Het gaat nu alleen nog maar bergafwaarts, van harte jongen.....quote:
Link?quote:Op woensdag 16 november 2016 07:51 schreef PeZu het volgende:
mensen bij de rijdende rechter die willen dat een hekje van de buren weg moet omdat ze zelf niet kunnen inparkeren....![]()
http://www.npo.nl/de-rijdende-rechter/15-11-2016/KN_1684560quote:
ik heb er al weer 80km opzitten. Had het liever niet gedaan overigensquote:Op woensdag 16 november 2016 08:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is een grijze, natte dag, ik heb besloten dat ik vandaag de deur niet uitga, verwarming hoog, huispak aan en een bak koffie en een peuk erbij en dan maar wachten tot deze dag voorbij is.
wat een treurigheidquote:
Hè jammer, ik vroeg me juist af of er een etymologisch verband is tussen speculeren, speculum en speculaas.quote:
Ok...quote:
speculeren zal van het latijn speculari komen wat kijkn betekent em speculaas van specerij dus nee :pquote:
Dubai bai!quote:Op woensdag 16 november 2016 08:23 schreef -Miauw- het volgende:
En Cat en Marijke gaan op reis vandaag! Veel plezier
Joh, dit 'liedje' kwam zojuist in het daglicht bij het ochtendprogramma op NPO1, ik dacht ik deel het even met jullie, ik heb geen subforum nodig voor die doos.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok...![]()
Misschien wordt het tijd dat er een subforum komt, SYL.
Kunnen jullie de hele dag daar klagen over dat mens.
stormlooptopicquote:Op woensdag 16 november 2016 08:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok...![]()
ik typte hier een chatje voor m'n werkquote:Op woensdag 16 november 2016 08:21 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Hè jammer, ik vroeg me juist af of er een etymologisch verband is tussen speculeren, speculum en speculaas.
hopen dat ze niet verdwalen in de zandbakquote:Op woensdag 16 november 2016 08:23 schreef -Miauw- het volgende:
En Cat en Marijke gaan op reis vandaag! Veel plezier
Je raakt er anders niet over uitgepraatquote:Op woensdag 16 november 2016 08:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, dit 'liedje' kwam zojuist in het daglicht bij het ochtendprogramma op NPO1, ik dacht ik deel het even met jullie, ik heb geen subforum nodig voor die doos.
als je als volwassene zo'n liedje maakt ben je toch ook nooit verder gekomen dan de kleuterklasquote:Op woensdag 16 november 2016 08:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |