Zwakstroom.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:53 schreef Voxs het volgende:
Zeg ehm..een thermostaat ..is dat zwakstroom of kan ik een volle klap verwachten?
Dus als ik hem weer aansluit dan niet eerst de meterkast in?quote:
gewoon 1 draadkant per keer vastpakkenquote:Op woensdag 16 november 2016 14:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dus als ik hem weer aansluit dan niet eerst de meterkast in?
Had zo'n vermoeden bij het afhalen, maar aansluiten, dan moet ik echt de draden aanraken..
Die draden lopen gewoon naar je cv-ketel. Je thermostaat is niks anders dan een temperatuur geregelde schakelaar voor je cv-ketel.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dus als ik hem weer aansluit dan niet eerst de meterkast in?
Had zo'n vermoeden bij het afhalen, maar aansluiten, dan moet ik echt de draden aanraken..
meeste ketels werken met een 24volts thermosstaat (of lager( das een prikje van niksquote:Op woensdag 16 november 2016 15:03 schreef Voxs het volgende:
Oke, thx! En anders ben ik gewoon even high voltage voxs.
Gelukt ook. Niets gevoeld. Het deed mij wel even denken aan een lamp van vroeger. Raakte je het aan dan was je hand even verlamdquote:Op woensdag 16 november 2016 15:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
meeste ketels werken met een 24volts thermosstaat (of lager( das een prikje van niks
quote:Op woensdag 16 november 2016 15:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gelukt ook. Niets gevoeld. Het deed mij wel even denken aan een lamp van vroeger. Raakte je het aan dan was je hand even verlamd
Mijn coupe is sowieso nogal coup de sauvage vandaag.quote:
picsquote:Op woensdag 16 november 2016 15:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn coupe is sowieso nogal coup de sauvage vandaag.
Zal wel meevallen, en het heeft iig nut gehad, opoffering.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn coupe is sowieso nogal coup de sauvage vandaag.
Opoffering?quote:Op woensdag 16 november 2016 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, en het heeft iig nut gehad, opoffering.
quote:Op woensdag 16 november 2016 15:44 schreef Molo het volgende:
Ik had net een Thaise vrouw voor onderzoek
Jammer dat ze echt beroerd Nederlands sprak, maar het wel voor elkaar kreeg om in het Nederlands te vragen of ik zwanger was![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zei je?quote:Op woensdag 16 november 2016 15:44 schreef Molo het volgende:
Ik had net een Thaise vrouw voor onderzoek
Jammer dat ze echt beroerd Nederlands sprak, maar het wel voor elkaar kreeg om in het Nederlands te vragen of ik zwanger was![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben net twee kilo afgevallen ook nogquote:
Van klussen raakt je haar in de war....quote:
Wie had gedacht dat een fatsuit niet afkleedt.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben net twee kilo afgevallen ook nog
Toch maar eens andere kleding aan doen geloof ik
Iijkt wel wortelmeisje.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke dus ik zocht een gifje van een hamster die een wortel in z'n wangen stouwde. Ik kreeg dit:
[ afbeelding ]
Close enough.
ah zoquote:Op woensdag 16 november 2016 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van klussen raakt je haar in de war....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |