabber naar r&m refereertquote:
Jammer welquote:Op woensdag 16 november 2016 07:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
de oerknal was nog eerder, maar dat neemt nog niet weg dat zwabber naar r&m refereert
Cow and Chickenquote:Op woensdag 16 november 2016 06:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Cow and Chicken
Tevens goedemorgen!
Marijkequote:Op woensdag 16 november 2016 07:33 schreef cablegunmaster het volgende:
Gefeliciteerd MarijkeZwolle , mocht die nog langs komen op het forum.
dankjeeeequote:Op woensdag 16 november 2016 07:36 schreef Koen66 het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vandaag jarig, niet zo vaak aanwezig hier maar jarig: Suikertaartjeen Tailfox
gefeliciteerd allebei!!!
dankjeeequote:Op woensdag 16 november 2016 07:44 schreef Molo het volgende:
Ja want waarom zou je aan usernames doen
Anywayz, beide gefeliciteerd en ik ga me maar eens naar werk begeven
ja gelukkig is bij de ene de username ook niet gewoon de voornaamquote:Op woensdag 16 november 2016 07:44 schreef Molo het volgende:
jij noemt mijn naam ook vaak zat ;Pquote:Op woensdag 16 november 2016 07:44 schreef Molo het volgende:
koenquote:Op woensdag 16 november 2016 07:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij noemt mijn naam ook vaak zat ;P
quote:Op woensdag 16 november 2016 07:47 schreef cablegunmaster het volgende:
Neem koffie geniet van de ochtend, heerlijke discussie. Hou ook van jullie![]()
Oh, mijn naam is Jasper. Zo is dat ook de wereld uit![]()
ik ben Timquote:Op woensdag 16 november 2016 07:47 schreef cablegunmaster het volgende:
Neem koffie geniet van de ochtend, heerlijke discussie. Hou ook van jullie![]()
Oh, mijn naam is Jasper. Zo is dat ook de wereld uit![]()
Ohhhh, Tim! De spamaap die leven komt brengen in de ow zo geweldige weblog!quote:
Het gaat nu alleen nog maar bergafwaarts, van harte jongen.....quote:
Link?quote:Op woensdag 16 november 2016 07:51 schreef PeZu het volgende:
mensen bij de rijdende rechter die willen dat een hekje van de buren weg moet omdat ze zelf niet kunnen inparkeren....![]()
http://www.npo.nl/de-rijdende-rechter/15-11-2016/KN_1684560quote:
ik heb er al weer 80km opzitten. Had het liever niet gedaan overigensquote:Op woensdag 16 november 2016 08:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is een grijze, natte dag, ik heb besloten dat ik vandaag de deur niet uitga, verwarming hoog, huispak aan en een bak koffie en een peuk erbij en dan maar wachten tot deze dag voorbij is.
wat een treurigheidquote:
Hè jammer, ik vroeg me juist af of er een etymologisch verband is tussen speculeren, speculum en speculaas.quote:
Ok...quote:
speculeren zal van het latijn speculari komen wat kijkn betekent em speculaas van specerij dus nee :pquote:
Dubai bai!quote:Op woensdag 16 november 2016 08:23 schreef -Miauw- het volgende:
En Cat en Marijke gaan op reis vandaag! Veel plezier
Joh, dit 'liedje' kwam zojuist in het daglicht bij het ochtendprogramma op NPO1, ik dacht ik deel het even met jullie, ik heb geen subforum nodig voor die doos.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok...![]()
Misschien wordt het tijd dat er een subforum komt, SYL.
Kunnen jullie de hele dag daar klagen over dat mens.
stormlooptopicquote:Op woensdag 16 november 2016 08:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok...![]()
ik typte hier een chatje voor m'n werkquote:Op woensdag 16 november 2016 08:21 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Hè jammer, ik vroeg me juist af of er een etymologisch verband is tussen speculeren, speculum en speculaas.
hopen dat ze niet verdwalen in de zandbakquote:Op woensdag 16 november 2016 08:23 schreef -Miauw- het volgende:
En Cat en Marijke gaan op reis vandaag! Veel plezier
Je raakt er anders niet over uitgepraatquote:Op woensdag 16 november 2016 08:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, dit 'liedje' kwam zojuist in het daglicht bij het ochtendprogramma op NPO1, ik dacht ik deel het even met jullie, ik heb geen subforum nodig voor die doos.
als je als volwassene zo'n liedje maakt ben je toch ook nooit verder gekomen dan de kleuterklasquote:Op woensdag 16 november 2016 08:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |