En ik ben blijkbaar niet de enige.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je raakt er anders niet over uitgepraat
Zo hey , Tokkie buren tegen de regelnicht oudere moeder.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/de-rijdende-rechter/15-11-2016/KN_1684560
zo'n typische gestressde bosui met met een kop as een verzuurde augurk omdat de buren net even wat anders leven
hoezo zijn die mensen tokkie?quote:Op woensdag 16 november 2016 08:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zo hey , Tokkie buren tegen de regelnicht oudere moeder.
Gabber achtige party flock people.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2016 08:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gabber achtige party flock people.hippe achtige mensen. De manier van beredeneren en niet alles op een goede manier kunnen uitleggen. Als ik ze zo zie dan zie ik schreeuwerige mensen voor me.
Ik wist niet dat er hippies op partyflock zaten.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gabber achtige party flock people.hippe achtige mensen. De manier van beredeneren en niet alles op een goede manier kunnen uitleggen. Als ik ze zo zie dan zie ik schreeuwerige mensen voor me.
wel hippe ?quote:Op woensdag 16 november 2016 08:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er hippies op partyflock zaten.
Ik heb van mijn ouders geleerd, alles in overleg met de buurman , want met die gast leef je nog 10 - 15 jaar naast je samen. Proberen op een goede manier te kunnen overleggen en sociaal te wezen. (zoverre dat mogelijk is ) en heldere afspraken te maken, anders krijg je rijdende rechter taferelen. Zo niet dan doe je niks, want dan krijg je problemen om 'niks'quote:Op woensdag 16 november 2016 08:37 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ik lach wel maar man wat een treurige gedachtegang
Dit dus.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je als volwassene zo'n liedje maakt ben je toch ook nooit verder gekomen dan de kleuterklas![]()
ooh ik maak je belachelijk omdat je iets racistisch vind want alleen ik kan vinden dat het racistisch ovr kan komen of niet, het logisch denkvermogen van een komkommer heb je dan
Jaquote:
Diep triest is het.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit dus.
Die reacties op haar vind ik nog triester dan wat zij zegt
heb je wel naar dezelfde mensen gekeken, die 'tokkies' waren helder en duidelijk en klagen juist dat de ander niet overlegd, ik zie ze niet schreeuwen hoor, bij de ander zie je dat de frustratie zo opgekropt zit dat ze gaat flippenquote:Op woensdag 16 november 2016 08:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb van mijn ouders geleerd, alles in overleg met de buurman , want met die gast leef je nog 10 - 15 jaar naast je samen. Proberen op een goede manier te kunnen overleggen en sociaal te wezen. (zoverre dat mogelijk is ) en heldere afspraken te maken, anders krijg je rijdende rechter taferelen. Zo niet dan doe je niks, want dan krijg je problemen om 'niks'
Wie de bal kaatst.....of het triest is doet niet ter zake, het is blijkbaar wel wat 'de mensen' bezighoudt , want het komt continu ter sprake in actualiteitenrubrieken, zowel op tv en in de bladen.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit dus.
Die reacties op haar vind ik nog triester dan wat zij zegt
Je schets een ideale wereld.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb van mijn ouders geleerd, alles in overleg met de buurman , want met die gast leef je nog 10 - 15 jaar naast je samen. Proberen op een goede manier te kunnen overleggen en sociaal te wezen. (zoverre dat mogelijk is ) en heldere afspraken te maken, anders krijg je rijdende rechter taferelen. Zo niet dan doe je niks, want dan krijg je problemen om 'niks'
Een goed begin is het halve werk, en dat komt uit mijn mond, jeumig.quote:
Ik ben in shock! Het was vooral een kwestie van: niet miepen en doorgaan.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk, en dat komt uit mijn mond, jeumig.
Het geeft je wel voldoening, en hey, ik heb dan wel nog niet geverfd, maar heb wel andere nuttige dingen in huis gedaan, het is niet zo dat ik dan helemaal niets doe.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben in shock! Het was vooral een kwestie van: niet miepen en doorgaan.
Pics van je huispakquote:Op woensdag 16 november 2016 08:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het geeft je wel voldoening, en hey, ik heb dan wel nog niet geverfd, maar heb wel andere nuttige dingen in huis gedaan, het is niet zo dat ik dan helemaal niets doe.
Er is altijd wel iets te doen.
Ik had gezegd dat ik je niet meer zou plagen met dat plafond en meende het..denk ik..quote:Op woensdag 16 november 2016 08:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het geeft je wel voldoening, en hey, ik heb dan wel nog niet geverfd, maar heb wel andere nuttige dingen in huis gedaan, het is niet zo dat ik dan helemaal niets doe.
Er is altijd wel iets te doen.
Ik weet niet het zal wel aan de kleren liggen, en de manier van hoe ze zich gedragen. Het schreeuwt zonder woorden. Het gevoel dat ze je alles nog inwrijven met kleine pesterijen (althans dat idee krijg ik met broodjes op de mat en het tussen gesis). Er zijn ergere mensen in de show geweestquote:Op woensdag 16 november 2016 08:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je wel naar dezelfde mensen gekeken, die 'tokkies' waren helder en duidelijk en klagen juist dat de ander niet overlegd, ik zie ze niet schreeuwen hoor, bij de ander zie je dat de frustratie zo opgekropt zit dat ze gaat flippen
Ze is constant in de media dus dat men het bespreekt is niet zo gek.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst.....of het triest is doet niet ter zake, het is blijkbaar wel wat 'de mensen' bezighoudt , want het komt continu ter sprake in actualiteitenrubrieken, zowel op tv en in de bladen.
Tja.....
met deze vorm van redenering huil jij nu zonder tranenquote:Op woensdag 16 november 2016 08:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik weet niet het zal wel aan de kleren liggen, en de manier van hoe ze zich gedragen. Het schreeuwt zonder woorden.
dus omdat jij bang bent krijgen ze op voorhand al de schuld van iets wat nog niet heeft plaatsgevondenquote:Het gevoel dat ze je alles nog inwrijven met kleine pesterijen. Ik ben bang dat ik buren krijg die de hele dag hardcore / harde muziek luisteren en dan het geluid door dreunt.
ja dat zie je dan wel weer goed, waarom zou je je eigen tuin aanpassen omdat de buren niet kunnen rijdenquote:Mevrouw kan ook niet rijden , dat is haar probleem, dan past ze haar eigen tuin maar aan.
quote:Op woensdag 16 november 2016 08:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit wil jij ook he?
https://www.facebook.com/(...)eos/542362682630712/
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwah...."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
in dezelfde categorie: i really hate the violent things trump says, i hope he diesquote:Op woensdag 16 november 2016 08:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze is constant in de media dus dat men het bespreekt is niet zo gek.
Hoe men over haar praat vind ik wel erg. Eeuwig geklaag, uitschelden, racistische opmerkingen, provoceren, doodverwensingen. Dat is allemaal normaal omdat ze dingen roept waar men het niet mee eens is? Dan ben je zelf echt niet goed wijs.
quote:Op woensdag 16 november 2016 08:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Ja eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwah....
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja preciesquote:Op woensdag 16 november 2016 08:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
in dezelfde categorie: i really hate the violent things trump says, ik hope he dies
Ervaring van vergelijkbare mensen, ik scheer ze over 1 kam en dat is mijn probleem, tot het tegendeel is bewezen.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
met deze vorm van redenering huil jij nu zonder tranen
[..]
dus omdat jij bang bent krijgen ze op voorhand al de schuld van iets wat nog niet heeft plaatsgevonden
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 16 november 2016 08:57 schreef Molo het volgende:
Snel opmaken op de parkeerplaats op werk... Laten we het zo zeggen, mijn eyeliner is wat prominenter aanwezig dan anders
Amy Winehouse look vandaag
De hont..quote:Op woensdag 16 november 2016 08:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja precies
Zoiets zij een neefje van mij op Facebook trouwens
quote:
Have fun!quote:Op woensdag 16 november 2016 09:00 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ennnn op naar de eerste te martelen meneer vandaag
Gewoon een lekkere fleecetrui met rits en een joggingbroek.quote:
Ik ben een zij. Dus hij had het goed. Ik accepteer de laatstequote:Op woensdag 16 november 2016 09:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel jammer dit.
Ehm autocorrect?
Hij weet nog niet wat jij is?
Ok autocorrect,nu weet ik het zekerquote:Op woensdag 16 november 2016 09:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben een zij. Dus hij had het goed. Ik accepteer de laatste
je bent een gevangene van je eigen angstquote:Op woensdag 16 november 2016 08:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ervaring van vergelijkbare mensen, ik scheer ze over 1 kam en dat is mijn probleem, tot het tegendeel is bewezen.. Iets met slechte ervaringen ervoor, van vergelijkbare mensen.
In deze sc kom je er mee wegquote:Op woensdag 16 november 2016 09:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok autocorrect,nu weet ik het zeker
Daar zal je helemaal gelijk in hebben! Dat is mijn probleemquote:Op woensdag 16 november 2016 09:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent een gevangene van je eigen angst
jaquote:Op woensdag 16 november 2016 07:52 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ohhhh, Tim! De spamaap die leven komt brengen in de ow zo geweldige weblog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |