Slaap lekker! Wquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar goed ik ga ook slapen.
Ik kom straks wel helpen als het darten voorbij isquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zal dan nog maar eventjes de wacht houden
zenders verspringen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:46 schreef isax het volgende:
volgens mij ligt gingin op de afstandsbediening
of ze kan hem niet vindenquote:
ik vind zenders die verspringen ook biet hele grappig tbhquote:
Weet jij eigenlijk waarom wiet in een volcano naar popcorn ruikt?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind zenders die verspringen ook biet hele grappig tbh
nee dat heb ik nooit gehad nmlquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:57 schreef isax het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk waarom wiet in een volcano naar popcorn ruikt?
8
Is je wiet toevallig geel en bestaande uit grote korrels op een kolf?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:57 schreef isax het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk waarom wiet in een volcano naar popcorn ruikt?
neen.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is je wiet toevallig geel en bestaande uit grote korrels op een kolf?
nee wel dat een haze een beetje kazig ruikt maar meestal gewoon groene wiet geurquote:Op woensdag 16 november 2016 00:01 schreef isax het volgende:
[..]
nee?![]()
de white shark die ik er nu in heb zitten ruikt er echt sterk na.
cornscobs on the cobquote:
ik snap niet zo goed waar het voor gebruikt voordat starbucks bedacht dat het in latte moestquote:Op woensdag 16 november 2016 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
Run M-m-morty *burp* everything on this planet's pumpkin spiced!
Is het niet veel effectiever om gewoon een kilopot pumpkin spice te vragen?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik snap niet zo goed waar het voor gebruikt voordat starbucks bedacht dat het in latte moest
neen man dat is alleen voor sexy pics op instagram ala nutellaquote:Op woensdag 16 november 2016 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het niet veel effectiever om gewoon een kilopot pumpkin spice te vragen?
in de taart bijquote:Op woensdag 16 november 2016 00:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik snap niet zo goed waar het voor gebruikt voordat starbucks bedacht dat het in latte moest
Sexy pumpkin spice pics? Hoe?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:16 schreef isax het volgende:
[..]
neen man dat is alleen voor sexy pics op instagram ala nutella
is die jack o latern dan niet rot?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
in de taart bij
Thanksgiving die je maakt van de schaafsels van je zelf gesneden jack o latern
ik ben nog flistende disco labia's aan het verwerkenquote:Op woensdag 16 november 2016 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sexy pumpkin spice pics? Hoe?
Nee wacht laat me even alleen met mijn m.i.
quote:Op woensdag 16 november 2016 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sexy pumpkin spice pics? Hoe?
Nee wacht laat me even alleen met mijn m.i.
maakt dat wat uit voor de spice of de taart?quote:
ligt er aan of je een vriezer hebt.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
maakt dat wat uit voor de spice of de taart?
ja dan wel natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2016 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
ligt er aan of je een vriezer hebt.
Underlisten.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:36 schreef isax het volgende:
oh wow overwatch is helemaal veranderd.
nieuwe modes en nieuw tof personagequote:
*boop*quote:Op woensdag 16 november 2016 00:40 schreef isax het volgende:
[..]
nieuwe modes en nieuw tof personage
*boop*quote:Op woensdag 16 november 2016 00:57 schreef isax het volgende:
speelde net meesterlijk potje.
24 kill strike
30 eliminations